abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78134858
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 12:22 schreef Misstique het volgende:

[..]

Pics or it didn't happen.

Overigens kan het 'raad-hier-wie-de-nieuwe-Popfrontvrijwilliger-is'spel verplaatst worden naar MSN. Laten we dit topic toegankelijk houden voor alle Zwollenaren .
MSN?
pi_78134903
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 12:27 schreef Cyntiaa het volgende:

[..]

MSN?
Oftewel, ontopic en niet meer gespreken voeren die alleen maar interessant zijn voor een kleine groep.
pi_78134920
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 12:28 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Oftewel, ontopic en niet meer gespreken voeren die alleen maar interessant zijn voor een kleine groep.
Like, duh...
pi_78134937
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 12:29 schreef Cyntiaa het volgende:

[..]

Like, duh...
Doe dan niet zo recalcitrant tegen de mod
pi_78134977
Dan zeggen we bij deze dat see trough eeuwig en voor altijd een geheim blijft.

Maar lieve mensen, heeft er iemand nog leuke verhalen?
pi_78135004
Oke een foto

It's always different in a dream.
pi_78135034
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 12:29 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Doe dan niet zo recalcitrant tegen de mod
Mag ik dat lekker even zelf weten?

Ik ga zo maar eens even een OP maken voor een eigen Popfront topic
pi_78135061
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 12:32 schreef see-through het volgende:
Oke een foto

[ afbeelding ]
Werkt niet....
pi_78135150
Nou ik ga mezelf maar verraden dan, we hebben al wel een winnaar....
pi_78135192
David?
pi_78135268
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 12:38 schreef Cyntiaa het volgende:
David?
David op fok? No way
pi_78135644
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 12:28 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Dat dus, het wordt hier veel te incrowd en dat is niet de bedoeling. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_78135699
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 12:32 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik ga zo maar eens even een OP maken voor een eigen Popfront topic
Check STA FB ff over een Popfronttopic; hier in STA zou dat niet passen, wellicht in UVT (in overleg met de locale mods), maar dan zou het geen SC moeten zijn.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_78136087
Ben nu bezig met het knutselen van een mooie OP, iemand suggesties voor een leuk verhaaltje voor in de OP?
pi_78138732
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 13:08 schreef Cyntiaa het volgende:
Ben nu bezig met het knutselen van een mooie OP, iemand suggesties voor een leuk verhaaltje voor in de OP?
Nou komt ie dan:

Popfront. Eén van de saaiste plekken in Zwolle om je vrije tijd te verdoen. Vroeger was het nog leuk. Biertje drinken met de jongens van Sepultura en zelfs Metallica voordat en nadat ze moesten optreden. Gerund door een leuke groep mensen. Sinds de nieuwe plek aan de Drijbersingel, is er een nieuw management gekomen. Door het wanbeleid van zgn. directeuren is het al snel een grote puinhoop geworden.

De echte leuke mensen zijn daarom weg gebleven en zoeken hun heil ergens anders.

Gelukkig is er nu een nieuwe lichting van vrijwilligers die zich door al dan niet zichtbare stronthopen heen, een nieuwe kans krijgen. En dan denken dat dit DE PLEK is voor de Zwolsche muziekliefhebber.

Ook deze nieuwe vrijwilligers zullen na verloop van tijd de deksel op hun neus krijgen en weglopen. Ook al zit er nieuw management.

Dus mocht je nu ECHT vrijwilliger willen zijn in Popfront en veel te veel tijd hebben, meld je aan! En kijk waar het schip strand!

Zoiets? Suc6
pi_78138808
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 12:32 schreef see-through het volgende:
Oke een foto

[ afbeelding ]
Niet eens een foto kunnen plaatsen

pi_78138924
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 14:27 schreef devl1nsect het volgende:

[..]

Nou komt ie dan:

Popfront. Eén van de saaiste plekken in Zwolle om je vrije tijd te verdoen. Vroeger was het nog leuk. Biertje drinken met de jongens van Sepultura en zelfs Metallica voordat en nadat ze moesten optreden. Gerund door een leuke groep mensen. Sinds de nieuwe plek aan de Drijbersingel, is er een nieuw management gekomen. Door het wanbeleid van zgn. directeuren is het al snel een grote puinhoop geworden.

De echte leuke mensen zijn daarom weg gebleven en zoeken hun heil ergens anders.

Gelukkig is er nu een nieuwe lichting van vrijwilligers die zich door al dan niet zichtbare stronthopen heen, een nieuwe kans krijgen. En dan denken dat dit DE PLEK is voor de Zwolsche muziekliefhebber.

Ook deze nieuwe vrijwilligers zullen na verloop van tijd de deksel op hun neus krijgen en weglopen. Ook al zit er nieuw management.

Dus mocht je nu ECHT vrijwilliger willen zijn in Popfront en veel te veel tijd hebben, meld je aan! En kijk waar het schip strand!

Zoiets? Suc6
Zo, is er even iemand een potje verzuurd
pi_78138980
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 14:27 schreef devl1nsect het volgende:

[..]

Nou komt ie dan:

Zoiets? Suc6
Wat ben jij een azijn pisser zeg! OMG
pi_78139841
Cynt.. wie is die nieuwste nieuwste dan???

En gaat see-trough dan ook vertellen wie hem heeft geraden?

Want ik denk dat bij mij dan alle puzzelstukjes in elkaar zullen vallen.

Owja ik vrij vandaag. wezen sporten! jawel na ruim een maand weer, was wel lekker. Net stad in geweest, spul voor zaterdag gekocht! en ook nog andere leuke nieuwe en niet te dure kleren! shoppen is leuk als je wat tegenkomt.
Clever lives end up rusty and forgotten. Brilliant minds end up with alzheimers.
pi_78140346
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:00 schreef Croli het volgende:
Cynt.. wie is die nieuwste nieuwste dan???

En gaat see-trough dan ook vertellen wie hem heeft geraden?

Want ik denk dat bij mij dan alle puzzelstukjes in elkaar zullen vallen.

Owja ik vrij vandaag. wezen sporten! jawel na ruim een maand weer, was wel lekker. Net stad in geweest, spul voor zaterdag gekocht! en ook nog andere leuke nieuwe en niet te dure kleren! shoppen is leuk als je wat tegenkomt.

Hee Carool!

Die andere nieuwe kan je zo raden, even op de link klikken in zijn profiel Ik wist het meteen!

See-trough heeft niets verteld, alleen dat hij/zij vanaaf in PF is.

Ben trouwens bezig met een PF topic, weet je nog een leuke OP?
pi_78141824
Oke, dat zal Almar zijn dan

Pfff ben nu te druk crea aan het doen voor zaterdag om iets zinnigs te bedenken:P Bovendien ben ik vandaag vrij en hoef ik niet te denken
Clever lives end up rusty and forgotten. Brilliant minds end up with alzheimers.
pi_78143806
TVP (voorals de layout het hier weer doet )
Quisnam narro EGO, Gamma!
Zwolle!
pi_78145784
Ik ben maar ff creatief bezig geweest: Zwols Popfront
pi_78146151
Pffffffffffffffffffffffff (dat moest eventjes....)
pi_78148023
pi_78148382
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 17:12 schreef swollywood het volgende:
Ik ben maar ff creatief bezig geweest: Zwols Popfront
Good busy. .
pi_78172008
Khebt m ook ontdekt.
Ben wel benieuwd hoe actief dit topic nou wordt. en waar we het dan allemaal over gaan hebben...
pi_78173152
Nou, dit is het zwolle topic, dus over Zwolle??
pi_78173225
Bijna alle sneeuw is weg, in Zwolle
pi_78178571
Er zit een lief katje bij me in Zwolle.....
pi_78180080
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 09:31 schreef Cyntiaa het volgende:
Bijna alle sneeuw is weg, in Zwolle
Helaas komt het dit weekend weer terug.
pi_78185104
Hey goeiedag dan Zwolle

Ik heb dus een huisje gekocht in Zwolle (assendorp) en wou 1 of 2 dak ramen er in (laten) zetten.
Ik hoorde iets over de straat en tuin kant dat de gemeente daar nog wel eens moeilijk kon over gaan doen?

Weet iemand daar misschien wat meer van?
Ik zwaai naar dieren.
pi_78185184
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 14:44 schreef Geerd het volgende:
Hey goeiedag dan Zwolle

Ik heb dus een huisje gekocht in Zwolle (assendorp) en wou 1 of 2 dak ramen er in (laten) zetten.
Ik hoorde iets over de straat en tuin kant dat de gemeente daar nog wel eens moeilijk kon over gaan doen?

Assendorp

Misschien gewoon bij de gemeente informeren?
pi_78185345
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 14:44 schreef Geerd het volgende:
Hey goeiedag dan Zwolle

Altijd eerst even checken bij de gemeente voor je aan de straat kant gaat verbouwen.
pi_78185482
Oke dan
Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 00:14:24 #136
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_78210872
Is het weer leefbaar hier? Thank god......mag ik a.u.b. een titel verzinnen voor het volgende topic?
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 00:20:25 #137
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_78211266
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 14:35 schreef Cyntiaa het volgende:

[..]

Wat ben jij een azijn pisser zeg! OMG
Noem hem een azijnpisser, kan ook een realist zijn. Zit ik nu wel in het goede topic?
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
pi_78211441
Jij zit in het goede topic, volgende TT is voor jou.

Como estad usted?
  zaterdag 20 februari 2010 @ 00:33:28 #139
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_78211900
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 00:23 schreef Cyntiaa het volgende:
Jij zit in het goede topic, volgende TT is voor jou.

Como estad usted?
Muy bien aqui! Drukke week met de kids voor de boeg, maar heb nog veel vrjie dagen over dus we gaan volgende week pedagogisch verantwoorde dingen doen. U nog plannen?
  zaterdag 20 februari 2010 @ 03:39:21 #140
202014 JJH
Knetter. O+
pi_78217356
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 08:16 schreef Croli het volgende:
Khebt m ook ontdekt.
Ben wel benieuwd hoe actief dit topic nou wordt. en waar we het dan allemaal over gaan hebben...
Zoals het ooit bedoeld. Topic over Zwolle voor Zwollenaren en hun wel en wee.
pi_78220409
Kabinet is gevallen
  zaterdag 20 februari 2010 @ 09:34:22 #142
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_78220679
De 2e deze week al! Goedemorgen Zwolle trouwens!
pi_78220794
De tweede ?

Geen sneeuw gevallen op zaterdag in Zwolle, wel het kabinet.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 09:49:18 #144
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_78220902
Zal blij zijn als de sneeuw helemaal weg is. Tis leuk geweest. Nu ff het nieuws volgen.
pi_78221910
Even oppassen waar je boodschappen gaat doen vandaag.

De SP loopt rond in WKC Stadshagen (inclusief Jan Marijnissen en Agnes Kant) en GroenLinks in WKC Zuid,
pi_78221921
Dit was balkenende 5??
Gaat er dan straks een kabinet komen met eens een keertje andere mensen? Anders voorspel ik een volgende val voor het einde van die regeringsperiode.

Straks naar de ijsselhallen, paraview ben benieuwd.
pi_78221950
Dit was Balkenende IV, maar Paars II is ook gevallen voor het eind. 5 op een rij. En daar komen er nog wel twee bij (Wilders I en II)... *zucht*
pi_78223314
Denk niet dat Wilders I er komt.
Wilders wil toch altijd zijn eigen zin doordrijven, dus krijgt het niet eens voor elkaar om een coalitie te sluiten.
pi_78223565
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 11:30 schreef swollywood het volgende:
Denk niet dat Wilders I er komt.
Wilders wil toch altijd zijn eigen zin doordrijven, dus krijgt het niet eens voor elkaar om een coalitie te sluiten.
Hij zei laatst wel in Revu dat hij uiteraard ook compromissen moet sluiten.
pi_78224793
Kabinet gevallen is ff beetje info opslurpen
Ik zwaai naar dieren.
pi_78225133
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 00:33 schreef navvy het volgende:

[..]

Muy bien aqui! Drukke week met de kids voor de boeg, maar heb nog veel vrjie dagen over dus we gaan volgende week pedagogisch verantwoorde dingen doen. U nog plannen?
Druk weekendje voor de boeg, jouw kids hebben natuurlijk vakantie! Jijzelf ook...?
pi_78225455
Ook hier ff spammen:

www.dieantwoord.com
  zaterdag 20 februari 2010 @ 20:16:02 #153
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_78239713
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 12:32 schreef Cyntiaa het volgende:

[..]

Druk weekendje voor de boeg, jouw kids hebben natuurlijk vakantie! Jijzelf ook...?
Zelf 3 dagen vrij genomen, wilde de hele week maar moet nog een paar dingen op het werk doen. Tevens nieuw inboedel kopen, samenwonen is schijnbaar niet aan mij besteed . Er lopen weer 2 singles in Zwolle rond.
pi_78270022
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 20:16 schreef navvy het volgende:

[..]

Zelf 3 dagen vrij genomen, wilde de hele week maar moet nog een paar dingen op het werk doen. Tevens nieuw inboedel kopen, samenwonen is schijnbaar niet aan mij besteed . Er lopen weer 2 singles in Zwolle rond.
Huh..?
  zondag 21 februari 2010 @ 18:45:51 #155
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_78271927
quote:
Op zondag 21 februari 2010 17:39 schreef Cyntiaa het volgende:

[..]

Huh..?
Welk deel snapt U niet?
pi_78273300
quote:
Op zondag 21 februari 2010 18:45 schreef navvy het volgende:

[..]

Welk deel snapt U niet?
Dat moet een typo zijn!
Ik denk dat je u bedoelt i.p.v. U.
  zondag 21 februari 2010 @ 19:54:09 #157
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_78274158
quote:
Op zondag 21 februari 2010 19:31 schreef swollywood het volgende:

[..]

Dat moet een typo zijn!
Ik denk dat je u bedoelt i.p.v. U.
Nooit nederlands gehad?
pi_78274765
Zie PB
  zondag 21 februari 2010 @ 20:21:22 #159
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_78275230
quote:
Op zondag 21 februari 2010 20:09 schreef Cyntiaa het volgende:
Zie PB
Deze? Fotoboek van PB-man
pi_78284512
quote:
Op zondag 21 februari 2010 19:54 schreef navvy het volgende:

[..]

Nooit nederlands gehad?
Ik wel. U wordt alleen gebruikt aan het begin van een zin, of als je God bedoelt.
In alle andere gevallen gebruik je u.

En aangezien C. nog steeds geen God(in) is...
  maandag 22 februari 2010 @ 03:26:23 #161
202014 JJH
Knetter. O+
pi_78292112
quote:
Op zondag 21 februari 2010 23:07 schreef swollywood het volgende:

[..]

Ik wel. U wordt alleen gebruikt aan het begin van een zin, of als je God bedoelt.

En als ze dat wel was, mag ze wel eens een beetje rap voor zonnig lenteweer zorgen.
pi_78292960
quote:
Op zondag 21 februari 2010 23:07 schreef swollywood het volgende:

[..]

Ik ben een blonde godin

Waar was jij zaterdag???
pi_78296327
Zo hallo Zwolle.
Beetje regenachtig he vandaag. Bluh.
Echt een maandaggevoel krijg je erbij. Gelukkig hoef ik me niet te vervelen op het werk vandaag.
Genoeg te doen voor de verandering!
  maandag 22 februari 2010 @ 12:09:31 #164
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_78298335
Lekker vrij vandaag. Zo even met de kids, tussen de buien door, boodschappen doen. Daarna lekker chillen thuis en vanavond drie afleveringen van Two and a half men kijken. Lekker maandagje dus.
pi_78298401
Two and a half man is zooo grappig!

(Heb je in mijn msn lijst gezet Navvy, vanaaf ben ik wel online.. Na het boodschappen doen en thee @ PF.)
  maandag 22 februari 2010 @ 12:54:19 #166
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_78299832
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:11 schreef Cyntiaa het volgende:
Two and a half man is zooo grappig!

(Heb je in mijn msn lijst gezet Navvy, vanaaf ben ik wel online.. Na het boodschappen doen en thee @ PF.)
Ja, het is een geniale serie!! Ik spreek je vanavond, kan ik je uitgebreid op je vraag ingaan. PM-en is ook zo'n gedoen. Het is nu droog, ik ga de hort op!
pi_78299878
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:54 schreef navvy het volgende:

[..]

Ja, het is een geniale serie!! Ik spreek je vanavond, kan ik je uitgebreid op je vraag ingaan. PM-en is ook zo'n gedoen. Het is nu droog, ik ga de hort op!
Succes met naar buiten gaan!

Spreek je vanaaf!
pi_78301271
Het is nu niet meer droog. Wat een kak-weer! Mag de sneeuw weer terug?
pi_78302026
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:28 schreef Croli het volgende:
Idd die regen is ook niks
Ik zwaai naar dieren.
pi_78302214
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:28 schreef Croli het volgende:
NEE!!

Het moet gewoon nog warmer worden!!
pi_78302535
owja dat mag ook
pi_78319224
quote:
Op maandag 22 februari 2010 08:27 schreef Cyntiaa het volgende:

[..]

Ik ben een blonde godin

Waar was jij zaterdag???
Was zaterdag hele dag al niet helemaal topfit, maar de broodjes frikandel van zaterdagmiddag deden me de das om. Die heb ik er fijn weer uitgekotst.
Daarna maar ff paar paracetamolletjes genomen en op bed gekropen.

Gisteravond lag ik ff op de bank te tukken. Schrok opeens wakker omdat ik geen lucht meer kreeg.
Direct al kokhalzend opgestaan en naar de plee gerend, maar de boel binnen kunnen houden.
Na een paar glazen water was ik nog redelijk duizelig en had moeite met ademhalen.

Al met al dus niet echt een fijn weekend gehad.
Vanmorgen zonder klachten wakker geworden en gewoon weer aan het werk gegaan.

Om ook nog iets positiefs te zeggen: vanmorgen stond er een meneer van TNT op mijn werk met mijn gerepareerde telefoon! Binnen een week gerepareerd weer terug en ze hebben ook nog een update geinstalleerd die officieel nog niet eens uit is!
  maandag 22 februari 2010 @ 22:11:19 #173
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_78323117
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:55 schreef swollywood het volgende:

[..]

geinstalleerd die officieel nog niet eens uit is!
Wat fijn dat jij je weekend zo visueel kan verwoorden....................
Mooi dat t beter gaat in ieder geval, je kan weer rustig slapen met je vertouwde telefoon onder je hoofdkussen!
pi_78323368
quote:
Op maandag 22 februari 2010 22:11 schreef navvy het volgende:

[..]

Wat fijn dat jij je weekend zo visueel kan verwoorden....................
Mooi dat t beter gaat in ieder geval, je kan weer rustig slapen met je vertouwde telefoon onder je hoofdkussen!
Had je er mental images bij?

En ja, zonder mijn smartphone ben ik nergens. Net zoiets als een josti zonder triangel.
pi_78331864
Zo, ik ben ook al weer wakker en online.
Nog lekker thuis, pas over 20 minuten weg. Nu op youtube wat nieuwe nummers van Lifehouse luisteren, om alvast in te komen voor morgen! Het concert van me leven!!! yeey!!!
  dinsdag 23 februari 2010 @ 08:13:26 #176
202014 JJH
Knetter. O+
pi_78331895
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 08:10 schreef Croli het volgende:
Zo, ik ben ook al weer wakker en online.
Nog lekker thuis, pas over 20 minuten weg. Nu op youtube wat nieuwe nummers van Lifehouse luisteren, om alvast in te komen voor morgen! Het concert van me leven!!! yeey!!!
Mogguh.

Ik gaat straks de binnenstad maar eens met een bezoek vereereren. Ik wil digitale TV en ga dat, heel erg 1.0, ergens in een winkel aanschaffen.
pi_78331963
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 08:13 schreef JJH het volgende:

[..]

Mogguh.

Ik gaat straks de binnenstad maar eens met een bezoek vereereren. Ik wil digitale TV en ga dat, heel erg 1.0, ergens in een winkel aanschaffen.
Zo! je hebt wel lef! haha

Owja iemand nog tips voor als je last heb van een pees (oid) in de hak/hiel als je alleen een steek voelt als je hem doorstrekt? Met opstaan enzo? Is namelijk zeer pijnlijk en moet morgen de hele avond staan natuurlijk
  dinsdag 23 februari 2010 @ 08:23:29 #178
202014 JJH
Knetter. O+
pi_78331988
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 08:21 schreef Croli het volgende:

[..]

Zo! je hebt wel lef! haha

Owja iemand nog tips voor als je last heb van een pees (oid) als je alleen een steek voelt als je hem doorstrekt? Met opstaan enzo? Is namelijk zeer pijnlijk en moet morgen de hele avond staan natuurlijk
Toch ergens overstrekt ofzo een keer. Rust nemen en er geen gekke dingen mee doen. Helpen paracetamolletjes niet?

In Zwolle is trouwens alleen Ziggo beschikbaar. En je hoort alleen maar horror verhalen. KPN heb ik nu en wil ik van af, en Tele2 bied me te weinig zenders. Ik zal de gok toch maar nemen.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 08:51:05 #179
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_78332356
Die horrorverhalen over Ziggo zijn m.i. terecht. Wat een ellende meegemaakt. Na veel regressietherapie ben ik er eindelijk over heen. Goedemorgen Zwolle trouwens.
pi_78332399
Ik heb al zo'n 8 jaar internet via @home/ziggo en werkelijk waar nooit problemen. Altijd goeie snelheid. Goed bedrijf
  dinsdag 23 februari 2010 @ 08:56:47 #181
202014 JJH
Knetter. O+
pi_78332444
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 08:51 schreef navvy het volgende:
Die horrorverhalen over Ziggo zijn m.i. terecht. Wat een ellende meegemaakt. Na veel regressietherapie ben ik er eindelijk over heen. Goedemorgen Zwolle trouwens.
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 08:54 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb al zo'n 8 jaar internet via @home/ziggo en werkelijk waar nooit problemen. Altijd goeie snelheid. Goed bedrijf

Dat bedoel ik dus. Jullie zijn met z'n tweeen een mooie samenvatting van de rest van de gebruikerservaringen.
Je kunt al na een maand opzeggen en dan kan ik altijd nog met hangende pootjes terug.
pi_78332464
Goedemorgen Zwolle!
pi_78334181
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 08:23 schreef JJH het volgende:

[..]

Toch ergens overstrekt ofzo een keer. Rust nemen en er geen gekke dingen mee doen. Helpen paracetamolletjes niet?

Ik denk vrijdag een keer iets te enthousiast de trap op en neer gesjeest op het werk. Maar ik ga dr geen paracentamollies tegen nemen. Moet gewoon er op letten dat ik mn poot niet overstrek. Maarja makkelijker gezegd dan gedaan. Morgen denk ik maar intapen voor de support
pi_78336492
Eén hele vrolijke morgen deze morgen, deze morgen
pi_78336647
stellarium, je hebt een pm
pi_78336711
Mijn loon is er!
pi_78337139
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 11:28 schreef Cyntiaa het volgende:
Mijn loon is er!
Rondje van Cynthiaa!!!!!
voor mij een flesje Grolsch graag
pi_78337197
HJ-P voor mij aub
pi_78337307
2 biertjes, no problem!
pi_78337362
Jeehhhh!!
pi_78337553
JJH, zag dat je op zoek bent naar een digi deco?
pi_78337856
Straks na werktijd nieuwe laptop halen ^^
pi_78341223
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 11:56 schreef Cyntiaa het volgende:
Straks na werktijd nieuwe laptop halen ^^
Leuk, maar blijft er nog genoeg geld over voor het rondje?????

pi_78341296
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 13:27 schreef stellarium het volgende:

[..]

Ellen heeft laatst al een wijntje van me gehad en voor 2 biertjes heb ik altijd wel geld
pi_78341297
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 13:27 schreef stellarium het volgende:

[..]

ga's foto's uploaden
pi_78341472
De foto's heb ik net even snel op mijn computer gezet (ben nu weer op het werk)
Ze komen er dus aan, maar dan pas later vandaag of morgen.

ps: er zitten er een paar verschrikkelijke tussen
pi_78341495
OMG!
  dinsdag 23 februari 2010 @ 14:03:30 #198
202014 JJH
Knetter. O+
pi_78342767
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 11:49 schreef stbabylon het volgende:
JJH, zag dat je op zoek bent naar een digi deco?
Nope, ik heb er al een ondertussen.
pi_78345353
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 08:51 schreef navvy het volgende:
Nooit geen echte klachten gehad van Ziggo. Horrorverhalen zijn er alijtd en die worden door de media als eerste uitgelicht en blijven de mensen het langst bij.

Goede verhalen lees je niet snel
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 10:04 schreef Croli het volgende:

[..]

Ik denk vrijdag een keer iets te enthousiast de trap op en neer gesjeest op het werk. Maar ik ga dr geen paracentamollies tegen nemen. Moet gewoon er op letten dat ik mn poot niet overstrek. Maarja makkelijker gezegd dan gedaan. Morgen denk ik maar intapen voor de support
Is het blauw? Dan heb je een spierscheuring en moet je naar de dokter. Anders is het overbelasting geweest en dan nooit paracetamol in nemen! Breng je meer schade toe omdat je de spier niet meer voelt terwijl het wel is beschadigd

(overigens zie ik nog niet je originele post met hoe en wat)
  dinsdag 23 februari 2010 @ 15:33:17 #200
202014 JJH
Knetter. O+
pi_78346280
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 15:06 schreef devl1nsect het volgende:

[..]

Nooit geen echte klachten gehad van Ziggo. Horrorverhalen zijn er alijtd en die worden door de media als eerste uitgelicht en blijven de mensen het langst bij.

Goede verhalen lees je niet snel
[..]

Is het blauw? Dan heb je een spierscheuring en moet je naar de dokter. Anders is het overbelasting geweest en dan nooit paracetamol in nemen! Breng je meer schade toe omdat je de spier niet meer voelt terwijl het wel is beschadigd

(overigens zie ik nog niet je originele post met hoe en wat)
Dat idee heb ik vaak ook hoor. En zeker als programma's als radar en Kassa erachteraan gaan lopen.

Doet het prima, werkte vlot, geen klagen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')