Ik heb er juist een bijgekocht pasquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:16 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb mijn tarzan laatst weggemieterd. Ik vond hem stom.
Doe eens niet zo lichtgeraakt? Moet je ongesteld worden ofzo?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:16 schreef Tazz het volgende:
Haha, wat een lol...
Kunnen de overige OUD-ers hier even niet posten...
Kunnen kim en tf elkaar via dit topic en per PM elkaar berichtjes blijven sturen...
Ik moest eerst opschonen, en toen was ik het vergetenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:34 schreef easy-going het volgende:
En waarom heb ik geen pm dat k_i_m een pm van de Taartjesfee heeft
ik las dit toch eerst even anders, die 'nederlandse gevallen' (en dat in combinatie met 500m.), nadat ik had gezien dat ik blijkbaar een heel topic over dildo's gemist heb.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:06 schreef Diaan73 het volgende:
Net Nederlandse gevallen op de 500 meter
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:09 schreef trui het volgende:
[..]
ik las dit toch eerst even anders, die 'nederlandse gevallen' (en dat in combinatie met 500m.), nadat ik had gezien dat ik blijkbaar een heel topic over dildo's gemist heb.
Belabberd en geradbraakt. Ik had hrt gister zo koud, heb een extra dekbed gepakt, een trainingsbroekquote:
Ik wel!!quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:00 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
He bah, sterkte vicky!
Ik ben in elk geval iets beter opgestaan vandaag. En al aangekleed, dat scheelt ook bakken.![]()
Nu nog verzinnen wat voor leuks we gaan doen... Iemand zin om langs te komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |