*verzorgt de zieke*quote:
"Maar zuster, wat doet u nu?".quote:
hoezo voor straf ?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:02 schreef Pheno het volgende:
En gf doet de wiki dan maar. Voor straf.
quote:
ik maak 2 posts en dan komt hij weer hoorquote:
dat hoeft niet meerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:14 schreef DaMart het volgende:
Als deze in mijn AT staat, zal ik er vanavond even aan denken een 1700+-banner te maken!
* DaMart gaat weer aan het werk.
preciesquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat nou fapdrol, er staat toch een banner?
ga jij lekker met DaMauwer spelenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:37 schreef Nijns het volgende:
[..]
[..]
ik maak 2 posts en dan komt hij weer hoor
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ga jij lekker met DaMauwer spelen
quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik heb niet meer de behoefte om elke dag tussen het irritante gespam van GF door te posten en ik heb wat prioriteiten verlegd ten koste van de KSC. Dus beperk ik mijn aanwezigheid hier.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee, iedereen weet wel hoeveel iedereen ervan meent![]()
Alleen newbies schrikken zich dan rotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en ik ben het niet eens met wat fles in de spoiler zegt
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
dus hij maakt, los van mij, een opmerking die jou niet zo zint en dan ga je dat afreageren op mij? je zegt 'spammers' nadat ik na ongeveer 2 uur geen posts een post maakquote:
met mij is het kutquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedenavond lieve mensenHoe is het hier?
Wie is DaMuur?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ga jij lekker met DaMauwer spelen
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Gezellig, dat wel. Eten op. Afwas gedaan. En ik snap wat meer van een bepaald spel. Eens kijken of ik dat in de praktijk kan brengen bij de verliezersronde deze weekquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
ik had het niet eens tegen jouquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:49 schreef Nijns het volgende:
[..]
dus hij maakt, los van mij, een opmerking die jou niet zo zint en dan ga je dat afreageren op mij? je zegt 'spammers' nadat ik na ongeveer 2 uur geen posts een post maak
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
en ik ben het niet eens met wat fles in de spoiler zegt
quote:
Waarom doe je boos tegen mij?quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gezellig, dat wel. Eten op. Afwas gedaan. En ik snap wat meer van een bepaald spel. Eens kijken of ik dat in de praktijk kan brengen bij de verliezersronde deze week
mauwer is bargoens voor zeikerdquote:
Dat weet ik, maar ik woon aan de Duitse grensquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mauwer is bargoens voor zeikerd
ik dus ookquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:41 schreef indahnesia.com het volgende:
ik doe mijn prioriteiten tussen het posten door.
nou boequote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik had het niet eens tegen jou![]()
het ging over iedereen in het algemeen![]()
ik moet bijna een heel topic gaan MPGen
ik deed (bijna) nooit boos maar blijkbaar kan gf niet meer aardig doen tegen mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |