Waar of niet waar??quote:Op zondag 14 februari 2010 19:46 schreef heartz het volgende:
In dit verband wordt Illuminati vaak gebruikt in verwijzing naar een Nieuwe Wereld Orde Het kaartspel uit 1995??
Gaat voor sommige misschien ver, maar misschien kun we hier zien wat ons ongeveer te wachten staat?
http://xandernieuws.punt.nl/?id=508520&r=1&tbl_archief
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:27 schreef DutchErrorist het volgende:
Hoeveel kaarten waren er, en hoeveel zijn er niet uitgekomen?
1 Terrorist Nuke: De 2 towers, duidelijk toch?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:56 schreef Bill_E het volgende:
die 911 is wel toevallig.. verder zie ik weinig wat echt concreet is
Op de afbeelding spreken ze over een "nuke" en gaat het om 1 toren.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:29 schreef heartz het volgende:
[..]
1 Terrorist Nuke: De 2 towers, duidelijk toch?
????????????quote:2 Tapes run out: Lijkt mij eigenlijk dat dit beeld ons verteld dat de musicindustry het ons 'laat weten'?
Virussen zijn van alle tijdenquote:3 Epidemic: de Mexicaanse griep? Met de nodige maatregelen? Misschien nog meer griepjes e.d. wat ons te wachten staat?
Vaccinatie zit zat rommel in.. maar niet echt iets geheims ofzoquote:4 Center for disease control: wij hebben geen kennis van geheime medische middelen waardoor ook de populatie reduceerd wordt? Zoals bijv. wat er in die vaccums zit?
Oorlogen zijn van alle tijdenquote:4 Population reduction: oorlogen en aanslagen?
Tja. als ik rijk ben hoor ik dus bij de NWO?quote:5 Market Manipulation: lijkt me ook duidelijk, wij betalen hun luxe, degenen die bovenin de pyramide zitten hebben zicht op alles en ook controle over alles.
quote:De rest volgt misschien nog?
quote:Op maandag 15 februari 2010 23:38 schreef heartz het volgende:
Heb je hier weleens op BNW rondgesnuffeld? Het NWO topic?
New World Order II
Deel 2 begint meteen met wat filmpjes.
Kan verder nog aangeven waarom je dit vind?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:12 schreef JoPiDo het volgende:
http://xandernieuws.punt.nl/?id=508520&r=1&tbl_archief
![]()
![]()
![]()
![]()
hoe idioot moet je zijn om dit te geloven
Hoe ben je tot deze conclusie gekomen?quote:één plaatje komt toevallig overeen met het vallen van de torens van het WTC en daar is het hele artikel op gebaseerd
Ik heb er nog nooit 1 gezienquote:als je een kind vraagt een gebouw te tekenen dat instort, zou hij ongeveer hetzelfde tekenen
Als je het hebt gelezen snap ik niet hoe je tot deze vraag komt?quote:Op maandag 15 februari 2010 23:35 schreef Bill_E het volgende:
Tja. als ik rijk ben hoor ik dus bij de NWO?
[..]
Psst die 3e tempel, blijf daar op letten he!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:12 schreef Bastard het volgende:
Ik vind het een bijzonder stel kaarten in ieder geval, had er al eens eerder over gelezen, intressant om te volgen dus!
Kan maar beter proviand gaan inslaan http://xandernieuws.punt.nl/?id=507726&r=1&tbl_archief=&
Dat vond ik dus ookquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:12 schreef Bastard het volgende:
Ik vind het een bijzonder stel kaarten in ieder geval, had er al eens eerder over gelezen, intressant om te volgen dus!
Kan maar beter proviand gaan inslaan http://xandernieuws.punt.nl/?id=507726&r=1&tbl_archief=&
... schrijft ie vanaf een kantoor van de tweede kamerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:43 schreef Michielos het volgende:
Ik kan het niet helpen bij dit soort dingen om Hindsight bias te schreeuwen. Hetzelfde voor Nostradamus en voor bijbelprophecies e.d.
Die snap ik nietquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:36 schreef semexo het volgende:
[..]
... schrijft ie vanaf een kantoor van de tweede kamer
Dit topic is eigenlijk net zoiets.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:56 schreef Michielos het volgende:
Nja er zit dus markt in mijn kaartenspel. Ik neem de top 52 gebeurtenissen en rampen, maak er een multi interpretabel plaatje van en zet het op internet. Altijd mensen die happen en hindsight bias gebruiken om iets te "verklaren".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |