Superrrrrrrr de Boerrrrrrr.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:57 schreef nieslief het volgende:
Oooh mooi.
Oh-Oh waar krijg je die zegels dan???
Welkom!quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:00 schreef Patapon het volgende:
hoi hoi,
ik kom voor het eerst in de SC een kijkje nemen en zie meteen een prachtige foto....wat een heerlijk uitzicht!!!
Ik is jaloers....
Ik heb ze stiekem gewoon meteen weer meegenomen hoorquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:00 schreef Cat22 het volgende:
Ah, een versgebakken topic.![]()
Mooi plaatje Pagan!
Oh-oh: krijg jij je vingerafdrukken wel weer terug?
Sorry die zit hier aan de andere kant v.d. stad en ik ken zo ook niemand die er komt. Mocht ik iemand tegenkomen gil ik wel hier.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Superrrrrrrr de Boerrrrrrr.
Actie is dan wel niet zo tof als andere jaren ( voorheen kreeg je gewoon gratis kaartjes, nu krijg je 10 euro korting ) , we gaan nu al twee jaar achter elkaar, met een boel vrienden met een boel honden naar Ouwehands, en we willen dit jaar gewoon weer gaan
Ik krijg 'm vandaag binnen als 't goed is.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:50 schreef oh-oh het volgende:
Oh DM, ik heb dat boek over Murakami binnen, en het begint met een stukje van hemzelf over zijn eigen werk dat al helemaal de moeite is
Hey, had je t Murakami boek al besteld?quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:20 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik krijg 'm vandaag binnen als 't goed is.
Vond jouw baas het trouwens echt goed dat je voor verkoudheid thuis bleef?quote:
Oh dat vind ik eerlijk gezegd echt best wel misselijkmakend jaquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:23 schreef DanseMacabre het volgende:
Hehe, ik ben heel benieuwd!
Ik heb voor m'n vriend ook een boek besteld, omdat we vandaag 3 jaar en 5 maanden bij elkaar zijn. We geven elkaar elke maand op de 17e een cadeautje. Klef he.
Dan is het toch ook gewoon niet speciaal of verrassend meer en weet je van ellende niet meer wat je moet kopenquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:23 schreef DanseMacabre het volgende:
Hehe, ik ben heel benieuwd!
Ik heb voor m'n vriend ook een boek besteld, omdat we vandaag 3 jaar en 5 maanden bij elkaar zijn. We geven elkaar elke maand op de 17e een cadeautje. Klef he.
Neuh toen ik gister mailde dat ik morgen weer kwam mailde hij nog terug dat ik wel ook aan mn eigen gezondheid moest denken. En tis écht geen doen kan ik je vertellen hoor. Tis heus niet dat ik doodziek ben of wat, maar nou ook niet dat ik eventjes zo af en toe wat moet kuchen ofzoquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Vond jouw baas het trouwens echt goed dat je voor verkoudheid thuis bleef?
Of heb je het ein bischen aangedikt?
Daar hoef ik hier echt niet mee aan te komen hoor. Collega's aansteken? Ja jammer, dan zetten die ook maar een pak zakdoeken op het bureau als dat alles is
quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat vind ik eerlijk gezegd echt best wel misselijkmakend ja![]()
Mijn boek kwam dus vandaag, had je m gelijk dezelfde dag besteld dat ik t zei dan?
Die van mij vraagt als ik me ziekmeld omdat ik migraine heb (en door een hel ga omdat ik hem persoonlijk moet bellen) doodleuk of ik dan smiddag nog wel kom.....quote:
Yo Zwab what's up whats uuuuuuuuuup?????quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yo Zwab what's up whats uuuuuuuuuup?????
Je hebt nogal een omweggetje gemaakt. Effe profiteren vant mooie weer?quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:28 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Pagan, dit was mijn uitzicht toen ik vanmorgen eens een andere brug nam op de terugweg van het gemeentehuis![]()
Carnaval nog een beetje:
[ afbeelding ]
De brug waar ik normaal overheen loop![]()
[ afbeelding ]
En Wyck:
[ afbeelding ]
Ik vind Maastricht echt zo mooi, ik woon er nu al jaren en toch geniet ik elke keer weer van hoe mooi de stad is als ik er rondloop
Nope.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:33 schreef oh-oh het volgende:
Oh DM heb jij trouwens Tony Takitani gezien?
Ik dacht dat jij de weg wist hierquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je hebt nogal een omweggetje gemaakt. Effe profiteren vant mooie weer?Al zal het op zich vanuit het Stadskantoor niet zo ver om zijn, die zitten nu weer op de oude plek, toch?
Mooie foto's! Ik herken het wel, Maastricht is echt een stad waar je van blijft genieten, ook al woon je er al langer. Weird is een leuke stad, maar dat ik trots ben op de uitzichten... neuh.
Ik ook niet, ik wil m wel graag zien maar je komt dr nog niet zo makkelijk aanquote:
Maastricht is een prachtstad, als we er zijn (komt zelden voor) dan hebben we gelijk zo'n vakantiegevoel. Ander landschap, andere taal, culinair is er veel te beleven. Jammer dat het zo ver weg is.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:28 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Pagan, dit was mijn uitzicht toen ik vanmorgen eens een andere brug nam op de terugweg van het gemeentehuis![]()
Carnaval nog een beetje:
[ afbeelding ]
De brug waar ik normaal overheen loop![]()
[ afbeelding ]
En Wyck:
[ afbeelding ]
Ik vind Maastricht echt zo mooi, ik woon er nu al jaren en toch geniet ik elke keer weer van hoe mooi de stad is als ik er rondloop
Bazen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:32 schreef Patapon het volgende:
[..]
Die van mij vraagt als ik me ziekmeld omdat ik migraine heb (en door een hel ga omdat ik hem persoonlijk moet bellen) doodleuk of ik dan smiddag nog wel kom.....
Maar over de Kesselskaai is korter.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij de weg wist hier![]()
Tis 1 rechte weg, vanuit de deur van het gemeentehuis, de brug over, tot bij ons aan de voordeur
Je bent echt verwend met zo'n baasquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon 'normaal' noemen ze dat
http://www.bol.com/nl/p/d(...)tml#product_overviewquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik wil m wel graag zien maar je komt dr nog niet zo makkelijk aan
Het is ook echt niet- Nederlands hier vind ik.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:38 schreef Pagan het volgende:
[..]
Maastricht is een prachtstad, als we er zijn (komt zelden voor) dan hebben we gelijk zo'n vakantiegevoel. Ander landschap, andere taal, culinair is er veel te beleven. Jammer dat het zo ver weg is.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:32 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
![]()
Verder zijn we helemaal niet klef ofzo.![]()
@Pagan, ik weet altijd wel wat ik moet kopen hoor.. Het hoeft niet per se iets duurs te zijn, vaak een bosje bloemen of een klein boekje.
En we doen dit niet al drie jaar ofzo.Eigenlijk pas sinds dat we samenwonen.
Maastrichtenaren zijn een speciaal soort volk idd.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het is ook echt niet- Nederlands hier vind ik.
Nee, dat lijkt mss korter maar dat is het echt niet hoor, tis echt gewoon rechtdoor lopen van deur tot deur, ik ben over de ouw bruk heengelopen, ik heb getimed zelfsquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar over de Kesselskaai is korter.
Nou dat dus, ze vroegen me wel ff op de hoogte te houden ivm dingen die overgenomen moesten worden. Maar verder kom ik ook de hele dag bij afdelingen/gebruikers over de vloer die issues hebben, dus ik ga als ik écht loop te snotteren dan gewoon niet werken. Steek dan het halve bedrijf aan en voel me echt niet fijn als je bij iemand aan het bureau staat en je staat continu te kuchen en snotteren.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bazen.![]()
Als ik me ziek meld kan dat bij de administratie. En voor een dagje of 2 doen die echt niet moeilijk. Tenminste, toen ik me vorige week een dagje ziek meldde kreeg ik alleen huis tuin en keukentips, zodat ik me sneller beter zou voelen.En ze vroegen wanneer ik dacht weer aan het werk te kunnen, maar da's meer ivm eventuele afspraken die omgezet moeten worden. Vind ik ook logisch.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maastrichtenaren zijn een speciaal soort volk idd.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:32 schreef Patapon het volgende:
[..]
Die van mij vraagt als ik me ziekmeld omdat ik migraine heb (en door een hel ga omdat ik hem persoonlijk moet bellen) doodleuk of ik dan smiddag nog wel kom.....
quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:40 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/d(...)tml#product_overview
ZOEK JE RUZIE OFZOquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:43 schreef Greys het volgende:
Overigens - nog maar even voor de zekerheid- bedoel ik het in geen geval als aanval naar jou ofzo hoor McSnotkop. Maar dat weet je wel, neem ik aan.
Het verbaast me gewoon dat je baas daar zo soepel over doet
En da's voor jou alleen maar prettig. Verder niets.
UHUHquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:45 schreef Loveless85 het volgende:
En dat weet ik Greys, alhoewel ik geen opmerkingen had verwacht van jou, jij bent het toch eenmaal aaaaaaaaaltijd en zonder enige bedenkingen met me eens?
Je hebt het getimed!quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt mss korter maar dat is het echt niet hoor, tis echt gewoon rechtdoor lopen van deur tot deur, ik ben over de ouw bruk heengelopen, ik heb getimed zelfs
Je bent ook buitenlander schat. Je bent van Zittert en woont niet eens in de City.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik voel me nog vaak zat een buitenlander hier idd, maar dat maakt het juist ook weer leuk.
Mc Snotneus.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:45 schreef Loveless85 het volgende:
En dat weet ik Greys, alhoewel ik geen opmerkingen had verwacht van jou, jij bent het toch eenmaal aaaaaaaaaltijd en zonder enige bedenkingen met me eens?
Bekken natuurlijkquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:48 schreef Greys het volgende:
Hoe gaan we het dan weer goedmaken Ll?
Nee, ik vroeg het me ook af, want over de andere brug LIJKT ook korter, maar een rechte weg kan bijna niet langer zijn toch?quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je hebt het getimed!![]()
Voor mij?Je wist dat ik commentaar ging leveren he?
![]()
[..]
Je bent ook buitenlander schat. Je bent van Zittert en woont niet eens in de City.
Zwak, heel zwakquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, dan wacht ik even tot na je snotperiode
Ja, want anders stikt het arme jong.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, dan wacht ik even tot na je snotperiode
Maar jouw rechte weg heeft een bochtje.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg het me ook af, want over de andere brug LIJKT ook korter, maar een rechte weg kan bijna niet langer zijn toch?
![]()
Die andere weg is alleen saaier om te lopen![]()
Stelletje snobs.quote:En ja, de mensen uit mijn buurt, de echte natives zeg maar () die zeggen dus echt dat ze "naar Maastricht" gaan als ze naar de stad gaan, en dat ik bijvoorbeeld " in Maastricht " werk
Dat was eigenlijk niet my biggest concernquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, want anders stikt het arme jong.
Oh ja, als ik had gezwommen had ik de afstand wss in kunnen kortenquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar jouw rechte weg heeft een bochtje.Veel zou er sowieso niet inzitten qua afstand, want je kunt nu eenmaal niet dwars de Maas over, je moet toch een van de bruggen kiezen.
[..]
Stelletje snobs.
quote:
De lol van ruzie is het goedmaken.quote:Greysie ben je nu ruzie aan het zoeken??
ja dan wel, maar toen ik gister belde was het ook echt zoquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:59 schreef Ml-etje het volgende:au, terug van fysio
![]()
Greysie ben je nu ruzie aan het zoeken??
Moet bekennen dat als iemand zich verkouden ziek meldt ik soms wel zoiets heb van ja en??
Vooral als ze dan fris en vrolijk klinken, maarja kan niet eisen dat ze komen.
Lunchtime! Bammetje smeren
quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:02 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
[..]
De lol van ruzie is het goedmaken.
Maar d'r is nog teveel snot. Ik wacht nog wel even
Dan zou ik je beterschap wensen en overigens geef ik dezelfde reactie soms, joh dat is te horenquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ja dan wel, maar toen ik gister belde was het ook echt zo
Ll: Ik ben ziek![]()
Baas: Ja dat hoor ik!
Nee haring happen is aan mij niet besteedquote:
Ik heb geduld!quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
goedzo
Enne het moet eerst erger worden voor het beter wordt ben ik bang
Normaal wel hoor maar heb echt last van arm en nek dus ben blij dat ik even een "beetje" rust heb.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:07 schreef oh-oh het volgende:
Oh dan waren jullie echt maar kort hier idd!
Dat je niet onmiddelijk Whoopie wil gaan halen joh
Whoopjequote:Op woensdag 17 februari 2010 12:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee haring happen is aan mij niet besteed
Ben lekker thuis en Whoopie nog bij oma dus zo maar eens poetsen en boenen
Volgend jaar wil ik wel langer als dat kan.
Das zo weer over, nodig hem vrijdag uit johquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb geduld!![]()
Als ie weer snotvrij is, dan is ie aan de beurt en ga ik ruzie met hem zoeken.
Ik ga vast iets bedenken in de lijn van de boot naar Texel!
quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Whoopje
Die is vast blij jullie weer te zien.
Of wordt hij heel erg verwend bij oma?
Omdat ik aan het lijnen ben en het gaat goed en omdat ik allemaal pakketjes krijg vandaag en omdat ik zo gelukkig ben met Jip.quote:
Goedmakenquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb geduld!![]()
Als ie weer snotvrij is, dan is ie aan de beurt en ga ik ruzie met hem zoeken.
Ik ga vast iets bedenken in de lijn van de boot naar Texel!
Dat doet de mijne niet, Whoopie is altijd keurig op gewicht (ik doe wel aan vetmesten overigens).quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:11 schreef DanseMacabre het volgende:
Oma's zijn heel goed in vertroetelen.
Die van mij was er te goed in: Die had een teckel die met z'n buik over de grond sleepte.![]()
Das wel leuk! Knap hoor nu lijnen, moet eerst eens uit mijn winterdip voor ik daaraan begin.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:11 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Omdat ik aan het lijnen ben en het gaat goed en omdat ik allemaal pakketjes krijg vandaag en omdat ik zo gelukkig ben met Jip.
Vrijdag is er een zakelijk feestje in Rotterdam waar Ml-etje en ik toevallig allebei zullen zijn!quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:10 schreef oh-oh het volgende:
Gaan jullie vrijdag weer allemaal meeten???
Hoe oud is hij ook alweer?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Das zo weer over, nodig hem vrijdag uit johheb ik ook lol
Als we elkaar tegenkomen dan wel.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Vrijdag is er een zakelijk feestje in Rotterdam waar Ml-etje en ik toevallig allebei zullen zijn!
[..]
Hoe oud is hij ook alweer?
Toegang 23+ he...
quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:21 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja dat feestje![]()
Tis alweer pauze hier, dat gaat echt snel als je 's ochtends ff weg bent.
Ff plassen en de hondjes aankleden en dan lekker wandelen , mss ff langs het heringe biete
Haring.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:28 schreef sararaats het volgende:
haring is
maar soit, ik heb net een halve zak Mama Mia's binnengekapt
Ik heb het nooit goed gesnapt. Na vier dagen feesten met de nodige alcohol ga je het afsluiten door met je brakke kop in een vettige haring te happen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]vertel me maar hoe dat in elkaar zit dan
Volgens mijn vriendin is het meer afsluiten van het carnaval, nog wat drinken een harinkje happen en een beetje babbelen.
oh maar dat doe ik ook wel eens. het is wel lang geleden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:34 schreef DanseMacabre het volgende:
Bicky burgers![]()
Burgers moet je zelf maken.
Kipkluiven vind ik echt helemaal niks.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:35 schreef Loveless85 het volgende:
Haring is inderdaad met een uitje wel lekker, maar ik hou ook niet zo van happen. Sowieso ben ik niet zo van happen/kluiven e.d.
Ook niet met kip
Same here.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:35 schreef Loveless85 het volgende:
Haring is inderdaad met een uitje wel lekker, maar ik hou ook niet zo van happen. Sowieso ben ik niet zo van happen/kluiven e.d.
Ook niet met kip
Een 'wat-mot-je'gezicht.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:40 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Lui baasje, luie poes
Kip kluivenquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:35 schreef Loveless85 het volgende:
Ook niet met kip
wat een dotjequote:Op woensdag 17 februari 2010 12:40 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lui baasje, luie poes
Ik heb een keer m'n schoonmoeder mijn garnalen laten pellen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Same here.![]()
Ik ben een luie eter. Mijn maaltijd moet meteen snijdbaar en opeetbaar zijn. Kipkluifjes, vis, spareribs en anders moeilijk gerei zal ik niet snel kopen. Teveel gedoe en vieze vingers.
Behalve als het heel lekker is, dan wil ik best even tijd investeren in bij voorbeeld het fileren van een visje.
Zullenwe een eetclubje starten?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:43 schreef Greys het volgende:
Ik hou ook niet van spare ribs. Wel van de smaak, niet van dat gepoer met die botjes.
Dan wil ik het er af snijden en kijken ze me meestal aan alsof ik niet goed bij mijn hoofd ben
Terwijl ik wel ooit een keer écht kreeft wil gaan eten.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:45 schreef Loveless85 het volgende:
Spareribs of vis met het halve skelet er nog in zijn ook niet aan mij besteed. Net als Cat wil ik gewoon lekker eten en niet het nog half moeten villen en dat je totaal onder het vet en de smerigheid zit
Dat zou ik nou ook weleens willen, lijkt net een operatie met al dat gereedschap op tafel!quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Terwijl ik wel ooit een keer écht kreeft wil gaan eten.![]()
Met slabbetje om zo'n beest te lijf gaan met scharen, tangen en haakjes.![]()
![]()
Waarschijnlijk ben ik er na die ene keer ook helemaal klaar mee.
ik moet ineens denken aan de kreeftscène in The Naked Gun 2 1/2quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ooit wel eens gegeten, kreeft.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:48 schreef Patapon het volgende:
[..]
Dat zou ik nou ook weleens willen, lijkt net een operatie met al dat gereedschap op tafel!
Alleen al van het lezen krijg ik kippevelquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
om ze eerst heel goed te verzorgen en vervolgens op te eten?quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:04 schreef sararaats het volgende:
ik hoop ooit dierenverzorgster te worden
Dat is leuk, misschien kun je een opleiding volgen of zo. Wat voor dieren zou je graag willen verzorgen dan?quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:04 schreef sararaats het volgende:
ik hoop ooit dierenverzorgster te worden
quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:05 schreef Patapon het volgende:
[..]
om ze eerst heel goed te verzorgen en vervolgens op te eten?
(sorrie komt door al dat eten...)
de apen in de Zoo van Antwerpenquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat is leuk, misschien kun je een opleiding volgen of zo. Wat voor dieren zou je graag willen verzorgen dan?
Broodje aap dus.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:07 schreef sararaats het volgende:
[..]
de apen in de Zoo van Antwerpen
Apen zijn tofquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:07 schreef sararaats het volgende:
[..]
de apen in de Zoo van Antwerpen
Huh hoezo dat?quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:04 schreef DanseMacabre het volgende:
Ja ik ook.![]()
Krijg net weer de vraag: Noem jij je vriend altijd bij z'n hele naam?
Waar zijn de foto's dan?quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:15 schreef oh-oh het volgende:Mijn bento is vandaag gezond en lekkerrrrrrrr
Foto?quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:15 schreef oh-oh het volgende:
Mijn bento is vandaag gezond en lekkerrrrrrrr
Moet je tijdens het koken wel uitkijken dat je niet druptquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:18 schreef Loveless85 het volgende:
noodles![]()
Ik ga denk ik straks ook lekker pittig koken, helpt meestal wel om de neus even goed open te krijgen
Oh je moet kippensoep maken ( vers ), rijst koken, taugé dr bij, hardgekookt eitje, en dan de rijst in een diep bord, taugé en kip en ei dr op, sambal dr bij, soep dr over, en dan een halve citroen dr over uitknijpen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:18 schreef Loveless85 het volgende:
noodles![]()
Ik ga denk ik straks ook lekker pittig koken, helpt meestal wel om de neus even goed open te krijgen
Ikkuh!!quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:21 schreef oh-oh het volgende:
En ik ben echt gek op kluiven en vieze vingers bij het eten![]()
Als je goed kookt is alles natuurlijk ook nog es zo gaar dat t van t bot af valt.
Wie wil bij mijn eetclubje ?
het is geloof ik vanuit het geloof traditie dat je op aswoensdag het vasten begint met vis. Maar pin me er niet op vastquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb het nooit goed gesnapt. Na vier dagen feesten met de nodige alcohol ga je het afsluiten door met je brakke kop in een vettige haring te happen.
Die quote ik evenquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik durf geen foto's te posten als Senes er is![]()
En nee, de aarbeienbento moest eerst nog afgewassen worden, dus tis een van de oudjes vandaag.
Met noodles, komkommer, babymais en gurkjes en sambal bij
Klinkt als veel werkquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh je moet kippensoep maken ( vers ), rijst koken, taugé dr bij, hardgekookt eitje, en dan de rijst in een diep bord, taugé en kip en ei dr op, sambal dr bij, soep dr over, en dan een halve citroen dr over uitknijpen.
Krupuk bij , en smullen maar, dat maak ik altijd als ik grieperig ben
T gaat toch ook over kip en zo ?quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:21 schreef sararaats het volgende:
grote guppies, dit lijkt meer op een eet- en vreettopic
Het is niks nie veel werk.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klinkt als veel werk![]()
Zat meer te denken aan gewoon peultjes met nog wat erbij, kip pittig marineren, rijst met wat noten ofzo, en daar lekker veel sambal op
Tja, t viel te verwachten dat je er trots op zou zijn.quote:
Het is als mod niet handig om te vertellen wanneer je on en offline bent hequote:Op woensdag 17 februari 2010 13:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tja, t viel te verwachten dat je er trots op zou zijn.
Ben je nog lang hier?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het is niks nie veel werk.
Je koopt wat kippenboutjes, 2 of zo, die pleur je in een pan met water voor een uur of 2, en voila , verse kippensoep.
Eitje en rijst koken, kip plukken , taugé mieter je zo dr in en klaar is je vitaminebom waarvan je neus open gaat
Nou, de gemakkelijke snelle goed-voor-bij-griep versie jaquote:
Ja , t had gekund dat je dr ingetrapt was, t had me niet verbaasdquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:33 schreef senesta het volgende:
[..]
Het is als mod niet handig om te vertellen wanneer je on en offline bent he
Even koffie pakken, brb
quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:22 schreef Bamba het volgende:
[..]
het is geloof ik vanuit het geloof traditie dat je op aswoensdag het vasten begint met vis. Maar pin me er niet op vast
Hé getver das balenquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:42 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben trouwens niet ff langs gelopen, want het regent hier
IEUWWWWWWWWWWWWWquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:19 schreef Patapon het volgende:
[..]
Moet je tijdens het koken wel uitkijken dat je niet drupt
Dat wordt echt levensgevaarlijk, er liggen toch al complete ijsbanen overalquote:
Uhuhquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja , t had gekund dat je dr ingetrapt was, t had me niet verbaasd![]()
Zou kunnenquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:50 schreef Greys het volgende:
Net onderweg naar huis - even beestjes verzorgen - ging er ook een fietser languit de berm in en degene die er naast reed er bovenop. Maar het is toch helemaal niet zo glad meer?
Misschien hadden ze een aanval van enorme liefdelust ofzo
Een half uur, maar alles wat ik langer weg blijf dan dat (en dat blijf ik, anders ben ik niet lang genoeg bij de beestjes op de dagen dat ik een hele dag werkquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zou kunnen![]()
Hier zijn alleen de stukken waar nog aangekoekte sneeuw ligt glad, maar verder valt het mee.
Hoe lang heb jij eiks pauze? Omdat je op en neer rijdt bedoel ik
spareribs en kluifkip ftw!quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:21 schreef oh-oh het volgende:
En ik ben echt gek op kluiven en vieze vingers bij het eten![]()
Als je goed kookt is alles natuurlijk ook nog es zo gaar dat t van t bot af valt.
Wie wil bij mijn eetclubje ?
Ik wist het welquote:
Ik heb t zien gebeuren, echt ontelbaar vaak de afgelopen dagenquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:48 schreef Ml-etje het volgende:
Je wilt niet weten hoeveel mensen er al dan niet dronken op hun gezicht gingen, het was echt spekglad![]()
Nou ga verder boenen hier
nou, niet alleen dronkenquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:48 schreef Ml-etje het volgende:
Je wilt niet weten hoeveel mensen er al dan niet dronken op hun gezicht gingen, het was echt spekglad![]()
Nou ga verder boenen hier
Ouwe kluifkip!quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:10 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Kluifkip is een leuk woord!
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ouwe kluifkip!
Ja, die houden we er in! Dat bekt () lekker!
Nope, moet dan anders dan een kip dan?quote:
Why?quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:26 schreef sararaats het volgende:
iemand ooit een fazant geplukt?
het ging van *ruk pluk trek*
quote:
nee maar het was wel leukquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nope, moet dan anders dan een kip dan?
Ja en ze zette er nog een zin bij ook.quote:
Is het lekker, fazant?quote:
Geef toe, 'kluifkip' bekt lekker!quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:24 schreef oh-oh het volgende:
Greys denkt echt de hele dag alleen maar aan bekken
Ik ken een gruwelijk stom mens met 3 honden, waarvan er twee Kuif en Kip heten, dus ik vind kluifkip onprettig klinkenquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Geef toe, 'kluifkip' bekt lekker!
En verder heb je wel gelijk ja
Da's een zeer beeldende omschrijving!quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:26 schreef sararaats het volgende:
iemand ooit een fazant geplukt?
het ging van *ruk pluk trek*
best welquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Is het lekker, fazant?
Ik hou niet zo heel erg van wild.
Niet?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Is het lekker, fazant?
Ik hou niet zo heel erg van wild.
Smaakt het als kip, als eend, of als duif?quote:
smaakt naar krokodilquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Smaakt het als kip, als eend, of als duif?
Ik wil fazant voor de honden!
Krokodil smaakt nergens naar, dat had ik toevallig laatst nog voor de honden, vonden ze niks aanquote:
Gewoon nog steeds hoorquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:45 schreef Patapon het volgende:
en ja hoor het gaat weer over eten.....
Puppies koken voor zn Duitse schone denk ikquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:47 schreef Loveless85 het volgende:
Over eten gesproken, waar is Subtieltje tegenwoordig?
de meeste mensen eten flora en fauna, dus het is nog steeds semi ontopicquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:45 schreef Patapon het volgende:
en ja hoor het gaat weer over eten.....
nou je kent dat beslag voor pisang goreng?quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de meeste mensen eten flora en fauna, dus het is nog steeds semi ontopic![]()
en het gaat lang niet altijd over eten hoor
vieze boekjes is ook een goeie tweede
Aaaaaaah niet nappie!quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou je kent dat beslag voor pisang goreng?
daar hebben we napoleon ingerold, en die gaat zo de frituur in
Hehe, en eerst slachten natuurlijkquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Puppies koken voor zn Duitse schone denk ik
In dat topic zijn z'n laatste posts inderdaad. 613 was de laatste SC waar hij is geweest.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:59 schreef Ml-etje het volgende:
Nee pekingeendPekingeend... (eigenlijk een simpele vraag over lenteuitjes)
Ben weer verder poetsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Das opzicht een logisch gevolgquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:17 schreef MissBliss het volgende:
Zeker nastyHet is ook niet normaal hoeveel ze nu poept, nu ze zoveel eet ineens
quote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 15:17 schreef oh-oh het volgende:Oh godverrrrrrrr, ik kan echt wel janken.
Ben ik al zo lang bezig voor die lunch voor de verjaardag van mn baas , nou kan hij zelf ineens echt absoluut niet![]()
Twas gewoon zo uniek dat IEDEREEN gewoon es kon, ik heb een zaal gehuurd en alles, kan ik alles weer af gaan bellen.
Mooi dat ik nou niks anders ga doen ook, godsamme
Ja, het is wel logisch op zichquote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 15:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das opzicht een logisch gevolg![]()
![]()
Maar inderdaad, als ze eerst minder at is het wel even wennen. Voor haarzelf ook schijnbaar
Het zijn ook net kindertjes he?quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:17 schreef MissBliss het volgende:
Zeker nastyHet is ook niet normaal hoeveel ze nu poept, nu ze zoveel eet ineens
Het is hier zo onmogelijk om de agenda's van iedereen op elkaar af te stemmen, mensen hebben die dag al 2 maanden speciaal vrij gehouden, en nou kan hij zelf ineens echt niet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Das wel balen zeg! Wel een beetje suf om niet te kunnen op je eigen feestje
[..]
Ja, het is wel logisch op zich
Maar ze heeft wel vaker incidenten hoor, omdat ze de bak gewoon een leuke chillplek vindt
Maar dan moet je dus wel eerst je drolletje begraven, Ziggy
Ja die gaat nu gewoon helemaal niet door.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:25 schreef Loveless85 het volgende:
Word een leuke verjaardag zo zonder de jarige
Tjah aan de andere kant, als hij een feestje voor hem is en hij dus zelf dan alsnog iets plant zal het hem nou ook niet heel veel kunnen boeien dat het niet doorgaat...quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die gaat nu gewoon helemaal niet door.
Het was zn eigen idee hoor, tenminste, ik mocht iets organiseren en ik mocht ook groot uitpakken.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah aan de andere kant, als hij een feestje voor hem is en hij dus zelf dan alsnog iets plant zal het hem nou ook niet heel veel kunnen boeien dat het niet doorgaat...
Maar wel zonde van de tijd en moeite ja
Ach ja, ff zaaltje afbellen en lekker voor de eer bedanken volgende keer...quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het was zn eigen idee hoor, tenminste, ik mocht iets organiseren en ik mocht ook groot uitpakken.
Maar schijnbaar kan dit echt niet verzet worden en kan er ook niemand anders heen.
Het is al gebeurd, mevrouw was het er niet mee eens, maar ik ben natuurlijk veel sterkerquote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 15:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het zijn ook net kindertjes he?![]()
En niet met je nagels, want dat vindt Tha Zigg niet fijn![]()
oh oh, wat balen van die lunch....ik zou persoonlijk best een beetje erg pissig worden dan
Nou, het was gewoon echt onwijs leuk, voor het eerst in al die jaren, met iedereen en aanhang van de familie en zo, en het was echt te uitzonderlijk dat het leek te lukken ook.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach ja, ff zaaltje afbellen en lekker voor de eer bedanken volgende keer...
Zou iig mijn aanpak zijn. Niet je dag laten verzieken door zoiets
Hoera voor de gewassen kont!quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het is al gebeurd, mevrouw was het er niet mee eens, maar ik ben natuurlijk veel sterker
Nu maar hopen dat ze snel een beetje opdroogt op dr kruik.
Ik ben ook al zo'n 2 weken uitgefarmvilledquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:09 schreef Loveless85 het volgende:
Gemiddelde Farmviller: 43 jaar oude vrouw
Ik durf het me niet af te vragenquote:
Pfieuw.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:09 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:09 schreef Loveless85 het volgende:
Naja, als je er aan begonnen bent dan heb je al hard genoeg gefaald natuurlijkquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:21 schreef JJH het volgende:
[..]![]()
Er is er hier eentje zooo blij dat ze net gestopt is denk ik.
Over wat ik je gisteren vroeg? Ben benieuwdquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:20 schreef oh-oh het volgende:
Oh kut Bamba, ik heb net voor je gevraagd
ach joh, mcMossel is een taaie schot, die kan wel wat hebbenquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik durf het me niet af te vragen
I'm in denial
Help me er even aan denken dat ik je vanavond pm als je wilquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:24 schreef Bamba het volgende:
[..]
Over wat ik je gisteren vroeg? Ben benieuwd
quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ach joh, mcMossel is een taaie schot, die kan wel wat hebben![]()
[ afbeelding ]
Doe ikquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Help me er even aan denken dat ik je vanavond pm als je wil
Tot je volgende afspraak of om iemand te vervangen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:39 schreef Cat22 het volgende:
Oh-oh? Je vlop is op de bus!![]()
En omdat hier iemand niet is komen opdagen zit ik hier nog een uur.
Ik zit nu iemand te vervangen. Maar eigk ook weer niet 'want dat kan ik nog niet'.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Tot je volgende afspraak of om iemand te vervangen?
Ga de quiche in de oven schuiven (AH mediteraan, die kan ik echt niet namaken helaas) en de zelfgemaakte tomatensoep opwarmen met een stokbroodje kruidenboter
Dat klinkt goddelijkquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Tot je volgende afspraak of om iemand te vervangen?
Ga de quiche in de oven schuiven (AH mediteraan, die kan ik echt niet namaken helaas) en de zelfgemaakte tomatensoep opwarmen met een stokbroodje kruidenboter
quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:00 schreef Cat22 het volgende:
Rijstprutje met een of andere Xenos saus hier voor straks.
Maar nu zit ik aan de lunch. Bammetjes eten. Joh, waar zou die hoofdpijn toch vandaan komen? Lage bloedsuiker wellicht?
Maar je moet ook wel eten!quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:00 schreef Cat22 het volgende:
Rijstprutje met een of andere Xenos saus hier voor straks.
Maar nu zit ik aan de lunch. Bammetjes eten. Joh, waar zou die hoofdpijn toch vandaan komen? Lage bloedsuiker wellicht?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar je moet ook wel eten!
Zaql ik je de volgende keer even bellen om 12:30?
Hij was een uurtje later alweer goorquote:
Ging ze weer poepslapen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hij was een uurtje later alweer goor
Ja, kennelijk. Maar dr staart en bipsebabs waren nog nat natuurlijk, van het wassen. Dus dan kleeft het extra goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |