Dat stond netjes voor je neus in beeld toen je je iso ging downloaden...quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:57 schreef 11_Dreams het volgende:
jammer dat ik dat niet van tevoren wist.
Beetje dom om op een pc die je blijkbaar hard nodig hebt een RC te draaien, waarvan je vooraf wist (als je opgelet had) dat je hem tot 1 maart 2010 kon gebruiken.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:51 schreef 11_Dreams het volgende:
Voor een besturingssysteem een crack gebruiken zie ik niet zo zitten en een hele clean install al helemaal niet. Het duurt daarna namelijk nog wel enkele dagen voor ik al mijn programma's er weer op heb staan en die tijd kan ik me momenteel niet veroorloven om met mijn pc te klooien.
Dan nog is het noodzakelijk om de pc helemaal opnieuw te installeren.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:56 schreef eleusis het volgende:
Heeft je school trouwens geen MSDNAA lidmaatschap of iets dergelijks, waarmee je Windows gratis kan downloaden?
Dan zou ik daar nog maar eens langs gaan en vragen "om wat te doen met een gewone licentie".quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:05 schreef 11_Dreams het volgende:
Ik heb het erop laten zetten. Mij werd verteld dat het pas in Mei zover was en dat er met een gewone licentie wel wat te doen viel.
Je hebt nog tot 1 maart.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:05 schreef 11_Dreams het volgende:
Ik heb het erop laten zetten. Mij werd verteld dat het pas in Mei zover was en dat er met een gewone licentie wel wat te doen viel.
als je met windows 8 de beta niet op je produktie systeem installeert voorzie ik dit gedonder niet meerquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:59 schreef 11_Dreams het volgende:
Ik denk dat ik toch voor die clean install ga met die versie die ik via school kan krijgen. Heb inmiddels het hele prakkie gebackupped. De krokusvakantie gaat weer binnenshuis doorgebracht worden
En dan hopelijk noooooit weer dit gedonderheh.
MSDNAA is voor developers... Dat heeft weinig met studentlicenties te maken.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:56 schreef eleusis het volgende:
Heeft je school trouwens geen MSDNAA lidmaatschap of iets dergelijks, waarmee je Windows gratis kan downloaden?
Via SLBdiensten biedt Microsoft haar producten aan.quote:Welkom bij SLBdiensten!
SLBdiensten is intermediair tussen onderwijsinstellingen en leveranciers van software, courseware en hardware.
Ik run er een hoop muziek en fotobewerkings zooi op en dat duurt even voor dat dat allemaal weer goed werktquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:52 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Je hebt nog tot 1 maart.
Voor 75 euro heb je een student license Windows 7 64-bits Ultimate.
Ik heb na een clean-install altijd alles binnen een paar uur weer zoals het hoort... Ik zie het probleem niet?
tja das het nadeel van een NIET productie OS draaien op een productie machine..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:47 schreef 11_Dreams het volgende:
[..]
Ik run er een hoop muziek en fotobewerkings zooi op en dat duurt even voor dat dat allemaal weer goed werktEen hoop instrument plugins enzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |