abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78051536
Heb je hem uit deze repo gehaald?
http://david.ashman.com/beta/

Welk thema gebruik je er bij als ik vragen mag?
pi_78051636
Volgens mij gewoon uit de BigBoss-repo.. Kostte geloof ik $4,99.
En thema's? Waar kan je dat instellen?
Ik zie dat 'ie overigens ook in de xSellize en de sinfuliphonerepo te downloaden is (gratis), maar dat is een enorm oude versie die steeds crasht.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_78051727

Ik heb al die lelijke blauw blokken uitgeschakeld (die je normaalgesproken krijgt als je een sms of pushbericht ontvang), alle inkomende info wordt in mijn hoofdscherm getoond.
Wat je nu bij SMS ziet staan geldt ook voor pushberichten. Dan opent 'ie een nieuwe tab waarin alle pushberichten worden weergegeven. Druk je op het kruisje er rechts van, dan markeert 'ie hem als gelezen. Dit werkt ook zo met SMS.
Daarnaast geeft lockinfo altijd mijn agenda weer (kan je ook helemaal zelf tunen) en opent 'ie die aparte kopjes pas als er activiteit voor dat kopje is (dus hij geeft de kop SMS pas weer als je een SMS hebt ontvangen, anders is de hele kop verborgen).

Dit werkt met SMS, gemiste oproepen, voicemail, pushberichten en inkomende mail.
Daarnaast zijn er nog add-ons zoals de klok. Als ik daar op klik vouwt 'ie uit en krijg je een kalender van de hele maand. Er zijn ook twitter-gadgets en weergadgets enzo te downloaden hiervoor.

Vind het erg handig!

[ Bericht 92% gewijzigd door Skv op 16-02-2010 12:21:01 ]
pi_78051941
Ja cool, ben benieuwd.
pi_78051958
Lees net dat T-Mobile met 1 jarige iPhone abo's komt....
pi_78052485
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 12:16 schreef ikheetmartijn het volgende:
Lees net dat T-Mobile met 1 jarige iPhone abo's komt....
Haha en dan de afgelopen weken iedereen nog even een twee jarige contract verlenging proberen aan te smeren.
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
pi_78052609
@Skv: Zo had ik het ook aan de praat inderdaad. Toen ik de weather plugin installeerde, kwam er volgens mij een nieuwere versie van lockinfo mee die me daarna vertelde dat ik een trial versie had.

Zie ik het nu trouwens goed dat jij jouw slider ook kwijt bent? (dat was bij mij wel het euvel).
Maar zeker de moeite waard om het nog eens wat verder uit te diepen.

@Ad_rem: Ja smerig he? Een kat in het nauw...
pi_78054070
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 12:32 schreef Ad_rem het volgende:

[..]

Haha en dan de afgelopen weken iedereen nog even een twee jarige contract verlenging proberen aan te smeren.
tja maar 400 betalen voor een iphone om een 1 jarig i150 te nemen is mij wat te veel van het goede. Dan maar 2 jaar en 100 bij betalen.
pi_78054572
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 13:21 schreef funrider het volgende:

[..]

tja maar 400 betalen voor een iphone om een 1 jarig i150 te nemen is mij wat te veel van het goede. Dan maar 2 jaar en 100 bij betalen.
Psies. Of 'm in Belgi|e los halen en in NL een goedkoop sim-only abo van de provider naar keuze.
pi_78054733
quote:
Op maandag 15 februari 2010 23:55 schreef donroyco het volgende:
Zo, ik ben er ook een rijker.. En tot op heden nog geen spijt.
Ik ook sinds verleden week.
Normaal ben ik niet zo zuinig op mijn telefoons, maar deze wou ik toch wat langer mooi houden.

Heeft er iemand tips mbt een beschermende achterkant en die opplakfolie's voor het scherm ?
  dinsdag 16 februari 2010 @ 13:45:21 #36
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_78054904
Heet die shit die jij hebt 'lockinfo' ? SKV?
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_78056444
Ik heet dan geen SKV (maar martijn), maar kan hier wel met een 'ja' op antwoorden.
pi_78057388
Waarom is iedereen hier eigenlijk zo anti T-Mobile ? Ik zit al jaren bij deze provider en ook nu icm een iPhone voldoen ze nog prima.
  Moderator dinsdag 16 februari 2010 @ 15:16:35 #39
155227 crew  Guppy
dus
pi_78058324
Ergens in het vorige topic heb ik nog een verhaal gepost over matig tot geen bereik op bepaalde plekken
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 16 februari 2010 @ 15:21:12 #40
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_78058537
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:51 schreef Roeni3 het volgende:
Waarom is iedereen hier eigenlijk zo anti T-Mobile ? Ik zit al jaren bij deze provider en ook nu icm een iPhone voldoen ze nog prima.
zolang je in een stad/groot dorp woont is het ook prima, maar het heeft veel blind spots
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_78058900
quote:
Omdat ze recentelijk met leugens geprobeerd hebben een contractverlenging van 2 jaar aan de man te brengen. En dan, zoals nu blijkt, ook nog eens met het 1 jarig abo in het vooruitzicht:
http://www.onemorething.nl/?p=showarticle&art_id=5076
pi_78060120
quote:
Bel eens in de auto onderweg van het noorden naar het zuiden (of andersom).
Je mag heel vaak terug bellen omdat ze op veel punten geen bereik hebben. Ook bij plaatsen binnenhuis.
pi_78060376
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 15:53 schreef ruffian het volgende:

[..]

Bel eens in de auto onderweg van het noorden naar het zuiden (of andersom).
Je mag heel vaak terug bellen omdat ze op veel punten geen bereik hebben. Ook bij plaatsen binnenhuis.
Daar heb ik echt nog nooit wat van gemerkt. En toch heel vaak de route A'dam-Belgie afgelegd. Alleen als je op de grens van Ned. Belgie zit, dan wil de verbinding weleens wegvallen, maar dat is omdat het moet overschakelen naar een Belgische provider en ik neem aan dat dat ook geldt voor andere providers....
Ik woon inderdaad in de stad, maar mijn bereik is prima. Ik heb voor nog geen 30 euro per maand alles wat ik wil. Dus wat mij betreft geen problemen met t-mobile.
pi_78062987
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 12:36 schreef ikheetmartijn het volgende:
@Skv: Zo had ik het ook aan de praat inderdaad. Toen ik de weather plugin installeerde, kwam er volgens mij een nieuwere versie van lockinfo mee die me daarna vertelde dat ik een trial versie had.

Zie ik het nu trouwens goed dat jij jouw slider ook kwijt bent? (dat was bij mij wel het euvel).
Maar zeker de moeite waard om het nog eens wat verder uit te diepen.

@Ad_rem: Ja smerig he? Een kat in het nauw...
Ik ben blij dat dat onding weg is, je kan nog gewoon op die plek sliden om te unlocken. Op deze manier kan ik veel beter zien wat er nog in mijn agenda staat enzo.

Iemand anders vroeg het net nog: het heet inderdaad LockInfo.
pi_78067314
Ik ben nu bezig met een iphone 3gs bestellen.
Als laatste stap moet ik mijn bestelling bevestigen, doet hotmail het niet:(
[lach]http://video.google.nl/videoplay?docid=-8686603917472312383&q=kei+kei+kei+lelijk[/lach]
pi_78070954
Ik zit een beetje in de shit met T-Mobile. Nadat ik een sms bundel heb aangevraagd ben ik gaan smsen uiteraard.
De dienst zou binnen 24 uur actief zijn, ik zou dan 1000 smsjes mogen versturen voor een meerprijs van 10 euro.

Dit heb ik gekozen omdat mijn vriendin 2 maanden aan de andere kant van Nederland zit en we niet elk moment van de dag kunnen bellen. Dit wil ik trouwens ook niet

Je raad het al, factuur binnen en niks van een sms bundel op het factuur. Kostenplaatje = 140 euro.

Nu kan ik dat wel betalen, maar er zijn mij andere dingen beloofd. Inmiddels contact gehad met T-Mobile en claimen dat het helemaal niet mogelijk is om een sms bundel te krijgen bij een iPhone abonnement, het gesprek wat ik op die dag heb gevoerd met een medewerker van hun was niet zichtbaar, dit ging namelijk ook om het wijzigen van een rekeningnummer.

Ik ben sinds gisteren afgesloten, bellen naar de klantenservice wil niet meer dus ik moet een brief schrijven. Iemand enig idee hoe dit opgelost kan worden? Iemand hier ervaring mee? Ik wil uiteindelijk wel betalen, maar er is gewoon tegen mij gelogen door een medewerker van T-Mobile en hier wil ik gewoon niet voor boeten.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 21:26:44 #47
238231 3FMaster
Wat dacht je anders?
pi_78075375
iPhone is binnen!
Flickr // Nu ook op Last.fm! en Twitter!
pi_78081133
iPhone abbo met smsbundel die jij hebt kan zeker wel. Ik heb dit ook gehoord via mensen die bij T-mobile werken, ook van mensen die op de klantenservice werken.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 23:16:20 #49
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_78081249
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 15:21 schreef Catch22- het volgende:

[..]

zolang je in een stad/groot dorp woont is het ook prima, maar het heeft veel blind spots
Heeft klagen nut? En wat kunnen ze aanbieden?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  woensdag 17 februari 2010 @ 01:12:27 #50
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_78085212
Navicat voor ¤ 0,79 in de app store. Navigatie die er, zeker voor de prijs, best aardig uitziet. Morgen eens testen.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')