Da was de opdracht volgens mijquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:19 schreef MisterO het volgende:
[..]
Heb je het expres zo gedaan dat de 1 heel onschuldig is en de ander heel duivels?
Ow ja niet gelezenquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Da was de opdracht volgens mij
Een schurk en een held...
Oh ja das inderdaad mooiquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ow ja niet gelezen![]()
Ik ben nog aan het napuffen. Ik heb net rondom de Bosbaan hardgelopen.
Na 3 maand kom ik pas achter dat het 5 minuten lopen van mijn huis is, hoe mooi![]()
[ afbeelding ]
Het lijkt me echt zooo mooi in de zomer he, ik ga echt elke dag picknicken denk ik zoquote:
picknicken is voor homo'squote:Op woensdag 17 februari 2010 19:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het lijkt me echt zooo mooi in de zomer he, ik ga echt elke dag picknicken denk ik zo
die komt in de raad daar hoor, reken daar maar opquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik moest hardop lachen maar ook huilen om dit verhaal
Zeikerd. Wat is er erg aan relaxen op het gras met mooi weer erbij?quote:
Dan moet de PVV behoorlijk groot worden in DH... hij staat pas 9e op de lijst...quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
die komt in de raad daar hoor, reken daar maar op
HEERLIJK juist!quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:44 schreef MisterO het volgende:
[..]
Zeikerd. Wat is er erg aan relaxen op het gras met mooi weer erbij?
Da's piklikken.quote:
en straks in de kamerquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
die komt in de raad daar hoor, reken daar maar op
11e plek maar met voorkeurstemmen kan het bestquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dan moet de PVV behoorlijk groot worden in DH... hij staat pas 9e op de lijst...
Ow 11e zelfs... maar waarom zou hij zoveel voorkeursstemmen krijgen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
11e plek maar met voorkeurstemmen kan het best
heel gay den haag ruilt blonde frits huffnagel in voor een jonger blonder rechtser modelquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow 11e zelfs... maar waarom zou hij zoveel voorkeursstemmen krijgen?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
misschien halen ze gewoon 11 zetels daar
Dat klinkt als mensen die voor hem stemmen omdat ie homo is en "er leuk uit ziet".quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heel gay den haag ruilt blonde frits huffnagel in voor een jonger blonder rechtser model
Mensen die uberhaupt op de PVV stemmen doen dat sowieso niet voor een partijprogramma want dat is er nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat klinkt als mensen die voor hem stemmen omdat ie homo is en "er leuk uit ziet".
Partij programma PVV;quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mensen die uberhaupt op de PVV stemmen doen dat sowieso niet voor een partijprogramma want dat is er niet
Vrouwenskiën is niet voor homo's.... als we het nu over de dijen van Mark Tuitert hebbenquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Je mag hier best over sport praten hoor.
Dijenquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vrouwenskiën is niet voor homo's.... als we het nu over de dijen van Mark Tuitert hebben
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vandaar je voorkeur voor frikadellen ?
TV, DVD?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:40 schreef Stroekie het volgende:
alex klaassen eindelijk alleen is briljand !
dan ben je al wel weer heel vroeg terugquote:
geen pauzequote:Op woensdag 17 februari 2010 21:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dan ben je al wel weer heel vroeg terug
dan nog....quote:
carnaval in oss kan dat dan ?quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dan nog....
de kappel waar ik aanhang van ben gaat altijd de maandag van Carnaval op tour, random gekozen met een dartpijl op de kaart, dit jaar was dat Oss en Uden
uden is altijd wel leuk en gezelligquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dan nog....
de kappel waar ik aanhang van ben gaat altijd de maandag van Carnaval op tour, random gekozen met een dartpijl op de kaart, dit jaar was dat Oss en Uden
Het zal onderhand een keer tijd worden... dit kabinet holt van akkefietje naar crisis en weer terugquote:
de puinhopen van 8 jaar jpbquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het zal onderhand een keer tijd worden... dit kabinet holt van akkefietje naar crisis en weer terug
alsof er nu wel daadkracht is met deze gristen mannenbroedersquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:40 schreef MisterO het volgende:
Juist niet. Ze zeiken om het zeiken. Aftreden van de regering zal het land alleen maar weer een paar mnd stilzetten. Alsof een ander kabinet het beter zou doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |