True, maar dat is tegenwoordig toch als op gesprek verschijnen in jacquet met hoge hoed.quote:Op maandag 15 februari 2010 17:02 schreef Farenji het volgende:
Een CV hoor je eigenlijk met de hand te schrijven, met pen, op ongelinieerd papier. En dan gewoon in de envelop met postzegel. Daarmee onderscheid je je pas. Maar ja, wie kan er tegenwoordig nog schrijven?
Je maakt wel indruk als je op je eigen paard komt.quote:Op maandag 15 februari 2010 17:24 schreef Ringo het volgende:
True, maar dat is tegenwoordig toch als op gesprek verschijnen in jacquet met hoge hoed.
Valt tegen, is nogal lastig te stallen op de meeste plekken.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:29 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Je maakt wel indruk als je op je eigen paard komt.
Je valt wel op als je het doet! En dan je handgeschreven vodje scannen en mailen!quote:Op maandag 15 februari 2010 17:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat Saviour zegt, dan gaan ze zich afvragen onder welke steen je vandaan komt en of je wel met een computer overweg kan.
Als je solliciteert voor circusdirecteur is dat wel een vereiste.quote:Op maandag 15 februari 2010 17:24 schreef Ringo het volgende:
[..]
True, maar dat is tegenwoordig toch als op gesprek verschijnen in jacquet met hoge hoed.
Is dacht ik bij UZBs redelijk standaard omdat ze alle CVs in dezelfde huisstijl willen aanleveren (al dan niet voorzien van hun eigen commentaar).quote:Op maandag 15 februari 2010 19:25 schreef heiden6 het volgende:
Als een of andere W&S-toko ongevraagd met de inhoud van mijn CV zou gaan kloten zou ik trouwens echt flink pissig worden!
Nou, als ze dat per sé willen vragen ze maar toestemming. Ik heb het nog nooit gemerkt in elk geval.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:29 schreef caroline88 het volgende:
[..]
Is dacht ik bij UZBs redelijk standaard omdat ze alle CVs in dezelfde huisstijl willen aanleveren (al dan niet voorzien van hun eigen commentaar).
Vinden ze vanzelf wel. Volgens mij is het tegenwoordig ook vrij standaard dat je Gegoogled wordt bij een sollicitatie.quote:
Daar is ook stalling voor het witte paard.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:52 schreef Farenji het volgende:
[..]
Als je solliciteert voor circusdirecteur is dat wel een vereiste.
Dat doen ALLE uitzendbureaus als ze je gaan voorstellen op en fatsoenlijke functie. Of je eigen CV moet er ERG gelikt uitzien.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:41 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nou, als ze dat per sé willen vragen ze maar toestemming. Ik heb het nog nooit gemerkt in elk geval.
Mij is ook wel eens gevraagd om het helemaal aan te passen aan de standaardopmaak van het uitzendbureau in kwestie... ja, natuurlijk doe ik dat wel even, want ik heb niets beters te doen.
Sowieso niet alle uitzendbureau's, want het uitzendbureau waar ik heb gewerkt deed het niet. Wel een logo'tje toevoegen, maar dat zie ik niet als inhoudelijk aanpassen.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:18 schreef znarch het volgende:
[..]
Dat doen ALLE uitzendbureaus als ze je gaan voorstellen op en fatsoenlijke functie. Of je eigen CV moet er ERG gelikt uitzien.
Versie 3.2, die net uit is, heeft veel verbeteringen aan, je raad het al, Calc...quote:Op maandag 15 februari 2010 16:51 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ja sorry, ik wist even de naam niet meer. Calc dus.
Grotere bestanden met grote hoeveelheden data en berekeningen lopen vaak vast, het systeem is te onstabiel. Daarbij zitten de functies ook anders in elkaar maar dat is natuurlijk gewenning.
Ik heb het een tijdje gebruikt omdat ik geen Office pakket had thuis, maar ik had er absoluut een hekel aan. Dit is alweer een tijdje geleden trouwens, dus misschien is dat inmiddels weer beter.
Doc is eenvoudig bewerkbaar, daarom doe ik het niet. Iedereen kan kloten in jouw document, geen prettig idee.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:18 schreef Tarabass het volgende:
Ik doe altijd alles doc, en nog nooit problemen mee gehad. Snap dan ook niet waarom iedereen hier roept dat het nog maar afwachten is hoe het uit de printer rolt. doc is toch wel één van de meest ondersteunde formaten die ik ken, en als ict'er nog nooit problemen mee of klachten over gehad..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |