Misschien ken je de NOS website?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Op NED1, Eurosport en ZDF allemaal schaatsen, is er dan helemaal geen andere sport momenteel aan de gang?
Zekerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:32 schreef nightcowboy het volgende:
Dit was zeker de moeite van het bekijken waard.
Ja, dat was verrassend spectaculair.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:52 schreef Peterselieman het volgende:
Snowboardcross is echt een leuke sport om naar te kijken
Pssst.... 't zijn wel snowboardpants hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:30 schreef vaarsuvius het volgende:
Supervette sport.
Goud prolongeren in je spijkerbroek, waar vind je dat?
En het gaat zo
Aan het begin van de race rollen ze allemaal een d6 (d6 = normale dobbelsteen voor de niet-nerds hier) Iedereen die een 1 rolt, flikkert op zijn bek of mist ergens een bocht. Dat gebeurt dus best vaak met 4 deelnemers per heat. Als je een 6 rolt heb je een goede start.
Ok, we zien je in Sotchi 2014 begrijp ik?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:36 schreef ASroma het volgende:
die snowboard cross moet toch niet al te moeilijk zijn? Ik snowboard al zeker 10 jaar en kan behoorlijke jumps maken en landen en mezelf ook als een gek naar beneden gooien..... ik zie niet echt hoe dit zo bijzonder is.
Ik zou zeggen: pak je gear en je digicam, boek een reisje naar Vancouver en post de resultaten hier.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:36 schreef ASroma het volgende:
die snowboard cross moet toch niet al te moeilijk zijn? Ik snowboard al zeker 10 jaar en kan behoorlijke jumps maken en landen en mezelf ook als een gek naar beneden gooien..... ik zie niet echt hoe dit zo bijzonder is.
Ja, ik ski ook zoals die alpineskiërs, maar gek genoeg ben ik er ook dit jaar weer niet bijquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:36 schreef ASroma het volgende:
Skicross debuteert op de Spelen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:52 schreef Qebbel het volgende:
Ik vind het zo gek dat niemand het kent! Vorige spelen was het er ook al bij. En skicross ook, wat serieus nog toffer is!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |