Ik verwacht dat de skicross nog wel een stukje spectaculairder wordt.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:19 schreef TheVulture het volgende:
Dit is toch wel het meest spectaculaire onderdeel van de Spelen
Ik vond de afdaling van daarnet eigenlijk nog net iets spectaculairderquote:Op maandag 15 februari 2010 23:19 schreef TheVulture het volgende:
Dit is toch wel het meest spectaculaire onderdeel van de Spelen
Skeleton vind ik ook welquote:Op maandag 15 februari 2010 23:22 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Ik vond de afdaling van daarnet eigenlijk nog net iets spectaculairderDit vind ik meer een leuk pauzenummer.
![]()
quote:Op maandag 15 februari 2010 23:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik herinner me van 4 jaar geleden nog iemand die bij de laatste sprong met de snufferd in de sneeuw ging terwijl het goud lonkte
De enige sport waar ze mekaar niet de ogen uitsteken, maar nog echt sportief zijn.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:22 schreef TheVulture het volgende:
Dit is echt zo cool... die attitude van die gasten
Hoe kan je dat nou zeggen.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:23 schreef marcodej het volgende:
Hoewel ik dit prima toevoegingen vind voor de Spelen, vond ik het BMX'en bij de Zomerspelen maar niks.
JA! Later had ze gezegd dat ze het erger vond dt zo'n makkelijke sprong mis ging, dan dt ze het goud mistte. Een snowboardster onwaardig zei zequote:Op maandag 15 februari 2010 23:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik herinner me van 4 jaar geleden nog iemand die bij de laatste sprong met de snufferd in de sneeuw ging terwijl het goud lonkte
Dat was toch bij de vrouwenfinale?quote:Op maandag 15 februari 2010 23:25 schreef TheVulture het volgende:
Jacobellis.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:25 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op maandag 15 februari 2010 23:25 schreef TheVulture het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |