Genau! Nee dan Idi Amin! Die had vanaf zijn villa een ondergrondse gang naar de nabijgelegen gevangenis. Serieus! Daar liet hij zich dan gevangenen naar keuze serveren. Die martelde hij dan hoogstpersoonlijk dood. En daar had hij geen haast bij, zeg maar. Details wil je niet weten hoor, die zijn helemaal niet prettig om te lezen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die Adolf Hitler heeft volgens mij ook nog nooit écht iets gedaan, daar was hij veel te laf voor. Allemaal opgeblazen kroegverhalen en GROTE WOORDEN.
Volgens mij komt die man in het midden van het politieke spectrum uit, niet links, niet rechts. Hij had niet zozeer een derde of andere opvatting, maar hield niet van extremen, hij was redelijk.quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Genau! Nee dan Idi Amin! Die had vanaf zijn villa een ondergrondse gang naar de nabijgelegen gevangenis. Serieus! Daar liet hij zich dan gevangenen naar keuze serveren. Die martelde hij dan hoogstpersoonlijk dood. En daar had hij geen haast bij, zeg maar. Details wil je niet weten hoor, die zijn helemaal niet prettig om te lezen.
Je zit in het verkeerde topic, hoorquote:Op woensdag 17 februari 2010 01:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die kan JPB in z'n zak steken en die komen ook aan. Kant is even doorbijten, dan gaan we verder. Eens kijken wat Wilders zegt
Jij wilde Idi eerder doodquote:Op woensdag 17 februari 2010 01:36 schreef Gert het volgende:
Die Agnes Kant had lekker bij Idi in het keldertje moeten belanden.
Ik heb altijd het idee dat haar vriendin is vergeten het vibo-ei uit haar klamme gleuf te trekken.quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
Bij Kant heb ik altijd het idee dat ze voor zit lezen op een peuterspeelzaal
Hahaha ze had die dikke neger gewoon met huid en haar opgevreten hè.quote:
Op dat soort van ideeën kom ik nooitquote:Op woensdag 17 februari 2010 01:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat haar vriendin is vergeten het vibo-ei uit haar klamme gleuf te trekken.
Daarvoor ben ik hier.quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Op dat soort van ideeën kom ik nooit
Van Geel is het type dat mensen letterlijk dood masseert en er van overtuigd blijft dat hij het niet wasquote:Op woensdag 17 februari 2010 01:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Oeh, Van Geel had op het moment ook liever in de Idi-kelder gezeten, denk ik.
Ik heb haar het liefst in zo veel mogelijk kleding, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:56 schreef Gert het volgende:
Koud heeft ze het niet.![]()
Alsof ze in het parlement van Oezbekistan staat, waar net de gasleiding weer eens is afgesloten door de intens gemene Poetin. Muhahahaha
Goed punt. Doe maar een burka. Of anders op z'n minst een kopvod. Maar die luie Geertje is zeker al naar huis om tax te heffen bij die snol.quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb haar het liefst in zo veel mogelijk kleding, eerlijk gezegd.
Nog niet, maar het bier zit er reeds in redelijk aanvaardbare hoeveelheid in.quote:Op woensdag 17 februari 2010 02:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Het wordt een bende nu, zou die jenever er toch inzitten?
Ik had het over het debat, liefje.quote:Op woensdag 17 februari 2010 02:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nog niet, maar het bier zit er reeds in redelijk aanvaardbare hoeveelheid in.
Worden toch weer vage bewoordingenquote:Op woensdag 17 februari 2010 02:11 schreef Ian_Nick het volgende:
JPB door het stof ga ik opzeker vanuit bed bekijken.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 02:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Wilders
Ja, zijn initialen zouden eigenlijk AH moeten zijnquote:Op woensdag 17 februari 2010 02:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Geniale vent is het, af en toe.
Aeert Hildersquote:Op woensdag 17 februari 2010 02:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, zijn initialen zouden eigenlijk AH moeten zijn
En na het neuken fijn samen aan een boekweitbol knagen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 02:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
Eindigend met de woorden "Minister President, slaap zacht"
Ik wil d'r doen![]()
Kom op Coos, gewoon een gore peuk en dan slapenquote:Op woensdag 17 februari 2010 02:25 schreef Coos het volgende:
[..]
En na het neuken fijn samen aan een boekweitbol knagen.
Post van het jaar, nu al.quote:Op woensdag 17 februari 2010 02:25 schreef Coos het volgende:
[..]
En na het neuken fijn samen aan een boekweitbol knagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |