ik ook!quote:
zo'n johma dinges ?quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:04 schreef PhalanX het volgende:
ik heb zojuist een panini-broodje gegeten, en het was overheerlijk.
[ afbeelding ]
de roofvogel ligt in bedquote:Op woensdag 17 februari 2010 09:03 schreef Stroekie het volgende:
zojuist even staan wuiven naar die roofvogel
Neem anders even een pilletjequote:
Misschien moet ie daar juist mee stoppen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Neem anders even een pilletje
quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:07 schreef PhalanX het volgende:
ik eet een panini omdat ik meer waard ben dan andere mensen, omdat ik er een duurdere levensstijl op nahoud.
u is necrofhel ?quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Neem anders even een pilletje
vanmorgen wel hoorquote:
quote:
Goed hequote:
Is er niet een autosave gemaaktquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:23 schreef PhalanX het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Ben ik bezig met tekenen... auditie stuk voor een stomme wedstrijd... knalt m'n computer eruit en ben ik alles kwijt!
Die rechtse is echt vetquote:
Ik ben wel eens naar zo'n fantasybeurs geweest.... wat je daar aan kostuums voorbij ziet komenquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:31 schreef wonderer het volgende:
Ik vind die kostuums vaak zo onpraktisch. Maar wel mooi.
Moeten ze in de werkelijkheid ook een beetje functioneel zijn en er ok uitzien? Want dan zijn die losse fladderdingen natuurlijk verre van ideaal (en hangen ze een beetje slapjes om de held heen, tenzij je wat stijfsel gebruikt). En die spaken bij de schurk, handig om iemand mee open te halen, maar teveel enzo.quote:
quote:A panel of judges will score each entry on criteria such as originality, creativity, color choice, "real world" wearability, and overall aesthetics. The judges will send the sixteen designers with the most points on to the runway.
Ik vind dat assymetrische juist heel cool... daar moet je niet meer aan sleutelen...quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:49 schreef PhalanX het volgende:
zal ik de schurk helemaal bedekken (op z'n armen na) met hetzelfde soort outfit? Dus dat je de broek wegdenkt?
Dat zwakt het a-symetrische af (tenzij ik het in een andere kleur doe... zoals bijvoorbeeld zwart of donkerbruin)
ik moest hardop lachen maar ook huilen om dit verhaalquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ang3l, de volkskrant schrijft vandaag over Paul ter Linde
http://www.vkblog.nl/beri(...)_jihad%27#commentaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |