Ja? En?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:41 schreef JortK het volgende:
Windows 7 Ultimate licentieperiode afgelopen, wat nu?
En dat is de eerste
LINK!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:14 schreef Bart het volgende:
Geen idee, geen last van![]()
![]()
Overigens net ff een PHPBB-forum gestart, ook wel geinig
Ook best snel trouwens, ik had van mijn sloeberservertje thuis met standaard internetverbinding verwacht dat het niet vooruit te branden zou zijn, maar dat valt reuze mee!
Als ik een link plaats, dan krijg ik een note! Of had je het niet over Win 7quote:
Ah die ken je best wel...quote:
Ja.quote:
Zeker, een klassieker! Laatst ook een cd met Vietnam-muziek gedownload (niet de volksmuziek, maar wat de Amerikanen in die tijd draaiden), dat is ook echte bazenmuziekquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:23 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ja.
Maar de titel zei me nog niets... Maar idd, goede muziek.
Ken je Battlefield Vietnam?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Zeker, een klassieker! Laatst ook een cd met Vietnam-muziek gedownload (niet de volksmuziek, maar wat de Amerikanen in die tijd draaiden), dat is ook echte bazenmuziek
Jefferson Airplane enzo![]()
![]()
Ja natuurlijk, die soundtrack is geniaal, die heb ik toen nog zelf geript uit het spel omdat die toen nog nergens te downloaden wasquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:50 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ken je Battlefield Vietnam?![]()
Bird bird bird is the word.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, die soundtrack is geniaal, die heb ik toen nog zelf geript uit het spel omdat die toen nog nergens te downloaden was
quote:
bordje?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:01 schreef Cothen het volgende:
Gisteren mijn nieuwe bordje binnen gekregen![]()
Maar was vervolgens wel de hele avond bezig om uit te vinden hoe ik hem moest configureren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |