Had ik een iPhone, had ik het ook gekocht.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:00 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nou en? Hij heeft iets gemaakt dat goed werkt, was de eerste met het idee en heeft het blijkbaar goed uitgevoerd. Waar komt dat toch vandaan dat je vooral niet te veel geld mag verdienen met je eigen ideeën en dat alles maar gratis moet zijn?
Ook de Doorkomststaat op Somda herkent deze Intercity.quote:Vertrek 09:45 Aankomst 09:56
Woensdag 17 februari 2010 Tijd Station / Halte Spoor Richting Reisdetails
09:45 Apeldoorn 4 Deventer Intercity (NS)
09:56 Deventer 2
De 2800. Waarschijnlijk last gehad van de verstoring tussen Utrecht en Bilthoven.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:50 schreef greavy het volgende:
[..]
Ook de Doorkomststaat op Somda herkent deze Intercity.
Als hij echt niet gereden heeft, is hij uitgevallen om een of andere reden.
Omdat ze geen vervoersplicht hebben?quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:13 schreef its_me_ het volgende:
Waarom wordt de Thalys eigenlijk niet omgeleid? Het is toch schandalig dat Thalys zijn reizigers zo in de kou laat staan!
Of bijvoorbeeld de Thalys op een deeltraject laten rijden. Gent - Parijs.
De personen van Brussel naar Gent met Belgisch materieel vervoeren.
Ze hebben dan misschien geen wettelijke vervoersplicht maar m.i. wel een morele vervoersplicht.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:23 schreef Duvel het volgende:
[..]
Omdat ze geen vervoersplicht hebben?
OK, dat maakt het wel extra lastig, maar waarom leggen ze dat dan niet gewoon uit?quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:54 schreef trainfreak het volgende:
In België zijn maar een beperkt aantal lijnen waar Thalys toegelaten is, geen idee of ze hem wel via Lille kunnen omsturen.
Ja, maar moraal en commercie maken nog wel eens ruzie.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:32 schreef its_me_ het volgende:
[..]
Ze hebben dan misschien geen wettelijke vervoersplicht maar m.i. wel een morele vervoersplicht.
En het is toch ontzettend slecht voor het imago?
Sorry, ik heb het verkeerd verwoord.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:32 schreef Duvel het volgende:
[..]
OK, dat maakt het wel extra lastig, maar waarom leggen ze dat dan niet gewoon uit?
Je zou maar machinist zijn om bijvoorbeeld de merwede-lingelijn.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:33 schreef James1988 het volgende:
Lijnkennis is ook in Nederland verplicht, en heeft voor zover mij bekend een 'houdbaarheidsdatum' van 12 maanden. Al weet ik niet zeker hoe lijnkennis getoetst wordt... volgens mij is dat iets van de vervoerder zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |