Idd. Want de TECHWOOD is zo zuinig dat je hem zelfs op de sigarettenaansteker kunt aansluitenquote:Op woensdag 17 maart 2010 06:59 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Inderdaad. En TECHWOOD regelt gelijk de ontgroening en de betaling van de contributie.
Op dit moment is mijn Techwood, my precioussss, m'n auto aan t voorverwarmen.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:15 schreef Cykill het volgende:
ik wil graag een tv kopen voor me ps3 en ik wou jullie advies
0-250 euro ...
Epic lol!quote:Op zondag 14 maart 2010 15:23 schreef CykilI het volgende:
Ok. Het speelt goed, ben best blij ermee. toch best wel klein.
Gast, lach die jongen niet uit met zijn uitermate goeie investering.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
Dude...namen zijn toch hetzelfde. Dan is TS TS...quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:25 schreef onderjas het volgende:
[..]
Dude, het is niet de zelfde persoon.
Cykill 291770quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:35 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Dude...namen zijn toch hetzelfde. Dan is TS TS...
TECHWOOD en niets anders!!! je snapt t topic niet, he?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:33 schreef Fusionfreak het volgende:
Na het lezen van diverse Playstation 3 toipcs wil iok binnenkort ook (voor het eerst) gaan gamen op een losse spelcomputer (eerst speelde ik wel eens wat op mijn gwone PC) Maar dat scherm de TECHWOOD IF 22883 dat hier de hemel in wordt geprezen vind ik met zijn 22 ich wel aan de krappe kant.
Heeft iemand ervaring met PS3 slim op een Philips 40 inch HD TV? Ik wil weten of de HDMI aansluiting van de PS3 slim naast het beeld ook het geluid ondersteund.
Die 22" de Techwood lijkt door allerlei technieken veel groter dan die 40"van Philips.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:33 schreef Fusionfreak het volgende:
Na het lezen van diverse Playstation 3 toipcs wil iok binnenkort ook (voor het eerst) gaan gamen op een losse spelcomputer (eerst speelde ik wel eens wat op mijn gwone PC) Maar dat scherm de TECHWOOD IF 22883 dat hier de hemel in wordt geprezen vind ik met zijn 22 ich wel aan de krappe kant.
Heeft iemand ervaring met PS3 slim op een Philips 40 inch HD TV? Ik wil weten of de HDMI aansluiting van de PS3 slim naast het beeld ook het geluid ondersteund.
Als ik via google ga zoeken op die Techwood dan kom ik toch echt op 22 inch (ongeveer 56 cm) uit, op alle websites. Of wordt bij het gamen de beeldmaat soms anders gemeten?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Die 22" de Techwood lijkt door allerlei technieken veel groter dan die 40"van Philips.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:02 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Als ik via google ga zoeken op die Techwood dan kom ik toch echt op 22 inch (ongeveer 56 cm) uit, op alle websites. Of wordt bij het gamen de beeldmaat soms anders gemeten?![]()
Nou 40 echte inch is toch wel groot hoor voor een TV, al kun je natuurlijk nog groter gaan.
Alleen als je er een xbox360 op aan sluit wordt hij anders gemeten. Dan meten ze eerst de grootste cirkel die ze in het beeldscherm kunnen maken en dat getal plus de diagonale afmeting.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:02 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Als ik via google ga zoeken op die Techwood dan kom ik toch echt op 22 inch (ongeveer 56 cm) uit, op alle websites. Of wordt bij het gamen de beeldmaat soms anders gemeten?![]()
Nou 40 echte inch is toch wel groot hoor voor een TV, al kun je natuurlijk nog groter gaan.
Bedankt voor de uitleg, dan is dat ook voor mij duidelijk. Aan de kwaliteit van de Techwood zal ik na alle positieve verhalen hier niet meer twijfelen zeker voor de prijs rond de 200 euro is het een prima scherm. De specs van de Techwood zoals responstijd van 5 ms dan komt mijn Philips met minder dan 2 ms beter ervan af 40PFL9704H/12 en ook full HD (1920 x 1080p) en 4 keerr HDMI ingang (waarvan er nog 1 vrij is voor de PS3.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:30 schreef onderjas het volgende:
[..]
Alleen als je er een xbox360 op aan sluit wordt hij anders gemeten. Dan meten ze eerst de grootste cirkel die ze in het beeldscherm kunnen maken en dat getal plus de diagonale afmeting.
Wat een kickquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:24 schreef Teezie het volgende:
Ik kocht laatst een Techwood weet alleen niet meer welke, was wel te pruimen.
Jouw vader? Döner kebab?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:33 schreef Teezie het volgende:
Overigens was ik niet van plan om mee te doen met de ramadan, 3 keer raden wat me heeft overgehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |