abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78153195
Momenteel run ik met veel plezier een betaversie van Windows 7.
Er staat in het hoekje van mijn scherm dan ook 'Evaluation Copy, Build 7100

Sinds een paar dagen geeft ie aan dat ik nog maar een paar dagen heb om mijn bestanden te backuppen want dan is de periode voorbij. Balen. Maar goed, voor elk probleem een oplossing:

Ik ben van plan om via school een licentie te kopen voor Windows 7, is niet duur in verhouding en het moet maar.

Voor een besturingssysteem een crack gebruiken zie ik niet zo zitten en een hele clean install al helemaal niet. Het duurt daarna namelijk nog wel enkele dagen voor ik al mijn programma's er weer op heb staan en die tijd kan ik me momenteel niet veroorloven om met mijn pc te klooien.

Nou vraag ik me af of zoiets wel gaat werken. Mijn huidige evaluationkopie gewoon laten zitten met alles erop en eraan en dan straks die gekochte upgradecode invoeren. Of moet het wel helemaal anders? Please help?
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that's why it is called the present.
  donderdag 18 februari 2010 @ 19:52:14 #2
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_78153260
Opnieuw installen, daar heeft MS al voor gewaarschuwd toen het ding uitkwam.
pi_78153527
je kunt het proberen met de cversion.ini edit, maar veiliger is het om een clean install te doen. Daarnaast werkt de cversion.ini truc alleen als je een upgrade doet naar, in jouw geval, Windows 7 Ultimate
pi_78153548
Gadverdamme wat irritant... jammer dat ik dat niet van tevoren wist. Dat wordt weer een weekje thuis alles fixen.

En ik heb nu dus Ultimate, 64 bits.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that's why it is called the present.
  donderdag 18 februari 2010 @ 20:35:42 #5
152894 Ex-Lekkerlander
Nee, ik woon er niet meer
pi_78155439
helpt het niet om de datum van je pc een jaar eerder te zetten?
"In sinopel 3 vogels van goud, geplaatst 2 en 1."
Het is niet alleen maar onzin wat ik verkondig !!!!
pi_78156021
Kan het proberen, maar liever niet. Ik werk straks met google agenda en die synchroniseer ik met mijn telefoon.
pi_78157705
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 19:57 schreef 11_Dreams het volgende:
jammer dat ik dat niet van tevoren wist.
Dat stond netjes voor je neus in beeld toen je je iso ging downloaden...
So we just called him Fred too
pi_78157781
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 19:51 schreef 11_Dreams het volgende:
Voor een besturingssysteem een crack gebruiken zie ik niet zo zitten en een hele clean install al helemaal niet. Het duurt daarna namelijk nog wel enkele dagen voor ik al mijn programma's er weer op heb staan en die tijd kan ik me momenteel niet veroorloven om met mijn pc te klooien.
Beetje dom om op een pc die je blijkbaar hard nodig hebt een RC te draaien, waarvan je vooraf wist (als je opgelet had) dat je hem tot 1 maart 2010 kon gebruiken.

Overigens blijft je pc het gewoon doen, alleen gaat-ie "spontaan" om de twee uur uitschakelen.
pi_78159922
Ik heb het erop laten zetten. Mij werd verteld dat het pas in Mei zover was en dat er met een gewone licentie wel wat te doen viel.
  donderdag 18 februari 2010 @ 22:56:27 #10
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_78163176
Heeft je school trouwens geen MSDNAA lidmaatschap of iets dergelijks, waarmee je Windows gratis kan downloaden?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_78164104
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 22:56 schreef eleusis het volgende:
Heeft je school trouwens geen MSDNAA lidmaatschap of iets dergelijks, waarmee je Windows gratis kan downloaden?
Dan nog is het noodzakelijk om de pc helemaal opnieuw te installeren.
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 22:05 schreef 11_Dreams het volgende:
Ik heb het erop laten zetten. Mij werd verteld dat het pas in Mei zover was en dat er met een gewone licentie wel wat te doen viel.
Dan zou ik daar nog maar eens langs gaan en vragen "om wat te doen met een gewone licentie".
  donderdag 18 februari 2010 @ 23:15:41 #12
267465 Snaavel
Appeltaartenbakker!
pi_78164401
Probleem is volgens mij wel opgelost.
Ik heb haar even geholpen ..
pi_78167357
Ik denk dat ik toch voor die clean install ga met die versie die ik via school kan krijgen. Heb inmiddels het hele prakkie gebackupped. De krokusvakantie gaat weer binnenshuis doorgebracht worden
En dan hopelijk noooooit weer dit gedonder heh.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 09:52:31 #14
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_78173721
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 22:05 schreef 11_Dreams het volgende:
Je hebt nog tot 1 maart.

Voor 75 euro heb je een student license Windows 7 64-bits Ultimate.

Ik heb na een clean-install altijd alles binnen een paar uur weer zoals het hoort... Ik zie het probleem niet?
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
pi_78173752
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 23:59 schreef 11_Dreams het volgende:
Ik denk dat ik toch voor die clean install ga met die versie die ik via school kan krijgen. Heb inmiddels het hele prakkie gebackupped. De krokusvakantie gaat weer binnenshuis doorgebracht worden
En dan hopelijk noooooit weer dit gedonder heh.
als je met windows 8 de beta niet op je produktie systeem installeert voorzie ik dit gedonder niet meer
  vrijdag 19 februari 2010 @ 09:55:16 #16
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_78173808
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 22:56 schreef eleusis het volgende:
MSDNAA is voor developers... Dat heeft weinig met studentlicenties te maken.
Oh, ik ben in de war met Technet | MSDN.

MSDNAA levert licenties aan scholen inderdaad..
quote:
Welkom bij SLBdiensten!
SLBdiensten is intermediair tussen onderwijsinstellingen en leveranciers van software, courseware en hardware.
Via SLBdiensten biedt Microsoft haar producten aan.

Scholieren: www.slim.nl
Studenten: www.surfspot.nl

[ Bericht 5% gewijzigd door Q.E.D. op 19-02-2010 10:02:52 ]
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
pi_78177985
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 09:52 schreef Q.E.D. het volgende:

[..]

Je hebt nog tot 1 maart.

Voor 75 euro heb je een student license Windows 7 64-bits Ultimate.

Ik heb na een clean-install altijd alles binnen een paar uur weer zoals het hoort... Ik zie het probleem niet?
Ik run er een hoop muziek en fotobewerkings zooi op en dat duurt even voor dat dat allemaal weer goed werkt Een hoop instrument plugins enzo
pi_78189362
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 11:47 schreef 11_Dreams het volgende:

[..]

Ik run er een hoop muziek en fotobewerkings zooi op en dat duurt even voor dat dat allemaal weer goed werkt Een hoop instrument plugins enzo
tja das het nadeel van een NIET productie OS draaien op een productie machine..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')