Ja? Word ik daar niet blij van dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Curling is lachen!AL die hysterische mensen met bezempjes en zo.
![]()
[..]
Wil je het echt weten? Echt zekers te weten waar?
Dat ligt eraan of je een echte vent bent of niet.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Curlingquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:24 schreef oh-oh het volgende:
Speciaal voor JJH, leg het eens wat beter uit dan???
Ik wil je begrijpen
Oeh!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:24 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik heb pas nog een presentatie over curling gehouden met twee klasgenoten.![]()
Ik doe toegepaste psychologie.
Da's toch niet eng of vies?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of je een echte vent bent of niet.![]()
Prostaglandingesen.... heel quick and dirty en misschien kloppen niet alle details (Enfermeraaaa!)
Prostaglandines zijn hormonen die de samentrekking van de baarmoeder stimuleren oftwel... de bevalling op gang kunnen helpen. Het toeval wil dat een vrouw extra prostaglandines aanmaakt als ze een orgasme krijgt.
Kortom: als je bent uitgerekend en je zwangerschap helemaal zat, dan kan een stevig potje rampetampen de zaak versnellen. Of niet. Maar het is allicht leuk tijdverdrijf als je toch maar wat zit te wachten.
Scheer je weg dan! In ieder geval uit de buurt van dat ene stopcontact!quote:
Heb ik dat gezegd dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Da's toch niet eng of vies?
Weer wat geleerd.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:29 schreef Greys het volgende:
Curling
Ik las ergens vandaag dat een van de deelneemsters zwanger is, vijf maanden.
Als je dan nog gewoon Olympisch kunt curlen kan het dus geen reet voorstellen
Nee sorry, gewoon een linkje, dat is me echt te onpersoonlijkquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:28 schreef JJH het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Curling
Even snel omdat ik zelf te lui ben om een lap tekst te typen. En het is zo als bij veel sporten. Als je het spelletje snapt is het gelijk een stuk leuker om te kijken. Zo heb ik laatst ook midden in de nacht de SuperBowl zitten kijken.
Ja hallo! Ik ben expres vroeg heen gegaan om dat stopcontact te bemachtigen!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Scheer je weg dan! In ieder geval uit de buurt van dat ene stopcontact!
Nou eh tja, we hebben een vak wat algemene beroepsvaardigheden heet en afgelopen periode hadden we het onderdeel presenteren. En voor de eindpresentatie mochten we zelf een onderwerp kiezen en dan kies je dus curling.quote:
Er was toch ook een zwangere vrouw tijdens de opening? (teruggelezen heeftquote:
Nou, mijn zusje liep toen nog halve marathons hoor, dan wel niet op Olympisch niveau maar wel op t zelfde niveau waarop ze ze normaal ook loopt.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:29 schreef Greys het volgende:
Curling
En jij doet een serieuze studie?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:31 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Nou eh tja, we hebben een vak wat algemene beroepsvaardigheden heet en afgelopen periode hadden we het onderdeel presenteren. En voor de eindpresentatie mochten we zelf een onderwerp kiezen en dan kies je dus curling.Daar kwamen we op via discobowlen. We hadden al eerder een presentatie gehouden over de christelijke discobowl-vereniging "de heilige kegel" uit Lutjebroek.
Jamaar dat was een van de hupsende witte mensjes bij de openingsceremonie.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er was toch ook een zwangere vrouw tijdens de opening? (teruggelezen heeft)
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En jij doet een serieuze studie?![]()
Je zit zeker naast Tombola in de collegezaal. Ook al te niksen!
Nou, en helemaal met kind!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jamaar dat was een van de hupsende witte mensjes bij de openingsceremonie.
Die zal een betere conditie hebben dan de gemiddelde curlster, die heeft me toch lang staan hupsen
Het is ook een precisiesport, geen prestatiesport.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:29 schreef Greys het volgende:
Curling
Niet alle mannen kunnen tegen het idee van seks met een hoogzwangere vrouwquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar je deed het overkomen alsof ik het niet wilde weten.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:37 schreef Enfermera het volgende:
Ohhh ik had het zoooooo koud heMaar een kwartier onder een stomend hete douche maakt dat weer helemaal goed
![]()
Nu avondje bankhangen met bakkie thee
Wie nog meer?
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:35 schreef oh-oh het volgende:
Het enige waar ik mss nog wel naar zou willen kijken is kunstschaatsen![]()
Maar ook daar zet ik de Pfaffs niet voor af hoor, dr zou echt niks anders op moeten zijn.
Ik ga ff een emmer met sop vullen, pupje komt onder de bank doorgerend en laat een nat spoor achter
Tis me toch wat met het kind.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:35 schreef oh-oh het volgende:
Het enige waar ik mss nog wel naar zou willen kijken is kunstschaatsen![]()
Maar ook daar zet ik de Pfaffs niet voor af hoor, dr zou echt niks anders op moeten zijn.
Ik ga ff een emmer met sop vullen, pupje komt onder de bank doorgerend en laat een nat spoor achter
Ja, lekker!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:37 schreef Enfermera het volgende:
Ohhh ik had het zoooooo koud heMaar een kwartier onder een stomend hete douche maakt dat weer helemaal goed
![]()
Nu avondje bankhangen met bakkie thee
Wie nog meer?
Ramptoerist!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:39 schreef oh-oh het volgende:
Speciaal voor mij gaat de eerste meteen plat op zn bek.
Zo hou je mij wel aan de buis gekluisterd
![]()
Boink boinkquote:
Mij mij kun je niet onder de bank!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:40 schreef oh-oh het volgende:
Hij kijkt echt heel trots als ie onder de bank gepist heeft![]()
En ik heb nog nooooooit zo een schone "onder de bank" gehad als de afgelopen 4 weken
Ja, weet juh... daar heb hij zun Privaaaatsie.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:40 schreef oh-oh het volgende:
Hij kijkt echt heel trots als ie onder de bank gepist heeft![]()
En ik heb nog nooooooit zo een schone "onder de bank" gehad als de afgelopen 4 weken
Ik heb een joekel van een hoekbank, dus mijn "onder de bank" is nog behoorlijk groot ook.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mij mij kun je niet onder de bank!![]()
Hoewel er ongetwijfeld wel troep ligt...
Ik heb ze al tig keer zien vallen. Is ondertussen de herhaling van herhaling van afgelopen nacht.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:39 schreef oh-oh het volgende:
Speciaal voor mij gaat de eerste meteen plat op zn bek.
Zo hou je mij wel aan de buis gekluisterd
![]()
Ja nee, ik moet werken en zo overdag he, dus ik zie het voor het eerstquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:43 schreef JJH het volgende:
i
[..]
Ik heb ze al tig keer zien vallen. Is ondertussen de herhaling van herhaling van afgelopen nacht.
Niet?quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, lekker!Kijk effe een paar posts boven je, heb ik prostaglandingesen goed uitgelegd?
Weet je wat grappig is? Eigenlijk zijn het maagbeschermers, of iig, iets voor je maagquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of je een echte vent bent of niet.![]()
Prostaglandingesen.... heel quick and dirty en misschien kloppen niet alle details (Enfermeraaaa!)
Prostaglandines zijn hormonen die de samentrekking van de baarmoeder stimuleren oftwel... de bevalling op gang kunnen helpen. Het toeval wil dat een vrouw extra prostaglandines aanmaakt als ze een orgasme krijgt.
Kortom: als je bent uitgerekend en je zwangerschap helemaal zat, dan kan een stevig potje rampetampen de zaak versnellen. Of niet. Maar het is allicht leuk tijdverdrijf als je toch maar wat zit te wachten.
DAt weet ik niet meer. Ik hoor alleen het commentaar steeds weer voorbijkomen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nee, ik moet werken en zo overdag he, dus ik zie het voor het eerst![]()
Gaat er nog iets spectaculairs gebeuren?
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:47 schreef Enfermera het volgende:
Maarre, Cat, je kwam goed in de buurt hoor!![]()
D'r ging d'r net anders nog eentje goed op haar bek.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:47 schreef JJH het volgende:
[..]
DAt weet ik niet meer. Ik hoor alleen het commentaar steeds weer voorbijkomen.
Volgens mij geen echte "in your face" valpartijen meer.
Speciaal voor jou gebakken.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik vond ook nog een vers warm drolletje in mn "onder de bank ".
![]()
Geen wonder dat ie zo voldaan keek
Ga je morgen ook lekker vroeg op voor de H&M Webshop?quote:
Hij is wel duidelijk, ik was toch wel een bietje veel van klok en klepel (oftewel baarmoeder en baarmoedermond).quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:50 schreef Enfermera het volgende:
He kut, mn hele uitgebreide uitlegpost net op de andere pagina post #50
Ik zeg toch, ik weet het niet?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
D'r ging d'r net anders nog eentje goed op haar bek.
Nee joh, als die zo blijft groeien ( hijs over de 3 kilo al ) past ie echt niet meer lang onder de bankquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou gebakken.![]()
Ik ken jouw bank en zeg: klossen eronder of pootjes eraf zagen.
Nee... zit in collegequote:
Gaan de Duitsers winnen?quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ga je morgen ook lekker vroeg op voor de H&M Webshop?
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:52 schreef oh-oh het volgende:
Ja ze doen niks als vallen, ze willen graag dat ik blijf kijken![]()
Dit meisje flikkerde zelfs 1 keer bijna en 1 keer helegans
Ja, tot nu toe drie paren gezien, en dr flikkerde elke rit wel minstens 1 keer iemand, tis de moeitequote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]Ik ga maar herhalingen kijken denk ik...
En ik ben nu thuisquote:
hahahaaha, dat is wel de moeite ja!!!!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, tot nu toe drie paren gezien, en dr flikkerde elke rit wel minstens 1 keer iemand, tis de moeite
Als je van Groningen naar Maastricht gereden bent is dat best vlot, in elk ander geval zul je wel balen?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:58 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En ik ben nu thuis
$@^#&^%$&$& NS
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:58 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En ik ben nu thuis
$@^#&^%$&$& NS
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:58 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En ik ben nu thuis
$@^#&^%$&$& NS
quote:
Jaaaaaaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ga je morgen ook lekker vroeg op voor de H&M Webshop?
Oke! Mooi zo!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij is wel duidelijk, ik was toch wel een bietje veel van klok en klepel (oftewel baarmoeder en baarmoedermond).
quote:
*checkt rechterbovenhoek van het scherm*quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:00 schreef JJH het volgende:
Het is niet eerlijk. Ik mag geen Ferrari rijden. Greys is een stomme PR mevrouw.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:00 schreef JJH het volgende:
Het is niet eerlijk. Ik mag geen Ferrari rijden. Greys is een stomme PR mevrouw.
Er winnen Chinezen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gaan de Duitsers winnen?
Die zijn wel goed
Zeg eh, jullie hebben elkaar tenminste nog...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*checkt rechterbovenhoek van het scherm*
Geen PM. mopperdemopperdemopper.![]()
Ja, er zijn twee blazertjes die ik op het oog heb, maar die zijn telkens uitverkocht in mijn maatquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
[..]
JaaaaaaEindelijk weer eens een keertje!
Er staat toch nog iets van mn bestelling op eind maart, dus ik kan lekker bijvoegen
Ga jij nog naar iets specifieks kijken?
[..]
Oke! Mooi zo!Haha ja
[..]
Ohja dat las ikBah! Succes!
Oh dat zijn dan dees, dank je wel voor de spoiler.quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*checkt rechterbovenhoek van het scherm*
Geen PM. mopperdemopperdemopper.![]()
Nee.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze geeft echt helemaal niks om je hea?
quote:
Maar aangezien er veel Chineze meedoen dacht ik wel dat ik hem wel kon maken.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat zijn dan dees, dank je wel voor de spoiler.
Maar goed, ze zijn ook nog niet gevallen, dus dan win je ook wel easy als t goed is natuurlijk
Maar ik was degene die had moeten gaan vliegen!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:06 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Nee.
[..]
![]()
Gothic Blackie gaat trouwens vliegen.
Ohjaaa dat zei je.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, er zijn twee blazertjes die ik op het oog heb, maar die zijn telkens uitverkocht in mijn maatEven kijken hoe dat 's ochtends is!
quote:
Je bedoelt die in het rood he?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar aangezien er veel Chineze meedoen dacht ik wel dat ik hem wel kon maken.
Ik denk: hoe weet ze dat?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:08 schreef oh-oh het volgende:
Oh, we hebben nog een chinees paar te gaan
Lul er maar overheen hè.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:07 schreef Greys het volgende:
Zou gothic-blackie al hebben gekeken in dat topic?
Ik wil ook zulke kadoos.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:11 schreef sararaats het volgende:
ik mag nog gaan zweefvliegen, dat kreeg ik vorig jaar cadeau omdat ik 30 werd.
WEL OPLETTEN CAT, DIT ZIJN DE OLYMPISCHE SPELEN JA!!!!!!!!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk: hoe weet ze dat?Tot ik me realiseer dat ik 15 seconden achterloop omdat ik een vette valpartij in de herhaling wilde zien.
Nu ben ik weer live.
Stomme PR dierenmishandelende gewasafstervende prijsdoordeneusborende Greys.quote:
Beeldje voor beeldje zeker?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk: hoe weet ze dat?Tot ik me realiseer dat ik 15 seconden achterloop omdat ik een vette valpartij in de herhaling wilde zien.
Nu ben ik weer live.
Prostaglandinesynthetaseremmers aka NSAID's...die je met een maagbeschermer (protonpompremmer) inneemt.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Niet?
[..]
[..]
Weet je wat grappig is? Eigenlijk zijn het maagbeschermers, of iig, iets voor je maagBij toeval kwamen ze erachter dat het de baarmoedermond (cervix dus) oprekt/verweekt en daardoor idd de bevalling op gang brengt
Vandaag nog gedaan!
Het is niet de samentrekking maar het verweken van de baarmoedermond. Dat is vooral bij mensen inleiden (wij noemen het primen, als het met pilletjes gaat, daarna wordt er pas ingeleidt met een infuus enzo).
Mensen denken vaak dat je baarmoedermond gelijk open moet gaan staan, maar de eerste fase is dat je baarmoedermond weker en korter wordt. Pas als ie kort/weg is, dan pas gaat de ontsluiting beginnen. Nouja, bij je 1e kind. Bij de volgende(n) is het anders!![]()
Hey! Ik haakte niet af na een hele nacht kijken nét voordat ze De Vlam ontstaken ja!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
WEL OPLETTEN CAT, DIT ZIJN DE OLYMPISCHE SPELEN JA!!!!!!!!
![]()
quote:
Ik had gewoon geen zin meer en ik hoefde niks te bewijzen hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hey! Ik haakte niet af na een hele nacht kijken nét voordat ze De Vlam ontstaken ja!
Alaaaaaaaafquote:
Jij leest niet terug he?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, heb ik al een vliegtuig gewonnen?
Van Schiedam naar Leiden, 35 kmquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je van Groningen naar Maastricht gereden bent is dat best vlot, in elk ander geval zul je wel balen?
quote:
Multitasken FTWquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:16 schreef sararaats het volgende:
ik heb zelfs nog geen OS gezienveel te druk met FOK!en
Ik zeg niets meer.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:12 schreef oh-oh het volgende:
Oh of wint dat getrouwde stel JJH?
Ze zijn allemaal in t rood, die chinezen![]()
Wel tof dat dees getrouwd zijn nadat ze al 18 jaar met elkaar schaatsten![]()
Daarom wil ik ook wel dat ze winnen eigenlijk
quote:
Nou, nog ff en ik weet tquote:
Kan beide tegelijk. Ik heb er nu ook een ijshockeystream bij aanstaan. En de TV doet de herhaling van het kunstschaatsen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:16 schreef sararaats het volgende:
ik heb zelfs nog geen OS gezienveel te druk met FOK!en
Ja dat was heul geen geintje hequote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
thanks voor de tip mbt de moonboots
Was gezellie.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]hoe heb je het gehad als haremdame??
quote:
And now you've lost mequote:
Dat verwachtte ik ook nietquote:
OMG wie wisten wat je aantrokquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Was gezellie.![]()
Heel bizar: dag 1 was ik non (zwartwit dus), enige andere vrijgezel int groepje was pinguïn. Zwartwit.![]()
Dag 2: haremdame = blauw met goud. Nieuwe aanwinst in het groepje (ook vrijgezel) was.. sultan. In blauw... en goud.![]()
Heb jij het gezellig gehad?
Pff nee zeg ik heb m'n portie wel gehad, morgen haringhappenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is nog geen 11 na 11. Terug de stad in jij!
Hier word om 11 voor 11 de stadssleutel teruggegeven, en om 11 over 11 is de steekafname.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:20 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij mag het tot middernacht.
Tenminste, in Sittard wordt om middernacht het maske begrave.
Ik weet niet wanneer ze hier het Moaswief af halen
Net5.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
And now you've lost me![]()
Ligt alleen bij mij BBC dr uit?
Beide zenders??
Gewichtsklasse.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:23 schreef Barbaaf het volgende:
Dat kunstschaatsen was zeker een herhaling? Ik had vanmiddag gelezen dat er al medailles verdeeld waren, dus ik dacht dat dit een andere gewichtsklasse of zo was, tot ik hier begon te lezen.
De canadezen worden nu net wakker. Alles voor 22.00 uur = herhaling.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:23 schreef Barbaaf het volgende:
Dat kunstschaatsen was zeker een herhaling? Ik had vanmiddag gelezen dat er al medailles verdeeld waren, dus ik dacht dat dit een andere gewichtsklasse of zo was, tot ik hier begon te lezen.
dan kruipt hij door je neus naar buiten?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:46 schreef Enfermera het volgende:
Nouja, bij je 1e kind. Bij de volgende(n) is het anders!![]()
Ik lees er meestal globaal overheen...waddan?quote:
Nee hoor. Er is al van alles live. Curling al geweest dus. En nu ijshoackey en de kwalificatie voor de snowboardcross. bij de dames.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De canadezen worden nu net wakker. Alles voor 22.00 uur = herhaling.
Blame Canada!
dames van 200 kilo , die het ijs in tweeen snijden als ze gaan schaatsenquote:
[WIN] Ferrari rijden, vliegen en meerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik lees er meestal globaal overheen...waddan?
Jij hebt niet opgelet bij biologie.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan kruipt hij door je neus naar buiten?![]()
Lijkt me logisch, toch? Een Chineesje van 40 kg gooi je makkelijker omhoog dan een struise West-Europese van 70 kg. Om over het opvangen maar te zwijgenquote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dames van 200 kilo , die het ijs in tweeen snijden als ze gaan schaatsen
figuurschaatsen zagen
Van www.farmacotherapeutischkompas.nl :quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Prostaglandinesynthetaseremmers aka NSAID's...die je met een maagbeschermer (protonpompremmer) inneemt.
Het is dus een maagtablet, geen NSAIDquote:Misoprostol kan bij chronische gebruikers van prostaglandinesynthetaseremmers (NSAID's) het risico van maag- en darmulcera verkleinen. Daartegenover staat een toename van het aantal bijwerkingen, met name diarree en buikpijn. Bovendien is niet overtuigend aangetoond dat gebruik van misoprostol ernstige complicaties als bloedingen of perforatie vermindert. Alleen bij patiënten met een duidelijk groter risico van een NSAID-gerelateerd ulcus duodeni of ventriculi (ouderen en een aangetoond ulcus duodeni of ventriculi in de anamnese) is gebruik van misoprostol te rechtvaardigen.
Eigenschappen
Synthetisch analogon van prostaglandine E1 met zowel mucosabeschermende als maagzuurremmende werking. Zowel de basale, de nachtelijke en de, bijvoorbeeld door een maaltijd, gestimuleerde maagzuursecretie wordt geremd via een directe werking op de pariëtale cellen en is dosis-afhankelijk. Het mucosaprotectieve effect berust op stimulatie van de productie van mucus en waterstofcarbonaat naast andere mogelijke mechanismen zoals handhaving of versterking van de doorbloeding van de maagmucosa.
Kinetische gegevens
Resorptie: snel en bijna volledig, daarna vrijwel onmiddellijk omgezet door vetzuur-oxiderende systemen in verschillende organen in actief misoprostolzuur. Tmax = 30 min. Metabolisering: in de lever. Eliminatie: met de urine ca. 70%, met de feces ca. 15%. T1/2el = 20–40 min.
Indicaties
Preventie van door NSAID’s veroorzaakte maagulcera en darmulcera bij een groot risico van dergelijke ulceraties of complicaties ervan, tijdens gebruik van NSAID’s bij reumatische aandoeningen.
Muffintop.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:29 schreef JJH het volgende:
[..]
In zo'n strak pakkie, en dat er een stukkie buik tussen het rokje en shirtje doorkomt.
Jup...het staat er idd een beetje raarquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Van www.farmacotherapeutischkompas.nl :
[..]
Het is dus een maagtablet, geen NSAIDOf bedoelde je dat ook?
Ik kan nog meer saaie zooi van die site erbij zetten, maar denk niet dat men dat hier interessant vind
Truste!quote:
Ik lush in de UK.quote:
daar is alles wel veeeeeeeeel goedkoper dan hier.quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:55 schreef Greys het volgende:
OMG, over Lush gesproken...
Heer G zit tegenwoordig drie dagen per week in Schotland, de komende paar maanden.
En dan heeft hij een vaste hotelkamer met bad en om de hoek zit een Lush zaak in Aberdeen en dan gaat ie Lush voor zichzelf kopen
Wat heb je hem goed opgevoed.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:55 schreef Greys het volgende:
Heer G zit tegenwoordig drie dagen per week in Schotland, de komende paar maanden.
En dan heeft hij een vaste hotelkamer met bad en om de hoek zit een Lush zaak in Aberdeen en dan gaat ie Lush voor zichzelf kopen
Haha okiequote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jup...het staat er idd een beetje raar
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:55 schreef Greys het volgende:
Er is ook douche lush.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:15 schreef Enfermera het volgende:
Weet je dat ik nog nooit Lush heb gekocht.Of had ik dat al gezegd
![]()
Ga binnenkort toch maar eens wat uitproberen. Probleem is wel dat ik nu geen bad heb. In volgende huis zeker wel.Maar komt goed.
quote:
www.lush.nlquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja daarom, genoeg naast badderspul om uit te proberen.Ze hebben ook shampoo-bars zeg maar toch? Apart. Ben benieuwd
Hebben jullie een handige site waar ik de verkooppunten in NL kan vinden?
Seanik.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:23 schreef sararaats het volgende:
ik heb een shampoo-schijfje. ik ben alleen de naam kwijt maar weet wel de kleur: blauw en ruikt naar de zee.
Oeh thanks.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
www.lush.nl![]()
En kijk eens hier: Lush #170 Waar we wachten op enkele nieuwe producten..
Ik kan je ook wel wat spul opsturen als je wil? Kun je wat testen en snuffelen.
Die is effe uitgefokt denk ik en helemaal into Farmville. Want daar zie ik haar nog regelmatig. Gaat wel goed met het meiske hoor.quote:
Ja maar....quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die is effe uitgefokt denk ik en helemaal into Farmville. Want daar zie ik haar nog regelmatig. Gaat wel goed met het meiske hoor.
Ik heb je gezegd waar je haar kunt vinden. De rest is upto you.quote:
Ik ben niet kwijt hoorquote:
Daar is ze!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben niet kwijt hoor
Van alles en nog wat, niets ernstigs, behalve die dekselse tennisarm, waardoor ik nu links ben in plaats van rechts
beterschap ! ik weet wat het is als je goede arm even onbruikbaar isquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben niet kwijt hoor
Van alles en nog wat, niets ernstigs, behalve die dekselse tennisarm, waardoor ik nu links ben in plaats van rechts
Het bewegingsapparaat begint het te begevenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:49 schreef Cat22 het volgende:
Daar is ze!![]()
Wat zeg je nu? Is je arm aan het tennissen?Ik dacht dat jij tussen hoofd en voeten nooit wat mankeerde?
Acherrum!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het bewegingsapparaat begint het te begeven
Ik heb vorig jaar een spuit in de arm laten zetten en dat hielp erg goed. Maar tis weer terug (zoals verwacht) en het doet téring veel pijn
Tsja, zeg het maar... Ik heb voorlopig een brace besteld. Kijken of dat wat wil helpen. En anders moet ik computertechnisch op rantsoen.quote:
Slijmbeursontsteking?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het bewegingsapparaat begint het te begeven
Ik heb vorig jaar een spuit in de arm laten zetten en dat hielp erg goed. Maar tis weer terug (zoals verwacht) en het doet téring veel pijn
Da's goed klote, maar je hebt toch een burobaan? Dan kun je tegenwoordig toch niet zonder PC?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tsja, zeg het maar... Ik heb voorlopig een brace besteld. Kijken of dat wat wil helpen. En anders moet ik computertechnisch op rantsoen.
Op rantsoen?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tsja, zeg het maar... Ik heb voorlopig een brace besteld. Kijken of dat wat wil helpen. En anders moet ik computertechnisch op rantsoen.
Dat is me wat, zo vlak voor de verkiezingen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben niet kwijt hoor
Niks mis met links.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:09 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dat is me wat, zo vlak voor de verkiezingen.
Auwa?quote:
Geen idee. Is een tennisarm een slijmbeursontsteking?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Slijmbeursontsteking?![]()
Sterkte...is niet fijn lijkt me.
Neu, viel mee. Ze stond gelijk op. Al lijkt het me nooit prettig om met zo'n snelheid op het ijs te kletteren.quote:
Nope... een ontsteking die geen ontsteking isquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:12 schreef ElisaB het volgende:
Geen idee. Is een tennisarm een slijmbeursontsteking?
ff opzoeken...
Kan me niet herinneren dat dat ooit eerder zo is geweest... Jullie??quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:19 schreef JJH het volgende:
Je zou het zowat gaan denken. Elke dag is er wel wat tot nu toe.
blame canadaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Je zou het zowat gaan denken. Elke dag is er wel wat tot nu toe.
Ja, een half jaar geleden. Toen is er een spuit ingegaan en die hielp goedquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Ben je al bij de HA geweest dan?
quote:De injecties die doorgaans gegeven worden bevatten cortisonen en remmen de ontsteking vrij snel, maar cortisonen hebben ook de eigenschap het weefsel af te breken als te grote hoeveelheden langdurig aanwezig zijn. Het gevolg kan zijn dat kapsel en pees als het ware verweken (soms zelfs worden weggevreten). Uiteindelijk is de peeskwaliteit niet meer als voorheen. Niet zelden komen orthopeden kapsels van gewrichten tegen met een gat erin als gevolg van deze injecties. Regelmatig zien wij ellebogen met witte of geïrriteerde huidplekken en/of een elleboog die niet volledig gestrekt kan worden.
a) geheel mee eensquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niks mis met links.![]()
Handig zijn, that is.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:58 schreef JJH het volgende:
Da's goed klote, maar je hebt toch een burobaan? Dan kun je tegenwoordig toch niet zonder PC?
Gelukkig mag ik redelijk zelf kiezen wat ik gedurende de dag doe. Maar lastig is het welquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:06 schreef Cat22 het volgende:
Op rantsoen?Lijkt me voor je werk helemaal niet handig.
Om over je hobbies nog maar niet te spreken. Hopelijk helpt de brace. En er zijn ook heel wat snufjes op de markt voor PC's waardoor je je arm een stuk minder hoeft te gebruiken.
Weet je wat jij nodig hebt?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig mag ik redelijk zelf kiezen wat ik gedurende de dag doe. Maar lastig is het wel
Hoe sta je tegenover (aanvullende) alternatieve behandelingen, acupunctuur of bioresonantie bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nope... een ontsteking die geen ontsteking is
Ja, goeiequote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:38 schreef Cat22 het volgende:
Weet je wat jij nodig hebt?
Een Personal Assistent! Was Nokwanda niet geïnteresseerd in een dergelijke vacature?
ElisaBeterschap klinkt iig beter als ElisaBesneden (don't ask)quote:
Ga je weer tegen jezelf praten?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, goeie
Ik zal het morgen melden aan de baas
Verknipt wijffie ben je.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:43 schreef Pagan het volgende:
[..]
ElisaBeterschap klinkt iig beter als ElisaBesneden (don't ask)
Ik heb er niet zoveel mee. Ik heb me overigens wel eens laten behandelen door een alternatieve meneer. Dat werkte goed en daar was ik ontzettend verbaasd over. Was nog een leuke vent ook. Toen ik 'm een paar jaar later wilde spreken om nog eens langs te komen, was ie dood. Nou heeft dat allemaal weinig met elkaar te maken, maar ik vond het wel frappantquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:41 schreef Pagan het volgende:
Hoe sta je tegenover (aanvullende) alternatieve behandelingen, acupunctuur of bioresonantie bijvoorbeeld?
Vertel eensquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:43 schreef Pagan het volgende:
ElisaBeterschap klinkt iig beter als ElisaBesneden (don't ask)
Kunnen alternatieve meneren niet dood gaan dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb er niet zoveel mee. Ik heb me overigens wel eens laten behandelen door een alternatieve meneer. Dat werkte goed en daar was ik ontzettend verbaasd over. Was nog een leuke vent ook. Toen ik 'm een paar jaar later wilde spreken om nog eens langs te komen, was ie dood. Nou heeft dat allemaal weinig met elkaar te maken, maar ik vond het wel frappant
Amputatie volgens MammaElisaBquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Verwijzinkje orthopedie dan maar?![]()
Die spuiten werken idd goed en snel, maar het kan het weefsel aantasten zoals te zien op de foto.
Toch zou ik er ff mee heen gaan en evt door laten verwijzen
Jawel hoor! Ik ken er ook eentje.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kunnen alternatieve meneren niet dood gaan dan?
Mijn moeder zei vroeger altijd: " even met de handen in warm afwaswater"quote:
Praktisch mens is dat.quote:
Verrassend genoeg welquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Kunnen alternatieve meneren niet dood gaan dan?
Maar hoe moet je dan tot 10 tellen?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Klopt, heb je er ook geen last meer van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar hoe moet je dan tot 10 tellen?
Vraag iemand anders z'n schoenen uit te trekkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar hoe moet je dan tot 10 tellen?
Dan tel je twee keer vijf op één hand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook practisch.![]()
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Mijn moeder zei vroeger altijd: " even met de handen in warm afwaswater"
En ik trapte er iedere keer weer in
MammaElisaB is van de korte klappen. Van de grote stappen, snel thuis. En dat is meestal wel erg grappigquote:
*noteert*quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vraag iemand anders z'n schoenen uit te trekken
*noteert*quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan tel je twee keer vijf op één hand.
Ik ben ook practisch.
*noteert*quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*noteert*
[..]
*noteert*
Als ik jullie niet had.![]()
Getverquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:56 schreef DanseMacabre het volgende:
Mijn mama had ook een slijmbeursontsteking dachten ze, uiteindelijk was er een heel stuk pees afgescheurd bleek tijdens de operatie.
Je hoeft er niets mee te hebben, ik denk alleen dat je er op voorhand niet afwijzend tegenover moet staan, dan kun je het beter laten.Als je, zoals jij, er weinig mee hebt en het werkt toch, dan kun je het placebo effect wel buiten beschouwing laten.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb er niet zoveel mee. Ik heb me overigens wel eens laten behandelen door een alternatieve meneer. Dat werkte goed en daar was ik ontzettend verbaasd over. Was nog een leuke vent ook. Toen ik 'm een paar jaar later wilde spreken om nog eens langs te komen, was ie dood. Nou heeft dat allemaal weinig met elkaar te maken, maar ik vond het wel frappant
En doet ie het goed?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:57 schreef ElisaB het volgende:
Ow, ik heb ook nog goed nieuws: we hebben een nieuwe wasmachine
Hoezee!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:57 schreef ElisaB het volgende:
Trusten.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:57 schreef Pagan het volgende:
[..]
Je hoeft er niets mee te hebben, ik denk alleen dat je er op voorhand niet afwijzend tegenover moet staan, dan kun je het beter laten.Als je, zoals jij, er weinig mee hebt en het werkt toch, dan kun je het placebo effect wel buiten beschouwing laten.
Ik vind het zo jammer dat er in Nederland zo vaak een of/of cultuur heerst. Alternatief kan soms een goede aanvulling op regulier zijn. In de USA komen steeds meer complementaire ziekenhuizen, beide disciplines werken daar samen, ik heb daar laatst een erg interessant artikel over gelezen.
voor nu, hondjes uit en tukkie doen.
Truste allemaal.
Euh, jij had toch een stukje ElisaB afgeknipt, of slaat Korsakov nu echt toe bij me?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vertel eens
Ik zit aan mijn dagafsluitingsyoghurt, dus een smeuig verhaal gaat er wel in
Yups; het vrouwtje is helemaal blijquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:58 schreef JJH het volgende:
En doet ie het goed?
Moet dat danquote:
Ow ja, dat ben ikquote:Op woensdag 17 februari 2010 00:00 schreef Pagan het volgende:
Euh, jij had toch een stukje ElisaB afgeknipt, of slaat Korsakov nu echt toe bij me?
Tis een complotquote:Op woensdag 17 februari 2010 00:00 schreef sararaats het volgende:
ik weet niet hoe het zomaar kan maar heb ineens 'Bailamos' in m'n hoofd
quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:02 schreef DanseMacabre het volgende:
Volgens mijn zus is haar jongste op de wasmachine verwekt.![]()
Nok ook al, wasdat, nieuwewasmachinedag vandaag?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:57 schreef ElisaB het volgende:
The river take you over bajlamoooo, Te quiero comportivo, i jooooooo.quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tis een complot
Ik ga te bedde menschen!
*kruipt naast Greys en trekt dekbed he-le-maal naar zich toe*quote:
Succes! en welterusten. Ik ga me nog even tegen het schaatsen aanbemoeien.quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:08 schreef Cat22 het volgende:
Hier nog een trust!![]()
Bis morgen! Weer werken na 6 dagen vrij.
Hebberdquote:Op woensdag 17 februari 2010 00:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*kruipt naast Greys en trekt dekbed he-le-maal naar zich toe*
nee het is pancakeday vandaagquote:Op woensdag 17 februari 2010 00:03 schreef Pagan het volgende:
[..]
Nok ook al, wasdat, nieuwewasmachinedag vandaag?
Nu echt gaat.
Jij mag ook nog een stukje.quote:
Succes !quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben weer ff weg, nieuw paspoort bladiblagemeenteshitgedoe
I'm back.quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:51 schreef oh-oh het volgende:
Top 100 van dinsdag 16 februari 2010
021. 163 Cat22
042. 123 oh-oh
Cat!
Ik heb toch meer met Towel Day. Rond die tijd is het vast ook lekkerder weer.quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee het is pancakeday vandaagklik
Te heftig carnaval gevierd Niesje? Of ziekjes?quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:25 schreef nieslief het volgende:
Mogguh![]()
Auw mijn hoofd doet zeer.
En toen belde mijn zusje.....[WIN] Ferrari rijden, vliegen en meer
Hoest? Of hoest niet?quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:25 schreef nieslief het volgende:
Mogguh![]()
Mss ook een nieuw paspoort halenquote:Op woensdag 17 februari 2010 09:43 schreef Cat22 het volgende:
Het zonnetje schijnt en ik zit alleen op kantoor. Zelfs de secretaresse is spoorloos.
Carnaval hier??? Nee hoor gewoon slecht slapen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Te heftig carnaval gevierd Niesje? Of ziekjes?
Ik las het in het topic! Wat leuk dat GB je man laat vliegen!
Jaaaaaa da's echt leuk cijfertjes kijken, stickers plakken, boek aan iedereen showen, ruilen met buurmeisje.quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:50 schreef Pagan het volgende:
[..]
erop.
Doen de mininiesjes nog iets met AH voetbalplaatjes?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:15 schreef Greys het volgende:
* Greys even snel goedemorgen gilt
Tot later!
whahaha we waren beide stuiter aan de telefoon, zo leuk voor mr liefquote:Op woensdag 17 februari 2010 09:25 schreef nieslief het volgende:
Mogguh![]()
PM me je adres even als je wilt, hier ligt nog een hele stapel.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:02 schreef nieslief het volgende:
[..]
Jaaaaaa da's echt leuk cijfertjes kijken, stickers plakken, boek aan iedereen showen, ruilen met buurmeisje.
Heb ik gedaan lief van jullie.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:32 schreef Pagan het volgende:
[..]
PM me je adres even als je wilt, hier ligt nog een hele stapel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |