Dat beweren sommige maar dat is niet correct. Rome bedreef politieke macht, deze macht bedreef hoererij met de koningen der aarde..... Het antwoord is vrij eenvoudig...quote:
Antichrist?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat beweren sommige maar dat is niet correct. Rome bedreef politieke macht, deze macht bedreef hoererij met de koningen der aarde..... Het antwoord is vrij eenvoudig...
quote:
Hij heeft de Wiki niet helemaal goed gelezen dusquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is een naamloze stad die heult met de Antichrist in het boek openbaringen. Er zijn al vele steden of rijken gelinkt aan de naam hoer van babylon.
weer een kloon van......quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:03 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Hij heeft de Wiki niet helemaal goed gelezen dus
Ik houd het er maar op dat deze vraag gewoon lastig was.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:03 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Hij heeft de Wiki niet helemaal goed gelezen dus
Dan zat ik er dus een heel stuk dichterbij dan antichrist...quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik houd het er maar op dat deze vraag gewoon lastig was.
Je noemt Rome maar er is dus geen bewijs dat het om Rome gaat. Het is wel een stad die heult met de Antichrist.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:06 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Dan zat ik er dus een heel stuk dichterbij dan antichrist...
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je noemt Rome maar er is dus geen bewijs dat het om Rome gaat. Het is wel een stad die heult met de Antichrist.
Het gaat niet om correctheid. Maar toen ik naar hints op wikipedia zocht was een van de eerste regels de regel die ik gepost heb.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:10 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
geen bewijs. De rest van de bijbel heb jij reeds op correctheid gecheckt? sorry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe vraag Henkie! staat pas 28 minuten open.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:14 schreef BeamofLight het volgende:Ik ben katholiek......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe vraag Henkie! staat pas 28 minuten open.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
Mestbroek -2quote:
Daar was wel iets met doping mee toch?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was een wielerploeg.
Geen idee wie RM is...
Rodolfo Massiquote:
MM +2quote:
Dat zag ik dus net ook, Paerson is het overigens...quote:
Er waren er maar een paar die normaal de race volbrachten. Voor 80 procent was het te moeilijk.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zag ik dus net ook, Paerson is het overigens...
Heb je spuit 11 ook weer...quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:53 schreef Ofyles2 het volgende:
Herstel: het is Pärson.
De letter ä behoort niet tot de ASCII-standaarden.
yep, Jorge Videla. De argentijnse dictator, waarschijnlijk had hij het in het nazi tijdperk ook wel "goed" gedaan...quote:
Of in de rol van Inspector Clouseau...quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:00 schreef tomtomaat het volgende:
yep, Jorge Videla. De argentijnse dictator, waarschijnlijk had hij het in het nazi tijdperk ook wel "goed" gedaan...
Wat isquote:bevat de stoffen coumarine en safrol welke bij dierproeven en ander onderzoek gentoxisch blijken te zijn en daarmee mogelijk kankerverwekkend. Of
daarmee kankerverwekkend voor mensen is moet uit nader onderzoek blijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |