Wat een zielig zootje is dit toch, een plek van de spelling-nazi's, de trollen, de klaagbekkers en ander tuig. Ja, jongens ik heb het over Fok!. Overal waar plaatst krijg je iets naar je hoofd geslingerd. als je een taalfout maakt, krijg je gelijk de spelling-nazi's achter je aan. Als je het over Microsoft Windows Mobile hebt, krijg je gelijk reacties van "Nee, dankje, ik wil geen BSOD op m'n mobiel...". Als kinderen sneeuw van je auto halen, opent de eigenaar gelijk een topic in KLB, over wat het toch moet worden met de jeugd van tegenwoordig. Als je Atheneum doet, en je schrijft "egoïstische" fout. Dan ben je gelijk een VMBO'er. Als je een anti-klacht maakt, ben je homo. En ga zo maar door.
Klacht: fok!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lonker
Doe maar gewoon
Eens....
Vooral PB...nog nooit om moeten lachen
Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef MASD het volgende:LONKER KANKERHAAS.
Nou rot dan op als het je niet bevalt.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:Ja DE Ik houd nog heel veel van je
Lonker
Doe maar gewoon
Is dit trouwens de friet patat discussie ?
Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef MASD het volgende:LONKER KANKERHAAS.