quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik hou van die 'ik kon je moeder zijn' opmerkingen.
Die heeft tenminste wel lef!quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:57 schreef Robinhoo het volgende:
Naja dan maar alleen met San.
Als ze komtquote:
En daar kwam je net plots achter?quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb ook wel lef maar ik hou niet van voetbal.
Nee maar ik dacht dat de gezelligheid mijn afkeer voor voetbal zou overheersen maar dat betwijfel ik nu. Vandaar dat ik afzeg.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:59 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
En daar kwam je net plots achter?
SELMAquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee maar ik dacht dat de gezelligheid mijn afkeer voor voetbal zou overheersen maar dat betwijfel ik nu. Vandaar dat ik afzeg.
Maar mocht ik morgen toch ineens zin hebben om te rellen dan kom ik wel.
Er wordt morgen niet gereldquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee maar ik dacht dat de gezelligheid mijn afkeer voor voetbal zou overheersen maar dat betwijfel ik nu. Vandaar dat ik afzeg.
Maar mocht ik morgen toch ineens zin hebben om te rellen dan kom ik wel.
Ik heb niet eens gelezen dat hun dat zeggen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:05 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Er wordt morgen niet gereld
Omdat Kreator dat zegt, en Marko voor de grap geloof je dat?
zondag?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:02 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Wie gaat er trouwens mee naar de motorbeurs? evt achterop?
waarschijnlijk wel jaquote:
Nee, eigenlijk zijn alle Twente en Werder fans hoogintellectuele doctorandi die voor de sociale inteactie komen.quote:
Nee wel voor het bier en eten.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk zijn alle Twente en Werder fans hoogintellectuele doctorandi die voor de sociale inteactie komen.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk zijn alle Twente en Werder fans hoogintellectuele doctorandi die voor de sociale inteactie komen.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:17 schreef Kreator het volgende:
Oh en Ratel? Toen je zei dat je niet zo vaak op msn bent, toen dacht ik ach dat zal nog wel meevallen.
tiet veur bier?quote:
Awweer?quote:
Ja hoi. Ik ben er zelf niet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ja sorry. Ik zal straks even online komen.
^^quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Was van plan morgen ook te komen, maar ik laat jullie tortelduifjes wel met zn tweetjes
ah, kijk aan. de zaterdag kan ik zeker niet.quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Was van plan morgen ook te komen, maar ik laat jullie tortelduifjes wel met zn tweetjes
Sorry Sanquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Selma laat me al in de steek en nu jij ook al
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:10 schreef rulerofdeath het volgende:
hoe laat is morgen die 'date'/meet?
Ik ga al zelfquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:02 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Wie gaat er trouwens mee naar de motorbeurs? evt achterop?
rij je mee? maat van me wou mee, maar laat niets horenquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah, kijk aan. de zaterdag kan ik zeker niet.
Ik ben geen student en ik woon ook niet op kamers...quote:
Ik ga zondag ook, jij ging toch met jequote:
idd gezellig met z'n 2enquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:53 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik ga zondag ook, jij ging toch met je? ik ga wel op de brommer trouwens.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:54 schreef omearos het volgende:
[..]
idd gezellig met z'n 2en
met welke fiets ga je? foto!
Ik moet van 5 tot 11 werkenquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ook. Ik zou eigenlijk moeten werken nu, maar ik heb gewoon echt geen zin.
Wat zoek je?quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik wil wel ruilen met jullie.
Ons belastingeld. Stomme stink hooligans.quote:
quote:
Hoi Daywalk3rquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:45 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ons belastingeld. Stomme stink hooligans.
Goeiemorgen allen
ik heb geen brommer hequote:Op woensdag 17 februari 2010 14:49 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
rij je mee? maat van me wou mee, maar laat niets horenmisschien wel san wel mee
Kom een nachtje bij mijquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ben wispelturig en nu wil ik iets uitdagends.
Ja echt? Interessant man!quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben nerd bij een laboratorium.
6 uurquote:
NOU DAN KWART OVER 6 MET DE TREIN.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:05 schreef haakon het volgende:
[..]
zit je een uur in de kou...
[ afbeelding ]
jup, is wel klootn dat je geen pils mag drinken in het stadionquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:08 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
NOU DAN KWART OVER 6 MET DE TREIN.Moet ook nog wat eten en dat alelmaal je kent wa.
jaquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:15 schreef haakon het volgende:
[..]
jup, is wel klootn dat je geen pils mag drinken in het stadion
k stop wel een fles bij mn kullequote:Op woensdag 17 februari 2010 16:21 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
jadaar krej een schorre keel van.
Dus?quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Haha jij hebt toch al een MILF op het oog?![]()
Zo één:quote:
quote:
Foto ter verduidelijking?quote:
Mooi! Waar hebbie gesoliciteerd?quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:09 schreef Redbaron het volgende:
zoo terug van sollicitatie, wel goed gevoel.
Enschede, transportcentrum. Ga geen namen noemen zolang er niets zeker is.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:10 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Mooi! Waar hebbie gesoliciteerd?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:12 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Enschede, transportcentrum. Ga geen namen noemen zolang er niets zeker is.
Werk gaat van Zweden/Denemarken naar zuid frankrijk
Helleu.quote:
Helleu.quote:
Ga jij eens heel gauw weg. Ben die sneeuw meer dan zat.quote:
Ninja-edit. Ik zie 'm niet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ga jij eens heel gauw weg. Ben die sneeuw meer dan zat.
Nah grapje hoor.
pafipo:
[ afbeelding ]
Hmm, een paar hier kennen me nog wel! Ben een hele tijd niet op FOK geweest.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:21 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Helleu.
Stel je voor zou ik zeggen
Ik heb je hier wel vaker gezien ja geloof ikquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:24 schreef Fems het volgende:
[..]
Hmm, een paar hier kennen me nog wel! Ben een hele tijd niet op FOK geweest.
Maar voor jou zal ik me voorstellen..
Femke, woon momenteel in Groningen, aangezien ik hier studeer. Maar mijn thuisthuis is te vinden in Haaksbergen.![]()
en wie ben jij?
Vieze stomme kutfoto van een kutsneeuwpop.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:24 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ninja-edit. Ik zie 'm niet.
ik ken je ook nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:24 schreef Fems het volgende:
[..]
Femke, woon momenteel in Groningen, aangezien ik hier studeer. Maar mijn thuisthuis is te vinden in Haaksbergen.![]()
en wie ben jij?
Femke!!!quote:
Famsiebamsie!quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:24 schreef Fems het volgende:
[..]
en wie ben jij?
Oke prima.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ga ff film kijken: Daybreakers
@Robin en San, misschien kom ik morgen toch wel.
Ze moeten mij niet breakenquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
supervette film !quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
Haaj schatquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:55 schreef Samzz het volgende:
Vriendjes van het goede leven
Ik ga zo maar eens onder een stervens hete douche, ik verga.
Waar blijf je danquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:07 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Haaj schat![]()
![]()
Ik wil je ook wel komen opwarmen
kheb je adres niet enzo, en onaangekondigd langskomen word ws ook niet gewaardeerd.quote:
helaas heb je m nietquote:
ik moet niksquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:03 schreef Redbaron het volgende:
[..]
dan moet je m maar op normale 50pagina's zetten, pafipo halverwege de pagina
wat voor boxjes?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, ik ben een stel kekke boxjes en een 4GB MP4-speler rijker
Logitech X-140'squote:
Nice. Hoewel het me niets zegt. Logitech is wel 'n goed merk toch?quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:38 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Nice. Hoewel het me niets zegt. Logitech is wel 'n goed merk toch?
Hoe ging je examen?quote:
Voor mijn gevoel wel goed maar kan ook zo maar zijn dat ik net gezakt ben ik weet het nog nietquote:
wel goed spul voor een goeie prijsquote:
Kun je dat gewoon uit 'n boek leren?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:53 schreef Assiej het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel wel goed maar kan ook zo maar zijn dat ik net gezakt ben ik weet het nog niet
lief dat je er naar vraagt![]()
Hoe is ie hier en met jou?
Boeken en inzichtkennis ..quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:02 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Kun je dat gewoon uit 'n boek leren?
Zometeen naar Oldenzaal trouwens.
Hm, weer iets geleerd. Ik moet even iemand wegbrengen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:04 schreef Assiej het volgende:
[..]
Boeken en inzichtkennis ..
Ik ben er al![]()
ga je doen dan
poolen?
Waar moet je diegene afzetten danquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:08 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Hm, weer iets geleerd. Ik moet even iemand wegbrengen.
Zet de koffie maar vast aan trouwens.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:04 schreef Assiej het volgende:
[..]
Boeken en inzichtkennis ..
Ik ben er al![]()
ga je doen dan
poolen?
Ik wil de koffie best aan zettenquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:10 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Zet de koffie maar vast aan trouwens.
Omdat ze gaan koffiedrinken?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat wordt batsen!
Hoi Selma, milfje vammequote:Op woensdag 17 februari 2010 21:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Omdat ze gaan koffiedrinken?![]()
Goedenavond Justin
Soms is 't gewoon nodigquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:37 schreef rulerofdeath het volgende:
Tjah, is het verplicht bier drinken als je gaat batsen?
ja, dan kan 't slechter jaquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:56 schreef Bob-B het volgende:
druk, maar ik leef nog, dus goed dan he
en z'n broek in de hens zettequote:Op woensdag 17 februari 2010 21:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, dan kan 't slechter ja
zoals die terrorist die z'n eigen bom overleefde
Waarom niet? Je kunt toch wel koffie zettenquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:15 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik wil de koffie best aan zetten
maar denk niet dat dat mogelijk is
ik ga mijn douche aan zetten en ik spring er alleen onder!
met mijn lieve douchegel/haarshampoo
Volgende week vakantie? dan heb je tijd genoeg.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:20 schreef Fems het volgende:
Zo, eerste helft van titanic gezien! Volgende week next! Nu zometeen lekker onder de douche en slapen! Maar zit te twijfelen of ik niet nog even zal studeren
Dude, sick!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[ afbeelding ]
de 4 schermen van mij en m'n broertje
Wow.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[ afbeelding ]
die rechter 2 zijn van mij.quote:
hej geen andere link?quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
http://www.facebook.com/pages/Drunk-people-taking-care-of-drunker-people/485877640602?ref=nf&v=wall#!/video/video.php?v=173657040639&subj=618060808
Whehehhe
tuurlkquote:
bloedworstquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:43 schreef Samzz het volgende:
Blegh. Ik heb zin in seks. Maar ik ben ongesteld. Alweer
Een échte schipper.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:43 schreef Samzz het volgende:
Kan ik wel maar niemand hier thuis drinkt nu nog koffiequote:Op woensdag 17 februari 2010 22:24 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Waarom niet? Je kunt toch wel koffie zetten. Ben er al weer trouwens, moest nog even busje ophalen.
Moet er zelf ook nog wel aan wennen, maar vind het wel echt supertofquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:56 schreef Redbaron het volgende:
[..]
![]()
Wel raar dat korte haar bij je...
Geen vakantie voor mijquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:24 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Volgende week vakantie? dan heb je tijd genoeg.
WAAAAAAAAAAAT??? we hebben morgen een date he?quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:43 schreef Samzz het volgende:
Jaa, tof he?quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:13 schreef Fems het volgende:
Ik zie het al in je FOBO, ziet er goed uit meid! Lekker fris koppie zoals mama dat altijd zei
De boot zinkt!!!!quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:20 schreef Fems het volgende:
Zo, eerste helft van titanic gezien! Volgende week next! Nu zometeen lekker onder de douche en slapen! Maar zit te twijfelen of ik niet nog even zal studeren
quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:21 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
De boot zinkt!!!!
Oh shit, nu heb ik de film zeker verpest nu je al weet hoe hij afloopt?
Ik durfde het eerst ook niet, haha.quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:18 schreef Fems het volgende:
[..]
Staat je goed! Ik zit er ook aan te denken om het kort te doen. Maar ik durf niet!
Hoe is het trouwens met je vriendinnetje?quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik durfde het eerst ook niet, haha.
Heb eigenlijk ook een jaar of 2 rondgelopen met het idee om het korter te doen.
En elke keer als ik dan bij de kapper was was het echt zo van.. naah, toch maar niet.
Maar nu dacht ik, nu moet het gewoon een keer gebeuren. Heb ik dat ook weer gehad
Geen geld en ik moet morgen werken tot 22:00quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:24 schreef Robinhoo het volgende:
Oldenzaal hoezo kom jij morgen niet?
Okaaay.quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:27 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Geen geld en ik moet morgen werken tot 22:00
... ruik ik je kontquote:
Fear Factoryquote:
Uit. Al meer dan een maand nuquote:Op woensdag 17 februari 2010 23:26 schreef Fems het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens met je vriendinnetje?
Aah, waarom?quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Uit. Al meer dan een maand nu
quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Robin ik was vanavond heel stoer want ik reed met mn Twentesjaal op de hoedenplank door Utreg
Dit vind ik heel stoer.quote:
lol nicequote:Op woensdag 17 februari 2010 21:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ik zit morgen schijnbaar vlak tegen Vak-P aanquote:Op woensdag 17 februari 2010 23:40 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
[..]
Dit vind ik heel stoer.
Niet stoer at je morgen niet komt.
Ik drink altijd wel koffie. Lekker gedoucht?quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:00 schreef Assiej het volgende:
[..]
Kan ik wel maar niemand hier thuis drinkt nu nog koffie
(flauw he dat ik maar niet hap)
Hmm, brr. Hoe gaat het nu met jou? Kan je er een beetje mee leven ondertussen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ze zat in de knup met zichzelf
ja, dat vertellen ze nietquote:
kan niet zeggen dat het je misstaat, maar echt mooi vind ik het zo ook nog niet. Irl maar eens moeten zien.quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Moet er zelf ook nog wel aan wennen, maar vind het wel echt supertof
Ben nog aan het uitvogelen hoe ik er zelf een model in kan brengen waarvan ik echt denk, JA! Maar tot nu toe is het verder gewooon nog hetzelfde als toen ik lang haar had. Het zit tof, maar kan beterquote:Op donderdag 18 februari 2010 00:25 schreef Redbaron het volgende:
[..]
kan niet zeggen dat het je misstaat, maar echt mooi vind ik het zo ook nog niet. Irl maar eens moeten zien.
Vind t wel stoer dat je het durft
Tsjah je kunt nu andere dingen met je haar, als je het maat niet nog korter doetquote:Op donderdag 18 februari 2010 00:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben nog aan het uitvogelen hoe ik er zelf een model in kan brengen waarvan ik echt denk, JA! Maar tot nu toe is het verder gewooon nog hetzelfde als toen ik lang haar had. Het zit tof, maar kan beter![]()
En nu is het kort, het zit tof, het is anders, dus extra leuk![]()
Alleen nog een goede manier vinden om mn haar te doen
Zoals iedereen zegt: "Wennen, maar erg gaaf!"quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:38 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Tsjah je kunt nu andere dingen met je haar, als je het maat niet nog korter doet![]()
Anders is soms leuk, ik ben ook anders maar word vaak niet gewaardeerd...
Hoe vonden ze het op je werk?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zoals iedereen zegt: "Wennen, maar erg gaaf!"
quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:44 schreef Redbaron het volgende:
[..]
![]()
als je er zelf maar blij mee bent, en zo te merken ben je dat
Ben wel in de stad, maar niet bij die meetquote:Op donderdag 18 februari 2010 00:57 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ga je morgen ook naar die "meet". heb ik meer reden om ook ff te komen
hmm jammerquote:Op donderdag 18 februari 2010 01:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben wel in de stad, maar niet bij die meet
Mja, ze hadden toch een date? Dat vind ik dan meer voor hun met zn tweetjesquote:
ik weet ondertussen niet meer wat t is, waar t is, hoe laat t is of wie er komenquote:Op donderdag 18 februari 2010 01:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, ze hadden toch een date? Dat vind ik dan meer voor hun met zn tweetjes
Kloptquote:Op donderdag 18 februari 2010 01:09 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ik weet ondertussen niet meer wat t is, waar t is, hoe laat t is of wie er komen![]()
Was wel een mooie kans geweest jouw kapsel irl te beoordelen.
hmm ken die tent niet...en moet om 7u ook int stadion zitte...Na de wedstrijd word denk ik ook niet watquote:Op donderdag 18 februari 2010 01:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klopt
Ben morgen in de Mix te vinden, mocht je dat willen
De Mix is een coffeeshopquote:Op donderdag 18 februari 2010 01:19 schreef Redbaron het volgende:
[..]
hmm ken die tent niet...en moet om 7u ook int stadion zitte...Na de wedstrijd word denk ik ook niet wat![]()
Ben zelf ook niet zon held om alleen naar zo een onbekende plek te gaan
ah nja coffeeshop kom ik nietquote:Op donderdag 18 februari 2010 01:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De Mix is een coffeeshopEn ik zit er van 1 tot half 5
Okquote:Op donderdag 18 februari 2010 01:24 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ah nja coffeeshop kom ik nieten moet rond 3u toch nog eerst naar markelo een voorlip ophalen
![]()
dan zie ik je hopelijk snel wel een x,
hahahaha geniaal !quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog even lachen:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:57 schreef ReMcOrE het volgende:
goedemorgenlaatste werkdag van de week
en vanavond potje voetbal kijken
![]()
PaFiPo!!!
[img=5oo]http://fr.academic.ru/pictures/frwiki/71/Grolsch_Veste_wedstrijd.JPG[/img]
Wat heb jij een zieke humor.quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog even lachen:
[ afbeelding ]
Goedemorgen Sanquote:Op donderdag 18 februari 2010 09:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat heb jij een zieke humor.
Niet grappig, niet lachwekkend en behoorlijk kwetsend. Ik dank je en rot nu maar op met dat spotten met kanker.
Ik werd net zwetend wakkerquote:
Goed.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:07 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik werd net zwetend wakker![]()
Hoe is het hier?
keerl fappn in z'n slaap :pquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:07 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik werd net zwetend wakker![]()
Hoe is het hier?
Selmaquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Goed.Goedemorgen Sander.
Dat laat ik doen tegenwoordig!quote:
Heyquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:14 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
SelmaDaar ook zulk rotweer?
ik hen familie verloren aan die ziekte. So fuck the hell off jaquote:
Heuj Sanquote:
neequote:Op donderdag 18 februari 2010 10:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
ik hen familie verloren aan die ziekte. So fuck the hell off ja
quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:50 schreef rulerofdeath het volgende:
Selma![]()
alles goed aan die kant?
ja hoor. klasse goed te passequote:
Ik ben er niet!quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:59 schreef Robinhoo het volgende:
Selma komt dus niet@ wouter half 3 station Enschede CS.
Hey San, al zin in vanmiddagquote:
Wordt het dus toch een date.quote:
kippetjesquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
Zo maar eens ff douchen...ik heb zin in kippetjes.Dus straks naar de markt..
Surequote:Op donderdag 18 februari 2010 11:05 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Hey San, al zin in vanmiddag?
Ik had je graag ontmoet hoor.quote:
Ik ookquote:
Zo lekker he. En tegelijkertijd ook zo zielig he.quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zo lekker he. En tegelijkertijd ook zo zielig he.![]()
Maar daar wil ik niet over nadenken, dan vergaat mn eetlust.
Kippetjes
hij hoort/leest ook weer watquote:
Selmaaquote:
Hoiquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hij hoort/leest ook weer wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |