abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78095834
Wachten op het tweede streepje deel 163

Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

NOD:

27 februari Taffie3d
27 februari Sugarsnap (02-2010)
28 februari danic (08-2009)
01 maart GreatWhiteSilence (2010)
01 maart Shirley (01-2010)
03 maart Kolonia (04-2009)
09 maart Entreri
12 maart vrouwtje-theelepel (10-2009)
15 maart -nienna- (06-2009)
24 maart Ciscostar (12-2008)

Boepie
IslaBonita (12-2008)
Mijsje (08-2007)
Koningin Juliana (03-2009)
MissCMS
prinseszondererwt (11-2007)
Suuzzz
Suuz_ (03-2009)
Tierrr (10-2008)

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

Afkortingen:
NOD = Niet Ongesteldheidsdag (de dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar het niet wilt)
DPO = Days Past Ovulation (het aantal dagen dat verstreken is sinds je ovulatie)
LF = Luteale fase (het aantal dagen tussen je eisprong en je menstruatie, tussen 9-14 dagen is normaal)
PUPO = pregnant until proven otherwise
KvK = klussen voor kindje (functioneel klussen dus, of te wel neuken in je vruchtbare periode)
FFF = Fuck for Fun (gewoon lekker neuken omdat je daar gewoon zin in hebt)
FF = Fertility Friend (site waar je je cyclus kunt bijhouden mbv temperaturen)

[ Bericht 2% gewijzigd door BE op 25-02-2010 12:25:08 ]
pi_78095901
Omdat het vorige topic gesloten werd door Veerle die zich vandaag aangemeld heeft verwacht ik niet dat ze ook gelijk weet dat en hoe ze een nieuw topic moet openen, vandaar dat ik de honneurs maar even heb waargenomen

Haar lapo was overigens wel een mooie:
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 13:03 schreef Veerle1982 het volgende:
Thanks voor de tip van de digitale test. Ik ben hem maar gaan halen en kon natuurlijk niet wachten tot mijn man thuis is... maar JAAAAAAAAAAAAA ik ben zwanger. Kwam er echt na een paar minuten op te staan! Heerlijk die duidelijke tests! Vanmiddag maar al een cadeautje voor de papa gaan kopen.

Dus meiden ik ga jullie heel snel weer verlaten.
Gefeliciteerd Veerle
pi_78096222
Gefeliciteerd Veerle Hopelijk krijgen we in dit topic nog een aantal positieve testen te zien
pi_78096351
Ik heb Suuzzz, Taffie3d en Kon. Juliana even naar onderen gezet omdat die data al wel heel erg voorbij zijn.
pi_78096479
Soneal, inderdaad bedankt om in mijn plaats het topic opnieuw te openen. Ik weet inderdaad nog niet hoe het hier allemaal werkt! Thanks
En meiden succes nog. Ik blijf voor jullie duimen!
pi_78096706
Veerle gefeliciteerd

Zie dat ik weer de eerste NODer ben ( aangezien trierrr helaas ongesteld is geworden )
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_78096744
Mijn NOD kan eruit ben immers de 15e al ongesteld geworden
pi_78096823
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 13:29 schreef Boepie het volgende:
Mijn NOD kan eruit ben immers de 15e al ongesteld geworden
Heb/wil je een nieuwe NOD in de lijst of wil je naar de onderste lijst??

En ik heb even teruggezocht naar de voorbije NOD's waarvan ik Suuzzz en Taffie gvonden heb, maar ook deze post van Koningin Juliana:
quote:
Op maandag 1 februari 2010 16:59 schreef KoninginJuliana het volgende:
Dames, ik meld mij voorlopig even voor het laatst.. Gister weer ongesteld geworden (overigens ook praktisch niet gesexed, dus vrijwel onmogelijk om dan zwanger te raken.. ).
We stoppen voor nu even met proberen en nemen een pauze. Op een of andere manier is na bijna een jaar proberen het vertrouwen weg en levert het hele zwanger-worden nu zoveel spanningen op, dat het gewoon niet handig is om er op dezelfde voet mee door te gaan. De uitslagen van het laatste zaadonderzoek zijn bepaald niet om over naar huis te schrijven en mijn leeftijd werkt ook al niet echt mee. Het wordt ons te klinisch en te veel een 'moeten' en dat was zeker niet de bedoeling van dit alles. Hoe nu verder weten we nog niet precies, maar voor nu is het echt even leuk geweest.

Aan de ene kant voelt het als een zwaktebod, omdat zoveel van jullie al zoveel langer bezig zijn. Verder ben ik ook bang jullie het gevoel te geven dat het niet zo'n big deal is, door het zo 'op te geven'. Zo denk ik er zeker niet over en hoop dan ook dat jullie dat niet zo zien. Maar iedere situatie is natuurlijk ook weer anders en ik zou me daar ook eigenlijk niets van aan moeten trekken.

Ik wens jullie allemaal heeeeeeeel veel succes en zal jullie zeker blijven volgen.
Graag even overleg, betekent dit dat ze uit de lijst wil??
pi_78096925
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 13:31 schreef Soneal het volgende:

[..]

En ik heb even teruggezocht naar de voorbije NOD's waarvan ik Suuzzz en Taffie gvonden heb, maar ook deze post van Koningin Juliana:
[..]

denk dat ze even in de onderste lijst wil.. Met begindatum naar zonder NOD
pi_78096984
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 13:34 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
denk dat ze even in de onderste lijst wil.. Met begindatum naar zonder NOD
Okay, dat had ik al gedaan dus dan zit dat goed

Zal Tierrr en Boepie even uit de NOD-lijst halen en voor nu ook even naar onderen verhuizen.
  woensdag 17 februari 2010 @ 14:00:25 #11
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_78097953
Net gebeld, geen blaasontsteking. Ben nauwelijks een klap verder dus... Ik heb een afspraak gemaakt voor maandagochtend, voor als ik dan nog steeds klachten heb (en nog steeds geen tweede streepje gezien heb).
Dus vrijdagochtend nog maar eens testen, zodat ik eventueel nog kan afbellen. *zucht*
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_78098414
Veerle, gefeliciteerd meid! Fijn dat je alweer door mag!

GWS, dat schiet ook niet op! Ik hoop dan toch nog op streepjes voor je...

En Cisco, voor jou natuurlijk ook!!!!!

Hier al wat rozige afscheiding, dus dat voorspelt niet veel goeds...
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_78098432
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 13:31 schreef Soneal het volgende:

[..]

[..]

Ik wil even geen nieuwe NOD omdat ik nu een dikke week eerder ongesteld ben geworden heb ik geen idee Ik meld me dan wel weer als ik ongi ben of ander nieuws heb (blijf dus wel meedoen hier hoor)

Thanks
pi_78099556
GWS, gezien je NOD zou het ook nog je ovulatie kunnen zijn, toch?
Wil bij mij ook nog weleens een tijdje goed pijnlijk zijn.

IslaB:

Cisco: * In de duimstand

Lekker opgeruimd Soneal!
Mooie nette NOD-lijst weer.
pi_78100494
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 13:35 schreef Soneal het volgende:
Zal Tierrr en Boepie even uit de NOD-lijst halen en voor nu ook even naar onderen verhuizen.
Thanks!!
Ik weet inderdaad nog geen nieuwe NOD, omdat ik dus deze cyclus voor het eerst aan de clomid ga en het dus onbekend is hoe ik daarop reageer..

Veerle, lekkere binnenkomer!! Gefeliciteerd!

Isla, rozige afscheiding zegt niet altijd wat, dus ik duim nog ff stug door!
  woensdag 17 februari 2010 @ 15:16:09 #16
12913 GreatWhiteSilence
pi_78101057
Maar ik heb nooit last gehad van mijn ovulatie...
Bovendien is die NOD ook maar een gok, omdat ik geen idee heb hoe mijn cyclus eruit ziet. Ik voor de bloeding van begin deze maand had ik al bijna 2 jaar geen bloed gezien, op het vloeien na de bevalling na dan.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_78101489
GWS balen dat geen blaasontstekking is en je nog niet weet waar vandaan komt. Misschien toch raak..

Stop maar met duimen, zojuist op dag 35 wat nu dus dag 1 word ongesteld geworden. Cyclus van 34 dagen dit keer.
Nieuwe NOD mag naar 24 maart.

Damn binnen uur meteen vet last van me buik, zo ff van die alive pillen voor tijdens menstruatie halen. Vrijdag is CD3 dus dan bloedprikken
pi_78102059
Balen Cisco! Het schiet ook echt niet op zo!

Veerle gefeliciteerd

Enne...Suuz, voor mij is het gelukkig geen kwelling hoor, die 9-maandenbeurs. Ik heb er juist hartstikke zin in. Misschien doe ik ook alvast ideetjes op. Daarbij, ik ga echt voor die vriendin mee, het is de bedoeling dat ze met lekker veel tassen thuiskomt haha
pi_78102069
quote:
[b]Op woensdag 17 februari 2010 15:02 schreef Tierrr het volgende:

Isla, rozige afscheiding zegt niet altijd wat, dus ik duim nog ff stug door!
Lief van je... maar zo begint mijn menstruatie altijd, dus heb niet veel hoop...

Cisco... balen zeg..... Doe maar lekker rustig aan vandaag.
pi_78102451
Cisco.

Vrijdag bloedprikken dus, en dan?
Met een beetje mazzel schrikt je lichaam van alleen het prikken al zo dat dat genoeg is voor twee streepjes volgende maand.
  woensdag 17 februari 2010 @ 15:54:39 #21
12913 GreatWhiteSilence
pi_78102624
Balen Cisco
pi_78102692
He jakkes Cisco...
pi_78102962
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 15:26 schreef Ciscostar het volgende:
Nieuwe NOD mag naar 24 maart.
Done

pi_78103593
@Soneal, volgens mij is het bij het opruimen met de Suzen niet helemaal goed gegaan.

Laatste post van Suuzzz:
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 11:34 schreef suuzzz het volgende:
Dus dan gaat mijn NOD naar 6 feb. Ik zit dan in Amerika, dus zal het jullie pas begin Maart komen melden, want de testjes gaan gewoon mee!
Van Suuz_ weten we volgens mij nog geen nieuwe NOD.
pi_78103916
Scherp Kolonia!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')