quote:The movie is actually a sequel in some ways. The film begins at a party where Alice, now 17, finds out that she is about to be proposed to in front of hundreds of snooty high society types. She makes a run for it, and of course, ends up following a white rabbit down a hole, back to Wonderland — a place where she visited a decade prior. The White Rabbit is convinced that he has the right girl but Alice doesn’t remember her past visit to Wonderland. The creatures of Wonderland are ready to revolt and are hoping/waiting for Alice to help them, but will she? Can she?
Omdat het vooralsnog nergens een landelijke boycot zal worden. Hooguit een paar recalcitrante bioscoopjes.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:47 schreef melanie_the_miss het volgende:
wow de vorige is al vol. Maar wel raar dat het in andere landen niet in het nieuws is...
Nee het is in die periode nog makkelijker geld cashen natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:53 schreef De_Hertog het volgende:
Ze hadden zeker geen zin om een grote kaskraker vlak voor kerst uit de bioscopen te halen om hun punt duidelijk te maken.
Uhm, Minerva, JT Bioscopen, Utopolis, Wolff en Pathe boycotten de film. Eigenlijk alleen de kleinere bioscoopjes houden zich dus niet aan de boycot.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:51 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Omdat het vooralsnog nergens een landelijke boycot zal worden. Hooguit een paar recalcitrante bioscoopjes.
Dan kan je ook iets nuttigs toevoegenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:12 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Kan de tvp wel verwijderd worden, maar ik wil dit topic alsnog volgen als het mag.
'Wil deze film echt in 3D zien, wat ongelooflijk dat hij niet in de bios komt. 'Alleen Nederland heeft het hardgemaakt'. 'Dan ga ik wel naar België'quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:15 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Dan kan je ook iets nuttigs toevoegen
quote:
Dat was een reactie op de slotpost dat pixar van disney wasquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:17 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
'Wil deze film echt in 3D zien, wat ongelooflijk dat hij niet in de bios komt. 'Alleen Nederland heeft het hardgemaakt'. 'Dan ga ik wel naar België'
Daarbij :
[..]
Die van mij ookquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:12 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Kan de tvp wel verwijderd worden, maar ik wil dit topic alsnog volgen als het mag.
Juist. De pauperbioscopen in Nederland kunnen daar toch niet aan tippen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:50 schreef Lemans24 het volgende:
Het topic voor de grootste film-gerelateerde blunder in de Nederlandse geschiedenis...
Dat wordt lekker in 3D in België kijken.
Metropolis is idd een verademing.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:50 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Juist. De pauperbioscopen in Nederland kunnen daar toch niet aan tippen.
Ik wacht wel op American MCGee Alice.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:35 schreef Khadgar het volgende:
Was het niet een paar jaar terug dat Disney riep inderdaad de DVD release veel dichter op de biosrelease te willen hebben? Voor de kids die eerst naar de bios gaan en daarna meteen thuis de film nog een keer willen zien? (het ijzer smeden als het heet is)?
Het lijkt er dus op dat de Nederlandse bioscopen alleen komen te staan in hun boycot.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:22 schreef Toad het volgende:
Variety is wakker:
http://www.variety.com/article/VR1118015335.html?categoryid=1236&cs=1
Ik snap ook de hele ophef niet zo. Hoe vaak is het voorgekomen dat een film langer dan drie maanden achter elkaar in een Nederlandse bioscoop te zien is geweest?quote:U.S. circuits have been more amenable to Disney's plan, saying they understand the need for flexibility in a tough marketplace.
Dan heb je net de twee uitzonderingen op de regel genoemdquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:36 schreef MOEMP het volgende:
Up draaide nog toen die al op dvd en blu-ray uit was.
Avatar draait nu al 2 maanden, en het zou me verbazen als die over een maand al weg was, draait nu nog steeds 11 keer per dag in Den Haag.
Ik denk dat Alice in Wonderland ook wel in de buurt zou komen hoor, ik denk dat het toch één van de grotere films van 2010 is (of zou zijn).quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:43 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Dan heb je net de twee uitzonderingen op de regel genoemd
Dat zou wel tof zijn, dan ga ik daarheenquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:08 schreef TJLinden het volgende:
Arcaplex in Spijkenisse lijkt 'm nog wel gewoon te gaan draaien.![]()
Geen Imax, maar wel 3D.
http://arcaplex.nl/getInfo.asp?1000000503
Dat gebeurt best geregeld. Het is niet uitzonderlijk als een film zo lang draait.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:29 schreef Woodpecker het volgende:
Ik snap ook de hele ophef niet zo. Hoe vaak is het voorgekomen dat een film langer dan drie maanden achter elkaar in een Nederlandse bioscoop te zien is geweest?
NL was al die tijd al de enige, nergens in het buitenland vond je berichten over andere boycots. Enkel de UK die ermee dreigden.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:47 schreef Ang3l het volgende:
http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=16574
NL nu ineens de enige?
Wat jij zegt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:53 schreef icemotion het volgende:
[..]
Dat ze hier in NL in het persbericht naar buiten brengen dat ze niet de enige zijn en niemand van de pers dat checkt door even in het buitenland te zoeken snap ik nog altijd niet.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:00 schreef wolfrolf het volgende:
Tiger heeft sorry gezegd, komt deze film nu wel hier in de bios?
quote:Alice in Wonderland zal vanaf 10 maart in meerdere bioscopen (ook in 3D) te zien zijn. Vanaf 1 maart kun je op www.friendsinwonderland.nl zien in welke bioscopen in Nederland de film wordt vertoond. Don't be late...Save The Date!
Cinemec Edequote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:06 schreef mschol het volgende:
iemand die weet welke biosco(o)p(en) in NL deze nog WEL op het programma hebben..
naar belgie voor 1 film gaat me te ver en kost veel te veel..
Arcaplex Spijkenisse.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:06 schreef mschol het volgende:
iemand die weet welke biosco(o)p(en) in NL deze nog WEL op het programma hebben..
naar belgie voor 1 film gaat me te ver en kost veel te veel..
Sarah Jessica Parker? Lisa Marie was datquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:53 schreef icemotion het volgende:
[..]
NL was al die tijd al de enige, nergens in het buitenland vond je berichten over andere boycots. Enkel de UK die ermee dreigden.
Dat ze hier in NL in het persbericht naar buiten brengen dat ze niet de enige zijn en niemand van de pers dat checkt door even in het buitenland te zoeken snap ik nog altijd niet.
En Burton die een film maak zonder Bonham Carter? Not gonna happen. In alle films van Burton is zijn partner te zien (ten tijde van Ed Wood en Mars Attacks was dat bijvoorbeeld Sarah Jessica Parker) en hij is inmiddels al een aantal jaar met Bonham Carter getrouwd.
In de UK redelijk groot, meer dan 100 bioscopen waaronder meerdere in grote steden als Londen en Edinburghquote:Op maandag 22 februari 2010 17:56 schreef De_Hertog het volgende:
Nederland is niet meer de enige, sommige bioscopen in Ierland, UK en Italië doen er ook aan mee: http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/8528820.stm Geen idee hoe groot Odeon in die landen is overigens.
Vanaf maandag waarschijnlijk.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:04 schreef Paul het volgende:
Zie nog geen tijden e.d. hoor bij Cinemec
quote:Kinepolis is geen lid van de federatie maar sluit zich aan bij de boycot.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:18 schreef planethugo het volgende:
kan wel in duitsland gaan kijken, maarja dan is het ook duits gesproken
dat is wel heel erg jammer......quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:24 schreef planethugo het volgende:
fuck, belgische bioscopen doen ook boycotten
http://www.hbvl.be/nieuws(...)e-in-wonderland.aspx
quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:48 schreef linebear het volgende:
yes, ik ga hem volgende week vrijdag zien
Omdat sommige mensen wel nog gewoon netjes betalen. Daarbij kun je bij een dvdrip geen 3D krijgen...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:27 schreef rubje het volgende:
[..]
Waarom naar de bioscoop, als er al een dvd rip is![]()
is er al iets gelekt dan? Zou wel erg dom zijn van disneyquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:27 schreef rubje het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag 5 maart om 15.00 uur vindt in CineMec de landelijke première van Alice in Wonderland plaats. En jij kunt erbij zijn. Stap om 15.00 uur verkleed in de wondere wereld van Alice. De rode loper ligt uit, de thee staat klaar dus............kom op tijd!quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vanaf maandag waarschijnlijk.
inferieure bagger kwaliteit t.o.v. een bioscoop?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:27 schreef rubje het volgende:
[..]
aan de andere kant van het land....quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag 5 maart om 15.00 uur vindt in CineMec de landelijke première van Alice in Wonderland plaats. En jij kunt erbij zijn. Stap om 15.00 uur verkleed in de wondere wereld van Alice. De rode loper ligt uit, de thee staat klaar dus............kom op tijd!
Aansluitend aan de ontvangst met tea party draait om 16.00 uur de film. Voor deze première zijn maar een beperkt aantal kaarten beschikbaar. Wees er snel bij en beleef als eerste in Nederland dit unieke nieuwe 3D avontuur.
Prijs: ¤ 12,50 (incl. hapje en drankje). Kaarten zijn alleen online of aan de kassa te koop. Reserveren niet mogelijk.
Wie gaat er mee?.
Heel veel mensen willen erheen en ik weet niet met wie ik erheen moet gaanquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag 5 maart om 15.00 uur vindt in CineMec de landelijke première van Alice in Wonderland plaats. En jij kunt erbij zijn. Stap om 15.00 uur verkleed in de wondere wereld van Alice. De rode loper ligt uit, de thee staat klaar dus............kom op tijd!
Aansluitend aan de ontvangst met tea party draait om 16.00 uur de film. Voor deze première zijn maar een beperkt aantal kaarten beschikbaar. Wees er snel bij en beleef als eerste in Nederland dit unieke nieuwe 3D avontuur.
Prijs: ¤ 12,50 (incl. hapje en drankje). Kaarten zijn alleen online of aan de kassa te koop. Reserveren niet mogelijk.
Wie gaat er mee?.
Omdat geen enkele televisie+sound system kan tippen aan een goede bios?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:27 schreef rubje het volgende:
[..]
Er zijn nog kaartjes (niet heel veel meer), ik ga het hier even in het overleg gooien. Lijkt me wel super leukquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heel veel mensen willen erheen en ik weet niet met wie ik erheen moet gaan.
Er was ook een prijsvraag in het plaatselijke krantje, kon je kaartjes winnen. Doe ik daar wel aan mee.
Laat dat kind tochquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat geen enkele televisie+sound system kan tippen aan een goede bios?
Heb een uitnodiging gewonnen hiervoor met een mailinglist prijsvraag. Dus ik ga iig. Met broertje, zus en vriendin van mijn broertje. Dus nu kostuums regelen voor de dresscodequote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wie gaat er mee?.
in de Royal draait ie dus wel gewoon? Of hebben ze zich ook aangesloten bij de boycot?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:12 schreef icemotion het volgende:
Vooralsnog is het alleen Nederland die de boycot hard maakt. Engeland is nog niet zeker, en zelfs in Nederland is het niet volledig.. er zijn nog bioscopen (ook 3d, hier in Heerlen, waar ik voor mn werk zit is een 3d bioscoop waar hij gewoon vertoond zal worden.
Wij hebben vanmorgen twee kaartjes besteldquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb een uitnodiging gewonnen hiervoor met een mailinglist prijsvraag. Dus ik ga iig. Met broertje, zus en vriendin van mijn broertje. Dus nu kostuums regelen voor de dresscode![]()
Superblij, maar wel heel kort dag aangezien ik gister pas uitslag kreeg.
wat dacht je van (een deel van) frankrijk?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:18 schreef Toad het volgende:
AMC theaters agree to book 'Alice'
http://www.hollywoodrepor(...)22818133087f32ee7bd2
http://www.variety.com/article/VR1118015746.html?categoryid=13&cs=1&ref=bd_film
Nederland en Belgie blijven over.
Ik ga met broertje (waarvan ik vind dat hij als Mat hatter moet gaan), zijn vriendin en mijn zus. En ik heet zelf Alice dus ik zal als Alice 'moeten'. Probleem is: ik haat jurken en alles wat er op lijkt.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wij hebben vanmorgen twee kaartjes besteld.
Vriendlief gaat als 't konijn, en ik ga voor een spierwitte pruik. Komt goed.
In de Royal zou hij gewoon moeten draaien. Hingen van de week ook nog gewoon posters en ik heb ze bij een nieuwsbericht hierover zien reageren dat ze hem gewoon draaien.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:19 schreef planethugo het volgende:
[..]
in de Royal draait ie dus wel gewoon? Of hebben ze zich ook aangesloten bij de boycot?
dan maar daarheen, is nog dichterbij ookquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:45 schreef icemotion het volgende:
[..]
In de Royal zou hij gewoon moeten draaien. Hingen van de week ook nog gewoon posters en ik heb ze bij een nieuwsbericht hierover zien reageren dat ze hem gewoon draaien.
Nepmeisjequote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ga met broertje (waarvan ik vind dat hij als Mat hatter moet gaan), zijn vriendin en mijn zus. En ik heet zelf Alice dus ik zal als Alice 'moeten'. Probleem is: ik haat jurken en alles wat er op lijkt.
Je hebt waarschijnlijk geklikt op "verwacht in Nederland" op de JT site want als je op de banner bovenaan hun website zie je duidelijk geen Alice op de pagina staan.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:10 schreef Bellatrix het volgende:
Hij draait ook gewoon in de JT in Den Bosch blijkbaar.
spuit 11 enzo...quote:Op zondag 28 februari 2010 15:09 schreef YellowBlacks het volgende:
Hij gaat ook gewoon draaien in de Cinemec in Ede.
Het idee achter 'verkelden' is dat je iets aandoet wat je normaal nooit zo dragen. Anders valt het niet echt op.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ga met broertje (waarvan ik vind dat hij als Mat hatter moet gaan), zijn vriendin en mijn zus. En ik heet zelf Alice dus ik zal als Alice 'moeten'. Probleem is: ik haat jurken en alles wat er op lijkt.
Ja, maar ik voel me gewoon echt ongemakkelijk in jurken. Maar ik ga wel hoor, want voor die ene keer in mijn levenquote:Op zondag 28 februari 2010 15:26 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het idee achter 'verkelden' is dat je iets aandoet wat je normaal nooit zo dragen. Anders valt het niet echt op.Dus tenzij je broertje er normaal al uitziet als de Mad Hatter kun je gewoon als (die andere) Alice gaan
Dus foto's kunnen we wel vergeten?quote:Op zondag 28 februari 2010 15:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, maar ik voel me gewoon echt ongemakkelijk in jurken. Maar ik ga wel hoor, want voor die ene keer in mijn levenEr is toch niemand die mij kent. (behalve dus degene die mee gaan).
quote:Op zondag 28 februari 2010 15:29 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dus foto's kunnen we wel vergeten?
dvdrip?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:27 schreef rubje het volgende:
[..]
Welke is dat dan?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:06 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk geklikt op "verwacht in Nederland" op de JT site want als je op de banner bovenaan hun website zie je duidelijk geen Alice op de pagina staan.
Er is wel een andere bioscoop in Den Bosch die Alice gaat draaien maar die zit bij de Amsterdam Booking Company.
Heb nog niets op de site van Pathe gezien.quote:
"Theater aan de Parade" gaat hem draaien.quote:
ik snap het wel:quote:Op zondag 28 februari 2010 23:37 schreef annoh het volgende:
Ik snap echt niets van die boycot. Eindelijk kunnen bioscopen meerwaarde bieden omdat mensen thuis geen 3d tv hebben, laten ze de film niet zien.
Verrassend genoeg gaat het om geld, geld, geld en geld.quote:Strandt Alice In Boycotland?
Vervroegde dvd-release: Disney moet vandaag buigen of barsten
Wordt het droomproject 'Alice in Wonderland' een nachtmerrie voor Disney? Bioscoopuitbaters weigeren de film in de bioscoop te brengen als Disney voet bij stuk houdt en de dvd toch vroeger dan gangbaar op de markt brengt. Het wordt buigen of barsten.
Het belooft een spannende dag te worden voor Disney. De bioscoopuitbaters in ons land willen liefst vandaag nog horen van de Belgische afdeling van Disney welk definitief standpunt ze inneemt in de rel rond de nieuwe Tim Burton-film Alice in Wonderland.
Even samenvatten wat voorafging: Tim Burton heeft voor Disney een nieuwe versie gemaakt van Alice in Wonderland. Een klepper, want de film die op 10 maart uitkomt is in 3D én superster Johnny Depp speelt een van de hoofdrollen.
En passant liet Disney weten dat de release op dvd en blu-ray gepland is op 1 juni. Bioscoopuitbaters vielen bijna achterover toen ze dat hoorden, want dat is liefst vier weken vroeger dan normaal. Vroeger kwam een film pas zes maanden na de bioscooprelease uit op dvd, maar dat is onlangs teruggebracht tot vier maanden. Daar wil Disney nu nog eens vier weken op beknibbelen.
Dat is voor de bioscoopuitbaters een brug te ver. Net in een periode dat ze zwaar moeten investeren in 3D-projectie, brengt Disney hun bron van inkomsten in gevaar, en dat pikken ze niet. Na Groot-Brittannië, Nederland, Frankrijk en Italië schoten ook in ons land de grote bioscoopuitbaters (waaronder Kinepolis en UGC) in actie en kondigden ze een boycot aan: als Disney niet inbindt, komt Alice in Wonderland helemaal niét in de zalen.
Vrij spel voor piraten
Waarom is Disney er zo op gebrand om Alice in Wonderland sneller dan normaal op dvd uit te brengen? Dat zou alles te maken hebben met een adviseur die de Disneybazen in Amerika er onlangs fijntjes op wees dat de meeste kaskrakers hun grootste omzet in de eerste acht weken binnenhalen. Daarna gaat de film uit de zalen en valt er een gat van acht weken tot de release van de officiële dvd. In die periode hebben de dvd-piraten vrij spel om illegale bootlegs aan de man te brengen. Daardoor zien filmmaatschappijen miljoenen dollars aan hun neus voorbijgaan. Aan een dvd verdient een filmmaatschappij tegenwoordig meer dan aan de bioscooprecette, dus zou ze beter sneller op de bal spelen om de piraten een hak te zetten.
Maar bioscoopuitbaters zien het anders: zij vinden dat acht weken te kort is om een film optimaal te laten renderen. Ze wijzen op kaskrakers als Avatar, Twilight/New Moon en Harry Potter die ook na de eerste acht weken nog flink wat geld in het laatje brachten. Ze vrezen trouwens dat het hek helemaal van de dam is als Disney nu voet bij stuk houdt. Het gaat met andere woorden niet alleen om deze ene film, maar om de toekomst van de bioscoopsector. Want er wordt hier en daar al voorzichtig geopperd dat film- én dvd-release ideaal gezien zouden samenvallen, zodat de consument volledig vrij kan kiezen waar en in welke omstandigheden hij een film wil bekijken.
In Groot-Brittannië vond donderdag de wereldpremière van Alice in Wonderland plaats, en daar trokken de grote bioscoopketens op het laatste nippertje hun boycot in na onderhandelingen met Disney. Grote toegevingen heeft Disney daar op het eerste gezicht nochtans niet hoeven te doen, want afgesproken is dat de dvd-release er niet na twaalf, maar na dertien weken komt. Een luttel weekje verschil dus. Wellicht heeft Disney dus ook een paar andere (financiële) beloftes gedaan.
Of de Belgische bioscoopuitbaters zich zo gemakkelijk zullen laten sussen, valt te betwijfelen. Bij Disney België is donderdag en vrijdag intern druk vergaderd, maar officieel communiceren daarover wilde men nog niet. Al zullen ze daar nu toch snel kleur moeten bekennen, want 10 maart nadert snel.
Maar ook na drie maanden zullen er toch nog mensen zijn die de film in plaats van op hun eigen kleine tv op een groot 3D scherm willen zien? Die dvd is niet hetzelfde als de bioscoop ervaring: de bioscopen hebben eindelijk echt grote meerwaarde. Daardoor lijkt mij die release datum een stuk minder belangrijk dan voorheen. Ik vraag me serieus af hoe (en of) het aantal bioscoop bezoeken afneemt op het moment dat die dvd uitkomt. Ik ben zelf bijvoorbeeld niet geïnteresseerd in de dvd maar geef graag mijn geld uit aan een leuk avondje in de bioscoop. Ook als de dvd wel al in de schappen zou liggen.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:47 schreef mschol het volgende:
[..]
ik snap het wel:
disney brengt 9 weken na bioscoop release een dvd/blu-ray versie uit, terwijl dit normaal 12 weken is..
al het bezoek dat die 3 weken de bioscoop bezoekt levert de bioscoop meer geld op (de uitzend rechten voor de bioscopen moeten immer terug worden verdiend..), die inkomsten bron wordt door disney dus weggekaapt en dat levert dus minder geld op en dus is het minder lucratief/winstgevend
dat bedoel ik ook,quote:Op maandag 1 maart 2010 08:25 schreef annoh het volgende:
[..]
Maar ook na drie maanden zullen er toch nog mensen zijn die de film in plaats van op hun eigen kleine tv op een groot 3D scherm willen zien? Die dvd is niet hetzelfde als de bioscoop ervaring: de bioscopen hebben eindelijk echt grote meerwaarde. Daardoor lijkt mij die release datum een stuk minder belangrijk dan voorheen. Ik vraag me serieus af hoe (en of) het aantal bioscoop bezoeken afneemt op het moment dat die dvd uitkomt. Ik ben zelf bijvoorbeeld niet geïnteresseerd in de dvd maar geef graag mijn geld uit aan een leuk avondje in de bioscoop. Ook als de dvd wel al in de schappen zou liggen.
Als ik al naar de bios zou gaan, zou ik wel een andere bios zoeken maar niet meer naar Pathe gaan..quote:Op maandag 1 maart 2010 14:10 schreef Sj0rs het volgende:
Bioscopen gaan Alice in Wonderland toch draaien
Ja, maar ik lees nog steeds niks op de website van JT en pathé zit bij mij niet in de buurtquote:Op maandag 1 maart 2010 14:10 schreef Sj0rs het volgende:
Bioscopen gaan Alice in Wonderland toch draaien
Er is een overleg geweest (waarvan de uitkomst onduidelijk is voor ons) dus wie er nu terugkrabbelt is mij niet duidelijkquote:Op maandag 1 maart 2010 14:29 schreef TJLinden het volgende:
Haha, wat mooi dit. Toch terugkrabbelen... wat een gebluf.
Je hebt gelijk. Ik neem dan wel aan dat de ketens zich gewonnen hebben gegeven, maar misschien hebben ze wel degelijk een eerlijke deal gesloten met Disney. Dit lijkt me echter vrij sterk...quote:Op maandag 1 maart 2010 14:43 schreef knnth het volgende:
[..]
Er is een overleg geweest (waarvan de uitkomst onduidelijk is voor ons) dus wie er nu terugkrabbelt is mij niet duidelijk
sorry, ik had het over 3 maanden, terwijl ik 9 weken bedoelde. Beetje verwarrend. Maar ik denk dus dat de dvd amper concurrentie is voor de film in 3d, in ieder geval minder dan de bioscopen hiervoor voorstelden. Ik ben blij dat ze eieren voor hun geld hebben gekozen.quote:Op maandag 1 maart 2010 08:51 schreef mschol het volgende:
[..]
dat bedoel ik ook,
met "die 3 weken" bedoel ik dus die laatste paar weken waarin die film draait, veel langer draaien de meeste films niet
quote:Nu.nl
Alice in Wonderland gaat nog steeds begin juni op dvd uit. Maar Pathé en Disney hebben volgens beide partijen nieuwe afspraken gemaakt over het toekomstige distributiebeleid van Disney.
Pathé zegt tevreden te zijn met de toezegging dat voortaan voor Disneyfilms een langere periode tussen bioscoop- en dvd-release wordt gehanteerd.
Lowlands stylequote:Op maandag 1 maart 2010 15:52 schreef Chen het volgende:
Misschien was het allemaal wel een grote promotie stunt
de enige goede bioscopen hier in de buurt zijn pathequote:Op maandag 1 maart 2010 14:13 schreef E.T. het volgende:
[..]
Als ik al naar de bios zou gaan, zou ik wel een andere bios zoeken maar niet meer naar Pathe gaan..
Dat vermoed ik dus ook! Natuurlijk gaat Pathé die film draaien! Die laten zo'n kaskraker (want dat wordt het ongetwijfeld) echt niet aan zich voorbij gaan!quote:Op maandag 1 maart 2010 15:52 schreef Chen het volgende:
Misschien was het allemaal wel een grote promotie stunt
wow.. verneuking van een film ten top...quote:Op maandag 1 maart 2010 20:35 schreef wolfrolf het volgende:
Wat een dikke baggermietjes daar bij Pathé.
En dan nog, ik wacht wel op de Blu-Ray.Full HD
Koptelefoon
Goedkoop bier
wat dacht je van de algehele ervaring...quote:Op maandag 1 maart 2010 20:53 schreef wolfrolf het volgende:
Hoe is een ubercomfortabele stoel, goedkoop Hertog Jan bier, een prima koptelefoon en 1080p HDTV verneuking van een film ten top?
Ik veeg mijn reet af met 3D.
in de afgelopen 2 jaar, waarvan ik gem. >4 per week naar de film ben geweest, is het aantal storende factoren (rotzooi gooien, praten, bellen, etc) ongeveer op 2 handen te tellen....quote:Op maandag 1 maart 2010 23:59 schreef wolfrolf het volgende:
Pratende mensen die hun klep tijdens de film niet kunnen houden heeft die superioriteit hevig teniet gedaan IMO. Ik vind dat TE afleidend en neemt mijn plezier in naar de bioscoop gaan weg.
Ik heb de tijd niet om 4 keer per week naar een film te gaan. Ik ben helaas vervloekt tot vrijdag/zaterdag/zondag. Niet bepaald te vergelijken met elkaar dusquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:02 schreef mschol het volgende:
[..]
in de afgelopen 2 jaar, waarvan ik gem. >4 per week naar de film ben geweest, is het aantal storende factoren (rotzooi gooien, praten, bellen, etc) ongeveer op 2 handen te tellen....
meer dan dat je denkt.. (het merendeel van de films zie ik in weekenden (vrij avond/za/zo)quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb de tijd niet om 4 keer per week naar een film te gaan. Ik ben helaas vervloekt tot vrijdag/zaterdag/zondag. Niet bepaald te vergelijken met elkaar dus
goed planquote:Zullen we maar weer ontopic gaan
same herequote:Ik kijk erg uit naar deze film
Dat geldt voor mij ook, idd.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 07:23 schreef mschol het volgende:
[..]
meer dan dat je denkt.. (het merendeel van de films zie ik in weekenden (vrij avond/za/zo)
[..]
goed plan![]()
[..]
same here
helaas moet ik wel 2,50 voor die film extra dokken(voor een effect dat ik niet zie
)
Tja, als 1 schaap over de dam is.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:36 schreef Toky het volgende:
nu brokkelt de boycot dan geheel af..
http://www.depers.nl/ente(...)-alle-bioscopen.html
waarschijnlijk is hij dan toch overal te zien....
en dat de kleuren minder zijn en het minder scherp lijkt (het zal wel in mijn hoofd zitten)quote:Op dinsdag 2 maart 2010 07:23 schreef mschol het volgende:
helaas moet ik wel 2,50 voor die film extra dokken(voor een effect dat ik niet zie
)
kleuren minder zijn ligt aan de techniek die gebruikt wordt..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:40 schreef catfish het volgende:
[..]
en dat de kleuren minder zijn en het minder scherp lijkt (het zal wel in mijn hoofd zitten)
ik volg Disney in deze: laat de bioscoop maar vallen en breng het direct op BD uit, lijkt mij een strak idee
Ik hoop dat de normale Engelse ook gewoon in de bios komt, anders ga ik niet... Ik wordt doodziek van 3d en m'n vriendin vind het te engquote:Op maandag 1 maart 2010 14:23 schreef Estolan het volgende:
Volgens Pathe site gaat hij idd vanaf 5maart draaien
wel weer is vaag dat de NL versie in normaal + 3D komt, en de OV versie alleen in 3D en Imax????
Waarom dan niet gewoon ook de normale versie??
Gezellig stelquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:09 schreef Khadgar het volgende:
Ik wordt doodziek van 3d en m'n vriendin vind het te eng.
ik zal in den haag wel geen keus hebben...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:36 schreef portie het volgende:
Ook hier gaan ze hem toch draaien. Nu twijfel ik of ik hem 3D zal gaan kijken in Deventer of toch de normale versie neem. De effecten vallen mij ook niet zo op en het scheelt me 5 euro.
quote:Alice in Wonderland toch in Pathé
Update: maandag 1 mrt 2010, 15:00
Bioscoopketen Pathé gaat toch de film Alice in Wonderland vertonen. Dat heeft het bedrijf maandag bekendgemaakt. Eerder weigerden meerdere bioscopen om de film te draaien omdat de dvd-versie al in juni uitkomt.
Bioscoopexploitanten vinden dat er meer dan vier maanden tussen de bioscoop- en dvd-release moeten zitten, omdat ze anders te weinig tijd hebben om de film aan te bieden aan het publiek. Maar nu heeft Pathé gezegd de film alsnog te draaien.
De film met Johnny Depp in de hoofdrol gaat volgende week in première en wordt in 3D gebracht.
Dit is een artikel van NOS Headlines.
Niet helemaal correct artikel trouwens:quote:AMSTERDAM - Na Pathé zien ook alle andere Nederlandse bioscoopexploitanten af van hun boycot van de nieuwe film Alice in Wonderland.
Nou, neequote:Alice in Wonderland is een deels geanimeerde 3D-versie van het beroemde gelijknamige boek van Lewis Carroll.
Hoezo zien jullie dat niet dan?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:12 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Dat geldt voor mij ook, idd.
Ik zie sowieso geen 3d/ruimte - ik heb één goed oog en één slecht oog. Ik leef in een tekenfilmquote:
Geen ruimtelijk inzicht danquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:18 schreef TeleluvR het volgende:
Waarschijnlijk zie je wel ruimte, maar geen diepte...
Ah, duidelijk. Wel makkelijk, dan ziet iedere film er al levensecht en realistisch uit voor je. Wij moeten daar iedere keer extra voor betalen en een stom brilletje opzetten.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:17 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ik zie sowieso geen 3d/ruimte - ik heb één goed oog en één slecht oog. Ik leef in een tekenfilm. zo erg is het natuurlijk niet, maar ik zie dus echt geen ruimte
hiero 1 goed oog en 1 scheel oog waardoor ik (iig in films) slecht/geen diepte ziequote:Op woensdag 3 maart 2010 09:17 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ik zie sowieso geen 3d/ruimte - ik heb één goed oog en één slecht oog. Ik leef in een tekenfilm. zo erg is het natuurlijk niet, maar ik zie dus echt geen ruimte
nee?quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:12 schreef De_Hertog het volgende:
Sterker nog: http://www.nu.nl/film/219(...)e-in-wonderland.html
Nou, nee
quote:Alice's Adventures in Wonderland (commonly shortened to "Alice in Wonderland") is an 1865 novel written by English author Charles Lutwidge Dodgson under the pseudonym Lewis Carroll.
quote:Alice in Wonderland is an American animated film produced by Walt Disney and based primarily on Lewis Carroll's Alice's Adventures in Wonderland with a few additional elements from Through the Looking-Glass.
de rest is al volgeboekt?quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:01 schreef Bellatrix het volgende:
Wtf, waarom staat er op de Pathe site maar één dag om te reserveren voor Eindhoven. Alleen 10 maart.
Jeejquote:Op maandag 1 maart 2010 22:03 schreef RaymanNL het volgende:
Nu moet de rest de film nog gaan draaien, hij staat hier nog niet in de bioscoopagenda
Ikquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:22 schreef the_witch het volgende:
Morgen de premier in EDE!!!
Wie gaat ook? Ik ga als the White Rabbit :-)
Ik ga als de white queen en mijn vriend als het konijn.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:22 schreef the_witch het volgende:
Morgen de premier in EDE!!!
Wie gaat ook? Ik ga als the White Rabbit :-)
LOLquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:35 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik ga als de white queen en mijn vriend als het konijn.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:01 schreef the_witch het volgende:
[..]
Foto!!!!!! :-)
Dit ben ik.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 07:29 schreef Windigo het volgende:
Ik vond de effecten mooi, maar verder vond ik het niks. Wat Johnny kan met Timmy is inmiddels wel duidelijk en het verhaal vond ik absoluut niet boeiend. De film had veel potentieel maar het is het wat mij betreft niet geworden.
Inderdaad... opvallend, 53% is echt laag.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:32 schreef knnth het volgende:
Ik wacht lekker tot de drukte voorbij is.
Opvallend, slechts 56% positief op RT ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. helemaal dramatisch. De 3D heeft wat mij betreft vooralsnog ook niet echt kunnen overuitgen, maar dat geldt niet alleen bij Alice.
[ Bericht 1% gewijzigd door laurenzo85 op 06-03-2010 13:36:29 ]
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:16 schreef laurenzo85 het volgende:
Een beetje een tegenvaller inderdaad..
Vormgeving is dik in orde, maar het heeft verder weinig om het lijf. De rollen van Hathaway en Depp komen niet uit de verf. Verder isTsja, dat gevoel bleef er dus ook voor mij bij over. Geen aanrader helaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. helemaal dramatisch. De 3D heeft wat mij vooralsnog ook niet echt kunnen overuitgen, maar dat geldt niet alleen voor Alice.
![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:16 schreef laurenzo85 het volgende:
Een beetje een tegenvaller inderdaad..
Vormgeving is dik in orde, maar het heeft verder weinig om het lijf. De rollen van Hathaway en Depp komen niet uit de verf. Verder isGoede samenvatting zo op het eerste gezicht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. helemaal dramatisch. De 3D heeft wat mij betreft vooralsnog ook niet echt kunnen overuitgen, maar dat geldt niet alleen bij Alice.
Ik vond de film iets teveel kinderlijks hebben, had ik niet verwacht. Verder kon ik wel meevoelen met het personage Alice maar bij de Mad Hatter, Red Queen en overige kon ik echt weinig euh..meebeleven ofzo. Daar hadden ze wat meer de tijd ofzo mogen nemen. Zoals jij ook schrijft, het kwam niet echt uit de verf.
Ik denk dat ze er meer van hadden mogen maken en in die zin viel het mij tegen. Ik was daar overigens al bang voor. Het was allemaal beetje teveel helden en moraal gedoe.
De effecten waren leuk, ik knipperde ergens met mijn ogen toen iemand met een kopje gooide. Alsof het zo op je afkwam. Maar ook daar had ik meer van verwacht.
Dat zou je hierboven kunnen lezenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:03 schreef Danielle83 het volgende:
Kan iemand mij vertellen of de film een aanrader is?
Wat de een geweldig vindt kan voor de ander een tegenvaller zijn. En andersom. Kortom zelf bepalen of je hem wilt zien en niet afgaan op meningen van anderen! Ik ga morgenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:03 schreef Danielle83 het volgende:
Kan iemand mij vertellen of de film een aanrader is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... en zou 'm een ieder toch aanraden.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:59 schreef Burdie het volgende:
Ik vond de film juist absoluut niet tegen vallen. Het verhaal ging wat snel en het had allemaal net iets beter uitgediept mogen worden, maar dat vond ik absoluut niet storend.Over die spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... en zou 'm een ieder toch aanraden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klikte ook per ongelukquote:Op zondag 7 maart 2010 12:54 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Must... not ... click... spoilers....
Het verhaal wijkt af van de animatie.quote:Op zondag 7 maart 2010 13:40 schreef Bellatrix het volgende:
Spoilers? Iedereen heeft denk ik toch wel de Disney film gezien of kent het verhaal sowieso. Het is een legendarisch verhaal.
Toch niet van het verhaal hoop ik? Want dan mag Burton opbokken.quote:Op zondag 7 maart 2010 13:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het verhaal wijkt af van de animatie.
Ik ken niet het gehele verhaal van Alice zoals in de boeken. Ik ken feitelijk alleen de Disney animatie en daar wijkt ie vanaf. In die zin dat niet de animatie wordt nagespeeld. Het is een ander verhaal.quote:Op zondag 7 maart 2010 13:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Toch niet van het verhaal hoop ik? Want dan mag Burton opbokken.
Het is een nieuw verhaal en centreert zich rond Alice die volwassen is en terug gaat naar Wonderland. Het is dus niet het originele verhaal.quote:Op zondag 7 maart 2010 13:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Toch niet van het verhaal hoop ik? Want dan mag Burton opbokken.
In de meer commerciële successen misschien wel ja. Maar hij heeft nog genoeg repertoire waar hij 'normale' personen speelt.quote:Op zondag 7 maart 2010 14:01 schreef northernlight81 het volgende:
Hij speelt vooral van die rare, verstrooide of drugsverslaafde karakters briljant.
Zeker, maar ik bedoelde dat ik hem juist in dat soort rollen vind uitblinken. In normale rollen vind ik hem ook een goede acteur, maar zoals hij bijvoorbeeld Sparrow speelde in Pirates vond ik echt briljant.quote:Op zondag 7 maart 2010 14:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
In de meer commerciële successen misschien wel ja. Maar hij heeft nog genoeg repertoire waar hij 'normale' personen speelt.
ik denk minder indrukwekkend, dat had ik bij de normale versie namelijk alquote:Op zondag 7 maart 2010 20:59 schreef TJLinden het volgende:
Zijn er ook al mensen die 'm in de Imax hebben gezien? Vergelijkbare ervaring als bij Avatar of minder/beter?
Bron Nu.nlquote:Veel bezoekers 'Alice in Wonderland' Uitgegeven: 7 maart 2010 19:53
Laatst gewijzigd: 7 maart 2010 19:53
AMSTERDAM - De 3-D film 'Alice in Wonderland' trekt meer bezoekers dan verwacht. De film van regisseur Tim Burton bracht in het openingsweekend zo'n 116 miljoen dollar (85 miljoen euro) op.
Dat is beduidend meer dan voorspeld was en de film heeft dan ook alle andere bioscoopfilms van dit moment ver achter zich gelaten.
Daarnaast was het voor distributeur Disney ook nog eens het meest succesvolle openingsweekend van een 3-D film ooit. De verfilming van het boek van Lewis Carroll scoorde in deze periode na de première zelfs beter dan de populaire film 'Avatar'. Ook voor regisseur Tim Burton was het de beste opener ooit.
Boycot
Eerder werd bekend dat de grote Nederlandse bioscopen de film niet zouden vertonen. De bioscopen wilde op deze manier filmdistributeur Disney boycotten, die de film een maand eerder op dvd wilde uitbrengen dan de afspraak is.
Er zou dan niet genoeg tijd zijn om de film aan het publiek aan te bieden. Normaal gesproken zitten er vier maanden tussen de bioscooppremière en de release op dvd.
Na enkele weken overleg werd besloten de film toch te vertonen. In Nederland ging 'Alice in Wonderland' afgelopen donderdag in première.
Zeker, op 5 na het beste openingsweekend ooit in de USA.quote:
Niet helemaal waar Venco. Juist in zijn doorgaans normale en in mijn oog betere films speelt hij geniaale maar toch altijd vreemde rollen. Ik noem een From Hell. ,Fear and Loading Las Vegas. Secret Window etc.quote:Op zondag 7 maart 2010 14:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
In de meer commerciële successen misschien wel ja. Maar hij heeft nog genoeg repertoire waar hij 'normale' personen speelt.
Ja, dan zeg je er wat bij. Voor jou betere film..in jouw ogen.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet helemaal waar Venco. Juist in zijn doorgaans normale en in mijn oog betere films speelt hij geniaale maar toch altijd vreemde rollen. Ik noem een From Hell. ,Fear and Loading Las Vegas. Secret Window etc.
In From Hell , The Libertine en Blow is hij toch echt een drugs verslaafdequote:Op zondag 7 maart 2010 22:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dan zeg je er wat bij. Voor jou betere film..in jouw ogen.
Ik wilde maar zeggen dat hij ook genoeg personen speelt die niet uitzonderlijk vreemd zijn. In From Hell vind ik hem een redelijk normaal iemand die in vreemde situaties komt ja en bepaalde dingen 'ziet'. De persoon zelf is niets mis mee dacht ik. Zo ook met The Libertine, Ninth Gate, Blow en The man who cried.
Zijn ''normaalste'' rol is tevens zijn beste, Donnie Brasco.quote:Op zondag 7 maart 2010 23:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In From Hell , The Libertine en Blow is hij toch echt een drugs verslaafde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Pathe heeft het voor mij verziekt. Ik wilde eigenlijk pas gaan als de eerste stroming geweest was maar ze boden tot 10 maart exclusief alice aan OV zonder ondertitels! Ik helemaal wild. Kwam ik daar bleken de ondertitels net binnen... En ja hoor ze gingen aanKnalgele letters die ook nog eens niet 3d waren afgesteld... Dus ik heb een film met kanarievloer zitten kijken
En dat voor 15euro per persoon. Pathe is zooo irritant.
Voices tell me I'm the shit.
quote:Op maandag 8 maart 2010 07:08 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heb hem in Imax 3d gezien en ben absoluut niet enthousiast.
Misschien dat hij mooier is op een gewoon scherm zonder 3d..
Maar ze hebben een knullige techniek gebruikt, alles wat 3d beweegt is vaag.
En come on.. een digitaal paard laten rennen als een bok dat niveau waren we toch al jaren ontstegen?
Echt een domper. De film zelf was wel okay maar ze hebben te weinig besteed aan de digitalisering!
Trouwens stoorden jullie je ook zo aan die te zachtaardige witte koningingele letters waren wat vervelend maar voor de rest had ik nergens last van op de 2de dag van releaseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Pathe heeft het voor mij verziekt. Ik wilde eigenlijk pas gaan als de eerste stroming geweest was maar ze boden tot 10 maart exclusief alice aan OV zonder ondertitels! Ik helemaal wild. Kwam ik daar bleken de ondertitels net binnen... En ja hoor ze gingen aanKnalgele letters die ook nog eens niet 3d waren afgesteld... Dus ik heb een film met kanarievloer zitten kijken
En dat voor 15euro per persoon. Pathe is zooo irritant.
en ja w.b.t die spoiler dat was echt een stom geheel
Misschien ben ik verwent door avatarquote:Op maandag 8 maart 2010 08:10 schreef mschol het volgende:
[..]
gele letters waren wat vervelend maar voor de rest had ik nergens last van op de 2de dag van release
en ja w.b.t die spoiler dat was echt een stom geheel
ik lees $116Mquote:Op zondag 7 maart 2010 23:59 schreef Jeeh het volgende:
Damn, hij zit nu al op een (geschatte) 210 miljoen wereldwijd.
Gaat lekker.
Maar dat maakt iemand niet gestoord.quote:Op zondag 7 maart 2010 23:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan vergeet je nog zijn beste rol:quote:Op zondag 7 maart 2010 23:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij speelt daarin niet slecht, ook doordat hij veel raakvlakken had met het personage dat hij speelde. Maar deze film is zeer vermakelijk, maar een hele goede film vind ik het niet. Het verhaal is verwaarloost in de film, vooral na 40 minuten is het verhaal zowat voorbij en gaat het nergens meer over.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:58 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dan vergeet je nog zijn beste rol:
[ afbeelding ]
Was al benoemt maar die film is vooral tof als je zelf onder invloed bent.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:58 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dan vergeet je nog zijn beste rol:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smaken verschillen he.
Anders is die film echt niet te volgenquote:Op maandag 8 maart 2010 14:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was al benoemt maar die film is vooral tof als je zelf onder invloed bent.
Dat zegt toch al genoeg over deze filmquote:Op maandag 8 maart 2010 14:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was al benoemt maar die film is vooral tof als je zelf onder invloed bent.
Ben ik het niet mee eens. Die film gaat gewoon over een trip die ze in de hele film beleven. Als je zelf onder invloed bent is dat gewoon grappiger.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:10 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Dat zegt toch al genoeg over deze film. Stoned vind ik hem wel tof, tijdens een trip vind ik er niks aan. Maar voor een goede film moet je niet eerst drugs hoeven te nemen om hem leuk te vinden.
Volgens mij sta jij op de voorpagina van de plaatselijke krant, van achteren in ieder gevalquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:01 schreef the_witch het volgende:
[..]
Foto!!!!!! :-)
Dit ben ik.
[ afbeelding ]
Deze toch?quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoe kan je Alice nou niet kennen?.
Het 3D effect schijnt er bij de haren bij gesleept te zijn en voegt niets toequote:Op woensdag 10 maart 2010 18:24 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Deze toch?
[ afbeelding ]
Helaas, de reviews in Nederland zijn nog beroerder dan in de VS.
Ga hem wel gewoon bekijken, al is het maar voor het 3D effect.
Ja, weet ik ook niet. Maar vond 't verhaal erg leukquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoe kan je Alice nou niet kennen?.
Er zijn hier toch genoeg die er positief over zijnquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:09 schreef Paul het volgende:
Door jullie wil ik al niet meer gaan
Dacht dat het een leuke 3d film zou zijn
Niehietquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Er zijn hier toch genoeg die er positief over zijn.
Rottentomatoes Top Critics zijn in de meerderheid positief over deze film.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:24 schreef Lemans24 het volgende:
Helaas, de reviews in Nederland zijn nog beroerder dan in de VS.
Ach wel man, huilie. Lees even hierboven wat mensen er over zeggen en dan niet alleen de negatieve dingen. Je zoekt gewoon een smoes om niet te hoeven gaanquote:
Hij is ook niet opgenomen in 3D, maar achteraf bewerkt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:24 schreef Jeeh het volgende:
3D voegt inderdaad niet zo gek veel toe, maar misschien ook alleen omdat we nu Avatar gezien hebben.
Effect is vergelijkbaar als bij films als Ice Age 3 of Up. Niet enorm duidelijk aanwezig, maar wel leuk.
Gewoon gaan, hij is echt de moeite waard wmb.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:09 schreef Paul het volgende:
Door jullie wil ik al niet meer gaan
Dacht dat het een leuke 3d film zou zijn
Kijkwijzer zegt:quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:23 schreef Meaghan het volgende:
Vanaf welke leeftijd raden jullie deze film aan?
Ljikt me dat dat heel erg afhangt hoe snel je dochter bang wordt van films.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:06 schreef Meaghan het volgende:
Weet ik, maar mijn dochter is dus 8 en ik vroeg mij af of de film echt te eng zal zijn voor haar.
Was de batterij van je bril misschien op? Of heb je een oogafwijking?quote:Op maandag 15 maart 2010 09:31 schreef portie het volgende:
Gisteren gezien in IMAX 3D. Hele toffe film, alleen schijn ik de 3D effecten maar niet te kunnen zien. Geen enkele keer heb ik het idee dat er iets uit het scherm te voorschijn komt. Erg jammer als je voor veel meer geld naar de film toe gaat. Wel gingen mijn ogen pijn doen van de trailer van die onderwaterwereld vooraf aan de film.
IMAX gebruikt geen systeem met batterijen.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:14 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Was de batterij van je bril misschien op? Of heb je een oogafwijking?
Ik dus.... en dat was gister echt de eerste keer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |