Ik heb er juist een bijgekocht pasquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:16 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb mijn tarzan laatst weggemieterd. Ik vond hem stom.
Doe eens niet zo lichtgeraakt? Moet je ongesteld worden ofzo?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:16 schreef Tazz het volgende:
Haha, wat een lol...
Kunnen de overige OUD-ers hier even niet posten...
Kunnen kim en tf elkaar via dit topic en per PM elkaar berichtjes blijven sturen...
Ik moest eerst opschonen, en toen was ik het vergetenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:34 schreef easy-going het volgende:
En waarom heb ik geen pm dat k_i_m een pm van de Taartjesfee heeft
ik las dit toch eerst even anders, die 'nederlandse gevallen' (en dat in combinatie met 500m.), nadat ik had gezien dat ik blijkbaar een heel topic over dildo's gemist heb.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:06 schreef Diaan73 het volgende:
Net Nederlandse gevallen op de 500 meter
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:09 schreef trui het volgende:
[..]
ik las dit toch eerst even anders, die 'nederlandse gevallen' (en dat in combinatie met 500m.), nadat ik had gezien dat ik blijkbaar een heel topic over dildo's gemist heb.
Belabberd en geradbraakt. Ik had hrt gister zo koud, heb een extra dekbed gepakt, een trainingsbroekquote:
Ik wel!!quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:00 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
He bah, sterkte vicky!
Ik ben in elk geval iets beter opgestaan vandaag. En al aangekleed, dat scheelt ook bakken.![]()
Nu nog verzinnen wat voor leuks we gaan doen... Iemand zin om langs te komen?
HEERLIJK!!!quote:
Ja kleur en schijfgrootte...quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:16 schreef Saffier het volgende:
Beterschap Vicky
Een nieuwe dag, nieuwe kansen, je kan het MvD!!!
E.T. wat spannend! Ik wil ook een I-Phone, binnenkort mag ik een nieuwe foon uitzoeken, zijn er nog verschillende versies in de I-Phones?
Ik ga eens googlen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:19 schreef Saffier het volgende:
Ja oke, kleur vind ik niet onder 'verschillende versie' horen zeg maar, schijfgrootte vind ik dan wel weer belangrijk... Deze zomer dacht je?
Ja! Dat is inderdaad ver voor jou. Maar wel leuk!!!quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:59 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Ik wel!!
Beetje ver, toch ?
Eindhoven ??
gefeliciteerd met Max, Pinquit !
En wat zegt hun Hyves?quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:49 schreef Estrys het volgende:
Vandaag is D-daytekenen van het koopcontract door de kopers. En dan nog drie werkdagen bedenktijd
Oeh spannend! Zijn ze volgens hyves nog steeds enthousiast?quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:49 schreef Estrys het volgende:
Vandaag is D-daytekenen van het koopcontract door de kopers. En dan nog drie werkdagen bedenktijd
Nou het zijn niet hele fanatieke hyversquote:Op woensdag 17 februari 2010 09:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En wat zegt hun Hyves?Spannend joh!
Ja rond maart /april moet het wel kunnen he?? Das niet zo ver meer weg.. *verlangt naar een rode blos op de wangen..quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:04 schreef mikoxx het volgende:
brrr.... t is nog wel koud hoor tico! Maar, van mij mag toohhwww.. die éérste zonnige dagen he?
Normaal gesproken heb ik in maart zo'n moment dat ik naar buiten stap en de lente "ruik" dat is de dag waarop ik mn eerste softijsje koop van het jaar. Gewoon om de lente te vieren.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja rond maart /april moet het wel kunnen he?? Das niet zo ver meer weg.. *verlangt naar een rode blos op de wangen..
Die horen wij al 2 of 3 weken, maar nog niets geen lente in aantocht.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:11 schreef Vlindur het volgende:
Mogguh!
Ik hoor allemaal vogeltjes tsjilpen in de tuin![]()
zon!
Gewoon crl-c, crl-v... Geen zin in de opmaak verbeteren...quote:
Kap es!quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:13 schreef Estrys het volgende:
Nou over een maandje hoop ik toch heerlijk op het terras te zitten met om me heen sneeuw en een zonnetje aan de hemel, met een lekker bekertje gluwein en een groot stuk apfelstrudel
in nederland?quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:13 schreef Estrys het volgende:
Nou over een maandje hoop ik toch heerlijk op het terras te zitten met om me heen sneeuw en een zonnetje aan de hemel, met een lekker bekertje gluwein en een groot stuk apfelstrudel
Bij snowworld...quote:
Niet in Nederland muts. In Oostenrijk natuurlijk.quote:
nou ja het zijn mijn ouders en mijn zus komt ook.quote:
Nou lekkere nerd, het lukt niet.quote:
Wat moet ie doen en wat lukt er niet?quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou lekkere nerd, het lukt niet.
dingen met bijlagen die niet geopend kunnen worden... Gewoon normale extenties zeg maar .doc enzo..quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:31 schreef Chell het volgende:
[..]
Wat moet ie doen en wat lukt er niet?
Moet ik je uit de droom helpen? Fransen doen niet aan apres ski. Fransen gaan om 7 uur eten en bijven dat doen tot 10 uur en dan gaan ze slapen. Ik ben 2 keer wezen skiën, 2 keer in frankrijk, maar nergens een apres ski... Wel heel veel restaurants.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:48 schreef Chell het volgende:
@ticootje: vaag en irritant probleem!
Ik mag volgende week ook eens even flink in de group policies. Klopt geen reet van hier. En ik moet er nog een paar maken die software pushen, maar die willen niet.
Sneeuw op wintersport is zoooooveel lekkerder dan sneeuw hierIk ben helemaal geen wintermens, maar wintersport vind ik heerlijk!
Nog 2 weken en 1 dag en dan ga ik naar FrankrijkZinnnn (maar ook wel een beetje eng... met collega's en wilde plannen voor de aprés ski enzo, terwijl ik niet zo van het uitgaan ben)
We gaan maar heel kortquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:51 schreef tessie het volgende:
Ik kan me op zich wel voorstellen dat de sneeuw daar minder erg, of misschien zelfs wel leuk is. Met een zonnetje erbij enzo. Maar skieeen hoeft van mij echt niet. Ben niet zo sporty
Wie weet is dat apres ski gebeuren wel heel gezellig chell... en anders ga je toch niet elke keer mee?
dat is niet persee apres ski hoor!quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:04 schreef pessie het volgende:
Maar apres ski is toch dat je je klemzuipt in een blokhut op nederlandse bagger muziek? Heb ik niet gevonden in Frankrijk...
Zal ik jou eens uit de droom helpen, dat ik 2x naar frankrijk ben geweest en dat ik daar zo'n beetje een week lang goed dronken ben geweest door het pre-skieen, niet-skieen en apres-skieen..quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:54 schreef pessie het volgende:
[..]
Moet ik je uit de droom helpen? Fransen doen niet aan apres ski. Fransen gaan om 7 uur eten en bijven dat doen tot 10 uur en dan gaan ze slapen. Ik ben 2 keer wezen skiën, 2 keer in frankrijk, maar nergens een apres ski... Wel heel veel restaurants.
WEL!quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:05 schreef Vicky het volgende:
[..]
dat is niet persee apres ski hoor!
Hmm misschien is mn idee van apres ski dan wel echt verwrongen. Heb een paar feestbeesten in mn familie zitten en dit is hun interpretatie van apres ski. Maar als het gezellig eten na afloop van het skiën kan zijn heb ik dus wel ge-apres skied!quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:05 schreef Vicky het volgende:
[..]
dat is niet persee apres ski hoor!
Oostenrijkquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:07 schreef Estrys het volgende:
Zal ik jullie eens uit de droom helpen: ik ga NIET in Frankrijk op vakantie.
Apres ski is voor mij nog even lekker een gluweintje nemen onder aan de piste alvorens weer lekker in mijn appartement een boekje te gaan lezen. Ik weet dat mijn zus daar een ander idee van heeft want die is nogal van het stappen en die heeft dat soort verwachtingen van deze vakantie maar dan heeft ze toch echt pech want zowel ik, man, Seb en mijn ouders zijn daar niet zo van
Nou ik had de pech vorig jaar dat Jen geen stap durfde te zetten in de sneeuw. Die angst is echt nu pas een beetje voorbijquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:13 schreef Estrys het volgende:
De ideale wintersport is voor mij in Oostenrijk(hoewel Italie ook errug fijn is)
En dan voor negen uur al op de piste en dan tot een uur of 16. Hoewel het nu natuurlijk toch anders is met Seb. Vorig jaar was hij tien weken dus konden we niet buiten zitten in de zon want dat was te koud. Nu kan dat wel en kan hij op de slee
dat zijn alleen maar geruchten.. En Apple kennende...quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja kleur en schijfgrootte...
Maar ik dacht dat in de zomer ook de 4g uitkwam...
sssst.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:20 schreef E.T. het volgende:
[..]
dat zijn alleen maar geruchten.. En Apple kennende...
Je weet het pas op het moment dat ze officieel aangekondigd zijn.. Zo gingen al twee jaar de geruchten dat Apple een tablet zou uitbrengen.. elke keer weer geruchtenmachine.. maar nu pas is die er
quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:20 schreef E.T. het volgende:
[..]
dat zijn alleen maar geruchten.. En Apple kennende...
Je weet het pas op het moment dat ze officieel aangekondigd zijn.. Zo gingen al twee jaar de geruchten dat Apple een tablet zou uitbrengen.. elke keer weer geruchtenmachine.. maar nu pas is die er
Alweer??quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:08 schreef Jarno het volgende:
Kan iemand even roepen als het weer over sex gaat?.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:10 schreef Linda2205 het volgende:
We hebben hier allemaal wat te compenseren toch?
Ame Yppyquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:13 schreef Jarno het volgende:
Ik snap het niet. Gaat het weer over mijn kleine piemel ofzo?
Die heeft tarzan...quote:
Owja, goeie tips Ticootje!quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:13 schreef Ticootje het volgende:
ik wilde gister nog wat google searches voor pessie geven:
Als je van geitjes houdt : Goatse
Als je van fruit houdt : Lemonparty
En voor wat vermaak in bad: Tubgirl
T zijn echt aanraders.
We hebben het over je andere hobby; iPhones en Applequote:Op woensdag 17 februari 2010 13:08 schreef Jarno het volgende:
Kan iemand even roepen als het weer over sex gaat?.
ik las hier ooit de vergelijking over apple en je reet afvegen met zijde..quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:14 schreef E.T. het volgende:
[..]
We hebben het over je andere hobby; iPhones en Apple
quote:Apple is net als je reet afvegen met zijde. Het voelt even lekker, zacht en gay, maar het is uiteindelijk vreselijk disfunctioneel.
Er komt geen apple hier in huis met mijn IT-er, maar de I-Phone heeftie niets mee te makenquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:14 schreef E.T. het volgende:
[..]
We hebben het over je andere hobby; iPhones en Apple
Vreemd, meestal zijn juist IT-ers enorm gecharmeerd van het it-just-works concept. Maar elke carkit die bluetooth praat moet met een iPhone overweg kunnen (enkele echt exoten daargelaten).quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:16 schreef Saffier het volgende:
[..]
Er komt geen apple hier in huis met mijn IT-er, maar de I-Phone heeftie niets mee te makenHij vroeg zich alleen af of onze karkit 'm ook aankan, maar heb nog geen karkitspecs kunnen vinden...
Oei, meteen googled!!!quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:15 schreef Linda2205 het volgende:
En als je benieuwd bent wie de bekerfinale wint: 2 girls 1 cup
Ben aan t werk...quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:20 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Verstandig, het is echt spannend
Ik ga maar weer aan de studie
Kabouter buttplug?quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:21 schreef Jarno het volgende:
En niks arme YPPY, daar zijn al die hulpstukken van gisteren toch juist voor?!
quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:22 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Dan misschien maar even wachten
Lukt het nu wel met je group policy's?
Ey!quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:21 schreef Jarno het volgende:
En niks arme YPPY, daar zijn al die hulpstukken van gisteren toch juist voor?!
Ik heb het eigenlijk ook niet meer verder geprobeerd.quote:
Hou je tenminste een beetje rectale spanning over. Anders blijft het gat zo doortochten.quote:
Heb je mijn pm-adres?quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:25 schreef Jarno het volgende:
Anders wil ik het wel even PM-en? Moet ik een topic openen zodat mensen die een PM willen hebben daar kunnen inschrijven?.
Ligt eraan wat je wilt pmmen.... Jarno.rar?quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:25 schreef Jarno het volgende:
Anders wil ik het wel even PM-en? Moet ik een topic openen zodat mensen die een PM willen hebben daar kunnen inschrijven?.
Die wil ik ookquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je wilt pmmen.... Jarno.rar?
Dan moet ie van goede huizen komen wil ie een beetje indruk op ons maken...quote:
Mja, na al die goede google-tips van jou, moet het wel een hele mooie .rar zijnquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dan moet ie van goede huizen komen wil ie een beetje indruk op ons maken...
Het weericoon uithangenquote:
Je loopt wel wat achter hoor!quote:
Of appeltaart.quote:
ja, dat vind ik dan weer minder belastend.quote:
Ik niet als het jarno betreft.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, dat vind ik dan weer minder belastend.
Maar een beetje een flinke appeltaart verhult een hoop hoor.quote:
Nou en? 't Is nooit te laat voor een snedige leuke opmerking!quote:
Ik denk dat een puntje in zijn geval wel voldoende is.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Maar een beetje een flinke appeltaart verhult een hoop hoor.
Das waar, maar wel hebben het nu over de piemel van jarno.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:43 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Nou en? 't Is nooit te laat voor een snedige leuke opmerking!
gelukkig maarquote:
Deze laat ik even aan me voorbij gaan.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik denk dat een puntje in zijn geval wel voldoende is.
Iets met krekkertrek en American Pie geloof ik.quote:
Oh zo!quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Iets met krekkertrek en American Pie geloof ik.
ik vind ze allemaal zo leuk. Maar ik vind het ook leuk dat ze later gaan trouwen enzo.quote:
Nee, je hoeft alleen maar hier te lezen om dieettrouw te blijven.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oh zo!. Na die foto van [het bakje] heb ik ook maanden geen yoghurt meer gegeten.
.
Lekkere verse saus!quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, je hoeft alleen maar hier te lezen om dieettrouw te blijven.
Toen ik bij de Postbank gooiden ze altijd een saus over de bloemkool die echt sprekend leek op dat sausje in dat bakje van gister.![]()
Nadat de chef daar ontslagen was vanwege sex in de keuken ook noooooooooooooooooooit meer bloemkool gegeten.![]()
Ik geloof niet dat ik daar hier thuis mee aan hoef te komen. Wat is dat toch, kerels die vies zijn van zichzelfquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:51 schreef Ticootje het volgende:
Wat je ook eens kunt proberen voor de afwisseling is snowballen... Lekker joh.
hahha, geestigquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:52 schreef Linda2205 het volgende:
ff tussendoor, wil jullie spermaverhalen niet onderbrekenmaar waarom zijn studieteksten en voorbeelden altijd zo stom?
Casus over een scheermesjesfabrikant en de directeur heet Peter Stoppel. Kunnen ze nou echt niks beters verzinnen?
Nou ja zeg, tis eigen maaksel!quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:53 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik daar hier thuis mee aan hoef te komen. Wat is dat toch, kerels die vies zijn van zichzelf
Daarom, hup, slikken zeg ik je. Altijd eerst proeven toch, wat je anderen voorzet?quote:
Kwestie van diep genoeg erin proppen zodat ze niet anders kan.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
slikken kreng, tis geen accuzuur
Wie ze? Ik? Ik klaag toch niet?quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kwestie van diep genoeg erin proppen zodat ze niet anders kan.
Gewoon vol op de bek pakkenquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:00 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Wie ze? Ik? Ik klaag toch niet?DIe kerels, die zijn vies van zichzelf
Maar je vent wilt een meisje erbij!quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb m`n neefje nu hier trouwens en dat is een leuk ventje joh! Zou er bijna! van gaan rammelen.
Had hem net in de sling hangen toen bep er vandoor liep en ik zei tegen hem 'kom joh, we gaan je zus zoeken'
ik las "diep genoeg erin pompen"....quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kwestie van diep genoeg erin proppen zodat ze niet anders kan.
Ik denk dat ie dan nog ff moet wachten...quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn vent wil kleinkinderen..geen eigen kinderen meer
Ja, het zou ook nu al kunnen.... Maar doe maar ff niet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Over een paar jaar kan het al![]()
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
whehehequote:Op woensdag 17 februari 2010 13:52 schreef Linda2205 het volgende:
ff tussendoor, wil jullie spermaverhalen niet onderbrekenmaar waarom zijn studieteksten en voorbeelden altijd zo stom?
Casus over een scheermesjesfabrikant en de directeur heet Peter Stoppel. Kunnen ze nou echt niks beters verzinnen?
Kabinet gaat niet vallen joh...quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:31 schreef huuphuup het volgende:
http://www.nrcnext.nl/blo(...)-nu-dan-echt-vallen/
Heeft Balkenende nou eigenlijk tot nu toe ooit een termijn afgemaakt?
*gaatwikizoeken*
t zal vast wel loslopen maar ik heb het nieuws de laatste tijd echt bar slecht gevolgd.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kabinet gaat niet vallen joh...
En volgens de peilingen zou hij toch weer als grootste uit de bus komen...quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]
t zal vast wel loslopen maar ik heb het nieuws de laatste tijd echt bar slecht gevolgd.
Ik vroeg het me alleen af of hij nou überhaupt al eens een termijn vol heeft gemaakt. Maar het antwoord is nee.
Zou wel sneu zijn als dan ook dit kabinet zou vallen
SEX vind ik nu echt een leuk vermaak forum.. Heerlijk!quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:39 schreef Memmel het volgende:
ow sorry, ik dacht datdit OUD was
*kruipt weer weg uit SEX...
dus eigenlijk maakt het geen hol uit danquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En volgens de peilingen zou hij toch weer als grootste uit de bus komen...
Geweldig toch?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:49 schreef Memmel het volgende:
"ehhh weet iemand misschien hoe je je ding nou in die van haar stopt?"
zomaar een quote uit SEX
ik kom eigenlijk nooit meer in SEX.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:49 schreef Memmel het volgende:
"ehhh weet iemand misschien hoe je je ding nou in die van haar stopt?"
zomaar een quote uit SEX
Gefeliciteerd huup!quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:52 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dus eigenlijk maakt het geen hol uit dan
mn jurkjes zijn binnen!!
keileuk!
Bij Saskia duurt het nog ff hoorquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
onmogelijke combi.. Balkenende en sexquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:35 schreef Kleurdoos het volgende:
oooh t gaat nog steeds over seks
en balkenende![]()
MAAK ME GEEEEEEEEEEK WRAAAAAAAAAH
Ah, de verleden tijd van verloofdes! Geweldig zo'n taalkunstenaresquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:36 schreef E.T. het volgende:
[..]
Bij Saskia duurt het nog ff hoor![]()
En van de week verkondigde nog even tegen d'r andere verkering dat ze nu drie 'verliefdes' had
quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:37 schreef E.T. het volgende:
[..]
onmogelijke combi.. Balkenende en sex
Verschrikkelijk hè? En hier ook een drukte....quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:29 schreef lady-wrb het volgende:
hehe, ben net terug van dat ruilgedoe bij de appie.
pijn in mijn rug van het staan en ik heb het gevoel dat ik scheel kijk
maar ja, je doet alles voor je kind
quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:37 schreef E.T. het volgende:
[..]
onmogelijke combi.. Balkenende en sex
Toen had je het nog kunnen veranderen...quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:10 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
zn kind heeft dezelfde naam als mijn kind![]()
(dat was het eerste wat mn broertje zei ook echt hè na de bevallingknurft
)
Zo lang je een eventuele zoon geen Jan Peter gaat noemen, dan is het je vergeven, vind ikquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:10 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
zn kind heeft dezelfde naam als mijn kind![]()
(dat was het eerste wat mn broertje zei ook echt hè na de bevallingknurft
)
noh! benjegek!quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Toen had je het nog kunnen veranderen...
Nou, dan wordt ze misschien wel de nieuwe minister president van nederlandquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:14 schreef huuphuup het volgende:
[..]
noh! benjegek!![]()
met geen tien paarden hadden ze me nog tegen kunnen houden om die naam te geven hoortoen ik haar eenmaal gezien had wist ik zeker dat we de goede keuze hadden gemaakt wat naam betrof
En dan "kennen" wij haar gewoonquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou, dan wordt ze misschien wel de nieuwe minister president van nederland
En hebben wij chantage materiaalquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En hebben wij chantage materiaal
Nee, joh. Da's retro.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:27 schreef Kleurdoos het volgende:
Hebben jullie die belg ook in je pm?
heb je foto gezien ;-)
wat is je asl aub?
ASL, is dat niet uit t jaar 0?
We kunnen ze alvast maken en verbeteren zodat we ze over 30 jaar zo uit de kast kunnen trekken!quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:26 schreef Basboussa het volgende:
Kan ik alvast wat voorstellen voor wetswijzigingen doorsturen?
ahw je bent geliefd!quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:32 schreef Kleurdoos het volgende:
zit vaak in een hotel in a'dam en is opzoek naar 'vriendschapals ik m moet geloven
Ik heb ook geen gele envelop, je bent de enige van hier die geliefd is denk ik.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:27 schreef Kleurdoos het volgende:
Hebben jullie die belg ook in je pm?
heb je foto gezien ;-)
wat is je asl aub?
ASL, is dat niet uit t jaar 0?
Heb je pizza gegeten, of tosti?quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:45 schreef _Ingrid_ het volgende:
Fijn dat het beter gaat Tico!
Hier zozo. Heb vage kiespijn of tandvleespijn. En een pijnlijke bult in mn gehemelte.
He bah!quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:45 schreef _Ingrid_ het volgende:
Fijn dat het beter gaat Tico!
Hier zozo. Heb vage kiespijn of tandvleespijn. En een pijnlijke bult in mn gehemelte.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Heb je pizza gegeten, of tosti?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:56 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb ook geen pmende belg.
Wat heerlijk verwoord weerquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Of je je muil hebt verbrand aan hete kaas!
Hoe kan je daar nou geen tijd voor hebben?!quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:20 schreef _Ingrid_ het volgende:
Oh. Nee, anders voelde het wel verbrand aan. Het is echt een bult. En doet zeer. En ik heb echt geen tijd voor de tandarts. Dus moet het gewoon maar snel over gaan.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:18 schreef Linda2205 het volgende:
grmbl...mn goulash is ontploft in de magnetron en ik had 'm nog wel lager gezet qua vermogen... waarom is dat toch altijd?
Ah joh, dat heb jij toch niet nodig.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:21 schreef huuphuup het volgende:
[..]
en nu? gore magnetron?
oh my wat heb ik spijtin het kader van goede voornemens enzo heb k voor B. wel wat lekkers gehaald maar voor mezelf dit keer niet. En nu zit hij op de bank te knabbelen en ik niet
![]()
Mja, niet zo'n beetje ook. Zou Ronny erin trappen als ik zeg dat hij het heeft gedaan?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:21 schreef huuphuup het volgende:
[..]
en nu? gore magnetron?
oh my wat heb ik spijtin het kader van goede voornemens enzo heb k voor B. wel wat lekkers gehaald maar voor mezelf dit keer niet. En nu zit hij op de bank te knabbelen en ik niet
![]()
Je had zeker trek... geen probleem toch?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:35 schreef Saffier het volgende:
Ik heb om 17 uur avondeten gegeten met Tobias en toen mijn man om 19 uur thuis kwam uit zijn werk gewoon weer
had ik ook gedaan! hij heeft van die japanse bollen, van die dinosaurus-eieren.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:37 schreef Kimpossible het volgende:
Haha huup, om die reden koop ik altijd iets voor m'n lief wat ik écht heel vies vindt. Dat helpt!
Ik zit trouwens echt zó vol. We hebben rijst met dopwortels en zo'n visje voor in de oven (fishcuisine, maar dan van de aldi.. die blauwe.. hmmmmm) gegeten. 10 minuten geleden. Dé key tegen avondhonger; laat avondeten! Nu kan het nog
Hahaha, zou ik ook moeiteloos kunnen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:35 schreef Saffier het volgende:
Ik heb om 17 uur avondeten gegeten met Tobias en toen mijn man om 19 uur thuis kwam uit zijn werk gewoon weer
zó lichtverteerbaar, ik zou om 22uur een dubbele boterham smerenquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:37 schreef Kimpossible het volgende:
Haha huup, om die reden koop ik altijd iets voor m'n lief wat ik écht heel vies vindt. Dat helpt!
Ik zit trouwens echt zó vol. We hebben rijst met dopwortels en zo'n visje voor in de oven (fishcuisine, maar dan van de aldi.. die blauwe.. hmmmmm) gegeten. 10 minuten geleden. Dé key tegen avondhonger; laat avondeten! Nu kan het nog
gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:44 schreef cattie het volgende:
[..]
Hahaha, zou ik ook moeiteloos kunnen.
Mijn man en ik zijn vandaag 5 jaar getrouwd.![]()
Gefeliciteerd met jullie houten bruiloftquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:44 schreef cattie het volgende:
[..]
Je had m'n portie moeten zien! De mount everest is er niks bij, met witte topping (rijst) en al!quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:45 schreef moussy het volgende:
[..]
zó lichtverteerbaar, ik zou om 22uur een dubbele boterham smeren
niets in huis verder.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:46 schreef Kimpossible het volgende:
Ja maar tegen hardnekkige snacktrek valt niets te beginnen. Het is bewezen dat je dan dus ook maar beter toe kan geven, omdat je als je het tegen blijft houden en je knapt je gelijk los gaat op hele pakken/zakken/dozen enzo. Dus. Als je nog iets in huis hebt.. Ik zeg; gewoon doen
![]()
Japanse zoutjesdingetjes zíjn ook vies, trouwens. Heb ik echt helemaal niets mee.
papier dacht ik.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:46 schreef E.T. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met jullie houten bruiloft![]()
(5 jaar is toch hout?)
Neem een kopje thee!quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:49 schreef huuphuup het volgende:
[..]
niets in huis verder.
Behalve brocolli. Zo erge snacktrek heb ik nou ook weer niet![]()
Dit vond ik net.. maar daar staat geen papier tussen en die bestaat wel.. dat weet ik..quote:
quote:
van harte gefeliciteerd Cattiequote:Op woensdag 17 februari 2010 19:44 schreef cattie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:56 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Dat zijn van die doperwtjes met worteltjes uit een potje of vers van de panklaar afdeling van de appie. Maar ergens in m'n geschiedenis heb ik dat omgedoopt tot dopwortels
haha er wordt nog weleens een andere benaming gebruiktquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:57 schreef cattie het volgende:
1 jaar de papieren bruiloft
2 jaar de katoenen bruiloft
3 jaar de leren bruiloft
4 jaar de vruchten bruiloft
5 jaar de houten bruiloft
6 jaar de ijzeren bruiloft
6 ¼ jaar de blikken bruiloft
7 jaar de donzen bruiloft
8 jaar de bronzen bruiloft
9 jaar de aardewerken bruiloft
10 jaar de tinnen bruiloft
11 jaar de stalen bruiloft
12 jaar de zijden bruiloft
12 ½ jaar de koperen bruiloft
13 jaar de kanten bruiloft
14 jaar de ivoren bruiloft
15 jaar de kristallen bruiloft
20 jaar de porseleinen bruiloft
25 jaar de zilveren bruiloft
30 jaar de paarlemoeren bruiloft
35 jaar de koralen bruiloft
40 jaar de robijnen bruiloft
45 jaar de saffieren bruiloft
50 jaar de gouden bruiloft
60 jaar de diamanten bruiloft
70 jaar de briljanten bruiloft
80 jaar de eiken bruiloft
ja, je zal het hebben zeg.quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:05 schreef k_i_m het volgende:
Leuk! Ik kom ook, ik ben dol op pinda's bitterballen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |