kan je dat?quote:
Nee maar ik wou wel! Waarom hebben jullie dat niet gezegd was ik mee gegaan!quote:
en dan besel je er een cola en krijg je van 20 metallers: COLA!?!?!?!?quote:
Da ken netquote:
Zo ken ik je weerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:58 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
en dan besel je er een cola en krijg je van 20 metallers: COLA!?!?!?!?
mijn antwoord: Ja, hier hebben ze geen fristi
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:58 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
en dan besel je er een cola en krijg je van 20 metallers: COLA!?!?!?!?
mijn antwoord: Ja, hier hebben ze geen fristi
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee maar ik wou wel! Waarom hebben jullie dat niet gezegd was ik mee gegaan!Want ik was nog in druten.
quote:
Stiekem drink ik bij binnenkomst in walhalla 1 biertje en daarna ga ik aan de fristiquote:
Oh boefjequote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:01 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Stiekem drink ik bij binnenkomst in walhalla 1 biertje en daarna ga ik aan de fristi
omdat ik daarna 9 van de 10 keer een joint aangeboden heb gekregenquote:
Met wiequote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:02 schreef mstr het volgende:
[..]
Vervolgens zoen ik er alleen mee en komen de foto's op internet te staan.
We hebben het er lang en breed over gehad hier in de SCquote:
Nietquote:
Dan is het wel verstandiger jaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:04 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
omdat ik daarna 9 van de 10 keer een joint aangeboden heb gekregen
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Die naast me staat:
Het PUB Userfototopic [#39]
Wat een lelijk mensquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Die naast me staat:
Het PUB Userfototopic [#39]
waarop?quote:
Denk gewoon door op ja te klikkenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:24 schreef RenRen- het volgende:
"Klik op ja om op een later tijdstip te herstellen. Klik op nee als je de herstelgegevens voor dit document wilt weggooien. Klink annuleren om alle herstelbewerkingen op een later tijdstip uit te voeren".
En hoe kan ik nú herstellen dan?
Daar staat toch dat je het later uit wilt voeren, niet nu?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 14:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Denk gewoon door op ja te klikken
van wat voor iets is het?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Daar staat toch dat je het later uit wilt voeren, niet nu?
Overigens al geprobeerd, maar krijg dan niets terug![]()
Geen backup, dit is een hersteliets, voor als je perongeluk hebt afgesloten zonder op te slaanquote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 14:30 schreef mstr het volgende:
Backup maken voor InDesign? Nog nooit gehad...
Oh.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Geen backup, dit is een hersteliets, voor als je perongeluk hebt afgesloten zonder op te slaan
nog een keer afsluiten en weer proberen?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Geen backup, dit is een hersteliets, voor als je perongeluk hebt afgesloten zonder op te slaan
Al gedaan, doet hij ook nietquote:Op dinsdag 16 februari 2010 @ 14:34 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
nog een keer afsluiten en weer proberen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |