Neem gelijk wat te kanen meequote:Op woensdag 17 februari 2010 00:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog maar even peuken ga halen
Lolwat?quote:Jouw eindscore is: 85 dit is 53% rechts
Je komt in het midden van het politieke spectrum uit, niet links, niet rechts. Je hebt niet zozeer een derde of andere opvatting, maar je houdt niet van extremen, je bent redelijk. Waarschijnlijk ben je ook minder inhoudelijk bevlogen, maar vooral pragmatisch gericht. Maar bijvoorbeeld economisch liberaal is nog best wat anders dan cultureel behoudend of conservatief rechts. Je kunt op bepaalde punten dus nog steeds behoorlijk rechtse opvattingen hebben.
Leugenachtige kuttest! Sterf! STERF JETZT!!11!! WIR MUSSEN DIESE TEST AUSROTTTEN!!1!!!quote:je bent redelijk.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:53 schreef Gert het volgende:
In de tussentijd heb ik even bekeken hoe rechts ik ben.
Nah.. uitkomst geen verrassing, sinds deze jeugdfoto.
[ afbeelding ]
De bitterballen nog niet op denk ikquote:Op woensdag 17 februari 2010 01:00 schreef Ian_Nick het volgende:
10 minuten extra schorsing, stel hoeren!
Haha suf zeg. Ik had 38% rechts, en echt preciés hetzelfde verhaaltje als jij. Nou waren de stellngen ook al niet al te nozel overigens.quote:
In je posting staat 53 procent rechtsquote:Op woensdag 17 februari 2010 01:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha suf zeg. Ik had 38% rechts, en echt preciés hetzelfde verhaaltje als jij. Nou waren de stellngen ook al niet al te nozel overigens.
Jij had MINDER rechts? Ik vond dat van mij al weinigquote:Op woensdag 17 februari 2010 01:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha suf zeg. Ik had 38% rechts, en echt preciés hetzelfde verhaaltje als jij. Nou waren de stellngen ook al niet al te nozel overigens.
Da's de mijne, ik ben Ian en ik ben zwart. Gert is die andere en die is blauw.quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
In je posting staat 53 procent rechts
Volgens mij geeft ie, wat je ook invult, dezelfde uitkomstquote:Op woensdag 17 februari 2010 01:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's de mijne, ik ben Ian en ik ben zwart. Gert is die andere en die is blauw.
Iedereen is hetzelfde bij de AVRO, wat een mooie gedachtequote:Op woensdag 17 februari 2010 01:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgens mij geeft ie, wat je ook invult, dezelfde uitkomst
Ik neem de uitkomst op in mijn CV, staat wel goed volgens mijquote:Op woensdag 17 februari 2010 01:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Iedereen is hetzelfde bij de AVRO, wat een mooie gedachte
"Volgens de AVRO ben ik een redelijk persoon"quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik neem de uitkomst op in mijn CV, staat wel goed volgens mij
Je bent gewoon een mainstream zakkenwassertjequote:Op woensdag 17 februari 2010 01:07 schreef Ian_Nick het volgende:
IK HAAT NEGERS!![]()
"je bent niet rechts en niet links"
Al dat gore kanker moslim tuig op de trein en rapquote:Op woensdag 17 februari 2010 01:07 schreef Ian_Nick het volgende:
IK HAAT NEGERS!![]()
"je bent niet rechts en niet links"
quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Al dat gore kanker moslim tuig op de trein en rap
"Je hebt een pragmatische instelling en bent bereid tot compromissen"
Die Adolf Hitler heeft volgens mij ook nog nooit écht iets gedaan, daar was hij veel te laf voor. Allemaal opgeblazen kroegverhalen en GROTE WOORDEN.quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
Blijkt ie gewoon een twee-onder-één-kap mietje te zijn
quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die Adolf Hitler heeft volgens mij ook nog nooit écht iets gedaan, daar was hij veel te laf voor. Allemaal opgeblazen kroegverhalen en GROTE WOORDEN.
Zou wel aardig zijn om dat verplicht te stellen. Bij binnentreden van de tweede kamer eerst blazen, zit je onder het minimum promillage , eerst weer verplicht de kroeg in.quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Fijn, Annie is jarig en gooit straks een ronde Jenever. Ik denk dat dat goftedomme pas écht een goed debat op gang zou brengen!
Echt, serieus, make it happen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zou wel aardig zijn om dat verplicht te stellen. Bij binnentreden van de tweede kamer eerst blazen, zit je onder het minimum promillage , eerst weer verplicht de kroeg in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |