Staat een reactie in de FB.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:01 schreef Cyntiaa het volgende:
Neeeee, niet nog een!
Nog geen FB over een mogelijk Popfront topic gehad trouwens.. Jij wel Swolly?
Onze nieuwste nieuwkomer heb ik al ontmaskerd, nu nog even weten wie jij bent.....quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:43 schreef see-through het volgende:
Goedemorgen, nog net....
Goed zeg, nog maar even goed hersens kraken dan.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:44 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Onze nieuwste nieuwkomer heb ik al ontmaskerd, nu nog even weten wie jij bent.....
Nopequote:Op donderdag 18 februari 2010 11:57 schreef Cyntiaa het volgende:
Op de vorige pagina zei ik al iets.. Ben je tegelijk met mij vrijwilliger geworden?
Tja ik kan niet voor iedereen spreken natuurlijk..... Maar natuurlijk ben ik lekker!quote:
Ik ben het niet he, dus ook mij kun je dan af laten vallenquote:Op donderdag 18 februari 2010 12:19 schreef stellarium het volgende:
Dan vallen er mijns inziens genoeg popfronters af
Nou lijstje van de lekkere mensen.....quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:19 schreef stellarium het volgende:
Dan vallen er mijns inziens genoeg popfronters af
Dat wisten we allemaal toch al?quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben het niet he, dus ook mij kun je dan af laten vallen
Pics or it didn't happen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:16 schreef see-through het volgende:
[..]
Tja ik kan niet voor iedereen spreken natuurlijk..... Maar natuurlijk ben ik lekker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |