Ga jij eens heel gauw weg. Ben die sneeuw meer dan zat.quote:
Ninja-edit. Ik zie 'm niet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ga jij eens heel gauw weg. Ben die sneeuw meer dan zat.
Nah grapje hoor.
pafipo:
[ afbeelding ]
Hmm, een paar hier kennen me nog wel! Ben een hele tijd niet op FOK geweest.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:21 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Helleu.
Stel je voor zou ik zeggen
Ik heb je hier wel vaker gezien ja geloof ikquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:24 schreef Fems het volgende:
[..]
Hmm, een paar hier kennen me nog wel! Ben een hele tijd niet op FOK geweest.
Maar voor jou zal ik me voorstellen..
Femke, woon momenteel in Groningen, aangezien ik hier studeer. Maar mijn thuisthuis is te vinden in Haaksbergen.![]()
en wie ben jij?
Vieze stomme kutfoto van een kutsneeuwpop.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:24 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ninja-edit. Ik zie 'm niet.
ik ken je ook nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:24 schreef Fems het volgende:
[..]
Femke, woon momenteel in Groningen, aangezien ik hier studeer. Maar mijn thuisthuis is te vinden in Haaksbergen.![]()
en wie ben jij?
Femke!!!quote:
Famsiebamsie!quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:24 schreef Fems het volgende:
[..]
en wie ben jij?
Oke prima.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ga ff film kijken: Daybreakers
@Robin en San, misschien kom ik morgen toch wel.
Ze moeten mij niet breakenquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
supervette film !quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
Haaj schatquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:55 schreef Samzz het volgende:
Vriendjes van het goede leven
Ik ga zo maar eens onder een stervens hete douche, ik verga.
Waar blijf je danquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:07 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Haaj schat![]()
![]()
Ik wil je ook wel komen opwarmen
kheb je adres niet enzo, en onaangekondigd langskomen word ws ook niet gewaardeerd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |