Dat vind ik allemaal geen fatsoenlijke reden, dat mocht toch wel duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
zonder fatsoenlijke reden? Wat dacht je van ter versiering, en sommige piercings met bijkomend voordeel, verhoogde seksuele stimulering.
Dat is heel iets anders. Snijden is onomkeerbaar en een daadwerkelijke verslechtering van je lichaam.quote:Kettingen, ringen, mooie shirtjes, uberhaupt andere kleren dan functionele grijze overals ook maar afschaffen?
Hij vraagt naar argumenten, alsof het hier gaat om een logisch te beredeneren iets. Ja, die argumenten kan ik geven. Maar als ik dat doe, misken ik dat dit soort oordelen voor een groot deel nu juist tot stand komt niet door de ratio, maar door gevoel.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat hij maar met jouw argumenten moet komen, vind ik makkelijk
Snijden komt er helemaal niet bij kijken. Het is prikken, en vrijwel elke piercing groeit weer dicht als je het metaal er uit haalt. Onomkeerbaar? Neuh..quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:33 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dat vind ik allemaal geen fatsoenlijke reden, dat mocht toch wel duidelijk zijn.
[..]
Dat is heel iets anders. Snijden is onomkeerbaar en een daadwerkelijke verslechtering van je lichaam.
Afgaande op je fobo: zegt de man met oorbel.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:09 schreef Silven het volgende:
Ik vind het een beetje tokkie-achtig. Als mijn vriendin waar dan ook een piercing zou nemen trek ik hem er hoogstpersoonlijk uit. Ik associeer piercings een beetje met kampertypes.
Mooi gezegd.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:23 schreef roannelovesjoost het volgende:
[..]
het is nie kamper want je ziet hem amper
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:35 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Maar anyway, je vriend vriend vindt het geil, wat vind jij? Aangezien je twijfelt om een of andere reden .....
Er zit risico aan, en het is wel degelijk negatief voor de huid/het lichaam. Iedere arts zal dat beamen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Snijden komt er helemaal niet bij kijken. Het is prikken, en vrijwel elke piercing groeit weer dicht als je het metaal er uit haalt. Onomkeerbaar? Neuh..
Het lichaam heeft er overigens helemaal geen last van, de huid groeit gewoon door het gat heen, in de holte, zit gewoon overal huid, het lichaam heeft er niks geen last van. (wel van slechte verzorging als de wond nog niet is dicht gegroeid)
Kleding is niet te vergelijken met het lichaam. Kleding is vervangbaar, je lichaam niet. Overigens kun je je met kleding natuurlijk ook als asociaal profileren.quote:Ter versiering vind je geen goede reden voor een piercing, maar wel voor een mooi shirt bijvoorbeeld? Leg mij het verschil eens uit (en nou niet komen met permanentheid, want dat zijn ze allebei niet)
Een risico ja. Dat is hetzelfde als stellen dat drugs gevaarlijk zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:58 schreef Sachertorte het volgende:
Er zit risico aan, en het is wel degelijk negatief voor de huid/het lichaam. Iedere arts zal dat beamen.
Nu ja, doe wat je niet laten kunt. We leven in een vrij land, en ik zal je niets in de weg leggen. Maar ik blijf er wel een bepaalde mening over houden - die ik overigens meestal publiekelijk niet uitdraag (welk doel zou dat immers dienen?) - en dat mag ook. Het gaat mij er vooral om dat je niet van anderen kan of mag verwachten dat die je altijd onbevooroordeeld tegemoet treden. Niet iedereen vindt dezelfde dingen tof.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:00 schreef stbabylon het volgende:
Mijn wenkbrauw piercing is een stuk chirurgisch staal dat tegen mijn huid aan zit, hoe is dat een groter risico dan bijvoorbeeld een trouwring?
(als het gewoon staal was had je in mijn geval gelijk gehad, maar dat heeft te maken met mijn nikkel-allergie, en niet met de piercing)
Ditoquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:09 schreef Silven het volgende:
Ik vind het een beetje tokkie-achtig. Als mijn vriendin waar dan ook een piercing zou nemen trek ik hem er hoogstpersoonlijk uit. Ik associeer piercings een beetje met kampertypes.
ja meneerquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:42 schreef Adolecens het volgende:
Zeg, het gaat hier over tongpiercings. Zullen we het dan ook bij dat onderwerp houden en alle Hitler beeldspraak en ander offtopic gelul bewaren voor topics waar dat thuis hoort ja.
Succesquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:49 schreef roannelovesjoost het volgende:
ik ga hem in het weekend laten zetten
Wtf?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:45 schreef Silven het volgende:
[..]
Ik kraak mensen opzich niet af OMDAT ze piercings hebben, ik zeg alleen dat mensen die ik met piercings zie in 90% van de gevallen uit een iets lagere klasse komen. Dat kan waar jij vandaan komt weer heel anders zijn natuurlijk.
Dokters van Leeuwen overweegt er één.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:03 schreef Enj0y het volgende:
Tongpiercing: ligt aan je gezicht. Meestal is 't geil. Punt.
Dus eigelijk heet je eikel80??quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dokters van Leeuwen overweegt er één.
Ik heb een eikelpiercing.
Tongpiercing vond ik te voorspelbaar met mijn username.
Ik wilde die voorspelbare grap zelf niet maken.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:14 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Dus eigelijk heet je eikel80??
Ik heb hem al tien jaar, en nog nooit binnen een bedrijf en op school iemand die het zag.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:05 schreef Angel_RW het volgende:
dank je stbabylon. Wist ik trouwens niet. Ik dacht juist niet. Ik vind een tongpiercing niet zo shockerend verder, alleen inderdaad bij werkgevers (hoe belachelijk ook misschien) wordt zoiets vaak niet geaccepteerd. Ligt eraan welk vak je hebt denk ik. Ik begrijp wel dat jonge mensen dit doen, het is tegenwoordig gewoon normaal. Iedereen moet doen wat ze zelf willen vind ik. Maar mag je ze niet op afrekenen. Maar we zijn niet allemaal hetzelfde en flexibel helaas.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:09 schreef Silven het volgende:
Thanks!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:48 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
[..]
![]()
Jouw oorbel, da's zoooo mooiboy!!!
En zo 2008!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |