Ow, ok.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:09 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Ja nee die gast krijgt alleen iets door voor zijn eigen miniscule dorp duhuh!
Tuurlijk is dit wereldwijd!
Dromen zijn geen bedrog!
Ik vind de tekeningen (behalve de mijnequote:
Naar wat ik begrijp van de tekenaar is dat hij snel optekend wat hij net gedroomd heeft. Dat kan midden in de nacht zijn of sochtends, en ik kan me voorstellen dat je het zo snel mogelijk wil doen omdat je anders snel de details kwijt raakt van je droom.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:07 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik vind de tekeningen (behalve de mijne) maar een hoop gekras. Waarom zou die bovenste tekening de voorspelling zijn van een treinongeluk in Belgie en de onderste een ongeluk met een carnavalsoptocht?
Zolang Brian geen tekenles neemt, kan ik de tekeningen absoluut niet serieus nemen.
Kun je wat voorspellende tekeningen laten zien die uitgekomen zijnquote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:47 schreef Bastard het volgende:
Hij doet dit al jaren, vlgs mij zijn er op zijn site ook diverse dromen wel uitgekomen, maar dat zou naar mijn idee net zo goed een toevalstreffer kunnen zijn...
Tja, en dan nog, elke dag zijn er op de wereld meerdere ongelukken met wagens.quote:De tweede een carnavalswagen... tsja, zou kunnen.. maar is het wereldnieuws.. als het al wereldnieuws zou moeten zijn, geen idee
Je hoeft dat nog niet eens na een gebeurtenis te tekenen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:48 schreef Killaht het volgende:
Ik kan ook op een papiertje een datum schrijven en iets warrigs tekenen, net na het ongeluk en dan scannen en op internet zetten. Dan zeggen dat ik dit voorspeld heb dagen daarvoor.
Jij met je hindsight biasquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:14 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Jij met je hindsight bias.
Deze is uitgekomen:
[ afbeelding ]
Winkels in heel Amsterdam elke zondag open
Ik zie een man die aan het winkelen is, wat bedragen die bij elkaar opgeteld en afgetrokken worden. Ik zie een portemonnee en een boek dat hij gekocht heeft. Op zijn boodschappenlijstje heeft hij 'arreslee' geschreven (afgekort) en hij moet nog een cadeautje voor Rob kopen.
Dus hij droomt op 6 februari dat en ufo, gespot in januari echt is? Da's niet echt voorspellen he?quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:36 schreef Cluijt het volgende:
Hmm dit is interessant...
enig verband tussen deze 2 items:
[ afbeelding ]
"UFO, this time it's real Mexico"
+
http://www.star-people.nl/index.php?module=news&id=4316
Tijd is niet lineair in de mystieke wereld, en dit bevestigt dat alleen maar.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:14 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Dus hij droomt op 6 februari dat en ufo, gespot in januari echt is? Da's niet echt voorspellen he?
Nee dat klopt ook wel, droomde gisteravond van een oorlog met diepe geulen waarin mensen elkaar beschoten om daarna luid schreeuwend door prikkeldraad naar elkaar toe te lopen....quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:21 schreef Montov het volgende:
[..]
Tijd is niet lineair in de mystieke wereld, en dit bevestigt dat alleen maar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |