quote:
Ja. Maar Canada had moeten winnen.quote:
Makkelijk, maar de NOS vind 3 kwartier voorbeschouwen op een nummer waarbij wij als Nederlanders vrijwel kansloos zijn belangrijker.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:20 schreef leukvoorlater het volgende:
NOS had dus gewoon echt alles kunnen uitzenden.
Misschien ken je de NOS website?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Op NED1, Eurosport en ZDF allemaal schaatsen, is er dan helemaal geen andere sport momenteel aan de gang?
Zekerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:32 schreef nightcowboy het volgende:
Dit was zeker de moeite van het bekijken waard.
Ja, dat was verrassend spectaculair.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:52 schreef Peterselieman het volgende:
Snowboardcross is echt een leuke sport om naar te kijken
Pssst.... 't zijn wel snowboardpants hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:30 schreef vaarsuvius het volgende:
Supervette sport.
Goud prolongeren in je spijkerbroek, waar vind je dat?
En het gaat zo
Aan het begin van de race rollen ze allemaal een d6 (d6 = normale dobbelsteen voor de niet-nerds hier) Iedereen die een 1 rolt, flikkert op zijn bek of mist ergens een bocht. Dat gebeurt dus best vaak met 4 deelnemers per heat. Als je een 6 rolt heb je een goede start.
Ok, we zien je in Sotchi 2014 begrijp ik?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:36 schreef ASroma het volgende:
die snowboard cross moet toch niet al te moeilijk zijn? Ik snowboard al zeker 10 jaar en kan behoorlijke jumps maken en landen en mezelf ook als een gek naar beneden gooien..... ik zie niet echt hoe dit zo bijzonder is.
Ik zou zeggen: pak je gear en je digicam, boek een reisje naar Vancouver en post de resultaten hier.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:36 schreef ASroma het volgende:
die snowboard cross moet toch niet al te moeilijk zijn? Ik snowboard al zeker 10 jaar en kan behoorlijke jumps maken en landen en mezelf ook als een gek naar beneden gooien..... ik zie niet echt hoe dit zo bijzonder is.
Ja, ik ski ook zoals die alpineskiërs, maar gek genoeg ben ik er ook dit jaar weer niet bijquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:36 schreef ASroma het volgende:
Skicross debuteert op de Spelen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:52 schreef Qebbel het volgende:
Ik vind het zo gek dat niemand het kent! Vorige spelen was het er ook al bij. En skicross ook, wat serieus nog toffer is!![]()
Jep, zag het ook net inderdaad. Zie editquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Skicross debuteert op de Spelen.
Tja, de wax, het board, het gewicht. Verder toch wel echt de afdaling. Er zit geen motortje opquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:06 schreef Arcee het volgende:
Hoe maken ze eigenlijk snelheid op die snowboards? Ze kunnen het toch niet alleen maar van het afdalen hebben.
Klopt, maar je moet ook weer omhoog, dus netto ga je niks omlaag.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:13 schreef Qebbel het volgende:
Tja, de wax, het board, het gewicht. Verder toch wel echt de afdaling. Er zit geen motortje op. Je hoeft maar een klein dalingspercentage te hebben, of het board gaat al naar beneden.
Meer snelheid kan je krijgen door dichter bij de grond te blijven bijvoorbeeld. De kleine "heuveltjes" proberen ze vaak te absorberen in de knieen om zo meer snelheid te krijgen. Je gaat dus als eerst omhoog, maar dit vang je deels op in de knieen, daarna sta je hoger als daarvoor en heb je dus een iets langere afdaling = meer snelheid.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:06 schreef Arcee het volgende:
Hoe maken ze eigenlijk snelheid op die snowboards? Ze kunnen het toch niet alleen maar van het afdalen hebben.
Het cross parcours ging in totaal iets van 200+ meter omlaag over 1200 meter.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:26 schreef Arcee het volgende:
[..]
Klopt, maar je moet ook weer omhoog, dus netto ga je niks omlaag.
Mooi, dan kan ik CL-voetbal gaan kijken.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hm, weer werkt niet echt mee. Iig paar uur uitgesteld.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hm, weer werkt niet echt mee. Iig paar uur uitgesteld.
Als publiek wordt je niet vrolijk van dit weer, lijkt me. Zie je helemaal niksquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:20 schreef Columbiafan het volgende:
Meer publiek dan gisteren zelfs lijkt me![]()
Beeld ook primaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:36 schreef Desunoto het volgende:
Oeps foutje.
Mooi geluid met die stream trouwens.
http://nos.nl/os2010/live/kanaal/multi-2/quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:39 schreef Qebbel het volgende:
Waar kijken jullie?![]()
Ik kan niks zien via de nos site![]()
.
Echt nietquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:39 schreef Qebbel het volgende:
Waar kijken jullie?![]()
Ik kan niks zien via de nos site![]()
.
Jaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:39 schreef Wombcat het volgende:
Jacobellius is toch diegene die in Turijn haar gouden medaille verloor door een showsprongetje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |