Ik heb haar het liefst in zo veel mogelijk kleding, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:56 schreef Gert het volgende:
Koud heeft ze het niet.![]()
Alsof ze in het parlement van Oezbekistan staat, waar net de gasleiding weer eens is afgesloten door de intens gemene Poetin. Muhahahaha
Goed punt. Doe maar een burka. Of anders op z'n minst een kopvod. Maar die luie Geertje is zeker al naar huis om tax te heffen bij die snol.quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb haar het liefst in zo veel mogelijk kleding, eerlijk gezegd.
Nog niet, maar het bier zit er reeds in redelijk aanvaardbare hoeveelheid in.quote:Op woensdag 17 februari 2010 02:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Het wordt een bende nu, zou die jenever er toch inzitten?
Ik had het over het debat, liefje.quote:Op woensdag 17 februari 2010 02:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nog niet, maar het bier zit er reeds in redelijk aanvaardbare hoeveelheid in.
Worden toch weer vage bewoordingenquote:Op woensdag 17 februari 2010 02:11 schreef Ian_Nick het volgende:
JPB door het stof ga ik opzeker vanuit bed bekijken.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 02:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Wilders
Ja, zijn initialen zouden eigenlijk AH moeten zijnquote:Op woensdag 17 februari 2010 02:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Geniale vent is het, af en toe.
Aeert Hildersquote:Op woensdag 17 februari 2010 02:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, zijn initialen zouden eigenlijk AH moeten zijn
En na het neuken fijn samen aan een boekweitbol knagen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 02:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
Eindigend met de woorden "Minister President, slaap zacht"
Ik wil d'r doen![]()
Kom op Coos, gewoon een gore peuk en dan slapenquote:Op woensdag 17 februari 2010 02:25 schreef Coos het volgende:
[..]
En na het neuken fijn samen aan een boekweitbol knagen.
Post van het jaar, nu al.quote:Op woensdag 17 februari 2010 02:25 schreef Coos het volgende:
[..]
En na het neuken fijn samen aan een boekweitbol knagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |