zondag?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:02 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Wie gaat er trouwens mee naar de motorbeurs? evt achterop?
waarschijnlijk wel jaquote:
Nee, eigenlijk zijn alle Twente en Werder fans hoogintellectuele doctorandi die voor de sociale inteactie komen.quote:
Nee wel voor het bier en eten.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk zijn alle Twente en Werder fans hoogintellectuele doctorandi die voor de sociale inteactie komen.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk zijn alle Twente en Werder fans hoogintellectuele doctorandi die voor de sociale inteactie komen.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:17 schreef Kreator het volgende:
Oh en Ratel? Toen je zei dat je niet zo vaak op msn bent, toen dacht ik ach dat zal nog wel meevallen.
tiet veur bier?quote:
Awweer?quote:
Ja hoi. Ik ben er zelf niet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ja sorry. Ik zal straks even online komen.
^^quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Was van plan morgen ook te komen, maar ik laat jullie tortelduifjes wel met zn tweetjes
ah, kijk aan. de zaterdag kan ik zeker niet.quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Was van plan morgen ook te komen, maar ik laat jullie tortelduifjes wel met zn tweetjes
Sorry Sanquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Selma laat me al in de steek en nu jij ook al
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:10 schreef rulerofdeath het volgende:
hoe laat is morgen die 'date'/meet?
Ik ga al zelfquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:02 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Wie gaat er trouwens mee naar de motorbeurs? evt achterop?
rij je mee? maat van me wou mee, maar laat niets horenquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah, kijk aan. de zaterdag kan ik zeker niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |