Oei Evenstar. Ja, dan moet je wel
even boos worden. Dit zijn acties die kun je niet accepteren... hoe mooi de uitleg van Arwen ook is. Op de manier spelen is geen spelen meer. Misschien kun je morgen als ze wel zich weet te gedragen, dat wat ze vandaag aan het doen was op een manier doen dat jij het ook leuk vind. In een bak sporen maken met vormpjes en dat ze of jij dan moet zeggen welk vormpje het was. En schuim in de badkamer maken is natuurlijk wel leuk, maar wel met de goede zeep en niet die van jou. En dat van de diepvriezer.... daar heb ik geen tip voor. Maar dat je gillend gek wordt met zo'n ochtend kan ik me levendig voorstellen. Zou bij mij ook niet voor leuke momenten zorgen.
Rewimo, ik neem aan dat als ik in Duitsland naar een HA kan toen Maud ziek was, dat jij dan ook als je in Nederland bent met Christan naar een HAP kunt. "Ja, we zijn al bij onze eigen huisarts geweest afgelopen week, maar nu is het toch zo erg dat ik niet zo het weekend nog verder in wil....."
Fleur heeft vakantie

Eindelijk even op adem komen voor d'r. Even 1 week geen zwemmen, geen turnen en vooral even GEEN school. Niet dat ze het allemaal niet leuk vind, juist wel. Maar ze is met alles zo intensief bezig dat ze nu echt moe is. Ze kan niets hebben en huilt om alles en om niets. Zo sneu om d'r zo te zien terwijl ze juist de laatste tijd zo'n lekkere gezellige meid was.