De jaren 90, damn, toen studeerde ik, natuurlijk verlang ik daarnaar terug.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:47 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
juist geef wilders maar de schuld van jou fout....wat een topic overigens...
naar mijn weten hebben in de jaren 90 genoeg verzwegen, daardoor hebben we nu deze ellende.
maar ik begrijp dat de linkse rakkers graag terugverlangen naar de jaren 90
Eén van de 22.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:41 schreef 200012 het volgende:
[..]
Nee dat bedoelde die niet, anders had die dat wel uitdrukkelijk gezegd.
Hij had het over DE Marokkaanse inbreng in de nederlandse samenleving.
Dat includeert dus alle Marokkanen crimineel en niet crimineel.
Noem dan eens 1 punt van de 60 die volgens jouw niet klopt......
Op de andere 44 hebben ze geen antwoord. Dat is toch wel iets meer dan één.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:58 schreef 200012 het volgende:
[..]
ja 1 van die 22 uitgewerkte punten.
Nee de antwoorden op de 66 vragen werden hier beantwoordtquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:59 schreef Picchia het volgende:
[..]
Op de andere 44 hebben ze geen antwoord. Dat is toch wel iets meer dan één.
Ze zijn ons probleem dus moeten we het ook hier oplossen. Zo simpel is het als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:57 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Jij zegt het!
In bepaalde gevallen zou het zeker wat oplossen! Vertel eens, waarom wil je criminelen die zo graag hier hun hele leven de tent afbreken en niets bijdragen hier zo graag hebben? Ik vraag het me al jaren af wat "links" daar in ziet...
zo zie ik dat niet. zeker niet omdat ze een dubbel paspoort en dus nationaliteit hebben. hell, ze mogen zelfs hun kinderen geen westerse naam geven.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze zijn ons probleem dus moeten we het ook hier oplossen. Zo simpel is het als je het mij vraagt.
Dat boeit me niets voor wat je hier misdaan hebt moet je ook hier boeten. Daar kan je niet een ander land voor op laten draaien. Zeker omdat de gemiddelde allochtone Marokkaan er helemaal niet eenvoudig voor kan kiezen om die dubbele nationaliteit op te geven.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zo zie ik dat niet. zeker niet omdat ze een dubbel paspoort en dus nationaliteit hebben. hell, ze mogen zelfs hun kinderen geen westerse naam geven.
In elk programma en op elke website elk incident zeer breed uitmeten heeft ook nog nooit geholpen natuurlijkquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:31 schreef Picchia het volgende:
Die 'duidelijke' straffen bestaan al. En er niet over praten heeft nog nooit een probleem opgelost.
al zetten we er maar tien uit. ik wil gewoon dat die etters (niet allemaal dus, want er zijn ook goede marokkanen...) duidelijk wordt gemaakt dat het menens is en dat je straks dus écht uitgezet kan worden en je ineens met je pikkie in het rifzand zit.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat boeit me niets voor wat je hier misdaan hebt moet je ook hier boeten. Daar kan je niet een ander land voor op laten draaien. Zeker omdat de gemiddelde allochtone Marokkaan er helemaal niet eenvoudig voor kan kiezen om die dubbele nationaliteit op te geven.
dat is dan ook de fout van wilders. die schiet tever door in kritiek op de islam, terwijl hij veel meer stemmen zou halen als hij het zwaartepunt meer op criminele marokkanen zou leggen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:48 schreef TeringHenkie het volgende:
Waarom heeft iedereen het steeds over uitzetten? Is dat niet erg gemakzuchtig?
Spugen? 50 euro lappen, anders weekendje politiecel.
Alle hangjongeren verplicht plantsoenendienst laten doen tenzij ze aan kunnen tonen dat ze een legaal inkomen hebben.
En dan aub niet de koran/Islam er bij halen want dat heeft er niks mee te maken.
Klopt. Eerst boeten en dan uitzetten. Hoeven ze niet ginds bestraft te worden, maar kunnen ze daar toch gaan wonen. Iets zegt me dat ze daar die rotzooi niet uithalen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat boeit me niets voor wat je hier misdaan hebt moet je ook hier boeten.
Als er een systeem is om van volwassen criminelen met meerdere nationaliteiten, de Nederlandse in te nemen, op te schorten of hoe je het ook noemen wilt, voor een jaar of 5 tot 10, dan wonen ze hier met alleen een vreemde nationaliteit en een verblijfsvergunning. Wedden dat ze zich dan ineens wel kunnen gedragen!quote:Daar kan je niet een ander land voor op laten draaien. Zeker omdat de gemiddelde allochtone Marokkaan er helemaal niet eenvoudig voor kan kiezen om die dubbele nationaliteit op te geven.
omdat die gasten dan gewoon geen 50 euro lappen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:48 schreef TeringHenkie het volgende:
Waarom heeft iedereen het steeds over uitzetten? Is dat niet erg gemakzuchtig?
Spugen? 50 euro lappen, anders weekendje politiecel.
Alle hangjongeren verplicht plantsoenendienst laten doen tenzij ze aan kunnen tonen dat ze een legaal inkomen hebben.
En dan aub niet de koran/Islam er bij halen want dat heeft er niks mee te maken.
Nou dank je. Als er een partij is waar ik niks van moet hebben, is het de PvdA wel. Juist vanwege die halfhartige (soms zelfs laffe) benadering altijdquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:28 schreef Opinio_Iuris het volgende:
VanLotje kan zo bij de PvdA, in plaats van het probleem oplossen geven we er gewoon een andere naam aan, dan is er ook geen probleem:
buitenlanders - > gastarbeiders -> allochtonen -> medelanders, zo kunnen we nog wel even door gaan.
Ja, hequote:
Zoals ik al bij een soortgelijke reactie had gereageerd: Een strenger strafbeleid willen is een rechts standpunt, toch?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:47 schreef AntiChrist het volgende:
naar mijn weten hebben in de jaren 90 genoeg verzwegen, daardoor hebben we nu deze ellende.
maar ik begrijp dat de linkse rakkers graag terugverlangen naar de jaren 90![]()
Kijk, jij begrijpt hetquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:59 schreef Boldface het volgende:
Veel strenger straffen is inderdaad ook de beste oplossing om stigmatisering van een complete bevolkingsgroep tegen te gaan. Maar het zijn vaak van die zweverige GroenLinks-figuren die denken dat je alles kunt voorkomen met alleen preventie.
De realiteit is dat dat jeugdbendes buurten onveilig maken en als we daar niet snel veel harder tegen op gaan treden, nemen ze de regie compleet over. In Brussel durft de politie bepaalde wijken amper nog in. Het is zaak om zulke toestanden hier voor te zijn. Dat betekent dat de politie orde en gezag moet herstellen, met alle nodige middelen.
We straffen al het zwaarst van europa... Naja er zijn 2 landen voor ons. En zoals je kan zien helpt dat nog zwaarder straffen helemaal niet. Zie de VS oid.quote:Op donderdag 18 februari 2010 04:58 schreef VanLotje het volgende:
[..]
Nou dank je. Als er een partij is waar ik niks van moet hebben, is het de PvdA wel. Juist vanwege die halfhartige (soms zelfs laffe) benadering altijd![]()
[..]
Ja, he![]()
[..]
Zoals ik al bij een soortgelijke reactie had gereageerd: Een strenger strafbeleid willen is een rechts standpunt, toch?![]()
Als je even wat verder had gelezen, had je begrijpen dat het hier gaat om het benaderen van dit topic uit een andere hoek dan de religieus-culturele. Je kan wel eeuwig blijven hakketakken over dat dit juist een oorzaak of een excuus is voor wangedrag, maar zolang er geen straffen op wangedrag staan, zal het altijd blijven toenemen.
[..]
Kijk, jij begrijpt het
In veel Europese landen gaat het dan ook belabberd wat betreft rellen en de situatie in achterstandswijken.quote:Op donderdag 18 februari 2010 06:59 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
We straffen al het zwaarst van europa... Naja er zijn 2 landen voor ons. En zoals je kan zien helpt dat nog zwaarder straffen helemaal niet. Zie de VS oid.
Werkt perfect in VS 3 strikes and your out.quote:Op donderdag 18 februari 2010 06:59 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
We straffen al het zwaarst van europa... Naja er zijn 2 landen voor ons. En zoals je kan zien helpt dat nog zwaarder straffen helemaal niet. Zie de VS oid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |