Oké bedankt. Even kijken dus.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:56 schreef Kwaliteit het volgende:
fritswester
Spanning tussen CDA en PvdA over Uruzgan loopt verder op. Zie RTLNieuws 18.00 en 19.30 uur.
Het is ook niet meer bij te houden, wij zitten het ene debat te kijken en zij hebben al weer ruzie over het volgende punt.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:56 schreef Kwaliteit het volgende:
fritswester
Spanning tussen CDA en PvdA over Uruzgan loopt verder op. Zie RTLNieuws 18.00 en 19.30 uur.
Wedden van niet?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:59 schreef Horloge het volgende:
Ik vind dit zo'n gelul. Je ziet dat gegoochel met woorden bij elk belangrijke debat.
Had de commissie-Davids maar gewoon de term "de Kamer is onvolledig geïnformeerd" gebruikt, dan waren ze allang afgetreden.
Je komt steeds met wat anders aanzetten. Eerst heb je het over een draai die vlak na de cie Davids plaatsvond. Die je nog steeds niet hebt uitgelegd. Dan kom je met de draai die Wilders aangeeft, die over iets heel anders gaat. En nu ga je het over verkiezingsbeloften en peilingen hebben. Het blijft allemaal een beetje vaag wat je nou als eerste bedoelde. Daar heb ik het over.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:55 schreef Coos het volgende:
[..]
oké laat ik dan effe wijzen op alle gedraai van de PvdA. Wat is er van de verkiezingsbeloften van de PvdA terecht gekomen sinds ze op het pluche zijn gekomen? Bijna niets!! En dan met gedraai hun gijzeling door de christenen recht lullen. Maar uit de peilingen blijkt dat hun electoraat die leugens (lees gedraai) zat zijn.
Kortom:quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:02 schreef Toad het volgende:
[..]
Je komt steeds met wat anders aanzetten. Eerst heb je het over een draai die vlak na de cie Davids plaatsvond. Die je nog steeds niet hebt uitgelegd. Dan kom je met de draai die Wilders aangeeft, die over iets heel anders gaat. En nu ga je het over verkiezingsbeloften hebben.
Na eerste termijn TK denk ikquote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:19 schreef Coos het volgende:
Hij komt wel mooi op tijd want ik moet eten maken.
Hoe laat zou de pauze zijn?
Helemaal eens!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:18 schreef ASroma het volgende:
[..]
spreekstijl en stemgeluid van van der vlies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |