Mja oke, dat zal je hier vast ook wel hebben misschien, maar ik zoek eigenlijk gewoon echt de zakken gekruide friet. Vorig jaar waren die er nog wel, maar nu een tijdje kunnen we ze nergens vinden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:25 schreef Tinkepink het volgende:
In de Duitse supermarkten kun je patatkruiden kopen. Misschien in de Nederlandse ook wel. Kun je ze zelf kruiden.
Is de smaak erg anders dan gekruide friet dat jij weet of niet?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:33 schreef GekkeMat het volgende:
Ik heb thuis een potje patat kruiden staan. Gewoon bij het kruidenrekje in een willekeurige supermarkt
[ afbeelding ]
De enige gekruide friet die ik eerder op had was van een lokaal restaurant (Gossimijne voor de lokale liefhebbers) en die smaakten vrijwel hetzelfde.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:36 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Is de smaak erg anders dan gekruide friet dat jij weet of niet?
Hmm oke, dankjewel. Dan denk ik maar dat ik zon potje ga halen en kijken of het te eten is.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:40 schreef GekkeMat het volgende:
[..]
De enige gekruide friet die ik eerder op had was van een lokaal restaurant (Gossimijne voor de lokale liefhebbers) en die smaakten vrijwel hetzelfde.
Mijn zusje zweert bij deze kruiden
deze kruidenpotjes zijn echt de grootste onzin die bestaat. patatkruiden, gehaktkruiden, kipkruiden, preikruiden, broodkruiden, leverkruiden, appelkruiden, zuurkoolkruiden, sexkruiden, melkkruiden noem maar op. en ze bestaan allemaal voor 99% uit zoutquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:33 schreef GekkeMat het volgende:
Ik heb thuis een potje patat kruiden staan. Gewoon bij het kruidenrekje in een willekeurige supermarkt
[ afbeelding ]
AH heeft het ook als huismerkquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:41 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Hmm oke, dankjewel. Dan denk ik maar dat ik zon potje ga halen en kijken of het te eten is.
Let eens even beter op. Ik weet zeker dat Verstegen een hele rits "zonder zout" heeftquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:07 schreef polariteit het volgende:
[..]
deze kruidenpotjes zijn echt de grootste onzin die bestaat. patatkruiden, gehaktkruiden, kipkruiden, preikruiden, broodkruiden, leverkruiden, appelkruiden, zuurkoolkruiden, sexkruiden, melkkruiden noem maar op. en ze bestaan allemaal voor 99% uit zout![]()
nee als ik smakelijk patatten wil hebben strooi ik er zelf wel kruiden zonder zout overheen![]()
on-topic: nee heb geen idee of dat in de winkel te koop is. wist niet dat het uberhaupt bestond, lijkt mij dat die kruiden er dan in de frituur afgefrituurd worden.
Bedoel je nou wedges?quote:
Ik mag jouw zusje welquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:40 schreef GekkeMat het volgende:
[..]
De enige gekruide friet die ik eerder op had was van een lokaal restaurant (Gossimijne voor de lokale liefhebbers) en die smaakten vrijwel hetzelfde.
Mijn zusje zweert bij deze kruiden
Ja ik ga er straks eens voor kijkenquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:47 schreef 78RPM het volgende:
Wat men al eerder zei, probeer eens zo'n potje kruiden!
btw... Lekker kranten gelopen vanmorgen en daarna nog een beetje lekker geslapen?
Nee je hotlinkt een image die jij alleen kan zien en wij dus niet.. daarom faal je.. Humor heb ik zat.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:18 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Last van een gebrek aan humor, of snap ik jou even niet
Bijvoorbeeld na een frikandel of een kroket.quote:
Ah, tsja, dat zie ik dus niet. Nu wel. En gefixtquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:05 schreef GekkeMat het volgende:
[..]
Nee je hotlinkt een image die jij alleen kan zien en wij dus niet.. daarom faal je.. Humor heb ik zat.
echt waar? heb ik hier in de appie en de jumbo nog nooit gezien volgens mij...quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:17 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Let eens even beter op. Ik weet zeker dat Verstegen een hele rits "zonder zout" heeft
maar de patatkruiden helaas niet daar zit wel zout inquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:17 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Let eens even beter op. Ik weet zeker dat Verstegen een hele rits "zonder zout" heeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |