quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
IeWlLl< Ik DrUnK GeEn Br33z@htjUh, GeEf MiJ cchoCcoMeLLKquote:Op maandag 15 februari 2010 22:16 schreef wikwakka2 het volgende:
M3!sJuhH W!l JiJ 3eN Br33z@htjUh V@n MiJjJ?/??
Nee, het kan niet. Die vriendin is een uitschieter. Ze heeft kappersopleiding gedaan, terwijl de meerderheid van m'n vriendengroep WO doet.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het kan wel. Ik kan weten of jij met een soort type mensen omgaat qua niveau. Dat vind ik serieus interessant.
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:17 schreef Julis het volgende:
[..]
IeWlLl< Ik DrUnK GeEn Br33z@htjUh, GeEf MiJ cchoCcoMeLLK
Laat ik het anders zeggen: ik kan een beeld vormen van jou. Dat je niet met alleen mensen van het WO omgaat.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:17 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nee, het kan niet. Die vriendin is een uitschieter. Ze heeft kappersopleiding gedaan, terwijl de meerderheid van m'n vriendengroep WO doet.
Overigens zit Zel bijvoorbeeld op het MBO en toch is ze heel intelligent.
Dan wil ik melkquote:Op maandag 15 februari 2010 22:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb alleen thee, melk en koffie in huis.
Daar kan je vast wel iets van maken wat op chocomel lijkt.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb alleen thee, melk en koffie in huis.
Oké. Dat klopt.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen: ik kan een beeld vormen van jou. Dat je niet met alleen mensen van het WO omgaat.
Verras me! Geef maar iets.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je wil Ayran, maar dat heb ik niet.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Ik heb je verbeterd. Dat dit kan.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je wilt Ayran, maar dat heb ik niet.
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wilt is formeel, wil is óók correct, Jülide. Willen is een onregelmatig werkwoord.quote:
Oké, Wikquote:Op maandag 15 februari 2010 22:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wilt is formeel, wil is óók correct, Jülide. Willen is een onregelmatig werkwoord.
Jawelquote:Op maandag 15 februari 2010 22:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mooie naam, toch? Toch...? toch......?
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:35 schreef Julis het volgende:
[..]
Jawel.
Ik ga mijn kinderen Wik noemen.
Whehequote:Op maandag 15 februari 2010 22:35 schreef Julis het volgende:
[..]
Jawel.
Ik ga mijn kinderen Wik noemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op maandag 15 februari 2010 22:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]. Wik, Wek en Wak, mag ik hopen?
Wat een mooie namen, wat een mooie keuzes.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:37 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee, Wik de 1e, Wik de 2e en Wik de 3e.
Dan wordt het Wik, Wik Junior en Wik Junior Juniorquote:Op maandag 15 februari 2010 22:40 schreef Ayca het volgende:
Maar Wik is al Wik de 1edan moet je Wik Junior kiezen.
Ja, héquote:Op maandag 15 februari 2010 22:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat een mooie namen, wat een mooie keuzes.
Waarom 3 kinderenquote:Op maandag 15 februari 2010 22:41 schreef Julis het volgende:
[..]
Dan wordt het Wik, Wik Junior en Wik Junior Junior?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staan er geen goede voorbeeldbrieven op internet?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:47 schreef Ayca het volgende:
Omdat het kan.![]()
Ok
Iemand nog tips voor mijn Engelse brief?aantekeningen kwijt
Ja op die ene straat die van de bieb naar de koopgoot loopt (Hoogstraat?) net na de mac volgens mijquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:06 schreef wikwakka2 het volgende:
Hé, ihvk, zit er ergens een Blokker in het centrum?
Hmm, oké, die is mij nog niet eerder opgevallen. Thx.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja op die ene straat die van de bieb naar de koopgoot loopt (Hoogstraat?) net na de mac volgens mij
Goed! Ik had vandaag biologie. Die ging ook goedquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:48 schreef Ayca het volgende:
Engels ging goedik dacht eerst 200-250 woorden red ik nooit maar had uiteindelijk meer dan 250 woorden.
Mooiquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:52 schreef Julis het volgende:
[..]
Goed! Ik had vandaag biologie. Die ging ook goed
Heb je voor morgen nog toetsen? Ik heb morgen scheikunde en Engels (literatuur).
Ahaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:52 schreef Ayca het volgende:
[..]
Mooi![]()
Nee maar donderdag een forum discussieik ga alvast wat argumenten verzamelen
Dankjequote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:53 schreef Julis het volgende:
[..]
Aha, veel succes dan. Ik ga verder leren
!
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:52 schreef Ayca het volgende:
[..]
Mooi![]()
Nee maar donderdag een forumdiscussieik ga alvast wat argumenten verzamelen
Buhhuhquote:
Whehequote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:09 schreef wikwakka2 het volgende:
Net een neger in de metro die riep dat hij de broer van Jezus was en dat hij net met zijn privéjet naar Nederland was gevlogen (prive omdat hij normale vliegtuigen te crimineel vond). Vervolgens strooide hij wit poeder op de stoel voor hem en ging hij ook nog eens een joint rollen.
Mooi, kan je die meteen gebruiken voor je uiteindelijke IBA-motivatiebrief.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:11 schreef Ayca het volgende:
[..]
Buhhuh![]()
Je kon trouwens kiezen of je of een brief wilde schrijven naar een uni in Engeland dat je daar IBA wilde doen of dat je je wilde opgeven voor zo'n survival programma op tvIk heb het eerste gedaan natuurlijk.
Hehe ja dat is wel handigquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mooi, kan je die meteen gebruiken voor je uiteindelijke IBA-motivatiebrief.
Maakt niet uit.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:14 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hehe ja dat is wel handigmaar ik heb ook wat dingen verzonnen.
Dus jij bent middenmoter? Ik zou denk ik zeer links zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:35 schreef Ayca het volgende:
Ok het is een lullig testje maar wel grappig
Hoe rechts ben jij? Doen de test!
Ik had 47 %en jullie?
Ik denk het jaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:36 schreef Min-e het volgende:
[..]
Dus jij bent middenmoter? Ik zou denk ik zeer links zijn.
Idd wel oppervlakkige sentimentele vraagjes, maar goed de uitkomt is.....quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:38 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik denk het jahet zijn maar 16 vraagjes dus je zou het kunnen testen
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:43 schreef Min-e het volgende:
[..]
Idd wel oppervlakkige sentimentele vraagjes, maar goed de uitkomt is.....
Jouw eindscore is: 50 dit is 31% rechts
Je bent duidelijk niet rechts. Rechtse opvattingen staan je waarschijnlijk zelfs flink tegen. Toch gaan economisch links en cultureel rechts of conservatisme soms prima samen. Zelfs jij kan op een van de verschillende blokken een duidelijk rechtse uitslag hebben.
44%quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:35 schreef Ayca het volgende:
Ok het is een lullig testje maar wel grappig
http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/zooorechts/test/
Ik had 47 %en jullie?
Ben al een langer tijdje op FOK, maar het is de eerste keer dat ik deze topic tegenkom + ben een tijdje inactief geweest hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |