Ach, dat is waarom jij (?) en ik dat niet verdienen.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:59 schreef dvr het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, volgens het CBS zijn er zelfs 27 duizend huishoudens met 2 ton netto of meer.
Op zondag werken mijn hersens op halve kracht
Slim en succesvol, vast 99%quote:Op zondag 21 februari 2010 20:27 schreef Your_honor het volgende:
[..]
Donders! Dat is een best bakje centen voor 130.000 gezinnen. Ik vraag me af hoeveel daar van op de VVD stemmen?
Jij maakt uit de hoogte van het inkomen op dat iemand slim en succesvol is?quote:Op maandag 22 februari 2010 00:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Slim en succesvol, vast 99%
quote:Op maandag 22 februari 2010 00:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Slim en succesvol, vast 99%
Dan stem jij vast en zeker SP...quote:superioriteit van onze beschaving
Mensen die serieus in gaan op zo'n beweringquote:Op maandag 22 februari 2010 08:59 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Jij maakt uit de hoogte van het inkomen op dat iemand slim en succesvol is?
quote:Op maandag 22 februari 2010 09:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Mensen die serieus in gaan op zo'n bewering al mijn posts
Wat een lolquote:
Misschien ben ik wel gek maar ik zie in de laatste 6 maanden, 4 stjigende maanden, een gelijkblijvende en een dalendequote:Op maandag 22 februari 2010 10:25 schreef dramatiek het volgende:
Daling huizenprijs houdt aan
[ afbeelding ]
http://www.nu.nl/economie/2190202/daling-huizenprijs-houdt.html
Maar het blijft onder de 0, dus een afname...toch?quote:Op maandag 22 februari 2010 10:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel gek maar ik zie in de laatste 6 maanden, 4 stjigende maanden, een gelijkblijvende en een dalende
Je ziet seizoenseffecten. In sommige maanden wordt minder verkocht, waardoor het aandeel verkopen van "wanhopige mensen" (mensen die toch moeten verkopen) toeneemt. Om dit te compenseren vergelijkt het CBS januari 2010 met januari 2009.quote:Op maandag 22 februari 2010 10:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel gek maar ik zie in de laatste 6 maanden, 4 stjigende maanden, een gelijkblijvende en een dalende
Zal best, maar die conclusie van die gozer slaat nergens opquote:Op maandag 22 februari 2010 10:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar het blijft onder de 0, dus een afname...toch?
Tis niet mijn conclusie, tis een kut en pasta van nu.nlquote:Op maandag 22 februari 2010 11:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zal best, maar die conclusie van die gozer slaat nergens op
Dan zet je dat erbijquote:Op maandag 22 februari 2010 11:13 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Tis niet mijn conclusie, tis een kut en pasta van nu.nl
Het is een mindere daling, maar nog geen stijging, leer lezen.quote:Op maandag 22 februari 2010 10:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je moet slim, succesvol en superieur zijn om dat te kunnen begrijpen ;-)quote:Op maandag 22 februari 2010 10:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar het blijft onder de 0, dus een afname...toch?
Denk dat jij moet leren lezen want het zijn toch echt 4 stijgende, 1 gelijkblijvende en een dalende maandquote:Op maandag 22 februari 2010 11:38 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Het is een mindere daling, maar nog geen stijging, leer lezen.
Er staat dan ook niet dat de bestaande appartementprijzen zijn gestegenquote:Op maandag 22 februari 2010 11:41 schreef Sjabba het volgende:
Ik las ook ergens dat de appartementenprijzen hier gestegen waren. Maarja dat slaat ook nergens op want;
Er worden hier volop nieuwbouw appartementen gebouwd en verkocht en die kosten zo 3 ton. Wil niet zeggen dat de bestaande gestegen zijn, in tegendeel.
Maw het is allemaal subjectief...
Uitgeluld dus, gaat snel zoquote:Op maandag 22 februari 2010 11:38 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
[..]
Je slim, succesvol en superieur zijn om dat te kunnen begrijpen ;-)
[ afbeelding ]
Tsja, als je alleen naar het lijntje kijktquote:Op maandag 22 februari 2010 11:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Denk dat jij moet leren lezen want het zijn toch echt 4 stijgende, 1 gelijkblijvende en een dalende maand
Het lijntje gaat over het maandelijks verschilquote:Op maandag 22 februari 2010 11:56 schreef mierenfokker het volgende:
[..]
Tsja, als je alleen naar het lijntje kijkt.. Maar daar was Diego Armando Maradona wel heel goed in, naar het (witte) lijntje kijken
Dat maakt het nog niet mijn conclusie natuurlijk. Je bent een schurk, een bandiet.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dan zet je dat erbij
Het is een minder harde daling, geen stijging y/yquote:Op maandag 22 februari 2010 11:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Denk dat jij moet leren lezen want het zijn toch echt 4 stijgende, 1 gelijkblijvende en een dalende maand
Waar zeg ik dat?quote:Op maandag 22 februari 2010 11:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Er staat dan ook niet dat de bestaande appartementprijzen zijn gestegen
Please, kijk eens naar de index van de grafiek....quote:Op maandag 22 februari 2010 11:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat stond nergens, daarom lulde je ook poepquote:
Month to month geen year to yearquote:Op maandag 22 februari 2010 12:37 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Please, kijk eens naar de index van de grafiek....
En ga je nu maar dom voelen, hier lul je je niet uit hoor
Nog één keertje goed lezen...quote:Op maandag 22 februari 2010 12:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Month to month geen year to year
Gedaan en nu?quote:Op maandag 22 februari 2010 13:17 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Nog één keertje goed lezen...
Geen starterswoningen meer, maar seniorenwoningen...quote:Stop op bouw startershuizen bepleit
Vijf West-Brabantse woningcorporaties willen dat vijf gemeenten in die regio tot 2025 alleen nog seniorenwoningen bouwen. Ze vinden dat de gemeenten niet goed genoeg inspelen op de vergrijzing en op de verwachte bevolkingskrimp.
Volgens de corporaties zijn de huidige bouwplannen in de regio te ambitieus. Zo zijn er in zowel Bergen op Zoom, Tholen als Steenbergen plannen voor grote woonwijken aan het water.
De corporaties vinden dat die ambities vanwege de verwachte bevolkingskrimp moeten worden bijgesteld. Volgens hen zijn nieuwe starterswoningen onnodig, maar seniorenwoningen des te meer.
Bron
Alle bejaarden richting Brabant! Is dt probleem ook opgelost...quote:Op maandag 22 februari 2010 16:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Daar wil toch sws niemand wonen?
kunnen ze niet gewoon bouwen en verkopen waar vraag naar is //.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Geen starterswoningen meer, maar seniorenwoningen...
Komt goed uit, denk dat we de komende 15 jaar, 3x zo snel ouder worden.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Geen starterswoningen meer, maar seniorenwoningen...
Ja met die oorlogszoekende jongens in het kabinet wel jaquote:Op maandag 22 februari 2010 16:42 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Komt goed uit, denk dat we de komende 15 jaar, 3x zo snel ouder worden.
Snap je het echt niet of lul je maar wat?quote:Op maandag 22 februari 2010 12:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Month to month geen year to year
Ik snap het wel en lul niet zomaar watquote:Op maandag 22 februari 2010 18:38 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Snap je het echt niet of lul je maar wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |