ik ook!quote:
zo'n johma dinges ?quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:04 schreef PhalanX het volgende:
ik heb zojuist een panini-broodje gegeten, en het was overheerlijk.
[ afbeelding ]
de roofvogel ligt in bedquote:Op woensdag 17 februari 2010 09:03 schreef Stroekie het volgende:
zojuist even staan wuiven naar die roofvogel
Neem anders even een pilletjequote:
Misschien moet ie daar juist mee stoppen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Neem anders even een pilletje
quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:07 schreef PhalanX het volgende:
ik eet een panini omdat ik meer waard ben dan andere mensen, omdat ik er een duurdere levensstijl op nahoud.
u is necrofhel ?quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Neem anders even een pilletje
vanmorgen wel hoorquote:
quote:
Goed hequote:
Is er niet een autosave gemaaktquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:23 schreef PhalanX het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Ben ik bezig met tekenen... auditie stuk voor een stomme wedstrijd... knalt m'n computer eruit en ben ik alles kwijt!
Die rechtse is echt vetquote:
Ik ben wel eens naar zo'n fantasybeurs geweest.... wat je daar aan kostuums voorbij ziet komenquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:31 schreef wonderer het volgende:
Ik vind die kostuums vaak zo onpraktisch. Maar wel mooi.
Moeten ze in de werkelijkheid ook een beetje functioneel zijn en er ok uitzien? Want dan zijn die losse fladderdingen natuurlijk verre van ideaal (en hangen ze een beetje slapjes om de held heen, tenzij je wat stijfsel gebruikt). En die spaken bij de schurk, handig om iemand mee open te halen, maar teveel enzo.quote:
quote:A panel of judges will score each entry on criteria such as originality, creativity, color choice, "real world" wearability, and overall aesthetics. The judges will send the sixteen designers with the most points on to the runway.
Ik vind dat assymetrische juist heel cool... daar moet je niet meer aan sleutelen...quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:49 schreef PhalanX het volgende:
zal ik de schurk helemaal bedekken (op z'n armen na) met hetzelfde soort outfit? Dus dat je de broek wegdenkt?
Dat zwakt het a-symetrische af (tenzij ik het in een andere kleur doe... zoals bijvoorbeeld zwart of donkerbruin)
ik moest hardop lachen maar ook huilen om dit verhaalquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ang3l, de volkskrant schrijft vandaag over Paul ter Linde
http://www.vkblog.nl/beri(...)_jihad%27#commentaar
Heb je het expres zo gedaan dat de 1 heel onschuldig is en de ander heel duivels?quote:
Da was de opdracht volgens mijquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:19 schreef MisterO het volgende:
[..]
Heb je het expres zo gedaan dat de 1 heel onschuldig is en de ander heel duivels?
Ow ja niet gelezenquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Da was de opdracht volgens mij
Een schurk en een held...
Oh ja das inderdaad mooiquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ow ja niet gelezen![]()
Ik ben nog aan het napuffen. Ik heb net rondom de Bosbaan hardgelopen.
Na 3 maand kom ik pas achter dat het 5 minuten lopen van mijn huis is, hoe mooi![]()
[ afbeelding ]
Het lijkt me echt zooo mooi in de zomer he, ik ga echt elke dag picknicken denk ik zoquote:
picknicken is voor homo'squote:Op woensdag 17 februari 2010 19:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het lijkt me echt zooo mooi in de zomer he, ik ga echt elke dag picknicken denk ik zo
die komt in de raad daar hoor, reken daar maar opquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik moest hardop lachen maar ook huilen om dit verhaal
Zeikerd. Wat is er erg aan relaxen op het gras met mooi weer erbij?quote:
Dan moet de PVV behoorlijk groot worden in DH... hij staat pas 9e op de lijst...quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
die komt in de raad daar hoor, reken daar maar op
HEERLIJK juist!quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:44 schreef MisterO het volgende:
[..]
Zeikerd. Wat is er erg aan relaxen op het gras met mooi weer erbij?
Da's piklikken.quote:
en straks in de kamerquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
die komt in de raad daar hoor, reken daar maar op
11e plek maar met voorkeurstemmen kan het bestquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dan moet de PVV behoorlijk groot worden in DH... hij staat pas 9e op de lijst...
Ow 11e zelfs... maar waarom zou hij zoveel voorkeursstemmen krijgen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
11e plek maar met voorkeurstemmen kan het best
heel gay den haag ruilt blonde frits huffnagel in voor een jonger blonder rechtser modelquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow 11e zelfs... maar waarom zou hij zoveel voorkeursstemmen krijgen?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
misschien halen ze gewoon 11 zetels daar
Dat klinkt als mensen die voor hem stemmen omdat ie homo is en "er leuk uit ziet".quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heel gay den haag ruilt blonde frits huffnagel in voor een jonger blonder rechtser model
Mensen die uberhaupt op de PVV stemmen doen dat sowieso niet voor een partijprogramma want dat is er nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat klinkt als mensen die voor hem stemmen omdat ie homo is en "er leuk uit ziet".
Partij programma PVV;quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mensen die uberhaupt op de PVV stemmen doen dat sowieso niet voor een partijprogramma want dat is er niet
Vrouwenskiën is niet voor homo's.... als we het nu over de dijen van Mark Tuitert hebbenquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Je mag hier best over sport praten hoor.
Dijenquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vrouwenskiën is niet voor homo's.... als we het nu over de dijen van Mark Tuitert hebben
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vandaar je voorkeur voor frikadellen ?
TV, DVD?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:40 schreef Stroekie het volgende:
alex klaassen eindelijk alleen is briljand !
dan ben je al wel weer heel vroeg terugquote:
geen pauzequote:Op woensdag 17 februari 2010 21:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dan ben je al wel weer heel vroeg terug
dan nog....quote:
carnaval in oss kan dat dan ?quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dan nog....
de kappel waar ik aanhang van ben gaat altijd de maandag van Carnaval op tour, random gekozen met een dartpijl op de kaart, dit jaar was dat Oss en Uden
uden is altijd wel leuk en gezelligquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dan nog....
de kappel waar ik aanhang van ben gaat altijd de maandag van Carnaval op tour, random gekozen met een dartpijl op de kaart, dit jaar was dat Oss en Uden
Het zal onderhand een keer tijd worden... dit kabinet holt van akkefietje naar crisis en weer terugquote:
de puinhopen van 8 jaar jpbquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het zal onderhand een keer tijd worden... dit kabinet holt van akkefietje naar crisis en weer terug
alsof er nu wel daadkracht is met deze gristen mannenbroedersquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:40 schreef MisterO het volgende:
Juist niet. Ze zeiken om het zeiken. Aftreden van de regering zal het land alleen maar weer een paar mnd stilzetten. Alsof een ander kabinet het beter zou doen.
maar jij had laatste keer toch op jpb gestemd ?quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:31 schreef Vlarp het volgende:
O ja... opzouten met dat kudt kabinet!
Ik vraag me alleen of of er ook wel wat beters voor terug komt...quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:31 schreef Vlarp het volgende:
O ja... opzouten met dat kudt kabinet!
Nja krijgen we Balkenende 5?quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:40 schreef MisterO het volgende:
Juist niet. Ze zeiken om het zeiken. Aftreden van de regering zal het land alleen maar weer een paar mnd stilzetten. Alsof een ander kabinet het beter zou doen.
zelfs in brussel believen ze hem nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 23:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja krijgen we Balkenende 5?
Hoelang gaan we dan door? Tot en met Balkenende 18?
3 maanden wilders 1quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Anarchie! Chaos!
heimwee naar paarsquote:Op woensdag 17 februari 2010 23:14 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen of of er ook wel wat beters voor terug komt...
Ow ja nee dat is een argument inderdaad... vooral omdat er destijds echt heel duidelijk en regelmatig werd aangegeven dat hij helemaal geen kandidaat was...quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zelfs in brussel believen ze hem niet
tuurlijk was meneer wel kandidaatquote:Op woensdag 17 februari 2010 23:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow ja nee dat is een argument inderdaad... vooral omdat er destijds echt heel duidelijk en regelmatig werd aangegeven dat hij helemaal geen kandidaat was...
Hij heeft geleerd van eerdere fouten: Wachten tot je gevraagd wordt en dan alleen Ja zeggen als je op voorhand genoeg steun hebt..quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow ja nee dat is een argument inderdaad... vooral omdat er destijds echt heel duidelijk en regelmatig werd aangegeven dat hij helemaal geen kandidaat was...
Hoe kom je aan die informatie?quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tuurlijk was meneer wel kandidaat
Dus was hij niet kandidaat toch?quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:42 schreef Peter het volgende:
[..]
Hij heeft geleerd van eerdere fouten: Wachten tot je gevraagd wordt en dan alleen Ja zeggen als je op voorhand genoeg steun hebt..
tmm roept ons naar de barricadenquote:Op donderdag 18 februari 2010 03:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
Beste Homoseksuelen van Nederland
geschokt en verdrietig was ik toen ik las dat pastoor Buyens van het noord Brabantse Reusel, de homoseksuele prins van zijn dorp tijdens de carnaval mis geen hostie wilde geven.
Dat is in deze tijd toch niet meer voor te stellen.
Daarom vind ik dat wij in actie moeten komen, vanaf komende zondag zal ik bij iedere mis van de reuselse katholieke Parochie staan en roze driehoeken uitdelen met de tekst homo
Dit zal ik blijven doen tot dat de pastoor zijn beleid aan past en excuses maakt.
Ik roep bij deze dan ook de hele homoseksuele gemeenschap op om zondag 21 februari naar Reusel te komen om, om 9.00 uur aldaar de roze driehoeken vooraf aan de dienst uit te delen, en dan ook bij de diensten die daarna op volgen.
En dit wekelijks te blijven doen totdat de pastoor zijn excuses zal maken en zijn beleid te veranderen.
Zal dit uiteindelijk niet gebeuren zal ik een rechtszaak tegen hem aanspannen en ook tegen de kerk als instituut en de bijbel als haat zaaiend geloof/boek.
We hebben artikel 1 in de grondwet die een gelijke behandeling als wettelijk beschouwt.
Ik roep u allen om in grote getalen naar Reusel te komen, ja , ik weet het is vroeg, maar dit kunnen we niet laten gebeuren, wij hebben te lang voor onze vrijheid moeten vechten door hem door man weer met de grond gelijk te laten maken.
Laat je zien, laat je horen op zondag 21 februari om 9 uur, hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Je kunt ook de parochie bellen of schrijven op:
Adres Kerkstraat 1
Postcode 5541 EM
Plaats Reusel
Telefoonnummer
049741360
De parochie is te niet te bereiken vanuit station Eindhoven dus je zult met eigen vervoer moeten komen, de dienst van 11 uur is wel te bereiken, die begint om 11uur en het zo fijn zijn als mensen zich om 10.13 verzamelen.
Spandoeken en roze (papieren, met een speld) driehoeken met homo zijn gewenst om mee te nemen hoe meer hoe liever, dan kun je ze met speldjes aan reguliere kerkgangers uitdelen, in de hoop dat sympathisanten ze willen dragen.
Daarna gaan wij zelf de dienst bij wonnen en ondervinden of wij wel een hostie krijgen.
Uit respect voor Gijs Vermeulen, maar ook voor la die genen die hebben moeten strijden voor gelijke behandelingen.
Kom oop voor je gemeenschap, kom op voor je recht, kom massaal!!!
Geen geweld!
Deze brief is ook verstuurd naar de Volkskrant, de telegraaf, Eindhovens dagblad, Brabants Dagblad, de NOS nieuws, Omroep Brabant, RTL 4 nieuws, Hart van Nederland, SBS 6, Man bijt hond NCRV, Live Paul Vara, OUT TV, de Gay krant, ik hoop dus ook dat er veel pers aanwezig is.
Maar vooral hoop ik dat er veel homoseksuelen zullen zijn zodat we kunnen laten horen dat dit dus echt niet kan.
Hieronder enkele bronnen:
http://www.ed.nl/regio/ke(...)uselse-homoprins.ece
http://www.ed.nl/regio/ke(...)-bij-eigen-visie.ece
Met Vriendelijke groet
Dick Boonman
Dick@onsnet.nu
040-8488152
0620475957
Hij heeft spijt van die uitlating, geboren uit woede, maar het tatoeagevoorstel blijft hem achtervolgen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ang3l, de volkskrant schrijft vandaag over Paul ter Linde
http://www.vkblog.nl/beri(...)_jihad%27#commentaar
Precies. De "regels" van de Bijbel en vooral de RK kerk zijn bekend.quote:Op donderdag 18 februari 2010 04:45 schreef wonderer het volgende:
Mja. 't Is lullig maar het "staat in de bijbel". Je kunt die vent moeilijk vragen zijn regeltjes aan te passen ('t is wel wat anders dan een school, natuurlijk).
na wouter bos en pvda zijn nu paul en pvv aan het draaikontenquote:Op donderdag 18 februari 2010 08:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij heeft spijt van die uitlating, geboren uit woede, maar het tatoeagevoorstel blijft hem achtervolgen.
En eerst zei hij dat hij het nooit zo gezegd had?
gaat gijs op andere zondagen wel naar de kerk ? En deelt deze pastoor wel hosties uit aan niet katholieke prinsen ?quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:21 schreef Ang3l het volgende:
Is er trouwens wel gevraagd aan die Gijs of hij het uberhaubt op prijs stelt?
hoe gaat het met de klusserij ? Heb je al in je huis geslapen ?quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:32 schreef Vlarp het volgende:
Mensen, het is nog niet eens 9 uur, en nu al zo'n zwaar onderwerp?
O ja, en goede morgen sort of...
Is dit serieus?quote:Op donderdag 18 februari 2010 03:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
Beste Homoseksuelen van Nederland
geschokt en verdrietig was ik toen ik las dat pastoor Buyens van het noord Brabantse Reusel, de homoseksuele prins van zijn dorp tijdens de carnaval mis geen hostie wilde geven.
Dat is in deze tijd toch niet meer voor te stellen.
Daarom vind ik dat wij in actie moeten komen, vanaf komende zondag zal ik bij iedere mis van de reuselse katholieke Parochie staan en roze driehoeken uitdelen met de tekst homo
Dit zal ik blijven doen tot dat de pastoor zijn beleid aan past en excuses maakt.
Ik roep bij deze dan ook de hele homoseksuele gemeenschap op om zondag 21 februari naar Reusel te komen om, om 9.00 uur aldaar de roze driehoeken vooraf aan de dienst uit te delen, en dan ook bij de diensten die daarna op volgen.
En dit wekelijks te blijven doen totdat de pastoor zijn excuses zal maken en zijn beleid te veranderen.
Zal dit uiteindelijk niet gebeuren zal ik een rechtszaak tegen hem aanspannen en ook tegen de kerk als instituut en de bijbel als haat zaaiend geloof/boek.
We hebben artikel 1 in de grondwet die een gelijke behandeling als wettelijk beschouwt.
Ik roep u allen om in grote getalen naar Reusel te komen, ja , ik weet het is vroeg, maar dit kunnen we niet laten gebeuren, wij hebben te lang voor onze vrijheid moeten vechten door hem door man weer met de grond gelijk te laten maken.
Laat je zien, laat je horen op zondag 21 februari om 9 uur, hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Je kunt ook de parochie bellen of schrijven op:
Adres Kerkstraat 1
Postcode 5541 EM
Plaats Reusel
Telefoonnummer
049741360
De parochie is te niet te bereiken vanuit station Eindhoven dus je zult met eigen vervoer moeten komen, de dienst van 11 uur is wel te bereiken, die begint om 11uur en het zo fijn zijn als mensen zich om 10.13 verzamelen.
Spandoeken en roze (papieren, met een speld) driehoeken met homo zijn gewenst om mee te nemen hoe meer hoe liever, dan kun je ze met speldjes aan reguliere kerkgangers uitdelen, in de hoop dat sympathisanten ze willen dragen.
Daarna gaan wij zelf de dienst bij wonnen en ondervinden of wij wel een hostie krijgen.
Uit respect voor Gijs Vermeulen, maar ook voor la die genen die hebben moeten strijden voor gelijke behandelingen.
Kom oop voor je gemeenschap, kom op voor je recht, kom massaal!!!
Geen geweld!
Deze brief is ook verstuurd naar de Volkskrant, de telegraaf, Eindhovens dagblad, Brabants Dagblad, de NOS nieuws, Omroep Brabant, RTL 4 nieuws, Hart van Nederland, SBS 6, Man bijt hond NCRV, Live Paul Vara, OUT TV, de Gay krant, ik hoop dus ook dat er veel pers aanwezig is.
Maar vooral hoop ik dat er veel homoseksuelen zullen zijn zodat we kunnen laten horen dat dit dus echt niet kan.
Hieronder enkele bronnen:
http://www.ed.nl/regio/ke(...)uselse-homoprins.ece
http://www.ed.nl/regio/ke(...)-bij-eigen-visie.ece
Met Vriendelijke groet
Dick Boonman
Dick@onsnet.nu
040-8488152
0620475957
wellicht niet de meest doordachte actie, maar ik meen het wel en ik zet het ook doorquote:Op donderdag 18 februari 2010 04:45 schreef wonderer het volgende:
Mja. 't Is lullig maar het "staat in de bijbel". Je kunt die vent moeilijk vragen zijn regeltjes aan te passen ('t is wel wat anders dan een school, natuurlijk).
Dit gaat niet om Gijs, dit gaat om die pastoor die die hostie's weigertquote:Op donderdag 18 februari 2010 08:21 schreef Ang3l het volgende:
Is er trouwens wel gevraagd aan die Gijs of hij het uberhaubt op prijs stelt?
Je wilt uiteindelijk ook doorzetten tot een rechtzaak?quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wellicht niet de meest doordachte actie, maar ik meen het wel en ik zet het ook door
linea recta terug naar romequote:Op donderdag 18 februari 2010 09:54 schreef Pieter. het volgende:
Die achterlijk geloofswaanzinnige moeten ze met pek en veren op een strontkar het dorp uitrijden.
Tja maar de vraag is of je de mensen die op hem willen stemmen uberhaupt kunt bekeren, ze stemmen namelijk voornamelijk op iemand van de Christenunie vanwege een geloofsovertuiging... dit soort mensen zitten meestal in een tunnel en zijn achterban zal zijn visie steunen....quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:29 schreef Pieter. het volgende:
Als het een simpele ziel op straat is ben ik het met je eens, maar niet als het een lijsttrekker is die dus in de raad kan komen en werkelijk invloed kan uitoefenen. Die moet bestreden worden met alle mogelijke middelen!
of het helpt of niet maakt in deze voor mij niet uitquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja maar de vraag is of je de mensen die op hem willen stemmen uberhaupt kunt bekeren, ze stemmen namelijk voornamelijk op iemand van de Christenunie vanwege een geloofsovertuiging... dit soort mensen zitten meestal in een tunnel en zijn achterban zal zijn visie steunen....
Zijn vaste achterban zul je niet snel bereiken inderdaad, maar iedereen die nog maar enigszinds twijfelt kun je wel beinvloeden.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja maar de vraag is of je de mensen die op hem willen stemmen uberhaupt kunt bekeren, ze stemmen namelijk voornamelijk op iemand van de Christenunie vanwege een geloofsovertuiging... dit soort mensen zitten meestal in een tunnel en zijn achterban zal zijn visie steunen....
Begrijp me goed, ik vind die ideeën ook verwerpelijk... maar ik vraag me echt af of het zin heeft... mensen die zo in een kronkel zitten, daar valt geen eer aan te behalenquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of het helpt of niet maakt in deze voor mij niet uit
je kan toch niet lijdzaam hier bij toekijken vanaf de zijlijn?
Mee eenschquote:Op donderdag 18 februari 2010 12:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Begrijp me goed, ik vind die ideeën ook verwerpelijk... maar ik vraag me echt af of het zin heeft... mensen die zo in een kronkel zitten, daar valt geen eer aan te behalen
In ieder geval goed dat je het probeertquote:Op donderdag 18 februari 2010 12:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mee eensch
maar ik vind dat ik dit niet over mijn kant kan laten gaan en langs de zijlijn moet blijven staan en niet iets doen
Niet met het idee dat ik mensen kan overtuigen, maar dat ik wel straks kan zeggen dat ik wel een steentje er aan bij heb helpen dragen
baat het niet dan schaadt het nietquote:Op donderdag 18 februari 2010 12:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In ieder geval goed dat je het probeert
Wat was er gebeurd als de prins niet gedoopt of een een moslim was geweest?quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:59 schreef lezzer het volgende:
Het kan dan wel in de bijbel staan (zogenaamd), maar er zijn toch echt maar weinig pastoors die zo streng in de leer zijn dat ze weigeren de hostie te geven aan een homo.
Dan had hij hem ook niet gekregen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wat was er gebeurd als de prins niet gedoopt of een een moslim was geweest?
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:10 schreef Desmonkey het volgende:
Het is niet alsof het een totale verrassing is.
en daarom hebben we dit maar te accepteren en moeten we lijdzaam vanaf de zijlijn toezien zonder een POOT uit te steken ?quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:10 schreef Desmonkey het volgende:
Het is niet alsof het een totale verrassing is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |