Superrrrrrrr de Boerrrrrrr.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:57 schreef nieslief het volgende:
Oooh mooi.
Oh-Oh waar krijg je die zegels dan???
Welkom!quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:00 schreef Patapon het volgende:
hoi hoi,
ik kom voor het eerst in de SC een kijkje nemen en zie meteen een prachtige foto....wat een heerlijk uitzicht!!!
Ik is jaloers....
Ik heb ze stiekem gewoon meteen weer meegenomen hoorquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:00 schreef Cat22 het volgende:
Ah, een versgebakken topic.![]()
Mooi plaatje Pagan!
Oh-oh: krijg jij je vingerafdrukken wel weer terug?
Sorry die zit hier aan de andere kant v.d. stad en ik ken zo ook niemand die er komt. Mocht ik iemand tegenkomen gil ik wel hier.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Superrrrrrrr de Boerrrrrrr.
Actie is dan wel niet zo tof als andere jaren ( voorheen kreeg je gewoon gratis kaartjes, nu krijg je 10 euro korting ) , we gaan nu al twee jaar achter elkaar, met een boel vrienden met een boel honden naar Ouwehands, en we willen dit jaar gewoon weer gaan
Ik krijg 'm vandaag binnen als 't goed is.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:50 schreef oh-oh het volgende:
Oh DM, ik heb dat boek over Murakami binnen, en het begint met een stukje van hemzelf over zijn eigen werk dat al helemaal de moeite is
Hey, had je t Murakami boek al besteld?quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:20 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik krijg 'm vandaag binnen als 't goed is.
Vond jouw baas het trouwens echt goed dat je voor verkoudheid thuis bleef?quote:
Oh dat vind ik eerlijk gezegd echt best wel misselijkmakend jaquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:23 schreef DanseMacabre het volgende:
Hehe, ik ben heel benieuwd!
Ik heb voor m'n vriend ook een boek besteld, omdat we vandaag 3 jaar en 5 maanden bij elkaar zijn. We geven elkaar elke maand op de 17e een cadeautje. Klef he.
Dan is het toch ook gewoon niet speciaal of verrassend meer en weet je van ellende niet meer wat je moet kopenquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:23 schreef DanseMacabre het volgende:
Hehe, ik ben heel benieuwd!
Ik heb voor m'n vriend ook een boek besteld, omdat we vandaag 3 jaar en 5 maanden bij elkaar zijn. We geven elkaar elke maand op de 17e een cadeautje. Klef he.
Neuh toen ik gister mailde dat ik morgen weer kwam mailde hij nog terug dat ik wel ook aan mn eigen gezondheid moest denken. En tis écht geen doen kan ik je vertellen hoor. Tis heus niet dat ik doodziek ben of wat, maar nou ook niet dat ik eventjes zo af en toe wat moet kuchen ofzoquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Vond jouw baas het trouwens echt goed dat je voor verkoudheid thuis bleef?
Of heb je het ein bischen aangedikt?
Daar hoef ik hier echt niet mee aan te komen hoor. Collega's aansteken? Ja jammer, dan zetten die ook maar een pak zakdoeken op het bureau als dat alles is
quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat vind ik eerlijk gezegd echt best wel misselijkmakend ja![]()
Mijn boek kwam dus vandaag, had je m gelijk dezelfde dag besteld dat ik t zei dan?
Die van mij vraagt als ik me ziekmeld omdat ik migraine heb (en door een hel ga omdat ik hem persoonlijk moet bellen) doodleuk of ik dan smiddag nog wel kom.....quote:
Yo Zwab what's up whats uuuuuuuuuup?????quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yo Zwab what's up whats uuuuuuuuuup?????
Je hebt nogal een omweggetje gemaakt. Effe profiteren vant mooie weer?quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:28 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Pagan, dit was mijn uitzicht toen ik vanmorgen eens een andere brug nam op de terugweg van het gemeentehuis![]()
Carnaval nog een beetje:
[ afbeelding ]
De brug waar ik normaal overheen loop![]()
[ afbeelding ]
En Wyck:
[ afbeelding ]
Ik vind Maastricht echt zo mooi, ik woon er nu al jaren en toch geniet ik elke keer weer van hoe mooi de stad is als ik er rondloop
Nope.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:33 schreef oh-oh het volgende:
Oh DM heb jij trouwens Tony Takitani gezien?
Ik dacht dat jij de weg wist hierquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je hebt nogal een omweggetje gemaakt. Effe profiteren vant mooie weer?Al zal het op zich vanuit het Stadskantoor niet zo ver om zijn, die zitten nu weer op de oude plek, toch?
Mooie foto's! Ik herken het wel, Maastricht is echt een stad waar je van blijft genieten, ook al woon je er al langer. Weird is een leuke stad, maar dat ik trots ben op de uitzichten... neuh.
Ik ook niet, ik wil m wel graag zien maar je komt dr nog niet zo makkelijk aanquote:
Maastricht is een prachtstad, als we er zijn (komt zelden voor) dan hebben we gelijk zo'n vakantiegevoel. Ander landschap, andere taal, culinair is er veel te beleven. Jammer dat het zo ver weg is.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:28 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Pagan, dit was mijn uitzicht toen ik vanmorgen eens een andere brug nam op de terugweg van het gemeentehuis![]()
Carnaval nog een beetje:
[ afbeelding ]
De brug waar ik normaal overheen loop![]()
[ afbeelding ]
En Wyck:
[ afbeelding ]
Ik vind Maastricht echt zo mooi, ik woon er nu al jaren en toch geniet ik elke keer weer van hoe mooi de stad is als ik er rondloop
Bazen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:32 schreef Patapon het volgende:
[..]
Die van mij vraagt als ik me ziekmeld omdat ik migraine heb (en door een hel ga omdat ik hem persoonlijk moet bellen) doodleuk of ik dan smiddag nog wel kom.....
Maar over de Kesselskaai is korter.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij de weg wist hier![]()
Tis 1 rechte weg, vanuit de deur van het gemeentehuis, de brug over, tot bij ons aan de voordeur
Je bent echt verwend met zo'n baasquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon 'normaal' noemen ze dat
http://www.bol.com/nl/p/d(...)tml#product_overviewquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik wil m wel graag zien maar je komt dr nog niet zo makkelijk aan
Het is ook echt niet- Nederlands hier vind ik.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:38 schreef Pagan het volgende:
[..]
Maastricht is een prachtstad, als we er zijn (komt zelden voor) dan hebben we gelijk zo'n vakantiegevoel. Ander landschap, andere taal, culinair is er veel te beleven. Jammer dat het zo ver weg is.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:32 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
![]()
Verder zijn we helemaal niet klef ofzo.![]()
@Pagan, ik weet altijd wel wat ik moet kopen hoor.. Het hoeft niet per se iets duurs te zijn, vaak een bosje bloemen of een klein boekje.
En we doen dit niet al drie jaar ofzo.Eigenlijk pas sinds dat we samenwonen.
Maastrichtenaren zijn een speciaal soort volk idd.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het is ook echt niet- Nederlands hier vind ik.
Nee, dat lijkt mss korter maar dat is het echt niet hoor, tis echt gewoon rechtdoor lopen van deur tot deur, ik ben over de ouw bruk heengelopen, ik heb getimed zelfsquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar over de Kesselskaai is korter.
Nou dat dus, ze vroegen me wel ff op de hoogte te houden ivm dingen die overgenomen moesten worden. Maar verder kom ik ook de hele dag bij afdelingen/gebruikers over de vloer die issues hebben, dus ik ga als ik écht loop te snotteren dan gewoon niet werken. Steek dan het halve bedrijf aan en voel me echt niet fijn als je bij iemand aan het bureau staat en je staat continu te kuchen en snotteren.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bazen.![]()
Als ik me ziek meld kan dat bij de administratie. En voor een dagje of 2 doen die echt niet moeilijk. Tenminste, toen ik me vorige week een dagje ziek meldde kreeg ik alleen huis tuin en keukentips, zodat ik me sneller beter zou voelen.En ze vroegen wanneer ik dacht weer aan het werk te kunnen, maar da's meer ivm eventuele afspraken die omgezet moeten worden. Vind ik ook logisch.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maastrichtenaren zijn een speciaal soort volk idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |