De Euh Wattequote:Op woensdag 17 februari 2010 12:27 schreef RenRen- het volgende:
Mooi reisje van 300 meter weer.
Ik was een hoer en ik werd door elkaar gehaald met mijn moeder.
Wait, wut?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:27 schreef RenRen- het volgende:
Dan moeten we het maar rechtstreeks injecteren onder je huidquote:
Wil je wat van mij?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik eet al zakken chips en koekjes fo life, maar het wil niet
wtfquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:27 schreef RenRen- het volgende:
Hihihi.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles![]()
Sorry, wat doe je?quote:
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away![]()
Ik loop met een spijkerrokje rond (En 3 leggings, maar goed), dat maakt je een hoerquote:
En een buurvrouw die me altijd door elkaar haalt met mijn moeder, die denkt dat ik degene ben die 15 kilo kwijt is![]()
Wie moet in elkaar slaan voor je?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:27 schreef RenRen- het volgende:
Je bent ook zo mooiquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik loop met een spijkerrokje rond (En 3 leggings, maar goed), dat maakt je een hoer
En een buurvrouw die me altijd door elkaar haalt met mijn moeder, die denkt dat ik degene ben die 15 kilo kwijt is![]()
Wtf.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik loop met een spijkerrokje rond (En 3 leggings, maar goed), dat maakt je een hoer
En een buurvrouw die me altijd door elkaar haalt met mijn moeder, die denkt dat ik degene ben die 15 kilo kwijt is
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
En een buurvrouw die me altijd door elkaar haalt met mijn moeder, die denkt dat ik degene ben die 15 kilo kwijt ishoe slecht van je buuf
![]()
Niemand hoor, in de zomer hoor ik niet anders.quote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 12:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wie moet in elkaar slaan voor je?![]()
Aha, je bent er dus wel eentje!quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet voluit reageren dat ik geen tukker ben![]()
Surveillance-Fiets
![]()
Toezicht is gezond!![]()
ah ja, uiteraard. De supermarkt-hangers stonden er weer zoals altijd?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
spijkerrokje
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!![]()
Ik vind het wel mooi voor mijn moeder, blijkbaar lijkt ze nog heel jongquote:
Mja mijn moeder is 15 kilo kwijt, en dat zie je natuurlijk, maar die vrouw denkt dat ik ooit 100 woog of zo. Kan eralleen bij bedenken dat ze dan denkt dat ik mijn moeder benquote:![]()
![]()
Wat dat je 15 kg kwijt bent? Wat moet dat heerlijk zijnquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Niemand hoor, in de zomer hoor ik niet anders.
Nope en ben er trots opquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aha, je bent er dus wel eentje!![]()
![]()
![]()
Dat had niets met happen te makenquote:
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles![]()
Bijna!quote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 12:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat dat je 15 kg kwijt bent? Wat moet dat heerlijk zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: