quote:
Ja. Maar Canada had moeten winnen.quote:
Makkelijk, maar de NOS vind 3 kwartier voorbeschouwen op een nummer waarbij wij als Nederlanders vrijwel kansloos zijn belangrijker.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:20 schreef leukvoorlater het volgende:
NOS had dus gewoon echt alles kunnen uitzenden.
Misschien ken je de NOS website?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Op NED1, Eurosport en ZDF allemaal schaatsen, is er dan helemaal geen andere sport momenteel aan de gang?
Zekerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:32 schreef nightcowboy het volgende:
Dit was zeker de moeite van het bekijken waard.
Ja, dat was verrassend spectaculair.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:52 schreef Peterselieman het volgende:
Snowboardcross is echt een leuke sport om naar te kijken
Pssst.... 't zijn wel snowboardpants hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:30 schreef vaarsuvius het volgende:
Supervette sport.
Goud prolongeren in je spijkerbroek, waar vind je dat?
En het gaat zo
Aan het begin van de race rollen ze allemaal een d6 (d6 = normale dobbelsteen voor de niet-nerds hier) Iedereen die een 1 rolt, flikkert op zijn bek of mist ergens een bocht. Dat gebeurt dus best vaak met 4 deelnemers per heat. Als je een 6 rolt heb je een goede start.
Ok, we zien je in Sotchi 2014 begrijp ik?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:36 schreef ASroma het volgende:
die snowboard cross moet toch niet al te moeilijk zijn? Ik snowboard al zeker 10 jaar en kan behoorlijke jumps maken en landen en mezelf ook als een gek naar beneden gooien..... ik zie niet echt hoe dit zo bijzonder is.
Ik zou zeggen: pak je gear en je digicam, boek een reisje naar Vancouver en post de resultaten hier.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:36 schreef ASroma het volgende:
die snowboard cross moet toch niet al te moeilijk zijn? Ik snowboard al zeker 10 jaar en kan behoorlijke jumps maken en landen en mezelf ook als een gek naar beneden gooien..... ik zie niet echt hoe dit zo bijzonder is.
Ja, ik ski ook zoals die alpineskiërs, maar gek genoeg ben ik er ook dit jaar weer niet bijquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:36 schreef ASroma het volgende:
Skicross debuteert op de Spelen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:52 schreef Qebbel het volgende:
Ik vind het zo gek dat niemand het kent! Vorige spelen was het er ook al bij. En skicross ook, wat serieus nog toffer is!![]()
Jep, zag het ook net inderdaad. Zie editquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Skicross debuteert op de Spelen.
Tja, de wax, het board, het gewicht. Verder toch wel echt de afdaling. Er zit geen motortje opquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:06 schreef Arcee het volgende:
Hoe maken ze eigenlijk snelheid op die snowboards? Ze kunnen het toch niet alleen maar van het afdalen hebben.
Klopt, maar je moet ook weer omhoog, dus netto ga je niks omlaag.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:13 schreef Qebbel het volgende:
Tja, de wax, het board, het gewicht. Verder toch wel echt de afdaling. Er zit geen motortje op. Je hoeft maar een klein dalingspercentage te hebben, of het board gaat al naar beneden.
Meer snelheid kan je krijgen door dichter bij de grond te blijven bijvoorbeeld. De kleine "heuveltjes" proberen ze vaak te absorberen in de knieen om zo meer snelheid te krijgen. Je gaat dus als eerst omhoog, maar dit vang je deels op in de knieen, daarna sta je hoger als daarvoor en heb je dus een iets langere afdaling = meer snelheid.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:06 schreef Arcee het volgende:
Hoe maken ze eigenlijk snelheid op die snowboards? Ze kunnen het toch niet alleen maar van het afdalen hebben.
Het cross parcours ging in totaal iets van 200+ meter omlaag over 1200 meter.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:26 schreef Arcee het volgende:
[..]
Klopt, maar je moet ook weer omhoog, dus netto ga je niks omlaag.
Mooi, dan kan ik CL-voetbal gaan kijken.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hm, weer werkt niet echt mee. Iig paar uur uitgesteld.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hm, weer werkt niet echt mee. Iig paar uur uitgesteld.
Als publiek wordt je niet vrolijk van dit weer, lijkt me. Zie je helemaal niksquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:20 schreef Columbiafan het volgende:
Meer publiek dan gisteren zelfs lijkt me![]()
Beeld ook primaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:36 schreef Desunoto het volgende:
Oeps foutje.
Mooi geluid met die stream trouwens.
http://nos.nl/os2010/live/kanaal/multi-2/quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:39 schreef Qebbel het volgende:
Waar kijken jullie?![]()
Ik kan niks zien via de nos site![]()
.
Echt nietquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:39 schreef Qebbel het volgende:
Waar kijken jullie?![]()
Ik kan niks zien via de nos site![]()
.
Jaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:39 schreef Wombcat het volgende:
Jacobellius is toch diegene die in Turijn haar gouden medaille verloor door een showsprongetje?
Ja die doet het bij mij dus niet. Mac & firefox. Safari doet het ook niet trouwens, net getest.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://nos.nl/os2010/live/kanaal/multi-2/
45 tot 50 km/u gemiddeld op deze baan. Gemiddeld he, top zal wel rond de 60 liggen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:39 schreef cptmarco het volgende:
wat zal hun snelheid eigenlijk zijn?
ik kijk via: http://www.eurovisionsports.tv/olympics/hd
Heb je Silverlight geinstalleerd?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:41 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ja die doet het bij mij dus niet. Mac & firefox. Safari doet het ook niet trouwens, net getest.
SIlverlight geïnstalleerd?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:41 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ja die doet het bij mij dus niet. Mac & firefox. Safari doet het ook niet trouwens, net getest.
GMTAquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Heb je Silverlight geinstalleerd?
damn... da's knap rap...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
45 tot 50 km/u gemiddeld op deze baan. Gemiddeld he, top zal wel rond de 60 liggen.
Dan heb je het mogulskien nog niet gezien.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering, wat krijgen die knieën wel niet te verduren tijdens deze sport.
Ook zoiets jaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dan heb je het mogulskien nog niet gezien.
Dit is de kwalificatie. Daarna gaan ze per heats van vier, de twee besten gaan steeds door.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:45 schreef Boe-man het volgende:
Gaan ze ook nog tegen elkaar of alleen maar 1 voor 1?
dit is de kwalificatie, hierna is het vier per keer tegen elkaar...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:45 schreef Boe-man het volgende:
Gaan ze ook nog tegen elkaar of alleen maar 1 voor 1?
Mooi, dat is nog spectaculairderquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dit is de kwalificatie. Daarna gaan ze per heats van vier, de twee besten gaan steeds door.
Snowboardende meisjes...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:41 schreef marcodej het volgende:
Nou, de dames gaan knap moeite krijgen met die hoge jumps denk ik. Leuk.
Hij doet hetquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Heb je Silverlight geinstalleerd?
Geweldig tochquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:52 schreef vaarsuvius het volgende:
hier lijkt meedoen nog belangrijker dan winnen voor een gedeelte van de deelneemsters.
Me 2quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:55 schreef cptmarco het volgende:
ik kende deze sport niet, maar ik ben helemaal verkocht...
Yupquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:54 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Geweldig toch
En het geluid is super ja. Je hoort elke beweging van het board.
camera aan een kabel die meebeweegt o.i.d.?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:57 schreef Desunoto het volgende:
Alleen wat hoor ik na de eerste bocht linksom?
Yup, heb er hier een paar naast elkaar openstaanquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:56 schreef vaarsuvius het volgende:
handig die streams, als het pauze is bij de ene sport kijk je gewoon even iets anders
Zou best kunnen inderdaad.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:01 schreef cptmarco het volgende:
[..]
camera aan een kabel die meebeweegt o.i.d.?
En door te zien hoe soepel het gaat natuurlijk. De bochten vergen ook heeeeel veel inspanning.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:07 schreef vaarsuvius het volgende:
Zo +10.4 seconden zonder val.
Als kijker kun je ook vrij snel zien hoe snel (of langzaam) iemand is, door de landingszones bij diverse jumps te bekijken.
Ik zit anders bij iedere jump m'n tenen te krommen. Kind, denk om je gewrichten!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:15 schreef Ad_rem het volgende:
Je hebt het idee dat je het zelf sneller kunt.![]()
![]()
Valt vies tegen hoor.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:15 schreef Ad_rem het volgende:
Je hebt het idee dat je het zelf sneller kunt.![]()
![]()
Jaaaa! Die zijn zoooo gaafquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:17 schreef cptmarco het volgende:
nou kom maar op de de kwartfinales...
Nee dan begint de kwart finale.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:19 schreef cptmarco het volgende:
This event has been rescheduled to start on: Feb. 16, 2:15 PM PST
dat wordt dus 23.15...
Dat zag ik niet eensquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:28 schreef Qebbel het volgende:
Waarom hield ze dr handschoen uit? Das vet koud!
Ach dat gaat hier zo snel. Dan kan je nog de snelste zijn hier in de kwalificatie runs, 1 foutje als je met z'n 4'en gaat en je wordt derde of zo en ligt eruit.quote:
99% kans dat er elke rit wel 1 of 2 onderuit glijden. Soms ook nog een derde. En als het heel spannend is maken ze alle vier wel schoonheidsfoutjes.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:58 schreef cptmarco het volgende:
ben benieuwd hoe het dan gaat als er vier te gelijk in de baan staan...
Ik ook!quote:
werkt hier nog perfectquote:
Bij mij ook.quote:
Heldquote:
Dat commentaar ging over de positiewissel van nr. 2 en nr. 3. Dat zag je eerst niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:37 schreef Desunoto het volgende:
Wat een commentaar zeg. Gebeurde buiten beeld? VOL IN BEELD MAN.
Je zag het beide.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:39 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Dat commentaar ging over de positiewissel van nr. 2 en nr. 3. Dat zag je eerst niet.
Epic fail idd.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:42 schreef Qebbel het volgende:
Die fail idd van lindsey jacobellis in 2006![]()
![]()
Nogal ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:41 schreef gnilrednoz het volgende:
niveau ligt bij de vrouwen toch wel wat lager dan bij de mannen
JAcobellis viel in de finale toen ze op kop lag.quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:12 schreef marcodej het volgende:
Die Rickard viel toch in Turijn heel hard in de finale? Of pakte die toen brons?
Ja, maar er vielen er nog meer mee in die heat.quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:13 schreef Wombcat het volgende:
[..]
JAcobellis viel in de finale toen ze op kop lag.
Tja niet handig, al is die natuurlijk online terug te zien.quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:30 schreef cptmarco het volgende:
[..]
ik heb de finale gemist... ik was in slaap gesukkeld...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |