hehe, ja wij hebben een mage die gewoon 12k+ dps met gemak haaldquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:18 schreef Ezio het volgende:
Deathbringers Will geloot, daarna met guild VoA in en 9.6k dps gehaald op bosses
Niiiiiiice![]()
2 frost badges, faalhaasquote:Op donderdag 18 februari 2010 08:26 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
voa![]()
gisteren icc10m gedaan met dezelfde groep als vorige week. we zijn 10/12 gekomen op 1 avond. maandag gaan we verder op sindragosa en lich king. kheb gehoord dat het een poosjeword, dus ik bereid me nu geestelijk alvast voor.
Ach zolang je niet dingen er voor gaat latenquote:Op donderdag 18 februari 2010 12:13 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben verslaafd![]()
Heb gisteren nog even ingelogd om een daily quest te doen voor die achievement 5 Daily Quests
Echt speciaal daarvoor ingelogd
ik weet het, we doen voa 25m met de raid. kans op t10 altijd fijnquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:42 schreef Ezio het volgende:
[..]
2 frost badges, faalhaas![]()
Daarna nog 9.7k dps gehaald op rotface
ik krijg altijd off-spec in voa , bij elke boss nog zo geweest .quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:05 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
ik weet het, we doen voa 25m met de raid. kans op t10 altijd fijn
maar dan nog steeds...tis alleen maar voa
Dát probeer ik echt te voorkomenquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:02 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Ach zolang je niet dingen er voor gaat laten![]()
offspec gear is ook de enige reden waarom ik er heen zou gaanquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:11 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik krijg altijd off-spec in voa , bij elke boss nog zo geweest .
vorige week ook 2 warrior items 2 keer de tank pants , heb dr een "gewonnen" want er waren maar 2 warriors in de hele raid
( van toravon natuurlijk )
?? en wie of wat is wim?quote:
Bedoel je Deze (klik) ?quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:19 schreef WJE11 het volgende:
Elke dag aan het farmen voor trinket uit FoS met me DK tank, dropt ie eindelijk wint de Druid healer 'm die voor het eerst in FoS was geweest
Ik heb hem ook. Had liever Mjolnir Runestone gehad maar niemand doet meer aan ulduar 10 these daysquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:30 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
Bedoel je Deze (klik) ?
Heb ik 3 runs voor gedaan op me hunter![]()
Mja Voor een goed gegearde Hunter blijkt NES (bovenstaande link) beter te zijn dan MR aangezien NES naar mate je Crit hoger is vaker procced.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:33 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik heb hem ook. Had liever Mjolnir Runestone gehad maar niemand doet meer aan ulduar 10 these days
En toch heb ik liever MRquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:36 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
Mja Voor een goed gegearde Hunter blijkt NES (bovenstaande link) beter te zijn dan MR aangezien NES naar mate je Crit hoger is vaker procced.
Andere classes weet ik niet, maar voor hunter wordt toch NES preferred.
Death's Choice kan optiefen, ik heb arp nodigquote:
Gear upgraden en raiden?quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:44 schreef Nachtraaf het volgende:
Weet iemand nog wat te doen? Ik speel al sinds TBC, ben af en toe een tijdje gestopt, heb nu 7 lvl 80s. Ben niet zo geïnterreseerd in pvp en mn guild is niet zo supergoed net als mijn gear. Heroics zijn te makkelijk ondanks de grote hoeveelheid noobs en levelen na 8 chars ben ik ook een beetje zat. Achievements trekken me ook niet.
Verkondigde jij hier enkele weken geleden niet dat WoW des duivels was en dat je nooit meer terug ging komen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:36 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben weer begonnen. Op een andere server (paar nieuwe vrienden spelen daar en hebben mij omgeluld).
Zonder enige vorm van financiering zit ik nu hierop.
Let op: dat zijn 104 bids, van gem. 1G dus zo'n ~100G in bids
Let op2: van die time played stond ik het langst bij de mailbox terwijl ik uit WoW was getabbed
[ afbeelding ]
Toch geinig, ga weer WoW spelen, en zit binnen no time weer veel meer het Auction spel te spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |