quote:Op maandag 15 februari 2010 16:35 schreef sander89 het volgende:
Hmhm nu ik dat filmpje van vandaag zie lijkt toch nog niet erg goed met Dolf van der Wal te gaan.
Yup, opwarmen voor meneer.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:31 schreef marcodej het volgende:
Van der Wal zag er niet heel zeker uit nee. Maar wat Shaun White deed op de trainingen was al![]()
![]()
vanaf 19:30 te streamen bij de NOS http://nos.nl/os2010/live/kanaal/multi-2/quote:Op maandag 15 februari 2010 16:54 schreef sander89 het volgende:
Zie net dat ARD de kwalificatie van de Snowboardcross live uitzend vanaf 20.30, helaas niet vanaf het begin.
Al zal de NOS ook aandacht aan de kwalificatie besteden staat in de tv gids, al zal dat denk ik niet live zijn.
Hmhm weet ik staat ook in de OP, alleen is dat helaas zonder commentaar en dat vind ik toch wel fijn.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
vanaf 19:30 te streamen bij de NOS http://nos.nl/os2010/live/kanaal/multi-2/
Er vallen er 3 af in de eerste ronde?quote:Op maandag 15 februari 2010 20:35 schreef sander89 het volgende:
Tijdens de kwalificatie hebben ze 2 runs en hun best tijd telt.
De beste 32 gaan door en totaal zijn er 35 snowboarders, al was de max 40 voor dit onderdeel zag ik op wiki.
Straks bij de finales gaan er 4 tegelijk naar beneden en die 1ste en 2de finische gaan door naar de volgende finale.
streamquote:Op maandag 15 februari 2010 20:50 schreef DaFrenk het volgende:
Grmbl, in de gids stond dat het op TV kwam. Evenals op Teletekst. Maar nee, we gaan weer schaatsen voorbeschouwenNouja, de afdaling skieën was op zich ook wel leuk om te zien en ze zijn nu natuurlijk nog aan het kwalificeren, maar dat ziet er ook al spectaculair uit. Helaas kan ik niet om 23.00 kijken. Dus morgen maar even wat beelden terugkijken.
Yeah, daar ben ik nu even aan het kijken.quote:
Bell en Britt Berghuis hebben zich niet kunnen kwalificeren voor de boardercross. We hebben Dolf van der Wal op de halfpipe en Sauerbreij op de paralel slalom.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:10 schreef EdNoolk het volgende:
Doen die Nederlanders ook mee aan de cross of alleen slalom?
Zijn bril verschoof bij een sprong en daardoor zag ie niets meer en ging ie onderuitquote:Op maandag 15 februari 2010 22:28 schreef Columbiafan het volgende:
Konstantin Schad, wat een kneuzen wedstrijd van hem, raakt ie niet eens bij de beste 32 met 35 deelnemers![]()
Lulligquote:Op maandag 15 februari 2010 23:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zijn bril verschoof bij een sprong en daardoor zag ie niets meer en ging ie onderuit
En je zag het aankomen he.. te laat naar rechts gegaan.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:05 schreef TheArt het volgende:
Die Sivertzen gaat me toch hard onderuit.
Inderdaad, hogere jumps ook volgens mij. Organisatie heeft puik werk afgeleverd.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:06 schreef DeeBee het volgende:
Lijkt veel langer en moeilijker dan in Torino.
Ja! Vet!quote:Op maandag 15 februari 2010 23:09 schreef Knutknuttsson het volgende:
heeft ie een camera op z'n hoofd?
Geen dsq hopelijk.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:17 schreef Knutknuttsson het volgende:
volgens mij bekijkt de jury de beelden nu en niet de baan die geprepareert wordt
Ik ook niet.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:17 schreef Desunoto het volgende:
Ik zag daar niet veel fout aan eerlijk gezegd.
Een van de zékerquote:Op maandag 15 februari 2010 23:19 schreef TheVulture het volgende:
Dit is toch wel het meest spectaculaire onderdeel van de Spelen
en lekekr makkelijk! Als eerste beneden is goed...klaarquote:Op maandag 15 februari 2010 23:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik verwacht dat de skicross nog wel een stukje spectaculairder wordt.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond de afdaling van daarnet eigenlijk nog net iets spectaculairderquote:Op maandag 15 februari 2010 23:19 schreef TheVulture het volgende:
Skeleton vind ik ook welquote:Op maandag 15 februari 2010 23:22 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Ik vond de afdaling van daarnet eigenlijk nog net iets spectaculairderDit vind ik meer een leuk pauzenummer.
![]()
quote:Op maandag 15 februari 2010 23:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik herinner me van 4 jaar geleden nog iemand die bij de laatste sprong met de snufferd in de sneeuw ging terwijl het goud lonkte
De enige sport waar ze mekaar niet de ogen uitsteken, maar nog echt sportief zijn.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:22 schreef TheVulture het volgende:
Dit is echt zo cool... die attitude van die gasten
Hoe kan je dat nou zeggen.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:23 schreef marcodej het volgende:
Hoewel ik dit prima toevoegingen vind voor de Spelen, vond ik het BMX'en bij de Zomerspelen maar niks.
JA! Later had ze gezegd dat ze het erger vond dt zo'n makkelijke sprong mis ging, dan dt ze het goud mistte. Een snowboardster onwaardig zei zequote:Op maandag 15 februari 2010 23:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik herinner me van 4 jaar geleden nog iemand die bij de laatste sprong met de snufferd in de sneeuw ging terwijl het goud lonkte
Dat was toch bij de vrouwenfinale?quote:Op maandag 15 februari 2010 23:25 schreef TheVulture het volgende:
Jacobellis.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:25 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op maandag 15 februari 2010 23:25 schreef TheVulture het volgende:
Dat kan je op zijn minst zeggen idd over snowboarden. Heerlijk finish trouwens.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:31 schreef Tourniquet het volgende:
Had nog nooit eerder zo'n cross gezien...![]()
Wel erg spectaculair zeg!
Het blijft hilarischquote:
Haha, dat is heus wel een boardpant...maar wel met jeans look ja, wel vet zijn die.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:33 schreef Knutknuttsson het volgende:
En volgens mij ging Watanabe gewoon in zijn spijkerboek naar beneden!
quote:Op maandag 15 februari 2010 23:33 schreef Knutknuttsson het volgende:
En volgens mij ging Watanabe gewoon in zijn spijkerboek naar beneden!
Laat me dromen over een Olympische sport die ik in mijn spijkerbroekie kan doen....quote:Op maandag 15 februari 2010 23:33 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Haha, dat is heus wel een boardpant...maar wel met jeans look ja, wel vet zijn die.
In je spijkerbroek is niet te doen, kan je niet in bewegen en als er maar iets sneeuw opkomt, vries je kapot ongeveer...
Curling kan ookquote:Op maandag 15 februari 2010 23:34 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Laat me dromen over een Olympische sport die ik in mijn spijkerbroekie kan doen....
Nope, direct naar finale.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:35 schreef a.stegeman het volgende:
Wow ik zie dit voor het eerst maar vind het een briljante sportgaan ze meteen door tot de medailles of komt de finale pas over een paar uur/ morgen ?
Klopt jaquote:Op maandag 15 februari 2010 23:35 schreef Montov het volgende:
2 meter na de start vind de commentator dat ze allemaal nog zo mooi bij elkaar zitten. In dat skatepark gedeelte.
Elke rit meldt hij dat.
Alles achter elkaar als ik me niet vergis.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:35 schreef a.stegeman het volgende:
Wow ik zie dit voor het eerst maar vind het een briljante sportgaan ze meteen door tot de medailles of komt de finale pas over een paar uur/ morgen ?
quote:Op maandag 15 februari 2010 23:35 schreef Montov het volgende:
2 meter na de start vind de commentator dat ze allemaal nog zo mooi bij elkaar zitten. In dat skatepark gedeelte.
Elke rit meldt hij dat.
Ook nu zitten ze weer mooi bij elkaarquote:Op maandag 15 februari 2010 23:35 schreef Montov het volgende:
Elke rit meldt hij dat.
En weer.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:35 schreef Montov het volgende:
Elke rit meldt hij dat.
Meende ik ook al te zien.quote:
Hehe.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:41 schreef Knutknuttsson het volgende:
gerustellende gedachte als je vlak voor de start nog even een schroefje aan moet draaien....
Ik hou daar wel van, dat er van alles kan gebeuren.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:44 schreef DeeBee het volgende:
Damn, World Cup leider eruit.
Gast heeft echt met 2 vingers in z'n neus de World Cup gewonnen, wordt je hier even uitgeschakeld...pff...
Pech met die valpartijquote:Op maandag 15 februari 2010 23:44 schreef DeeBee het volgende:
Damn, World Cup leider eruit.
Gast heeft echt met 2 vingers in z'n neus de World Cup gewonnen, wordt je hier even uitgeschakeld...pff...
Lekker lang voorbeschouwen.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:48 schreef TheArt het volgende:
Pfff ze gaan eruit voor het schaatsen :w
Schaatsen begint pas om 0:30.quote:
Thnxquote:Op maandag 15 februari 2010 23:49 schreef ChatGirl het volgende:
Overschakelen naar Eurosport, schaatsen is pas over 45 min.
Jeps, ik zie het nu ook.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:49 schreef ChatGirl het volgende:
Die voorbeschouwing van een half uur slaat ook nergens op. Kwartiertje is voldoende.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:49 schreef Oidale het volgende:
[..]
En terecht, dat boeit meer mensen.
Je vader.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:50 schreef marcodej het volgende:
Mn vader schakelt over naar Eurosport: "Normaal vind ik dit soort hippe dingen niks, maar dit is wel geinig."
Omdat de NOS gewoon kut is als het gaat om alternatieve sporten.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:50 schreef leukvoorlater het volgende:
Snap niet dat NOS nu al stopt.
Nu?quote:Op maandag 15 februari 2010 23:51 schreef tompsv18 het volgende:
Hoelaat begint die halve finale dan want ze zijn nog niet bezig hoor?
Over ongeveer een minuut. Ze staan al achter de poortjes te wachten.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:51 schreef tompsv18 het volgende:
Hoelaat begint die halve finale dan want ze zijn nog niet bezig hoor?
Klopt.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:52 schreef Komakie het volgende:
[..]
Omdat de NOS gewoon kut is als het gaat om alternatieve sporten.NOS
quote:Op maandag 15 februari 2010 23:49 schreef ChatGirl het volgende:
quote:Op maandag 15 februari 2010 23:52 schreef marcodej het volgende:
Ik ben voor Holland. Gewoon, omdat het kan.
Geen idee eigenlijk.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:54 schreef ChatGirl het volgende:
Hoe hard gaan ze nu eigenlijk naar beneden?
Laat hem a.u.b. voor de Canadezen gaan eindigen.quote:
Betrapt me 'r al op dat ik voor de Canadezen begin te wordenquote:Op maandag 15 februari 2010 23:57 schreef Knutknuttsson het volgende:
zou het wel leuk vinden voor de canadezen als ze naar finale zouden gaan
Spectaculair ook als iemand valt en met een vlijmscherpe schaats iemand anders' been opensnijd.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:57 schreef jrk1990 het volgende:
Een schaatscross zou misschien een opties zijn voor de NOS
quote:Op maandag 15 februari 2010 23:57 schreef jrk1990 het volgende:
zoiets is er toch al met redbull enzoquote:Op maandag 15 februari 2010 23:57 schreef jrk1990 het volgende:
Zoiets zag ik laatst bij Eurosport. Een afdaling van een paar honderd meter op een bochtig baantje waarop 4 schaatsers naar beneden gaan. Heel spectaculair!quote:Op maandag 15 februari 2010 23:57 schreef jrk1990 het volgende:
Serieus vet!quote:
Kut NOS met hun schaatsobsessie altijd.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:02 schreef a.stegeman het volgende:
Tsss en op Nederland 1 nu schaatsbeelden van fokking 1945 ze hadden met gemak die halve finales nog uit kunnen zenden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |