Ben nog aan het uitvogelen hoe ik er zelf een model in kan brengen waarvan ik echt denk, JA! Maar tot nu toe is het verder gewooon nog hetzelfde als toen ik lang haar had. Het zit tof, maar kan beterquote:Op donderdag 18 februari 2010 00:25 schreef Redbaron het volgende:
[..]
kan niet zeggen dat het je misstaat, maar echt mooi vind ik het zo ook nog niet. Irl maar eens moeten zien.
Vind t wel stoer dat je het durft
Tsjah je kunt nu andere dingen met je haar, als je het maat niet nog korter doetquote:Op donderdag 18 februari 2010 00:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben nog aan het uitvogelen hoe ik er zelf een model in kan brengen waarvan ik echt denk, JA! Maar tot nu toe is het verder gewooon nog hetzelfde als toen ik lang haar had. Het zit tof, maar kan beter![]()
En nu is het kort, het zit tof, het is anders, dus extra leuk![]()
Alleen nog een goede manier vinden om mn haar te doen
Zoals iedereen zegt: "Wennen, maar erg gaaf!"quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:38 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Tsjah je kunt nu andere dingen met je haar, als je het maat niet nog korter doet![]()
Anders is soms leuk, ik ben ook anders maar word vaak niet gewaardeerd...
Hoe vonden ze het op je werk?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zoals iedereen zegt: "Wennen, maar erg gaaf!"
quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:44 schreef Redbaron het volgende:
[..]
![]()
als je er zelf maar blij mee bent, en zo te merken ben je dat
Ben wel in de stad, maar niet bij die meetquote:Op donderdag 18 februari 2010 00:57 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ga je morgen ook naar die "meet". heb ik meer reden om ook ff te komen
hmm jammerquote:Op donderdag 18 februari 2010 01:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben wel in de stad, maar niet bij die meet
Mja, ze hadden toch een date? Dat vind ik dan meer voor hun met zn tweetjesquote:
ik weet ondertussen niet meer wat t is, waar t is, hoe laat t is of wie er komenquote:Op donderdag 18 februari 2010 01:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, ze hadden toch een date? Dat vind ik dan meer voor hun met zn tweetjes
Kloptquote:Op donderdag 18 februari 2010 01:09 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ik weet ondertussen niet meer wat t is, waar t is, hoe laat t is of wie er komen![]()
Was wel een mooie kans geweest jouw kapsel irl te beoordelen.
hmm ken die tent niet...en moet om 7u ook int stadion zitte...Na de wedstrijd word denk ik ook niet watquote:Op donderdag 18 februari 2010 01:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klopt
Ben morgen in de Mix te vinden, mocht je dat willen
De Mix is een coffeeshopquote:Op donderdag 18 februari 2010 01:19 schreef Redbaron het volgende:
[..]
hmm ken die tent niet...en moet om 7u ook int stadion zitte...Na de wedstrijd word denk ik ook niet wat![]()
Ben zelf ook niet zon held om alleen naar zo een onbekende plek te gaan
ah nja coffeeshop kom ik nietquote:Op donderdag 18 februari 2010 01:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De Mix is een coffeeshopEn ik zit er van 1 tot half 5
Okquote:Op donderdag 18 februari 2010 01:24 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ah nja coffeeshop kom ik nieten moet rond 3u toch nog eerst naar markelo een voorlip ophalen
![]()
dan zie ik je hopelijk snel wel een x,
hahahaha geniaal !quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog even lachen:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |