Dat kan je op zijn minst zeggen idd over snowboarden. Heerlijk finish trouwens.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:31 schreef Tourniquet het volgende:
Had nog nooit eerder zo'n cross gezien...![]()
Wel erg spectaculair zeg!
Het blijft hilarischquote:
Haha, dat is heus wel een boardpant...maar wel met jeans look ja, wel vet zijn die.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:33 schreef Knutknuttsson het volgende:
En volgens mij ging Watanabe gewoon in zijn spijkerboek naar beneden!
quote:Op maandag 15 februari 2010 23:33 schreef Knutknuttsson het volgende:
En volgens mij ging Watanabe gewoon in zijn spijkerboek naar beneden!
Laat me dromen over een Olympische sport die ik in mijn spijkerbroekie kan doen....quote:Op maandag 15 februari 2010 23:33 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Haha, dat is heus wel een boardpant...maar wel met jeans look ja, wel vet zijn die.
In je spijkerbroek is niet te doen, kan je niet in bewegen en als er maar iets sneeuw opkomt, vries je kapot ongeveer...
Curling kan ookquote:Op maandag 15 februari 2010 23:34 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Laat me dromen over een Olympische sport die ik in mijn spijkerbroekie kan doen....
Nope, direct naar finale.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:35 schreef a.stegeman het volgende:
Wow ik zie dit voor het eerst maar vind het een briljante sportgaan ze meteen door tot de medailles of komt de finale pas over een paar uur/ morgen ?
Klopt jaquote:Op maandag 15 februari 2010 23:35 schreef Montov het volgende:
2 meter na de start vind de commentator dat ze allemaal nog zo mooi bij elkaar zitten. In dat skatepark gedeelte.
Elke rit meldt hij dat.
Alles achter elkaar als ik me niet vergis.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:35 schreef a.stegeman het volgende:
Wow ik zie dit voor het eerst maar vind het een briljante sportgaan ze meteen door tot de medailles of komt de finale pas over een paar uur/ morgen ?
quote:Op maandag 15 februari 2010 23:35 schreef Montov het volgende:
2 meter na de start vind de commentator dat ze allemaal nog zo mooi bij elkaar zitten. In dat skatepark gedeelte.
Elke rit meldt hij dat.
Ook nu zitten ze weer mooi bij elkaarquote:Op maandag 15 februari 2010 23:35 schreef Montov het volgende:
Elke rit meldt hij dat.
En weer.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:35 schreef Montov het volgende:
Elke rit meldt hij dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |