ik heb net in m'n PM's terug zitten zoeken en ik las daar 'vanaf 14.00u'. vinden jullie dat OK?quote:Op maandag 22 februari 2010 13:48 schreef Brighteyes het volgende:
Vlgs mij was er nog geen tijd afgesproken.
quote:Op maandag 22 februari 2010 07:20 schreef Vicky het volgende:
Ik vind m leuk mijsje!! Staat het patroon online??
Oehh die kattenkruidmuisjes zijn ook geweldig!
die is ook heel leuk lijnloos, ik vraag me bij zo'n tas alleen wel af of het stevig genoeg is voor een diaperbag...quote:Op maandag 22 februari 2010 12:21 schreef Lijnloos het volgende:
Jezz welkom! Het aan elkaar maken heb ik ook nog niet echt ervaring mee dus van mij helaas geen tips. Succes met de beestjes!!!
Oh, ik kom net deze tegen:
Ziet er ook wel heel tof uit! Patroon is geloof ik ook wel te doen, misschien een opvolger voor de schoentjes.
quote:Op maandag 22 februari 2010 14:11 schreef mijsje het volgende:
Leuk Vicky!
(is je cactus al fotowaardig? ben benieuwd welke je maakt...)
wel als je hem verstevigd. heb ik ook gedaan met de zij en onderkant van mijn tas (dubbel gehaakt, en er tussen een oude placemat van plasticquote:Op maandag 22 februari 2010 14:13 schreef mijsje het volgende:
[..]
die is ook heel leuk lijnloos, ik vraag me bij zo'n tas alleen wel af of het stevig genoeg is voor een diaperbag...
Whoott!!! Echt coolquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:13 schreef Ynske het volgende:
de blauwe lijn in t hengsel is aan de buitenkant een knal roze lijn
rechts een vakje voor een telefoon, en links eentje voor de portemonnee
hihi, het was meer dat ik full-pull (dus flink) bezig ga met mijn schoentje collectie. Zaterdag moeten er 5 paar af zijn, ben nu net met het 4e paar begonnen en met nog 2 wendagen voor minke op het kdv moet het lukken denk ik!quote:Op maandag 22 februari 2010 18:46 schreef Eigenmijsje het volgende:
Trui, beterschap!
Lijnloos, wat zijn full pull schoentjes?
Zijn er ook mensen die vanuit Brabant naar de meet komen?
dank jequote:Op maandag 22 februari 2010 19:14 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
hihi, het was meer dat ik full-pull (dus flink) bezig ga met mijn schoentje collectie. Zaterdag moeten er 5 paar af zijn, ben nu net met het 4e paar begonnen en met nog 2 wendagen voor minke op het kdv moet het lukken denk ik!
Ynske die tas is echt stoer.. Wat ik me nog afvroeg, heb je nou aan de achterkant ook gs-jes of is dat gewoon anders als geheel gehaakt of zo?
Dank jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |