Dat bedoelde ik, sommige katten zijn zo bedeesd of menslievend dat ze niet voldoende voor zichtzelf opkomen (grom - blaas - mep), en dan is een omgeving met jonge kinderen geen goed idee. Een buurman van mij heeft zijn Blauwe Rus ook herplaatst omdat het beest psychotisch werd, die is helemaal tot rust gekomen toen hij in een kinderloze omgeving kwam.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:38 schreef DanseMacabre het volgende:
@Mvdejong, Jip deelde niet eens een tik uit. Die blies alleen maar.
Dat noemen ze liefde op het eerste gezicht, jij was gewoon meteen verkochtquote:Op maandag 15 februari 2010 19:41 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik ben ook echt zo blij met 'm. Hij heeft zo'n lief karakter. En hij is zo mooi, zo'n mooie kop. Zelfs al komt die vacht niet terug, dan nog ben ik heel gelukkig met 'm.
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:11 schreef DanseMacabre het volgende:
Mijn vriend probeerde net vriendjes te worden met Jip.![]()
Zit ie op z'n hurken: Maar ik ben ook lief hoor Jippie.
Dat is echte liefde. Beetje bang, maar wel bij jullie komen slapen. Dat zit wel snor.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:41 schreef DanseMacabre het volgende:
@Nokwanda inderdaad, mijn vriend is ook niet zo snel enthousiast over iets. Maar wel toen we bij Jip zijn gaan kijken. En het is helemaal niet zo dat Jip naar ons toe kwam ofzo. We hadden gewoon een goed gevoel over hem.
Vannacht was Jip aan onze deur aan het krabben en mijn vriend dacht dat Jip misschien bij ons op bed wilde liggen en ik dacht dat ie daar nog niet aan toe was. Nouja wel dus, trippel, trippel PLOF. Grote kater op m'n buik. Daarna is die tussen ons in gaan liggen bij ons hoofdeinde. Kopjes geven en kroelen. Hij is nog steeds een beetje bang, maar zo lief.![]()
Ik kan me niet voorstellen dat hij ooit nog weg gaat bij ons.
quote:
Nope, twee dagen voordat wij 'm kregen is ie nog met z'n oude baasje naar de dierenarts geweest en daar op gecontroleerd.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:30 schreef childintime het volgende:
Geweldig beest![]()
Heb je wel even gecontroleerd of'ie geen vlooien/ wormen heeft (zit straks jullie hele bed onder)
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:29 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Nope, twee dagen voordat wij 'm kregen is ie nog met z'n oude baasje naar de dierenarts geweest en daar op gecontroleerd.![]()
Ik ben ook benieuwd hoe mooi die straks is. Mocht de vacht om een of andere vage reden niet terug groeien en is het beest zelf gelukkig is het voor ons ook ok.
Nee, Shug (afkorting van shugar) is een stoere beer met de afmeting van een klein schaap, die jaagt zelf de rottweiler van de buren het erf af!quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:07 schreef DanseMacabre het volgende:
Lijkt er wel op ja.![]()
Is dat ook zo'n slijmbal?
da's knap, doorgaans ben jij voor de kat het huisdierquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:56 schreef DanseMacabre het volgende:
Jip heeft geen erf.Dus ik weet niet hoe het zit met rottweilers en z'n stoerheid.
Hij luistert echt naar z'n naam, als ik roep komt ie meteen aanlopen, als een hondje.
probeer eens wat valeriaandruppeltjes in de kattenbak, gewoon verkrijgbaar bij de lokale drogisterij en katten aanbidden het, heeft bij een van onze katten die hetzelfde probleem had goed geholpenquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:20 schreef DanseMacabre het volgende:
Het gaat wel aardig, Jip plast alleen geregeld buiten de bak. Geen idee waarom en wat we er aan kunnen doen.
Verder gaat het wel prima.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |