quote:Op zondag 21 februari 2010 22:29 schreef trui het volgende:
geweldig vrolijk die bloemen, BE! mijsje, nog zo'n leuk konijn! het gemeleerde vind ik niet zo heel mooi uitkomen hier, maar als setje zijn ze straks denk ik wel heel leuk!
yachiru, welkom hier. wat een superleuk 1e haaksel!en die sleepy sarah is inderdaad ook geweldig, ik heb er nog steeds een aantal liggen waar ik alleen nog 't gezichtje op moet borduren, ik wil er graag zo'n leuke serie in veel kleurtjes van maken. maar dat gezichtje he... da's zo'n precisiewerkje, ik zie er een beetje tegenop omdat ik bang ben ze daarmee te verpesten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klerkje
Deze is het: http://www.bol.com/nl/p/n(...)006829160/index.htmlquote:Op zondag 21 februari 2010 22:46 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
o wat mooi
heet dat boek echt zo?
Het is pas maandag dus op zich voldoende tijd om te herstellen toch? Beterschap.quote:Op maandag 22 februari 2010 09:12 schreef Troel het volgende:
Slecht nieuws.
Ik heb een flinke buikgriep te pakken, dus ik ben bang dat ik her niet red voor zondag
quote:Op maandag 22 februari 2010 09:15 schreef m@x het volgende:
[..]
Het is pas maandag dus op zich voldoende tijd om te herstellen toch? Beterschap.
Het mag eventueel ook wel bij mij. Is alleen wat minder centraal (Rijswijk) en het is niet zo geschikt om hele kleine kindjes die rondkruipen mee te nemen ivm rondslingerende lego van kleuter enzo.
Is dat met OV ook een beetje bereikbaar? Ik kon richting Troel een stukje met BE meerijden maar ik weet niet of dat nog steeds kan als we bij jou afspreken.quote:Op maandag 22 februari 2010 09:23 schreef trui het volgende:
Ons huis mag ook wel als uitvalsbasis dienen?
jahoor, er is een station, en er gaan ook bussen vanuit Utrecht. al moet je dan wel nog een minuut of 5 lopen vanaf de bushalte. ik zal zo even een routebeschrijving rond PM-en aan de mensen die op het lijstje staan van zondag.quote:Op maandag 22 februari 2010 09:41 schreef m@x het volgende:
[..]
Is dat met OV ook een beetje bereikbaar? Ik kon richting Troel een stukje met BE meerijden maar ik weet niet of dat nog steeds kan als we bij jou afspreken.
quote:
ik heb net in m'n PM's terug zitten zoeken en ik las daar 'vanaf 14.00u'. vinden jullie dat OK?quote:Op maandag 22 februari 2010 13:48 schreef Brighteyes het volgende:
Vlgs mij was er nog geen tijd afgesproken.
quote:Op maandag 22 februari 2010 07:20 schreef Vicky het volgende:
Ik vind m leuk mijsje!! Staat het patroon online??
Oehh die kattenkruidmuisjes zijn ook geweldig!
die is ook heel leuk lijnloos, ik vraag me bij zo'n tas alleen wel af of het stevig genoeg is voor een diaperbag...quote:Op maandag 22 februari 2010 12:21 schreef Lijnloos het volgende:
Jezz welkom! Het aan elkaar maken heb ik ook nog niet echt ervaring mee dus van mij helaas geen tips. Succes met de beestjes!!!
Oh, ik kom net deze tegen:
Ziet er ook wel heel tof uit! Patroon is geloof ik ook wel te doen, misschien een opvolger voor de schoentjes.
quote:Op maandag 22 februari 2010 14:11 schreef mijsje het volgende:
Leuk Vicky!
(is je cactus al fotowaardig? ben benieuwd welke je maakt...)
wel als je hem verstevigd. heb ik ook gedaan met de zij en onderkant van mijn tas (dubbel gehaakt, en er tussen een oude placemat van plasticquote:Op maandag 22 februari 2010 14:13 schreef mijsje het volgende:
[..]
die is ook heel leuk lijnloos, ik vraag me bij zo'n tas alleen wel af of het stevig genoeg is voor een diaperbag...
Whoott!!! Echt coolquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:13 schreef Ynske het volgende:
de blauwe lijn in t hengsel is aan de buitenkant een knal roze lijn
rechts een vakje voor een telefoon, en links eentje voor de portemonnee
hihi, het was meer dat ik full-pull (dus flink) bezig ga met mijn schoentje collectie. Zaterdag moeten er 5 paar af zijn, ben nu net met het 4e paar begonnen en met nog 2 wendagen voor minke op het kdv moet het lukken denk ik!quote:Op maandag 22 februari 2010 18:46 schreef Eigenmijsje het volgende:
Trui, beterschap!
Lijnloos, wat zijn full pull schoentjes?
Zijn er ook mensen die vanuit Brabant naar de meet komen?
dank jequote:Op maandag 22 februari 2010 19:14 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
hihi, het was meer dat ik full-pull (dus flink) bezig ga met mijn schoentje collectie. Zaterdag moeten er 5 paar af zijn, ben nu net met het 4e paar begonnen en met nog 2 wendagen voor minke op het kdv moet het lukken denk ik!
Ynske die tas is echt stoer.. Wat ik me nog afvroeg, heb je nou aan de achterkant ook gs-jes of is dat gewoon anders als geheel gehaakt of zo?
Dank jequote:
Ik vind m ook zo geweldig.. of de mijne er ook zo geweldig uit komt te zien, is de vraagquote:Op maandag 22 februari 2010 13:58 schreef mijsje het volgende:
[..]
NijntjesUk, dat is inderdaad een ander patroon. die onderpootjes beginnen inderdaad met een kettinkje en dan de bocht om... die is wel heel schattig ook hoor! lief ook met die afgeronde oortjes
Thanks! Het is al de tweede in nog geen twee maanden tijd, heel vreemd.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:52 schreef mijsje het volgende:
Muck ook ziek... bah meid, een longontsteking is ook niet fijn om te hebben! ook jij beterschap!
quote:Op maandag 22 februari 2010 20:08 schreef NijntjesUk het volgende:
[..]
Ik vind m ook zo geweldig.. of de mijne er ook zo geweldig uit komt te zien, is de vraag
Klopt, die namen zijn ook allemaal zo verwarrendquote:Op maandag 22 februari 2010 19:52 schreef mijsje het volgende:
Eigenmijsje, volgens mij is Trui niet ziek hoor, volgens mij is Troel ziek...
ik heb alle kleuren gekocht die ze hadden. licht bruin, donker bruin, licht blauw, donker blauw, geel, roze, zwart, rood, paars, lila, wit en volgens mij nog een kleur. (het viel me mee hoe goedkoop vilt eigenlijk is... als ik dat eerder wist, had ik al veel eerder een flinke stapel ervan gekocht...quote:Op maandag 22 februari 2010 20:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Thanks! Het is al de tweede in nog geen twee maanden tijd, heel vreemd.
Vilt zal wel heel leuk zijn op het konijntje! Wat voor kleur vilt heb je gekocht?
Ik onthou soweiso geen namen, maar vooral UI's, hoe suf dat misschien ook klinktquote:Op maandag 22 februari 2010 20:35 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Klopt, die namen zijn ook allemaal zo verwarrend
Vilt is inderdaad niet echt duur, vroeger gebruikten we het weleens om te knutselen. etuitjes maken enzo. Ik heb een blauwe maandag bij een interieurarchitect gewerkt, dus ik heb hier een stapel vilt liggen dat afkomstig is van staaltjes van meubelstoffen die uit de collectie gingen. Altijd handigquote:Op maandag 22 februari 2010 20:38 schreef mijsje het volgende:
[..]
ik heb alle kleuren gekocht die ze hadden. licht bruin, donker bruin, licht blauw, donker blauw, geel, roze, zwart, rood, paars, lila, wit en volgens mij nog een kleur. (het viel me mee hoe goedkoop vilt eigenlijk is... als ik dat eerder wist, had ik al veel eerder een flinke stapel ervan gekocht...) ik zit te denken aan een rondje wit, met daarop een rondje lichtblauw, met festonsteek vastgemaakt, en ook een streepje wit in de bovenhoek, zodat het lijkt dat er licht in schijnt...
wel vreemd inderdaad dat je nu voor de tweede keer al longontsteking hebt. heeft de dokter een bloedonderzoek gedaan, om te kijken wat de onderliggende reden kan zijn?
ik neem wat afgemaakte projecten mee, en waar ik nu mee bezig ben. (een aantal projecten heb ik al weggegeven, dus die blijven op ravelry te zien op de foto) wat draad en m'n naalden.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:36 schreef Wampi het volgende:
ik ben na die eerste ronde al afgehaakt bij de vis.teveel gepriegel voor nu..
bij de weg, meeting-dames: wat nemen jullie mee zondag? wat boekjes, dingen, haaknaalden, maar ook afgemaakte projecten?
Wasda?quote:Op maandag 22 februari 2010 20:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik onthou soweiso geen namen, maar vooral UI's
UserIconsquote:Op maandag 22 februari 2010 21:53 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Wasda?
Hoop dat je AB aanslaat, beterschap!
Komt goedquote:Op maandag 22 februari 2010 21:44 schreef trui het volgende:
nou ja, 't is maar een ideetje. mocht het hier zijn, dan zorg ik dat er is: koffie, thee, fris, sap, wijn, port, bier.![]()
de koekjes/hapjes laat ik aan jullie over. ok? niet te veel doen hoor. maar een paar dingetjes is wel leuk lijkt me.
Ik kan wel een kant en klaar hapje meenemen. Dat laat zich over het algemeen wat gemakkelijker vervoeren dan iets zelfgemaakts. Althans, wel als het door mij is gemaaktquote:Op maandag 22 februari 2010 21:44 schreef trui het volgende:
nou ja, 't is maar een ideetje. mocht het hier zijn, dan zorg ik dat er is: koffie, thee, fris, sap, wijn, port, bier.![]()
de koekjes/hapjes laat ik aan jullie over. ok? niet te veel doen hoor. maar een paar dingetjes is wel leuk lijkt me.
hmmm, ns kijken wat ik in elkaar kan flansen...quote:Op maandag 22 februari 2010 21:35 schreef trui het volgende:
en wat lekkers misschien?(dat hoeft niet per se gehaakt te zijn hoor!).
Bedenk maar zo, mijn allereerste meet liep uit op een relatie van twee jaarquote:Op maandag 22 februari 2010 21:55 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Komt goed
Vind het nog steeds wel een beetje eng, ken niemand enzo
Dan heb je wel een verpletterende indruk gemaaktquote:Op maandag 22 februari 2010 21:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Bedenk maar zo, mijn allereerste meet liep uit op een relatie van twee jaar
Stroopwafels doen wonderenquote:Op maandag 22 februari 2010 21:59 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Dan heb je wel een verpletterende indruk gemaakt
met die van mij ben ik al bijna 7jr getrouwd!quote:Op maandag 22 februari 2010 21:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Bedenk maar zo, mijn allereerste meet liep uit op een relatie van twee jaar
Valt mee, ze liggen er graag in dus ze "stampen" er wel op, maar de bolletjes waar ze niet aan mogen komen liggen dan ook niet in die bak. Echt spelen doen ze er niet mee, meestal is het: stamp stamp stamp, draai draai, stamp stamp, plof, dromenlandquote:Op zondag 21 februari 2010 23:50 schreef trui het volgende:
haha die poezen in de wol!gaan ze niet vreselijk tekeer met die bolletjes? en heb je geen last van katteharen tussen je wol/katoen?
en mijsje, die man van jou toch. dat ie zo meeleeft/denkt op haakgebied. grappig!
quote:Op maandag 22 februari 2010 15:48 schreef mmascha het volgende:
...
Wat een mooie dingen komen er weer voorbij.
Spiegelei: wat ga je van die vrolijke gs-jes maken?
...
Coolquote:Op maandag 22 februari 2010 22:07 schreef trui het volgende:
[..]
met die van mij ben ik al bijna 7jr getrouwd!![]()
Van die van mij ben ik inmiddels ruim 2,5 jaar gescheidenquote:Op maandag 22 februari 2010 22:07 schreef trui het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik voorzien ben, anders zou ik nog hoge verwachtingen hebben door julliequote:Op maandag 22 februari 2010 22:07 schreef trui het volgende:
[..]
haha ja vertel deze cijfers maar niet door aan je partner, dan mag je niet meer gaan!quote:Op maandag 22 februari 2010 22:26 schreef Eigenmijsje het volgende:
Het is maar goed dat ik voorzien ben, anders zou ik nog hoge verwachtingen hebben door jullie
quote:Op maandag 22 februari 2010 22:43 schreef trui het volgende:
[..]
haha ja vertel deze cijfers maar niet door aan je partner, dan mag je niet meer gaan!
Oh Dank je Lijnloos!quote:Op maandag 22 februari 2010 22:46 schreef Lijnloos het volgende:
Mijn meisje was bij geboorte 7 pond en had een hoofdomtrek van 37 cm ongeveer... Met 1 maand was daar een cm bij, morgen krijg ik de "nieuwe maten" te horen en dan is ze precies 2 maanden. Voetjes weet ik niet precies maar ik gok ongeveer 7/8 cm in lengte en ongeveer 3/4 breed....
Hopelijk heb je daar wat aan... Oh ze roepen dat het een heel gemiddelde baby is tot nu toe
Het is dat de mijne die dag jarig is, anders had ik vast niet mogen gaanquote:Op maandag 22 februari 2010 22:43 schreef trui het volgende:
[..]
haha ja vertel deze cijfers maar niet door aan je partner, dan mag je niet meer gaan!
en ik woon er 5 jaar mee samen, waarvan ook 2,5 jaar getrouwdquote:Op maandag 22 februari 2010 22:07 schreef trui het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:25 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn eerste meet was een meet van het FOK keldertje. Ben blij dat ik er niet aan eentje van toen ben blijven plakken.![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:25 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn eerste meet was een meet van het FOK keldertje. Ben blij dat ik er niet aan eentje van toen ben blijven plakken.![]()
Dankjewel! Daar kan ik wel wat mee!quote:Op maandag 22 februari 2010 20:23 schreef Wampi het volgende:
zoo, gegeten, dus even in het boekje gekeken. je moet beginnen met een chain van 9 lossen (duurde even voor ik dat gevonden had
). normaal haak je in het v-tje, maar nu draai je je ketting om en zie je aan de achterkant een rechte lijn van 'lusjes'. zie ook pagina 17 van het boek
. in die dingetjes op de achterkant moet je haken, de eerste rij. de foundation chain is gewoon de ketting waar je mee begint, de backbumps zitten op de achterkant.. snappie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |