quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
IeWlLl< Ik DrUnK GeEn Br33z@htjUh, GeEf MiJ cchoCcoMeLLKquote:Op maandag 15 februari 2010 22:16 schreef wikwakka2 het volgende:
M3!sJuhH W!l JiJ 3eN Br33z@htjUh V@n MiJjJ?/??
Nee, het kan niet. Die vriendin is een uitschieter. Ze heeft kappersopleiding gedaan, terwijl de meerderheid van m'n vriendengroep WO doet.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het kan wel. Ik kan weten of jij met een soort type mensen omgaat qua niveau. Dat vind ik serieus interessant.
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:17 schreef Julis het volgende:
[..]
IeWlLl< Ik DrUnK GeEn Br33z@htjUh, GeEf MiJ cchoCcoMeLLK
Laat ik het anders zeggen: ik kan een beeld vormen van jou. Dat je niet met alleen mensen van het WO omgaat.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:17 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nee, het kan niet. Die vriendin is een uitschieter. Ze heeft kappersopleiding gedaan, terwijl de meerderheid van m'n vriendengroep WO doet.
Overigens zit Zel bijvoorbeeld op het MBO en toch is ze heel intelligent.
Dan wil ik melkquote:Op maandag 15 februari 2010 22:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb alleen thee, melk en koffie in huis.
Daar kan je vast wel iets van maken wat op chocomel lijkt.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb alleen thee, melk en koffie in huis.
Oké. Dat klopt.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen: ik kan een beeld vormen van jou. Dat je niet met alleen mensen van het WO omgaat.
Verras me! Geef maar iets.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je wil Ayran, maar dat heb ik niet.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Ik heb je verbeterd. Dat dit kan.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je wilt Ayran, maar dat heb ik niet.
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wilt is formeel, wil is óók correct, Jülide. Willen is een onregelmatig werkwoord.quote:
Oké, Wikquote:Op maandag 15 februari 2010 22:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wilt is formeel, wil is óók correct, Jülide. Willen is een onregelmatig werkwoord.
Jawelquote:Op maandag 15 februari 2010 22:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mooie naam, toch? Toch...? toch......?
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:35 schreef Julis het volgende:
[..]
Jawel.
Ik ga mijn kinderen Wik noemen.
Whehequote:Op maandag 15 februari 2010 22:35 schreef Julis het volgende:
[..]
Jawel.
Ik ga mijn kinderen Wik noemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op maandag 15 februari 2010 22:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]. Wik, Wek en Wak, mag ik hopen?
Wat een mooie namen, wat een mooie keuzes.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:37 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee, Wik de 1e, Wik de 2e en Wik de 3e.
Dan wordt het Wik, Wik Junior en Wik Junior Juniorquote:Op maandag 15 februari 2010 22:40 schreef Ayca het volgende:
Maar Wik is al Wik de 1edan moet je Wik Junior kiezen.
Ja, héquote:Op maandag 15 februari 2010 22:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat een mooie namen, wat een mooie keuzes.
Waarom 3 kinderenquote:Op maandag 15 februari 2010 22:41 schreef Julis het volgende:
[..]
Dan wordt het Wik, Wik Junior en Wik Junior Junior?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staan er geen goede voorbeeldbrieven op internet?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:47 schreef Ayca het volgende:
Omdat het kan.![]()
Ok
Iemand nog tips voor mijn Engelse brief?aantekeningen kwijt
Ja op die ene straat die van de bieb naar de koopgoot loopt (Hoogstraat?) net na de mac volgens mijquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:06 schreef wikwakka2 het volgende:
Hé, ihvk, zit er ergens een Blokker in het centrum?
Hmm, oké, die is mij nog niet eerder opgevallen. Thx.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja op die ene straat die van de bieb naar de koopgoot loopt (Hoogstraat?) net na de mac volgens mij
Goed! Ik had vandaag biologie. Die ging ook goedquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:48 schreef Ayca het volgende:
Engels ging goedik dacht eerst 200-250 woorden red ik nooit maar had uiteindelijk meer dan 250 woorden.
Mooiquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:52 schreef Julis het volgende:
[..]
Goed! Ik had vandaag biologie. Die ging ook goed
Heb je voor morgen nog toetsen? Ik heb morgen scheikunde en Engels (literatuur).
Ahaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:52 schreef Ayca het volgende:
[..]
Mooi![]()
Nee maar donderdag een forum discussieik ga alvast wat argumenten verzamelen
Dankjequote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:53 schreef Julis het volgende:
[..]
Aha, veel succes dan. Ik ga verder leren
!
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:52 schreef Ayca het volgende:
[..]
Mooi![]()
Nee maar donderdag een forumdiscussieik ga alvast wat argumenten verzamelen
Buhhuhquote:
Whehequote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:09 schreef wikwakka2 het volgende:
Net een neger in de metro die riep dat hij de broer van Jezus was en dat hij net met zijn privéjet naar Nederland was gevlogen (prive omdat hij normale vliegtuigen te crimineel vond). Vervolgens strooide hij wit poeder op de stoel voor hem en ging hij ook nog eens een joint rollen.
Mooi, kan je die meteen gebruiken voor je uiteindelijke IBA-motivatiebrief.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:11 schreef Ayca het volgende:
[..]
Buhhuh![]()
Je kon trouwens kiezen of je of een brief wilde schrijven naar een uni in Engeland dat je daar IBA wilde doen of dat je je wilde opgeven voor zo'n survival programma op tvIk heb het eerste gedaan natuurlijk.
Hehe ja dat is wel handigquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mooi, kan je die meteen gebruiken voor je uiteindelijke IBA-motivatiebrief.
Maakt niet uit.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:14 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hehe ja dat is wel handigmaar ik heb ook wat dingen verzonnen.
Dus jij bent middenmoter? Ik zou denk ik zeer links zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:35 schreef Ayca het volgende:
Ok het is een lullig testje maar wel grappig
Hoe rechts ben jij? Doen de test!
Ik had 47 %en jullie?
Ik denk het jaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:36 schreef Min-e het volgende:
[..]
Dus jij bent middenmoter? Ik zou denk ik zeer links zijn.
Idd wel oppervlakkige sentimentele vraagjes, maar goed de uitkomt is.....quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:38 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik denk het jahet zijn maar 16 vraagjes dus je zou het kunnen testen
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:43 schreef Min-e het volgende:
[..]
Idd wel oppervlakkige sentimentele vraagjes, maar goed de uitkomt is.....
Jouw eindscore is: 50 dit is 31% rechts
Je bent duidelijk niet rechts. Rechtse opvattingen staan je waarschijnlijk zelfs flink tegen. Toch gaan economisch links en cultureel rechts of conservatisme soms prima samen. Zelfs jij kan op een van de verschillende blokken een duidelijk rechtse uitslag hebben.
44%quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:35 schreef Ayca het volgende:
Ok het is een lullig testje maar wel grappig
http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/zooorechts/test/
Ik had 47 %en jullie?
Ben al een langer tijdje op FOK, maar het is de eerste keer dat ik deze topic tegenkom + ben een tijdje inactief geweest hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trusten.quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:46 schreef Ayca het volgende:
Maar ik ga maar slapen morgen weer om 7 uur op.![]()
Slaap lekker Neder/BelgTurkjes
Wik!quote:
Hup, gaan! Als je moe bent, tenminste.quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:02 schreef Ayca het volgende:
![]()
Ik wil niet, wel, niet, wel, niet, wel, niet, wel slapen.
Waar is de rest, ik dacht dat er hier voornamelijk nachtbrakers kwamen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:01 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Wik!![]()
Alle Turken, ja. Op één na.
Je wilt wel slapen. Ga nou maar.quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:02 schreef Ayca het volgende:![]()
Ik wil niet, wel, niet, wel, niet, wel, niet, wel slapen.
Valt wel mee de laatste tijd.quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waar is de rest, ik dacht dat er hier voornamelijk nachtbrakers kwamen.
Ik heb nog een dagje vrij genomen,quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:13 schreef wikwakka2 het volgende:
8 uur geslapen. Maar wel de hele dag vrij.
Toe maar, wat een luxe. Geen verplichte werkgroepen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik heb nog een dagje vrij genomen,
wordt wel veel inhalen vrijdag.
Gister verplichte werkgroep, vandaag verplicht practicum. Maar goed ziek=ziek.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Toe maar, wat een luxe. Geen verplichte werkgroepen?
Oh oke, bij ons mag je bij sommige vakken geen bonuspunten krijgen of bonusvragen beantwoorden als je er meer dan twee mistquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Gister verplichte werkgroep, vandaag verplicht practicum. Maar goed ziek=ziek.
Ik hoop dat ze ook zoiets voor mij bedenken.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh oke, bij ons mag je bij sommige vakken geen bonuspunten krijgen of bonusvragen beantwoorden als je er meer dan twee mist.
Positieve discriminatie, ik zeg het je!quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:00 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze ook zoiets voor mij bedenken.
Ze wensten me in ieder geval beterschap.
Was het maar zo een feest.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Positieve discriminatie, ik zeg het je!
Clio is er soms ook nog, de rest is wel weg. Maar TM is ook soort van een oldbie he.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:57 schreef Triggershot het volgende:
IHVK is de enige overgebleven Oldbie hier?
Waarom heeft zarGon ons verlaten? Ik mis zijn grappen en grollen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
Clio is er soms ook nog, de rest is wel weg. Maar TM is ook soort van een oldbie he.
quote:Hiddink nieuwe bondscoach Turkije
Guus Hiddink wordt de nieuwe bondscoach van Turkije. De voormalig trainer van Rusland liet afgelopen weekend in zijn column al weten dat hij na dit seizoen zal stoppen bij het Russische elftal. Per 1 augustus zal hij in dienst treden bij de Turkse bond.
Direct nadat Hiddink aangaf te vertrekken bij de Russische bond, gingen er tal van namen rond van voetbalbonden die de trainer wilden aanstellen. Noord-Korea, Ivoorkust en Nigeria werden genoemd, maar Hiddink koos uiteindelijk voor een avontuur bij Turkije. Het land heeft zich echter niet weten te plaatsen voor het WK in Zuid-Afrika.
De 63-jarige Hiddink, die onder anderen ook Nederland, Zuid-Korea en Australië onder zijn hoede heeft gehad, tekent bij de Turkse bond een contract voor twee jaar, met een optie voor nog eens twee jaar. In september begint de Varssevelder met de Turkse ploeg aan de kwalificatiereeks voor het EK 2012.
Turkije is in Poule A ingedeeld met onder meer het Belgische elftal van Dick Advocaat. Verder zal Hiddink het op moeten nemen tegen Duitsland, Oostenrijk, Kazachstan en Azerbeidzjan.
Bron: FOK!
Bron?quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:37 schreef wikwakka2 het volgende:
Het heerst wel, blijkbaar. Van de randstad, tot het verre oosten.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Julis en haar zusje, ik, jij en marok18.
IK? Geestelijk bedoel jequote:Op woensdag 17 februari 2010 13:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Julis en haar zusje, ik, jij, marok18 en een vriend van mij.
Gewoon beterschap in het algemeen dan, met alles.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:41 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik ben niet ziek. Wik maakt volgens mij een grapje. Maar toch bedankt
Nou ja, jij bent de bron, niet het bewijs. Ik probeerde heus niet te zeggen dat jij niet helemaal 100% was, hoorquote:
Oh, zo kwam het wel over bij mijquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nou ja, jij bent de bron, niet het bewijs. Ik probeerde heus niet te zeggen dat jij niet helemaal 100% was, hoor.
Haha, dankje. Jullie ookquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Gewoon beterschap in het algemeen dan, met alles.
Wat aardig van je.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Gewoon beterschap in het algemeen dan, met alles.
Mijn PI luistert niet naar mij! Hij leidt zijn eigen leven.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:50 schreef Julis het volgende:
[..]
Waarom lacht jouw PI? Lach jij op dit moment ook?
Jouw PI doet wel heel vaak "quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn PI luistert niet naar mij! Hij leidt zijn eigen leven.
Oh, sorry. Ik vertaal wel evenquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:57 schreef IHVK het volgende:
Turks kan echt niet meer hoor anno 2010.
Dat wel, maar soms maak ik zulke semi-grappige opmerkingen dat mijn PI een traantje wegpinkt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:53 schreef Julis het volgende:
[..]
Jouw PI doet wel heel vaak "". Is hij soms niet gelukkig met jou?
Eens.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:57 schreef IHVK het volgende:
Turks kan echt niet meer hoor anno 2010.
Wat zijn dit voor leugens! Ik wenste jou óók gedroogd gras toe!quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:58 schreef Bortecinem het volgende:
Wikwaka groet mij gewoon niet. Wat een sukkel.
Oh, sorry. Faal actie van mij.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Eens.
[..]
Wat zijn dit voor leugens! Ik wenste jou óók gedroogd gras toe!
Het is je al vergeven.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh, sorry. Faal actie van mij.
Ja, ja!quote:
Doe het nou gewoon. Je wil niet weten hoe goed het voelt als je kamer straks superschoon en supernetjes is.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:05 schreef Bortecinem het volgende:
Uff, ik moet mijn kamer opruimen. Maar het is er echt heel erg aan toe.
Heb jij een grote kamer danquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:05 schreef Bortecinem het volgende:
Uff, ik moet mijn kamer opruimen. Maar het is er echt heel erg aan toe.
Ik weet hoe goed het voelt, maar het is daar echt een teringzooi nu. Echt geen zin om te beginnen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Doe het nou gewoon. Je wil niet weten hoe goed het voelt als je kamer straks superschoon en supernetjes is.
Kamer is een de-woord.quote:
In een uurtje is het gepiept. Ik zie er ook altijd tegenop, maar het gaat altijd toch wel snel.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik weet hoe goed het voelt, maar het is daar echt een teringzooi nu. Echt geen zin om te beginnen.
Ik moet ook stofzuigen en dweilen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:08 schreef wikwakka2 het volgende:
In een uurtje is het gepiept. Ik zie er ook altijd tegenop, maar het gaat altijd toch wel snel.
Oh, heb ik even mazzel dat ik tapijt heb. Hoef je tenminste niet te dweilenquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik moet ook stofzuigen en dweilen.
Geluksvogel. Ik heb laminaat.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, heb ik even mazzel dat ik tapijt heb. Hoef je tenminste niet te dweilen.
Dan moet je de repeat-functie eens uitzetten.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Wt een geweldig nummer. Ik ben dit al een paar dagen aan het luisteren...
Erg mooi inderdaad.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat een prachtig nummer (geschreven door Karacaoğlan). Ik ben het al een paar dagen aan het luisteren...
Laminaat is mooier dan supergoedkoop tapijt van de woningcorporatie.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Geluksvogel. Ik heb laminaat.
Klopt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Laminaat is mooier dan supergoedkoop tapijt van de woningcorporatie.
Ik heb er wel een goed gevoel overquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe dit uit gaat pakken.
burn enzoquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Snel beluisterd, binnen 1 minuut.
Ik ben speedy gonzales.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Snel beluisterd, binnen 1 minuut.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:15 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik heb er wel een goed gevoel over! Hij gaat (denk ik) zeker ook naar de clubs kijken die niet bij de top horen van de Turkse liga. Zodat het niet een opstelling wordt met alleen spelers uit fenerbahce en Galatasaray!
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:12 schreef Bortecinem het volgende:
Oh trouwens, ik had vandaag echt een trieste droom. Ik droomde dat ik in The Hills speelde en ruzie kreeg met Lauren. WTF. Serieus. HAHAH.![]()
![]()
![]()
Kijk je dat programma zo vaak dan?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:12 schreef Bortecinem het volgende:
Oh trouwens, ik had vandaag echt een trieste droom. Ik droomde dat ik in The Hills speelde en ruzie kreeg met Lauren. WTF. Serieus. HAHAH.![]()
![]()
![]()
Daarnaast loopt er heel wat Turks talent rond in Europa, dus ik hoop dat ie daar ook wat uit kan halen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:15 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik heb er wel een goed gevoel over! Hij gaat (denk ik) zeker ook naar de clubs kijken die niet bij de top horen van de Turkse liga. Zodat het niet een opstelling wordt met alleen spelers uit fenerbahce en Galatasaray!
Jep.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Daarnaast loopt er heel wat Turks talent rond in Europa, dus ik hoop dat ie daar ook wat uit kan halen.
En Mesut Ozil, talent!quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jammer dat Gökhan Inler en Eren Derdiyok niet voor Turkije spelen.
Inderdaad.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:20 schreef Julis het volgende:
[..]
En Mesut Ozil, talent!Dat is wel heel jammer, inderdaad.
Nee, vroeger volgde ik het wel, maar de laatste paar maanden juist helemaal niet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kijk je dat programma zo vaak dan?
Over Turkije dus.quote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 13:56 schreef KingKai het volgende:
[..]
In Nederland wel
[..]
God bestaat niet. Voor een miljoen zou ik inderdaad veel doen, maar niet me in een moslimland vestigen. Ik wil namelijk alcohol kunnen drinken. En ik wil niet dat vrouwen die met mij vreemd gaan, ter dood worden veroordeeld (door steniging). En ik wil niet de hele dag op eieren lopen, bang dat ik een religie-fanaat heb beledigd.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:25 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn reactie:
In Turkije is alcohol inderdaad verboden en taboe. En stenigingen? Kom op, dat is toch niet zo erg? In Turkije kijkt niemand meer op van een steniging. Het is zelfs een nationale sport geworden! Iedereen doet er aan mee wanneer iemand is veroordeeld. Vrouwen, kinderen, ouderen noem het maar op. Is super gezelligggg.
Zal hij het snappen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:25 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn reactie:
In Turkije is alcohol inderdaad verboden en taboe. En stenigingen? Kom op, dat is toch niet zo erg? In Turkije kijkt niemand meer op van een steniging. Het is zelfs een nationale sport geworden! Iedereen doet er aan mee wanneer iemand is veroordeeld. Vrouwen, kinderen, ouderen noem het maar op. Is super gezelligggg.
Media + laag IQ = FP.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:26 schreef wikwakka2 het volgende:
Waar komt de fabel eigenlijk vandaan dat je in geen enkel moslimland alcohol zou kunnen drinken? Of dat stenigingen dagelijks gebeuren, of dat je je leven niet zeker bent als je iemand beledigt?
Hehehequote:Op woensdag 17 februari 2010 14:25 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn reactie:
Dit is bijna net zo erg als die tulband van die Sikh.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoe wereldvreemd kan iemand zijn?!
Hoeveel nichtjes heb jij al op je dodenlijst?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:35 schreef IHVK het volgende:
Nostalgische herinneringen aan de stenigingen tijdens de zomervakanties in Turkije.
Ik heb geen nichtjes meer.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoeveel nichtjes heb jij al op je dodenlijst?
En hoe gaat het trouwens met je geit?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik heb geen nichtjes meer.![]()
(met wie ga ik nu trouwen?)
niveau daalt verder en verder.
quote:Jouw deelscores zijn:
* ECONOMIE: 15 van maximaal 40 punten. Wat betreft de centen en de overheid ben je niet uitgesproken links of rechts. Je wilt dat de overheid iets te zeggen heeft over de verdeling van welvaart, maar dat moet niet te ver gaan. Je voelt je aardig thuis in ons Poldermodel!
* CONSERVATISME: 10 van maximaal 40 punten. Je bent progressief; de wereld kan volgens jou zoveel beter, vooruitgang drijft jou. Je hebt niet alleen niets met traditionele opvattingen en gebruiken, ze staan je zelfs tegen en er mag vergaand gestreden worden om ze uit te bannen en dat maakt je lekker links.
* IDENTITEIT: 15 van maximaal 40 punten. Je accepteert dat we in een geglobaliseerde wereld leven. Het gaat er voor jou om dat we de verschillen en wensen tussen Nederlandse en buitenlandse cultuur goed hebben geregeld. Niet links, niet rechts maar tolerant, in voor- en tegenspoed.
* LIFESTYLE: 25 van maximaal 40 punten. Een beetje comfortabel leven vind je belangrijk, maar je sluit je ogen niet helemaal voor immateriële zaken zoals kunst en het milieu. Het geld daarvoor moet echter wél eerst verdiend worden. Je combineert vanuit het midden links met rechts; Je bent groen en welvarend en geniet met mate!
quote:Je komt in het midden van het politieke spectrum uit, niet links, niet rechts. Je hebt niet zozeer een derde of andere opvatting, maar je houdt niet van extremen, je bent redelijk. Waarschijnlijk ben je ook minder inhoudelijk bevlogen, maar vooral pragmatisch gericht. Maar bijvoorbeeld economisch liberaal is nog best wat anders dan cultureel behoudend of conservatief rechts. Je kunt op bepaalde punten dus nog steeds behoorlijk rechtse opvattingen hebben.
Waarom wilde je op D66 stemmen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:46 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik was van plan D66 te stemmen, maar uit Kieskompas kwam als PvdA als eerste partij naar voren. D66 stond op de 3e plek. Dilemma, dilemma...
Ik heb bijvoorbeeld liever dat er meer spoorwegen aangelegd worden, maar als de NS dan nou eens een betere service ging leveren...quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/zooorechts/test/
Maar het is heel simpeltjes gemaakt hoor
quote:Jouw deelscores zijn:
ECONOMIE: 15 van maximaal 40 punten. Wat betreft de centen en de overheid ben je niet uitgesproken links of rechts. Je wilt dat de overheid iets te zeggen heeft over de verdeling van welvaart, maar dat moet niet te ver gaan. Je voelt je aardig thuis in ons Poldermodel!
CONSERVATISME: 10 van maximaal 40 punten. Je bent progressief; de wereld kan volgens jou zoveel beter, vooruitgang drijft jou. Je hebt niet alleen niets met traditionele opvattingen en gebruiken, ze staan je zelfs tegen en er mag vergaand gestreden worden om ze uit te bannen en dat maakt je lekker links.
IDENTITEIT: 5 van maximaal 40 punten. Je accepteert niet alleen dat we als klein Nederland in een geglobaliseerde wereld leven, je viert het zelfs! Culturele diversiteit is altijd positief. ‘Mens zijn’ komt bij jou voor ‘Nederlander zijn’. Je bent een linkse globalist en Nederland is voor jou meer dan molens en tulpen!
LIFESTYLE: 25 van maximaal 40 punten. Een beetje comfortabel leven vind je belangrijk, maar je sluit je ogen niet helemaal voor immateriële zaken zoals kunst en het milieu. Het geld daarvoor moet echter wél eerst verdiend worden. Je combineert vanuit het midden links met rechts; Je bent groen en welvarend en geniet met mate!
Jouw eindscore is: 55 dit is 34% rechts
Je komt in het midden van het politieke spectrum uit, niet links, niet rechts. Je hebt niet zozeer een derde of andere opvatting, maar je houdt niet van extremen, je bent redelijk. Waarschijnlijk ben je ook minder inhoudelijk bevlogen, maar vooral pragmatisch gericht. Maar bijvoorbeeld economisch liberaal is nog best wat anders dan cultureel behoudend of conservatief rechts. Je kunt op bepaalde punten dus nog steeds behoorlijk rechtse opvattingen hebben.
Geen verrassing, maar de vragen en antwoorden waren dan ook behoorlijk kinderachtig.quote:* ECONOMIE: 20 van maximaal 40 punten. Wat betreft de centen en de overheid ben je niet uitgesproken links of rechts. Je wilt dat de overheid iets te zeggen heeft over de verdeling van welvaart, maar dat moet niet te ver gaan. Je voelt je aardig thuis in ons Poldermodel!
* CONSERVATISME: 5 van maximaal 40 punten. Je bent progressief; de wereld kan volgens jou zoveel beter, vooruitgang drijft jou. Je hebt niet alleen niets met traditionele opvattingen en gebruiken, ze staan je zelfs tegen en er mag vergaand gestreden worden om ze uit te bannen en dat maakt je lekker links.
* IDENTITEIT: 5 van maximaal 40 punten. Je accepteert niet alleen dat we als klein Nederland in een geglobaliseerde wereld leven, je viert het zelfs! Culturele diversiteit is altijd positief. ‘Mens zijn’ komt bij jou voor ‘Nederlander zijn’. Je bent een linkse globalist en Nederland is voor jou meer dan molens en tulpen!
* LIFESTYLE: 20 van maximaal 40 punten. Een beetje comfortabel leven vind je belangrijk, maar je sluit je ogen niet helemaal voor immateriële zaken zoals kunst en het milieu. Het geld daarvoor moet echter wél eerst verdiend worden. Je combineert vanuit het midden links met rechts; Je bent groen en welvarend en geniet met mate!
Je bent duidelijk niet rechts. Rechtse opvattingen staan je waarschijnlijk zelfs flink tegen. Toch gaan economisch links en cultureel rechts of conservatisme soms prima samen. Zelfs jij kan op een van de verschillende blokken een duidelijk rechtse uitslag hebben.
CDA/ChristenUnie/D66 volgens kieskompasquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:46 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik was van plan D66 te stemmen, maar uit Kieskompas kwam als PvdA als eerste partij naar voren. D66 stond op de 3e plek. Dilemma, dilemma...
Ik had me eerlijk gezegd niet echt verdiept in hun partijpunten, maar ik vond het op het politieke spectrum wel een partij dat bij mij past: centrum. De PvdA wilde ik liever niet op stemmen, omdat het het bij mij de laatste jaren wel krediet heeft verspeeld (gedraai, populisme, standpunt inzake Armeense genocide, etc.). Daarnaast vind ik Pechtold wel een capabel figuur als leider van Nederland. Maar ik twijfel of ik wel of D66 moet gaan stemmen als PvdA qua partijpunten blijkbaar dichter bij mij staat.quote:
In mijn ogen is de PvdA niet populistischer dan D66 bijvoorbeeld. En veel mensen lijken nu 'uit principe' een hekel aan de PvdA te hebben zonder echte argumenten (die jij wel hebt trouwens).quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik had me eerlijk gezegd niet echt verdiept in hun partijpunten, maar ik vond het op het politieke spectrum wel een partij dat bij mij past: centrum. De PvdA wilde ik liever niet op stemmen, omdat het het bij mij de laatste jaren wel krediet heeft verspeeld (gedraai, populisme, standpunt inzake Armeense genocide, etc.). Daarnaast vind ik Pechtold wel een capabel figuur als leider van Nederland. Maar ik twijfel of ik wel of D66 moet gaan stemmen, als PvdA qua partijpunten blijkbaar dichter bij mij staat.
quote:JOUW DEELSCORES ZIJN:
ECONOMIE: 15 van maximaal 40 punten.Wat betreft de centen en de overheid ben je niet uitgesproken links of rechts. Je wilt dat de overheid iets te zeggen heeft over de verdeling van welvaart, maar dat moet niet te ver gaan. Je voelt je aardig thuis in ons Poldermodel!
CONSERVATISME: 10 van maximaal 40 punten.Je bent progressief; de wereld kan volgens jou zoveel beter, vooruitgang drijft jou. Je hebt niet alleen niets met traditionele opvattingen en gebruiken, ze staan je zelfs tegen en er mag vergaand gestreden worden om ze uit te bannen en dat maakt je lekker links.
IDENTITEIT: 10 van maximaal 40 punten.Je accepteert niet alleen dat we als klein Nederland in een geglobaliseerde wereld leven, je viert het zelfs! Culturele diversiteit is altijd positief. ‘Mens zijn’ komt bij jou voor ‘Nederlander zijn’. Je bent een linkse globalist en Nederland is voor jou meer dan molens en tulpen!
LIFESTYLE: 25 van maximaal 40 punten.Een beetje comfortabel leven vind je belangrijk, maar je sluit je ogen niet helemaal voor immateriële zaken zoals kunst en het milieu. Het geld daarvoor moet echter wél eerst verdiend worden. Je combineert vanuit het midden links met rechts; Je bent groen en welvarend en geniet met mate!
JOUW EINDSCORE IS: 60 DIT IS 38% RECHTS
Je komt in het midden van het politieke spectrum uit, niet links, niet rechts. Je hebt niet zozeer een derde of andere opvatting, maar je houdt niet van extremen, je bent redelijk. Waarschijnlijk ben je ook minder inhoudelijk bevlogen, maar vooral pragmatisch gericht. Maar bijvoorbeeld economisch liberaal is nog best wat anders dan cultureel behoudend of conservatief rechts. Je kunt op bepaalde punten dus nog steeds behoorlijk rechtse opvattingen hebben.
Vast wel 50 hele euro'squote:Op woensdag 17 februari 2010 15:02 schreef IHVK het volgende:
Maar de thermostaat was blijkbaar kapot, betekent dat nu, dat we heel veel geld hebben bespaard deze winter?
Besteed het niet allemaal in één keer!quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:06 schreef IHVK het volgende:
Ik heb 2 euro gewonnen met de staatsloterij trouwens.
(lot gekregen voor verjaardag)
Een lahmacun en het is gebeurd hoorquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Besteed het niet allemaal in één keer!
Dit had Ayça moeten zijnquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:14 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ben met alles zo'n centrumfiguur; noch links, noch rechts.
Join the club.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:14 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ben met alles zo'n centrumfiguur; noch links, noch rechts.
Ik kan ook met de meeste mensen wel praten/in hun situatie verplaatsen, tot op zekere hoogte danquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:14 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ben met alles zo'n centrumfiguur; noch links, noch rechts. Echt een bemiddelaar.
Nee, niet op z'n Ritaans in ieder geval.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dit had Ayça moeten zijn
Ben je recht door zee?![]()
quote:
Met je anti-Nederlandse gedachtenkronkels!quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:17 schreef Ayca het volgende:
[..]
Je accepteert niet alleen dat we als klein Nederland in een geglobaliseerde wereld leven, je viert het zelfs! Culturele diversiteit is altijd positief. ‘Mens zijn’ komt bij jou voor ‘Nederlander zijn’. Je bent een linkse globalist en Nederland is voor jou meer dan molens en tulpen!
Juist niet.
Ik ook. Zelfs (sommige) PVV'ers kan ik best begrijpen (uiteraard niet wanneer ze het naar het racistische/discriminerende doortrekken).quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik kan ook met de meeste mensen wel praten/in hun situatie verplaatsen, tot op zekere hoogte dan
Nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Met je anti-Nederlandse gedachtenkronkels!
Maar toch de Nedderlandse identiteit beschimpen!quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:20 schreef Ayca het volgende:
[..]
Niet![]()
Wat betreft de centen en de overheid ben je niet uitgesproken links of rechts. Je wilt dat de overheid iets te zeggen heeft over de verdeling van welvaart, maar dat moet niet te ver gaan. Je voelt je aardig thuis in ons Poldermodel!
Kijk, poldermodel, Nederlandser kan niet.
Daarom vind ik het ook zo moeilijk om te stemmenquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ook. Zelfs (sommige) PVV'ers kan ik best begrijpen (uiteraard niet wanneer ze het naar het racistische/discriminerende doortrekken).
Tja, PVV is niet voor niets populair. Die (vooral Marokkaanse) kuthangjeugd of die gewoon een gigantisch grote bek hebben en geen respect (vind ik altijd zo'n irritant woord, heeft zo'n elitaire lading) heeft voor gezag etc is de laatste jaren gewoon gegroeid en zeker 1 van de hoofdproblemen waar mensen zich dagelijks het meest aan ergeren denk ik.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ook. Zelfs (sommige) PVV'ers kan ik best begrijpen (uiteraard niet wanneer ze het naar het racistische/discriminerende doortrekken).
quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:29 schreef GenusButeo het volgende:
Zeliha is jarig, mensen!
Beter wordt de volgende topic aan haar opgedragen.
En dat zegt ze niet even!quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:29 schreef GenusButeo het volgende:
Zeliha is jarig, mensen!
Nee.quote:
Inderdaad, dat is ook een van de dingen waar ik me aan erger. Als links dat beter had aangepakt, dan was er niet zo veel ruimte geweest voor de PVV, en destijds de LPF, om dermate in populariteit te groeien.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:29 schreef Rookert het volgende:
[..]
Tja, PVV is niet voor niets populair. Die (vooral Marokkaanse) kuthangjeugd of die gewoon een gigantisch grote bek hebben en geen respect (vind ik altijd zo'n irritant woord, heeft zo'n elitaire lading) heeft voor gezag etc is de laatste jaren gewoon gegroeid en zeker 1 van de hoofdproblemen waar mensen zich dagelijks het meest aan ergeren denk ik.
Precies.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Daarom vind ik het ook zo moeilijk om te stemmen. Een heleboel partijen hebben wel wat goede standpunten, maar het lijkt meestal alsof er in de praktijk weinig van komt.
De topic klinkt idd echt niet, gewoon hetzelfde als 'de boek' voor mijn gevoelquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:36 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja dus wel.het mag allebei, maar het klinkt veel beter.
Waarom had ze dat eerst niet even aan ons verteld! Of probeert ze het geheim te houden?quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:29 schreef GenusButeo het volgende:
Zeliha is jarig, mensen!
Eens.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:36 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja dus wel.het mag allebei, maar het klinkt veel beter.
Was je ziek? Wat had jequote:Op woensdag 17 februari 2010 15:40 schreef IHVK het volgende:
Oja statisch haar.![]()
Ik was gister te ziek om het grappig te vinden.
quote:
Hahaquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
De topic klinkt idd echt niet, gewoon hetzelfde als 'de boek' voor mijn gevoel
Marokkanen op FOK! - Ga we na #57 eindelijk eens meeten?quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Haha, IHVK was oraal vernederd door een gribale infectie.
Mooi liedje inderdaad.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat een prachtig nummer (geschreven door Karacaoğlan). Ik ben het al een paar dagen aan het luisteren...
Misschien buikgriep, het hield in ieder geval in -> koorts, braken, niet kunnen slapen, niet kunnen eten, en niet kunnen lopen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:44 schreef Rookert het volgende:
[..]
Kort griepje dan, maar kut is dat.![]()
Ben meestal 1x per jaar ziek en 2 of 3x verkouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mierenneuken? Ik was aan het bitchen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:48 schreef Rookert het volgende:
[..]
Verander 'de' dan ook meteen in 'het' als je aan het mierenneuken bent
Klinkt wel een stuk beter.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:48 schreef Rookert het volgende:
[..]
Verander 'de' dan ook meteen in 'het' als je aan het mierenneuken bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |